witam

od kilku lat zajmuję się ta tematyką i służę pomocą w wyborze rozwiązania. można oczywiście kupić drogi nadajnik z wodotryskami (jak Futurlink), można tańszy acz bardzo dobry Bluegiga.
Ale jest też trzecie rozwiązanie - sama aplikacja (a właściwie usługa oparta na tej aplikacji). można klienta postawić na dowolnym PC lub laptopie z Bluetooth i prowadzić kampanię z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie z dostępem lub bez dostępu do 230V.
I co najważniejsze, płacić tylko za efekt, a nie inwestować w urządzenie, software itd..
zapraszam do kontaktu (prv)przez GoldenLine (tą drogą podam namiary pełniejsze na mnie i ofertę).
Wyobraźmy sobie, jak to może działać - siedzę w Coffee Heaven w Złotych tarasach w Warszawie, mam włączonego laptopa i bez opłat dla Złotych Tarasów, prowadzę kampanię - interesujące? czyż nie?

konto usunięte

Opcja faktycznie wydaje się być interesująca, skoro jest Pan "w temacie" to chciałbym prosić o obiektywną odpowiedź na pytanie: Czy jest na rynku miejsce dla darmowej aplikacji służącej do Bluetooth Marketingu, w dodatku będącej Open Source?

Oczywiście pytam ponieważ od niedawna sam staram się rozwijać taki projekt, pomimo braku czasu widać drobne postępy a aplikacja działa bez zarzutu i obsługuje Windows/Linux.
witam

zwykle tego typu rozwiązania oparte są o serwer dostępowy, przez który przechodzi cały ruch: treści kampanii, zbieranie informacji o komórkach (model, producent itp.) - klient zwykle chce wiedzieć jak najwięcej o kampanii - mieć całą statystykę, by ocenić jej sens
również na podstawie tych informacji rozlicza się klienta
Tu nie chodzi tylko o proste wysyłanie reklamy czy informacji
to jest kampania reklamowa zazwyczaj i musi być w pełni profesjonalna - to tak, jak z reklamą outdoor
aczkolwiek pewnie znaleźliby się amatorzy na Open Source - np. drobni rzemieślnicy emitujacy reklamę w okolicy swoich punktów
Ponadto moim skromnym zdaniem, Bluetooth Marketing to biznes na najbliższe 2-3 lata i koniec

konto usunięte

Interesuje mnie "legalność takiego działania" - bez zgody podmiotu trzeciego -a wiadome jest ,że jakakolwiek reklama bez zgody najemcy - zarówno Coffee Heaven oraz właściciela- Złotych Tarasów- jest niezgodna z prawem- za takie praktyki ,można narazić się na duże nieprzyjemności i konsekwencje finansowe + uokik mieć na głowie...a z korporacjami nie wygra się.
Legalność działania Bluetooth Marketingu kosztuje w Złotych Tarasach kilka tysięcy złotych miesięcznie czynszu....
zastanawiałem się czy odpowiadać na anonim, ale doszedłem do wniosku, że i inne osoby mogły mnie źle zrozumieć
był to przykład bez sugerowania naruszania prawa czy czyjejś własności - chodziło mi o pokazanie możliwości, każdy sam odpowiada za legalność swoich działań, są przecież też przenośne nadajniki, pozwalające na prace w dowolnym miejscu,
i jeszcze jedno - zazwyczaj by kampania oparta o Bluetooth przyniosła pożądane efekty powinna być połączona z odpowiednią informacją wizualną czy dźwiękową - np. podczas eventów

Następna dyskusja:

Nowa kampania MobilityGO! B...


Wyślij zaproszenie do