konto usunięte

Temat: zarządzanie wizerunkiem marki

Bardzo powszechne jest przekonanie, ze 'zarzadzanie marka' dotyczy duzych firm i mega-marek. Ze malych, typowo polskich, czesto nawet rodzinnych firm nie stac na profesjonalne uslugi firm konsultingowych a co z tym zwiazane musza sobie radzic same...

Nic bardziej mylnego. To wlasnie male firmy. dysponujace stosunkowo niewielkim budzetem promocyjnym powinny przykladac najwieksza wage do wizerunku swojego i swoich marek.

Nie jest sztuka osiagac wyniki przy duzych budzetach marketingowych - dostatecznie duza ilosc pieniedzy zainwestowana w promocje sprzedazy lub TV przyniesie efekty. A co z mniejszymi, ktorych na taka rozrzutnosc nie stac?

Zapraszam do Cobalt Spark.

Jestesmy firma specjalizujaca sie w zarzadzaniu wizerunkiem marki.Mamy 10-cio letnie doswiadczenie w pracy zarowno z mega-markami globalnymi jak i lokalnymi markami polskimi. Sluzymy swoja wiedza i doswiadczeniem.

Nie podejmujemy sie realizacji kazdego projektu ale jesli w marce zobaczymy potencjal - oddajemy sie jej bez reszty.