Temat: Be more crative

tylko jak?

konto usunięte

Temat: Be more crative

... to be more creative?
definicja kreatywności napewno nic w procesie kreatywnym tu nie pomoże... sytuacje, ponad motywacja, wiedza, wyobraznia, obserwacja, interdyscyplinarne spojrzenie i chęć zmian może i to na pewno ...
Sylwia G.

Sylwia G. Counselling&Personal
Development

Temat: Be more crative

a ja powiem na poczatek: by zrobić coś zupełnie innego niz nam przychodzi do glowy nawykowo. Pozwolic sobie na to :) To juz pierwszy krok!
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Be more crative

Michał Ksiądzyna:
tylko jak?
myśleć...zastanawiać się, łączyć fakty, próbować i zadać sobie pytanie ... po co mam byc kreatywny?
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Be more crative

...cel i motywacja do działania muszą iść w tym przypadku w parze! pozdrowionka

konto usunięte

Temat: Be more crative

chciec potrafic a moc to 3 rozne historie. Pewien trener kreatywnosci z USA zaleca 80% energii poswiecic na ... budowanie ukladow i ukladzikow. Na dobra komunikacje, retoryke itd.
zeby decydentow albo ludzi do wspolpracy przekonac, zostac w ogole zauwazonym.

Zwazywszy, ilu (znanych i nieznanych) geniuszy poumieralo z glodu lub wegetuje. To trudno mu racji nie przyznac.
Ludzie niczego sie tak nie boja, jak wiekszych zmian roznego typu ...

Gdyby kogos samo zwiekszenie kreatywnosci interesowalo, polecam niezwykle skuteczna Silva minde control (Jose Silva) i hune.

Ale bez uwzglednienia powyzszego, mozna sobie tylko biedy napytac ...
To tak z doswiadczenia smutnego.
Krzysztof Liszkowicz

Krzysztof Liszkowicz Dyrektor Produkcji

Temat: Be more crative

Artur Kucharski:

... i zadać sobie pytanie ... po co mam byc kreatywny?
Pozdrawiam

To pytanie moim zdaniem jest nie na miejscu.

Czy zawsze wszystko musi się rozbijać o pytanie "a co ja z tego będę miał"?.

Osobiście uważam, że ktoś kto chce się rozwijać i nie stać w miejscu sam z siebie ma ochotę być kreatywny.
Takie osoby są spostrzegane przez innych, wnoszą coś do firmy, do własnej "działki".

Nie wyobrażam sobie teraz kierownika, mistrza, dyrektora który nie posiada cechy kreatywności.
Krzysztof Liszkowicz

Krzysztof Liszkowicz Dyrektor Produkcji

Temat: Be more crative

Małgorzata Skibińska:
...cel i motywacja do działania muszą iść w tym przypadku w parze! pozdrowionka

Cel trzeba sobie postawić no chyba, że ktoś nam go postawił.
Motywacja? Jeżeli ktoś ma demotywującą pracę to jest nieszczęśliwy ... wtedy warto poszukać sobie czegoś bardziej motywującego.
Joanna D.

Joanna D. ENERGA OPERATOR SA

Temat: Be more crative

Krzysztof Liszkowicz:
Artur Kucharski:

... i zadać sobie pytanie ... po co mam byc kreatywny?
Pozdrawiam

To pytanie moim zdaniem jest nie na miejscu.

Czy zawsze wszystko musi się rozbijać o pytanie "a co ja z tego będę miał"?.

Osobiście uważam, że ktoś kto chce się rozwijać i nie stać w miejscu sam z siebie ma ochotę być kreatywny.
Takie osoby są spostrzegane przez innych, wnoszą coś do firmy, do własnej "działki".

Nie wyobrażam sobie teraz kierownika, mistrza, dyrektora który nie posiada cechy kreatywności.

EEtam.. są i dobrzy rzeźbiacze, powielacze, organizatorzy bez ikry ...

Ale są tacy, którzy chcą coś więcej, zawsze chcą coś więcej, albo inaczej, bo ich to kręci i nie tylko dlatego, że firma od nich tego wymaga.. tacy samo-creative :-), potrafią tez innych zachęcić do bycia kreatywnymi.
Marta Ratoń

Marta Ratoń Przeznaczenie jest
kwestią wyboru...

Temat: Be more crative

Krzysztof Liszkowicz:
Artur Kucharski:

... i zadać sobie pytanie ... po co mam byc kreatywny?
Pozdrawiam

To pytanie moim zdaniem jest nie na miejscu.

Czy zawsze wszystko musi się rozbijać o pytanie "a co ja z tego będę miał"?.

A moim zdaniem Krzysztofie źle zinterpretowałeś to pytanie. "Po co" oznacza że musisz zdefiniować, czy chodzi o bycie kreatywnym, dla samego bycia kreatywnym (głupio brzmi, ale wyobrażam sobie, że mnóstwo osób wychodzi z takiego właśnie założenia) czy też o stworzenie nowej jakości, która posłuży nam i innym do rozwoju - jakiegokolwiek, osobistego, firmy..
O tym byciu kreatywnym dla samego bycia takim, przekonują się często pracownicy, których pomysłowość jest podziwiana, ale niewykorzystywana w żaden sposób. Dziś, nie mieć kreatywnego pracownika, jest nie na miejscu przecież.. Sama na rozmowie kwalifikacyjnej podrzuciłam kilka fajnych pomysłów dla potencjalnego pracodawcy, a teraz kiedy pracuję, okazuje się, że takie plany nie mają racji bytu i że to odbiega od polityki firmy. Doceniono, że miałam pomysł, ale nie skorzystano z niego.

Ja nie widzę niestosowności w pytaniu "po co". Tym bardziej, że odpowiedzi na pozornie bezsensowne pytania, często dostarczają kreatywnych odpowiedzi ;)

konto usunięte

Temat: Be more crative

oh, pytanie po co ma jak najbardziej sens! Ludzie sa niezwykle kreatywni np. w zwalczaniu konkurencji (i nie tylko) a nawet
w wymyslaniu technik zabijania(sic!).
Wszystkie najwazniejsze wynalazki testowane sa najpierw w army. Wiele laduje w sejfach albo placone sa pieniadze za milczenie.

Swiat moglby juz calkiem inaczej wygladac, zycie mogloby byc duzo latwiejsze (ta nieznosna dla wielu lekkosc istnienia!), moze i ciekawsze. Ale sa ludzie, ktorym to z roznych powodow nie jest na reke.

Widzimy jedynie fasade i ulamek rzeczywistosci razem
z nasza "kreatywnoscia".

To powyzsze, to moj kreatywny sposob obchodzenia sie
z informacjami :) zwany przez wielu "wymadrzaniem sie" (nie moj cel)
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Be more crative

Krzysztof Liszkowicz:
Artur Kucharski:

... i zadać sobie pytanie ... po co mam byc kreatywny?
Pozdrawiam

To pytanie moim zdaniem jest nie na miejscu.

Czy zawsze wszystko musi się rozbijać o pytanie "a co ja z tego będę miał"?.
Jest na miejscu jak postawisz zamiast "co z tego będę miał" - co chcę osiągnąć. Działania bez celu są ... właśnie bez celu.
Chyba, że inaczej Krzysztof uwazasz to wówczas mamy zupełnie odmienne podejście do sprawy działania i kreatywności w działaniu.
Pozdrawiam
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Be more crative

Marta R.:
Krzysztof Liszkowicz:
Artur Kucharski:

... i zadać sobie pytanie ... po co mam byc kreatywny?
Pozdrawiam

To pytanie moim zdaniem jest nie na miejscu.

Czy zawsze wszystko musi się rozbijać o pytanie "a co ja z tego będę miał"?.

A moim zdaniem Krzysztofie źle zinterpretowałeś to pytanie. "Po co" oznacza że musisz zdefiniować, czy chodzi o bycie kreatywnym, dla samego bycia kreatywnym (głupio brzmi, ale wyobrażam sobie, że mnóstwo osób wychodzi z takiego właśnie założenia) czy też o stworzenie nowej jakości, która posłuży nam i innym do rozwoju - jakiegokolwiek, osobistego, firmy..
O tym byciu kreatywnym dla samego bycia takim, przekonują się często pracownicy, których pomysłowość jest podziwiana, ale niewykorzystywana w żaden sposób. Dziś, nie mieć kreatywnego pracownika, jest nie na miejscu przecież.. Sama na rozmowie kwalifikacyjnej podrzuciłam kilka fajnych pomysłów dla potencjalnego pracodawcy, a teraz kiedy pracuję, okazuje się, że takie plany nie mają racji bytu i że to odbiega od polityki firmy. Doceniono, że miałam pomysł, ale nie skorzystano z niego.

Ja nie widzę niestosowności w pytaniu "po co". Tym bardziej, że odpowiedzi na pozornie bezsensowne pytania, często dostarczają kreatywnych odpowiedzi ;)
No i nie potrzebnie odpowiedziałem, jak widze, że Marta to bardzo trafnie zrobiła.
:)
Krzysztof Liszkowicz

Krzysztof Liszkowicz Dyrektor Produkcji

Temat: Be more crative

Artur Kucharski:
Krzysztof Liszkowicz:
Artur Kucharski:

... i zadać sobie pytanie ... po co mam byc kreatywny?
Pozdrawiam

To pytanie moim zdaniem jest nie na miejscu.

Czy zawsze wszystko musi się rozbijać o pytanie "a co ja z tego będę miał"?.
Jest na miejscu jak postawisz zamiast "co z tego będę miał" - co chcę osiągnąć. Działania bez celu są ... właśnie bez celu.
Chyba, że inaczej Krzysztof uwazasz to wówczas mamy zupełnie odmienne podejście do sprawy działania i kreatywności w działaniu.
Pozdrawiam

Jeżeli tak postawimy pytanie to faktycznie ma ono sens.
No a działania bez celu oczywiście sa bez sensu :)Krzysztof Liszkowicz edytował(a) ten post dnia 15.02.08 o godzinie 11:26
Artur Kucharski

Artur Kucharski Zajmuję się rozwojem
ludzi i firm

Temat: Be more crative

Krzysztof Liszkowicz:
Artur Kucharski:
Krzysztof Liszkowicz:
Artur Kucharski:

... i zadać sobie pytanie ... po co mam byc kreatywny?
Pozdrawiam

To pytanie moim zdaniem jest nie na miejscu.

Czy zawsze wszystko musi się rozbijać o pytanie "a co ja z tego będę miał"?.
Jest na miejscu jak postawisz zamiast "co z tego będę miał" - co chcę osiągnąć. Działania bez celu są ... właśnie bez celu.
Chyba, że inaczej Krzysztof uwazasz to wówczas mamy zupełnie odmienne podejście do sprawy działania i kreatywności w działaniu.
Pozdrawiam

Jeżeli tak postawimy pytanie to faktycznie ma ono sens.
No a działania bez celu oczywiście sa bez sensu :)Krzysztof Liszkowicz edytował(a) ten post dnia 15.02.08 o godzinie 11:26
Krzysiek, nic innego nie miałem na mysli:)

Następna dyskusja:

Etykieta tekstowa znacznika...




Wyślij zaproszenie do