Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Zastawiam się nad promocją projektu „ multimedialna fabryka życzeń” http://zyczenia.be-technology.pl/. Macie jakieś pomysły?
pozdr,
Piotr A.

Piotr A. Solution provider

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

1. Zrezygnuj z subdomeny, to nie wygląda najlepiej.
2. Pomyśl o customizowanym filmie flashowym. Kto na Twojej stronie zobaczy efekt swojej wiadomości na wielkim billboardzie, dużo bardziej zapragnie zobaczyć ten efekt w rzeczywistości.
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Super, dziękuje.
Piotr A.:
1. Zrezygnuj z subdomeny, to nie wygląda najlepiej.
2. Pomyśl o customizowanym filmie flashowym. Kto na Twojej stronie zobaczy efekt swojej wiadomości na wielkim billboardzie, dużo bardziej zapragnie zobaczyć ten efekt w rzeczywistości.
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Może ktoś ma jeszcze inne pomysły?
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Joanna Pełech:
Może ktoś ma jeszcze inne pomysły?

Dobry copywriter i fajna kreacja banerowa .. puszczana w ruch przed większymi życzeniowymi świętami. Da efekt.
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Fajna kreacja banerowa: ale gdzie ją umieścić?
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Joanna Pełech:
Fajna kreacja banerowa: ale gdzie ją umieścić?

Skoro ten bim .. jest w wawie :) To promować to na warszawskich portalach.

Z drugiej strony, przyszło mi do głowy.. że życzenia jak życzenia. Ale usługa, "podrywania" to by dopiero było coś. Gdybyście byli w stanie zaoferować, wyciągnięcie wskazanej kobiety przed ten telebim, pod jakimś tam pozorem :) .. i wtedy ciach na telebimie ( jak w hollywoodzkich filmach ) " Zobaczyłem Cie w metrze, Ciągle o Tobie myślę .. umówmy się na kawę " .. haha :) To by mogło mieć wzięcie .. i stać się swoistym lokalnym folklorem :))
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Świetny pomysł:)- multimedialny podryw.
Na przeciwko telebimu jest McDonald, zatem można zaprosić wybrankę na kawkę i zobaczyć te życzenia specjalnie dla niej.

Myślę, że to też poprawiłoby humor tym wszystkim, którzy stoją w korkach na Al. Krakowskiej, a jest ich ok. 250.000 dziennie:)
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Joanna Pełech:
Świetny pomysł:)- multimedialny podryw.
Na przeciwko telebimu jest McDonald, zatem można zaprosić wybrankę na kawkę i zobaczyć te życzenia specjalnie dla niej.

Myślę, że to też poprawiłoby humor tym wszystkim, którzy stoją w korkach na Al. Krakowskiej, a jest ich ok. 250.000 dziennie:)

Dokładnie :)
Ja to napisałem całkiem poważnie :), to wcale nie jest głupie .. a fajnie szalone i oryginalne :)
Poza tym, zróbcie tak raz .. a macie darmową reklamę w prasie i telewizji. :)Krzysztof Foltynowicz edytował(a) ten post dnia 21.07.10 o godzinie 17:51
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Krzyś, chcesz zacząć, masz taką reklamę za free- za odważne pomysły i zaangażowanie.
Chcesz kogoś poderwać....?:)))

Krzysztof Foltynowicz:
Joanna Pełech:
Świetny pomysł:)- multimedialny podryw.
Na przeciwko telebimu jest McDonald, zatem można zaprosić wybrankę na kawkę i zobaczyć te życzenia specjalnie dla niej.

Myślę, że to też poprawiłoby humor tym wszystkim, którzy stoją w korkach na Al. Krakowskiej, a jest ich ok. 250.000 dziennie:)

Dokładnie :)
Ja to napisałem całkiem poważnie :), to wcale nie jest głupie .. a fajnie szalone i oryginalne :)
Poza tym, zróbcie tak raz .. a macie darmową reklamę w prasie i telewizji. :)Krzysztof Foltynowicz edytował(a) ten post dnia 21.07.10 o godzinie 17:51
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Joanna Pełech:
Krzyś, chcesz zacząć, masz taką reklamę za free- za odważne pomysły i zaangażowanie.
Chcesz kogoś poderwać....?:)))

Och dziękuję bardzo :) Obawiam się jednak, że moja lepsza połówka by wtedy ze mną w nie mniej wyszukany sposób zerwała :)) Gdyby się dowiedziała, że tak podrywam inne :)))
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

:)
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Hallo, z może ktoś jeszcze ma jakieś pomysły?
Piotr A.

Piotr A. Solution provider

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Joasiu, myślę, że padła tutaj ich ilość wystarczająca na zapełnienie kalendarza komunikacji marketingowej do końca bieżącego roku. Od kilku osób otrzymałaś konkretne, _darmowe_ pomysły - następny krok należy do Ciebie. A że sama jesteś chyba specem od marketingu - nie wierzę, że aż w takim stopniu potrzebujesz naszego wsparcia... ;)

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Sam obraz nie przyciągnie uwagi - dźwięk też gra dużą rolę. Jeśli telebim stoi przy zatłoczonym skrzyżowaniu, to nie wiem, czy w chwili obecnej ktoś zwróci na jeden z wielu już w chwili obecnej ruszający się gdzieś na ścianie obraz.
Miałbym dla Ciebie inny patent, ale jak się dowiem, jak wybrniesz z problemu z dźwiękiem...:)
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Wiesz, czasem te najprostsze pomysły są najskuteczniejsze. Szczerze, to liczę na opinię ludzi spoza branży, ponieważ te wszystkie pomysły które padły są jak najbardziej skuteczne, ale także standardowe. A ja mam naturę osoby, która szuka takich unikatowych pomysłów, czegoś zupełnie nowego ...
Na ile mi się uda? hmmm:)

Piotr A.:
Joasiu, myślę, że padła tutaj ich ilość wystarczająca na zapełnienie kalendarza komunikacji marketingowej do końca bieżącego roku. Od kilku osób otrzymałaś konkretne, _darmowe_ pomysły - następny krok należy do Ciebie. A że sama jesteś chyba specem od marketingu - nie wierzę, że aż w takim stopniu potrzebujesz naszego wsparcia... ;)
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Dźwięku nie ma i raczej nie będzie. Poza tym na tym skrzyżowaniu jest tłoczno i głośno, zatem nawet gdyby był ...raczej nikt by tego nie usłyszał.

Tomasz Bajor:
Sam obraz nie przyciągnie uwagi - dźwięk też gra dużą rolę. Jeśli telebim stoi przy zatłoczonym skrzyżowaniu, to nie wiem, czy w chwili obecnej ktoś zwróci na jeden z wielu już w chwili obecnej ruszający się gdzieś na ścianie obraz.
Miałbym dla Ciebie inny patent, ale jak się dowiem, jak wybrniesz z problemu z dźwiękiem...:)

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

To jak nie ma dźwięku, a lokalizacja jest taka, że raczej go nie będzie (widziałem na stronie - raczej nie ma sensu przy tym ruchu ulicznym) to mój mały patent odpada :)
Joanna Pełech- Mikulska

Joanna Pełech- Mikulska BE Media - digital
OOH

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

Słuchaj Tomku, jestem stałą bywalczynią barów karaoke, zatem jeżeli komuś bardzo zależy mogę stanąć na tym skrzyżowaniu i głośno śpiewać:).
A głos mam bardzo donośny....:)

Tomasz Bajor:
To jak nie ma dźwięku, a lokalizacja jest taka, że raczej go nie będzie (widziałem na stronie - raczej nie ma sensu przy tym ruchu ulicznym) to mój mały patent odpada :)
Piotr A.

Piotr A. Solution provider

Temat: Jak wypromować multimedialną fabrykę życzeń?

To może szybki flashmob karaoke? W epoce facebooka można skrzyknąć ludzi w 48h ;)

Żebyście tylko nie doprowadzili do chaosu na skrzyżowaniu ;D



Wyślij zaproszenie do