Jagoda Pieścicka

Jagoda Pieścicka Project Manager -
e-xon s.c.,
Przedstawiciel
Handlowy - ...

Temat: dziwne kryteria oceny oferty, prośba o wyjaśnienie...

A. czy jeżeli w SIWZ widnieje zapis :

Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w trybie art. 92 ust. 1 ustawy zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty.
2. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza również na swojej stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie – art. 92 ust. 2 ustawy .
3. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza (na wezwanie Zamawiającego) przedstawi szczegółową kalkulację ceny netto, brutto i podatku VAT (wartość brutto musi być identyczna z wartością podaną

Czy możemy poprosić o ten kosztorys szczegółowy do wglądu?

B. Jest zapis:

Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium: Kryteria oceny ofert Waga
Cena oferty 60 pkt
Udział prelegentów zagranicznych i krajowych 20 pkt
Oprawa medialna i audiowizualna 20 pkt

C = pkt Co Cn 60 
C – przyznane punkty
Cn – najniższa cena ofertowa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
Co – cena oferty ocenianej
B. Standard usługi – 40% (poniżej waga części składowych kryterium jakościowego)

1) Udział prelegentów zagranicznych i krajowych – maksymalnie 20 pkt
a) Udział dodatkowych prelegentów zagranicznych w randze gubernatora /wicegubernatora – Zamawiający przyzna po 5 pkt za każdą osobę ponad minimum zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, maksymalnie do 10 pkt,
b) Udział dodatkowych prelegentów zagranicznych w randze mera miasta –Zamawiający przyzna po 2 pkt za każdą osobę ponad minimum zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, maksymalnie do 4 pkt,
c) Udział dodatkowych prelegentów krajowych w randze ministrów / wiceministrów (z ministerstw gospodarki, spraw zagranicznych, rozwoju regionalnego) – Zamawiający przyzna po 3 pkt za każdą osobę ponad minimum zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, maksymalnie do 6 pkt.
2) Oprawa medialna i audiowizualna – maksymalnie 20 pkt
a) Oprawa medialna – Zamawiający przyzna po 2 pkt za każdy dodatkowy kanał promocji wydarzenia w mediach (tradycyjnych i elektronicznych), ponad minimum zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, maksymalnie do 10 pkt
b) Oprawa audiowizualna – Zamawiający przyzna po 2 pkt za każdy dodatkowy element oprawy audiowizualnej, np. recepcji, paneli, itp., maksymalnie do 10 pkt

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, maksymalnie 100 punktów.
Punktacja ogólna = Liczba punktów za kryterium cena + Liczba punktów za kryterium standard usługi (Udział prelegentów zagranicznych i krajowych + Oprawa medialna i audiowizualna)

A nie trzeba było nic przedstawiać – żadnych prelegentów, żadnych propozycji oprawy i na pytanie zamawiający napisał:

wątpliwości.

Nie było tego w formularzu. Co trzeba było załączyć?
Marcin Ludziejewski

Marcin Ludziejewski Zamówienia publiczne
- praktyk,
szkoleniowiec i
hobbysta zp

Temat: dziwne kryteria oceny oferty, prośba o wyjaśnienie...

Ten udział prelegentów trochę mi trąca kryterium podmiotowym - czy to jest usługa z grupy B (niepriorytetowa)?
Jagoda Pieścicka

Jagoda Pieścicka Project Manager -
e-xon s.c.,
Przedstawiciel
Handlowy - ...

Temat: dziwne kryteria oceny oferty, prośba o wyjaśnienie...

nie, tz. chyba... Jest to przetarg nieograniczony
Marcin Ludziejewski

Marcin Ludziejewski Zamówienia publiczne
- praktyk,
szkoleniowiec i
hobbysta zp

Temat: dziwne kryteria oceny oferty, prośba o wyjaśnienie...

A usługa czego dotyczy - szkolenia?
Jagoda Pieścicka

Jagoda Pieścicka Project Manager -
e-xon s.c.,
Przedstawiciel
Handlowy - ...

Temat: dziwne kryteria oceny oferty, prośba o wyjaśnienie...

Usługa przygotowania, przeprowadzenia, organizacji i kompleksowej obsługi międzynarodowej konferencji gospodarczo-inwestycyjnej .
Piotr Z.

Piotr Z. Zarządzanie
sprzedażą B2B

Temat: dziwne kryteria oceny oferty, prośba o wyjaśnienie...

Wg mnie jest OK. Kryteria są przedmiotowe - dotyczą szkolenia, jego rangi na tle innych, sposobu rozpropagowania. Można jedynie zapytać czy inne "szychy" i jakie, również będą premiowane, ale to już jest kwestia specyfiki tematu. Zamawiający może takie kryteria używać i dostosować je do własnych potrzeb.
Jagoda Pieścicka

Jagoda Pieścicka Project Manager -
e-xon s.c.,
Przedstawiciel
Handlowy - ...

Temat: dziwne kryteria oceny oferty, prośba o wyjaśnienie...

ale jeśli nie mamy przedstawić w ofercie kryterium nr 2 (oprawa - prelegenci itp) to w jaki sposób zamawiający ma zamiar ocenić to kryterium?
Piotr Z.

Piotr Z. Zarządzanie
sprzedażą B2B

Temat: dziwne kryteria oceny oferty, prośba o wyjaśnienie...

Jagoda P.:

2) Oprawa medialna i audiowizualna – maksymalnie 20 pkt
a) Oprawa medialna – Zamawiający przyzna po 2 pkt za każdy dodatkowy kanał promocji wydarzenia w mediach (tradycyjnych i elektronicznych), ponad minimum zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, maksymalnie do 10 pkt
b) Oprawa audiowizualna – Zamawiający przyzna po 2 pkt za każdy dodatkowy element oprawy audiowizualnej, np. recepcji, paneli, itp., maksymalnie do 10 pkt

Zakładam że minima są określone, więc powinnaś podać jakie dodatkowe media uruchomisz do promowania tego eventu, skalkulować je i za każdy dostaniesz punkty. To samo w w przypadku oprawy audiowizualnej. Przy takich tematach i kryteriach Zamawiający kupuje oczami, czyli ofertę trzeba przygotować nie tylko pod względem formalnym ale również estetycznym np wizualizacje recepcji, holu, sali wykładowej, dodatkowe foldery itp. Niestety to wszystko musisz również wliczyć w koszty oferty, ale Z. dał Ci wybór - oferta tańsza ale "brzydsza" czy oferta droższa ale "ładniejsza"

Temat: dziwne kryteria oceny oferty, prośba o wyjaśnienie...

Jagoda, czy problem sprowadza się do tego, że zamawiający zamierza oceniać m.in. liczbę prelegentów ale w formularzu oferty nie ma miejsca na wpisanie tych prelegentów?
Co zamawiający napisał w odpowiedzi na Twoje pytanie?

Dominik Wojcieszek
d.wojcieszek@ltbkancelaria.pl
http://ltbkancelaria.pl/

Następna dyskusja:

Obserwuj Odpowiedz Pozaceno...




Wyślij zaproszenie do