Karolina Małkowska Aktywna Dziewucha!
konto usunięte
Temat: kampania ostrzegająca o hiv
Anna Olejczuk - Koordynator ds. Promocji (kreacja, koordynacja konkursu i projektu KREUJ IDEE). Chyba tą Panią za bardzo poniosło :)Karolina Małkowska Aktywna Dziewucha!
Temat: kampania ostrzegająca o hiv
Marcin Paściak:
Anna Olejczuk - Koordynator ds. Promocji (kreacja, koordynacja konkursu i projektu KREUJ IDEE). Chyba tą Panią za bardzo poniosło :)
no wiesz, jak mialo to trafić do studentów ktorzy wlasnie zaczeli przygotowywać sie w tym okresie do sesji to pewnie malo bylo prac wiec latwo ogarnac :)
konto usunięte
Temat: kampania ostrzegająca o hiv
Karolina Małkowska:
http://www.ryzykochania.pl/
żenada
Coś szerzej?:)
konto usunięte
Temat: kampania ostrzegająca o hiv
Tomasz Okulicz:
Karolina Małkowska:
http://www.ryzykochania.pl/
żenada
Coś szerzej?:)
Projekt robiony w 20minut przez osobę ogarniającą podstawy Photoshopa i nie znającej się na niczym związanym z projektowaniem? Nie wiem. Tak odebrałem tą stronę. Amatorka total;)
Karolina Małkowska Aktywna Dziewucha!
Temat: kampania ostrzegająca o hiv
Tomasz Okulicz:
Karolina Małkowska:
http://www.ryzykochania.pl/
żenada
Coś szerzej?:)
http://www.goldenline.pl/forum/etyka-w-praktyce/998650
:)
a dla tych co nie są w tej grupie to moje zdanie:
"bardzo slabe, do kogo to ma trafić? z tego co zaplanowali tworcy to do studentów. nie wiedzialam ze jestesmy w grupie o najwyzszym stopniu zagrozenia, abo poprostu uprzywilejowaną jako kwiat polskiej inteligencji... a to jak kiepsko to wszystko zostało pomyślane to to:
"Konkurs KREUJ IDEE jest elementem kampanii społecznej ryzyKOchania. Na drodze konkursu chcemy wyłonić najlepsze projekty nadruków na koszulki związane z tematyką HIV/AIDS, które staną się częścią specjalnej kolekcji ryzyKOchania. "
efekt: 4 prace.. super już czuję się zdrowsza i niezagrożona."Karolina Małkowska edytował(a) ten post dnia 20.06.09 o godzinie 18:19
Rafał Dłużewski no problem
Temat: kampania ostrzegająca o hiv
powiadaja, że cel uświęca środki
Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: kampania ostrzegająca o hiv
Pomińmy jakość tej strony. Ważniejsze, po co ona powstała. Po zapoznaniu się z jej treścią, wydaje mi się, ze chodzi tam o wszystko, tylko nie AIDS. Wręcz wygląda to na pomysł samozatrudnienia się kilku projektantów w okresie kryzysu."Zgłoszone projekty były bardzo różnorodne i odzwierciedlały różne typy osobowości. Część prac, bardzo odważnych, mogłaby stać się elementem stroju wieczorowego, natomiast projekty subtelniejsze częścią garderoby noszonej w pracy." - podsumowała obrady Przewodnicząca Jury Ewa Minge.
"W zaszczytnym gronie największych polskich kreatorów mody projektujących dla kampanii ryzyKOchania znaleźli się"...
"Akcję wspierają swą twórczością czołowi polscy kreatorzy mody: Paprocki & Brzozowski, Viola Śpiechowicz, One Eighty, Dawid Woliński oraz Ola Osadzińska. Stworzyli oni własne propozycje nadruków, które również znajdą się w kolekcji ryzyKOchania. "
Oto na co zwracają twórcy konkursu uwagę. A gdzie jest AIDS? A HIV?
Zapewne u chorujących, sorry za makabryczny żarcik.
Wyrażenie AIDS/ HIV nie pojawia się przy wyrażeniu "kolekcja ryzyKOchania". Poza tym co za urocza zbitka, czy KO oznacza knockout? Św. pamięci Kochana? Ktoś to próbował wymówić? O "ryzyku CHani" można już tylko powiedzieć, że chyba strzelono ortografa lol ;)
I dalej: "Wyraź siebie - wydaj ostatni krzyk mody!", czy to oznacza przedśmiertny?! (sic!) Jak to trzeba uważać na kontekst - na razie AIDS jest śmiertelny, więc takie hasło, jest jakby... nieprzemyślane?
Na nazwy organizatorów też można zwrócić uwagę: Stowarzyszenie Manko i Społeczna Agencja PR. Ostatnia jeszcze ujdzie, ale gdzie im do subtelności akronimów np. systemu komputerowego BASIC (Beginner's All-purpose Symbolic Instruction Code) czyli w skrócie z angielskiego: łatwy, dla każdego :)
W tej sytuacji nie dziwi już nawet, że finał rozegrał się w miejscu zwanym "Same Fusy". Życie czasem dopisuje najlepsze komentarze :)
Następna dyskusja: