Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Reklamy, ogłoszenia

Zapraszamy do czytania artykułu:

,,A może pasek do tego?'.

Obrazek


Marzeniem wielu z nas jest błogie uczucie pozostające po zakupach. Kiedy je odczuwamy? Co musi się wydarzyć, aby utrzymywało się w nas wrażenie, że kupiliśmy wszystko co …
czytaj dalej
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Reklamy, ogłoszenia

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Jak skutecznie się uczyć


Obrazek


Sposób nauki ma ogromne znaczenie w kontekście Twoich ostatecznych efektów. Niektórzy wcale nie zdają sobie sprawy, że mogą podnieść szybkość uczenia się nawet kilkukrotnie. Inni wiedzą, że można ale nic z tym nie robią, a niektórzy są aktywni i szukają rozwiązań. Czy Ty wiesz jak uczyć się szybciej, efektywniej i umieć z tego korzystać każdego dnia?

Najbliższe szkolenie Klubu Eddu jest dla Ciebie. Oto dlaczego:

• Nauczysz się tworzyć mądre i przejrzyste notatki, które będą Ci służyć przez długie lata,
• Uświadomisz sobie nieefektywne nawyki przy uczeniu się i zastąpisz je wydajnymi,
• Zbudujesz swój nowy system motywacyjny oparty na zasobach które już masz, aby proces uczenia stawał się pasjonującą przygodą,
• Dowiesz się, jak organizować sobie odpowiedni kontekst nauki, aby przyswajać większe partie wiedzy,
• Dzięki odpowiednim technikom możesz przyśpieszyć szybkość czytania nawet kilkukrotnie. Dowiesz się w jaki sposób możesz to zrobić i dostaniesz odpowiednie ćwiczenia dzięki którym będziesz kontynuował proces w domu,
• Nauczysz się sprawdzonych strategii zapamiętywania,
• Od tej pory zaangażujesz do nauki poszczególne zmysły, aby stworzyć odpowiednio silny ślad pamięciowy,
• Poznasz naukę poprzez system wielozmysłowy dzięki czemu Twoja efektywność znacznie wzrośnie



Obrazek


Kliknij i dowiedz się więcej:
LINK

konto usunięte

Temat: Reklamy, ogłoszenia


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012, informacje o kolejnych miastach i terminach dostępne na naszej stronie Justyna G. edytował(a) ten post dnia 12.06.12 o godzinie 13:54
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Reklamy, ogłoszenia

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Reklamy, ogłoszenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji
menedżerskich, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu o mediacje i negocjacje,
wystąpieniach publicznych, zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i
angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna za
opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Anna Stuka

Anna Stuka Absolwent
Uniwersytetu
Jagiellońskiego w
Krakowie

Temat: Reklamy, ogłoszenia

Trwa rekrutacja na VIII Letnie Praktyki Badawcze. Podobnie jak w latach ubiegłych, Praktyki odbędą się w Warszawie w miesiącach letnich (lipiec-wrzesień).

Jeśli:

- Czujesz chęć zrobienia czegoś więcej niż inni
- Poważnie myślisz o swoim starcie na rynku pracy
- Chcesz dużo się nauczyć
- Zastanawiasz się jak praktycznie wykorzystać swoją wiedzę ze studiów
- Pragniesz zainwestować w samego siebie
- Masz ochotę poznać interesujących ludzi i pracować w miłej atmosferze
- Interesujesz się zarządzaniem projektami i rozwijaniem start-upów
- Chcesz realizować interesujące projekty z pogranicza świata nauki
i świata biznesu
- Planujesz spędzić wakacje w wyjątkowy sposób

nie zwlekaj i już dziś zgłoś się na Letnie Praktyki Badawcze!

Pierwsze decyzje kwalifikacyjne będą podejmowane już 19 maja!

Czasu coraz mniej! A szkoda było by nie skorzystać z okazji wzięcia udziału w projekcie zupełnie wyjątkowym w skali całego kraju.

Z uczestnikami swoją wiedzą dzielą się specjaliści powiązani ze światem nauki i biznesu!

Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/
Karolina Cao-Przybylska

Karolina Cao-Przybylska www.ziarnkoryzu.pl

Temat: Reklamy, ogłoszenia

Język wietnamski bez tajemnic!

Zapraszam do wspólnej nauki języka wietnamskiego: indywidualnie lub w grupach, stacjonarnie w Warszawie lub przez Skype.

Przedsmak nauki możecie poczuć oglądając filmiki na blogu http://www.ziarnkoryzu.pl

Kontakt karolina@ziarnkoryzu.pl

Xin chào!
Mariusz Kowalski

Mariusz Kowalski Zarządzanie,
szkolenia i wsparcie
Sprzedaży

Temat: Reklamy, ogłoszenia

Witam,
w związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy Vienna Finanse Sp. z o.o. (Vienna Insurance Group) do naszego Oddziału w Poznaniu, poszukuję osób, które wyróżniają się:
• siłą charakteru,
• umiejętnością wywierania wpływu;
• umiejętnością nawiązywania kontaktów z ludźmi
• pozytywną postawą i pewnością siebie
http://www.pracuj.pl/praca/kierownik-zespolu-doradcow-...

Jeśli chcesz poznać szczegóły proszę o przesłanie CV i LM wraz z odpowiedzią na pytanie:
Dlaczego powinien zostać najlepszym menadżerem w Poznaniu?
na e-mail: mariusz.kowalski@vienna-finanse.eu tylko w terminie do 04.06.2012r.


Obrazek

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Reklamy, ogłoszenia


Obrazek


[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Inteligencja emocjonalna

Emocje to jedne z najbardziej pierwotnych procesów, które towarzyszą nam od początku ludzkości. Ludzie często z braku podstawowej wiedzy o działaniu własnych emocji nie mają dostępu do korzyści płynących ze świadomego ich używania.

Jeśli chcesz nauczyć się zarządzać swoimi emocjami, mieć większy wpływ na swoje życie, nauczyć się, w jaki sposób budować zasobne stany emocjonalne i korzystać z nich w różnych obszarach w swoim życiu: od szkoły, przez pracę, dom, rodzinę i związki, aż po relację z samym sobą. Przyjdź na najbliższy klub EDDU i naucz się efektywnie zarządzać swoimi emocjami, a ponadto:
Nauczysz się rozpoznawać i wybierać źródło swojej automotywacji, dzięki czemu znacznie szybciej będziesz osiągał to, co sobie założyłeś i jednocześnie zyskasz czas dla siebie,
Dowiesz się, w jaki sposób integrować emocje, które wyparłeś ze swojego życia,
Zyskasz nowe sposoby na radzenie sobie w sytuacjach stresowych, dzięki czemu zyskasz większe pole działania, do którego nie dawałeś sobie wcześniej dostępu,
Będziesz wykonywał ćwiczenia obserwacji emocji, dialogów wewnętrznych i obrazów, dzięki czemu zyskasz dystans i paletę możliwości wpływu na własne samopoczucie,
Będziesz ćwiczył ekspresję poprzez wchodzenie w pełną paletę stanów emocjonalnych, pozwalając sobie na integrację tych emocji, których chcesz, by było więcej w Twoim życiu.


Obrazek


To szkolenie to, żywa interakcja i wprowadzanie wiedzy w praktyce. Tego nie zapewni Ci żadna książka. Dołącz do grona ludzi, którzy korzystają z poznanej wiedzy w swoim życiu i zacznij jej używać jeszcze tego samego dnia.

Inwestycja:
39 zł


Logistykę, zapisy i termin klubu w Twoim mieście znajdziesz na:
www.eddu.pl
Anna Stuka

Anna Stuka Absolwent
Uniwersytetu
Jagiellońskiego w
Krakowie

Temat: Reklamy, ogłoszenia

Ciągle jeszcze jest szansa na złożenie aplikacji na VIII Letnie Praktyki Badawcze.

http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/

Termin składania zgłoszeń upływa 16 czerwca 2012!
Magdalena Hanna Nagrodzka

Magdalena Hanna Nagrodzka PSYCHOLOG KLINICZNY,
PSYCHOTERAPEUTA,
COACH, POLITOLOG

Temat: Reklamy, ogłoszenia

AKADEMIA ZDROWIA Magdaleny Nagrodzkiej zaprasza na

JEDYNY W POLSCE, HOLISTYCZNY 7-DNIOWY WYPOCZYNEK


http://fiturlop.pl

W programie Fit Urlop:

- warsztaty psychodietetyki
- warsztaty taneczne z międzynarodowymi instruktorami i choreografami
- zajęcia fitness - Viva la vita attiva!
- dieta naturalna - kuchnia śródziemnomorska
- warsztaty rozwojowe dla kobiet - Obudź w sobie piękno

Willa Wojnar - ZAKOPANE

Terminy 2012:

23 - 29 lipca
6 - 12 sierpnia
20 - 26 sierpnia
27 sierpnia - 2 września
10 - 16 września
24 - 30 września

Zapraszamy serdecznie! :-)

http://fiturlop.pl

AKADEMIA ZDROWIA
tel. + 48 665 150 512
tel.: + 48 695 690 569
Andrzej Przemysław Kuśnierczak

Andrzej Przemysław Kuśnierczak "Winners never
resign, resigners
never win"

Temat: Reklamy, ogłoszenia

Gorąca prośba o wypełnienie ankiety z Tajlandii :)

Cześć,

Pracuję na uniwersytecie Suan Sunandha Rajabhat, już dwa lata, zajmuję się Inżynierią Produkcji, Marketingiem oraz HR.

Mam do Was prośbę o wypełnienie ankiety http://www.thai-research.com, której wyniki potrzebne mi są do projektu badawczego (więcej informacji na ten temat pod tym samym linkiem).

Wypełnienie ankiety może potrwać nie więcej niż 10 minut. Ankieta jest dla przedsiębiorców, kierowników, dyrektorów, szefów, menedżerów, kierowników HR, czyli dla wszystkich tych, którzy zarządzają ludźmi.

Jestem bardzo wdzięczny za wypełnienie ankiety.
Jeśli wybierasz się do Bangkoku, czy to biznesowo czy turystycznie, chętnie pomogę, doradzę.

Wyrazy Szacunku,
Andrzej

konto usunięte

Temat: Reklamy, ogłoszenia


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012
Andrzej Przemysław Kuśnierczak

Andrzej Przemysław Kuśnierczak "Winners never
resign, resigners
never win"

Temat: Reklamy, ogłoszenia

Andrzej Przemysław Kuśnierczak:
Gorąca prośba o wypełnienie ankiety z Tajlandii :)

Cześć,

Pracuję na uniwersytecie Suan Sunandha Rajabhat, już dwa lata, zajmuję się Inżynierią Produkcji, Marketingiem oraz HR.

Mam do Was prośbę o wypełnienie ankiety http://www.thai-research.com, której wyniki potrzebne mi są do projektu badawczego (więcej informacji na ten temat pod tym samym linkiem).

Wypełnienie ankiety może potrwać nie więcej niż 10 minut. Ankieta jest dla przedsiębiorców, kierowników, dyrektorów, szefów, menedżerów, kierowników HR, czyli dla wszystkich tych, którzy zarządzają ludźmi.

Jestem bardzo wdzięczny za wypełnienie ankiety.
Jeśli wybierasz się do Bangkoku, czy to biznesowo czy turystycznie, chętnie pomogę, doradzę.

Wyrazy Szacunku,
Andrzej

Cześć, ponownie i serdecznie zachęcam do wypełnienia ankiety dla dla przedsiębiorców, kierowników, dyrektorów, szefów, menedżerów, kierowników HR, czyli dla wszystkich tych, którzy zarządzają ludźmi: http://www.thai-research.com

Wdzięczność moja będzie ogromna :)
Dominika Woźniak

Dominika Woźniak Per aspera ad astra

Temat: Reklamy, ogłoszenia


Obrazek


Maximum Sukcesu 1.0 to projekt, który krok po kroku, poprowadzi Cię do osiągnięcia sukcesu w we wszystkich orbitach Twojego życia.
Jeśli brakuje Ci prostych i skutecznych strategii na to jak efektywnie realizować swoje plany i cele, jak żyć pełnią i czuć spełnienie - obejrzyj ten materiał video.

http://www.maximumsukcesu.pl/

Wiedza jaką otrzymasz, oglądając film:
- poznasz 10 sabotaży, które utrudniają nam osiąganie sukcesów
- pokażemy Ci sposoby, na to jak zauważać te sabotaże u siebie
- jak wprowadzać w życie nowe strategie, tak aby Twoje działania były skuteczne

Aplikacji tej wiedzy jest bardzo wiele - obejrzyj film i zrównoważ swoje życie, tak aby umiejętnie dbać o wszystkie jego strefy i osiągać w nich sukcesy.

Wejdź na stronę i obejrzyj bezpłatny materiał video:
http://www.maximumsukcesu.pl/
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Reklamy, ogłoszenia

Zarządzanie stresem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 22 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkachoraz jak otworzyć się na
zmiany. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu.
Podczas warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Korzyścią ze szkolenia jest większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod
zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Dla kogo:

Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby radzić sobie lepiej z codziennym stresem.
Mogą być to osoby zarówno pracujące w stresującym zawodzie, środowisku jak również takie, które
czują wewnętrzną potrzebę zapanowania nad emocjami życia prywatnego.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Stres a zespół
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza
• Trening Jacobsona

5.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Reklamy, ogłoszenia

Trening Asertywności

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 28 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Korzyści z udziału w treningu:

-uczestnicy zapoznają się z definicją asertywności i poznają nowoczesne teorie
na jej temat
-każdy uczestnik będzie maił możliwość zdiagnozowania własnej asertywności
i dostanie wskazówki jak ją rozwijać
-uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności z zakresu asertywności
-uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Dla kogo:
Szkolenie jest skierowane do osób troszczących się o własny rozwój
osobisty zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.

Program szkolenia:

1. Asertywność - wprowadzenie
• Czym jest asertywność – definicja
• Autodiagnoza własnego poziomu asertywności
i postawy (kwestionariusz)
• Postawa asertywna a postawa uległa i postawa
agresywna
• Postawa manipulacyjna
• Prawa asertywności wg. Fensterheima

2. Asertywność w praktyce – podstawowe umiejętności
• Asertywna odmowa
• Asertywna prośba
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywne wyrażanie pochwały
• Asertywne przyjmowanie komplementów
• Asertywne prowadzenie rozmowy i dyskusji
• Stawianie granic zgodnie z zasadami asertywności

3. Asertywność w stosunku do siebie samego
• Monolog wewnętrzny a poczucie własnej wartości
• Zdania proasertywne oraz zakłócające asertywne
działanie

4. Asertywna obrona własnych praw
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywna obrona przed agresją i niesłuszną krytyką

5. Narzędzia wspomagające asertywność
• Komunikat typu „Ja”
• Schemat ustanawiania konstruktywnych relacji
• Asertywne sposoby wyrażania gniewu
• Asertywne wdrażanie sankcji

6. Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Wskazówki dotyczące konkretnych technik
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – stare niedziałające, nie nadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Reklamy, ogłoszenia

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Inteligencja relacji


Obrazek


W domu, w szkole, w pracy, na ulicy, w Internecie, w sklepie są ludzie, rozmawiają, poznają się, budują relacje. Chłopak, dziewczyna, przyjaciel, przyjaciółka, mąż i żona, dzieci, rodzice, nieznajomi – Każdy z nas codziennie nawiązuje relacje z innymi ludźmi, a ich jakość… no właśnie co z jakością?

Zapraszam Cię na najbliższy klub gdzie dowiesz się jak wznosić swoje relacje na wyższe poziomy a ponad to:

-> doświadczysz jak całym sobą czuć i przeżywać rolę, którą odgrywasz - to absolutna podstawa do wygenerowania silnego stanu, który magnetycznie przyciąga inne osoby,

-> nauczysz się i przećwiczysz z innymi, zasady tworzenia mądrych relacji, opartych na: otwartości i uczciwym rozmawianiu o swoich uczuciach przez co stworzysz solidny fundament do budowania kolejnych istotnych dla Ciebie aspektów dalszej relacji,

-> zrozumiesz różnicę w odbiorze ludzi na poziomie intencji i zachowania przez co łatwiej będziesz się dogadywał,

-> będziemy brali pod lupę najczęściej występujące mechanizmy które funkcjonują w związkach (kłótnie, kat-ofiara, nauczyciel-uczeń, uległy-poddany) oraz poznasz narzędzia jak z nich wychodzić,

-> odkryjesz swoje oczekiwania na poziomie wartości, będziesz mógł świadomie nimi zarządzać przez co łatwiej będziesz komunikował to co jest dla Ciebie istotne w relacjach z innymi

-> okodkryjesz lustro, jakim druga osoba jest dla ciebie i zrozumiesz jak uczyć się od każdej napotkanej osoby

Inwestycja:
39 zł

Logistyka, zapisy i terminy znajdziesz na:
www.eddu.pl
Kamil W.

Kamil W. Dyrektor
Zarządzający -
Congruens -
zarządzanie
finansami...

Temat: Reklamy, ogłoszenia

Zapraszam do Hotelu Kinga Wellness **** w Czorsztynie.(http://kingahotel.com)

Dysponujemy ogromną przestrzenią wokół hotelu, która umożliwia
zorganizowanie wszelkiego rodzaju zajęć integracyjnych.
Posiadamy również znakomicie rozbudowane zaplecze, które umożliwia zaplanowanie czasu podczas załamania pogody.


Obrazek


Hotel posiada ekskluzywną Restauracje oraz Regionalną Karczmę, która jest doskonałym miejscem do organizacji mniej oficjalnych imprez, grillów oraz imprez tematycznych, których atrakcyjność zapewni unikatowy wystrój.

W kuchni króluje Rakesh - mistrz kuchni indyjskiej inspirowany opiniami i zachciankami
naszych Gości i wyśmienitymi pomysłami z całego świata.



Wyślij zaproszenie do