Anna Pietyszuk

Anna Pietyszuk ANALITYK
BIZNESOWO-SYSTEMIWY

Temat: Oprogramowanie dla Twojej firmy

Chcesz kompleksowo zarządzać przedsiębiorstwem? Potrzebujesz
szybkiego dostępu do informacji z różnych działów? A może
czujesz, że tracisz kontrolę nad procesami zachodzącymi w Twojej

firmie? Rozwiązaniem tych i wielu innych problemów może być
system informatyczny ERP SyKOF.

Obrazek

ERP SyKOF to innowacyjne oprogramowanie łączące w sobie
funkcjonalności systemów komputerowych różnych klas: ERP, CRM,
BI, a także m.in. elektroniczny obieg dokumentów, rejestracja
czasu pracy, narzędzia do fleet management. Nie musisz już
kupować i instalować kilku osobnych programów, aby wspomóc
wszystkie procesy zachodzące w firmie. Dzięki pełnej integracji
wszystkich elementów systemu, gromadzone i prezentowane informacje

są zawsze aktualne i spójne, bez potrzeby przenoszenia danych
pomiędzy aplikacjami. Zaś modułowa budowa pozwala na wdrożenie
tylko tych części systemu, których potrzebuje Twoja firma.
System ERP SyKOF składa się z następujących bloków
funkcjonalnych:
SyKOF HR
Moduły kadrowo-płacowe systemu ERP SyKOF umożliwiają pełną
obsługę kadrową pracowników niezależnie od formy zatrudnienia
(umowy o pracę, umowy cywilnoprawne i in.) zgodną z
obowiązującymi przepisami. Dzięki elastycznym algorytmom
naliczania wynagrodzeń możliwe jest dostosowanie do stosowanego w

firmie regulaminu wynagradzania. Automatyzacja obliczeń znacząco
przyspiesza sporządzanie list płac i minimalizuje ryzyko
błędów, podnosząc tym samym komfort pracy działów HR. Elementy

samoobsługi pracowniczej, takie jak elektroniczne wnioski urlopowe,

czy samodzielna rejestracja prac wykonanych (za pomocą komputera
lub paneli dotykowych), pozwalają na wyeliminowanie części
papierowej dokumentacji, dzięki wprowadzaniu informacji do systemu

u źródła w momencie powstania. Rozbudowany system uprawnień
pozwala natomiast na usprawnienie przepływu informacji przy
jednoczesnej ochronie danych osobowych i wrażliwych.
SyKOF FK
Moduły finansowo-księgowe systemu ERP SyKOF stanowią
wszechstronne narzędzie do zarządzania finansami
przedsiębiorstwa. Program utrzymywany jest w stałej zgodności z
aktualnymi przepisami, w szczególności z ustawą o rachunkowości,

przepisami podatkowymi, ZUS, VAT. Wbudowany generator pozwala na
sporządzenie wszystkich wymaganych dokumentów i sprawozdań
(deklarację VAT-7, JPK, deklarację podsumowującą i Intrastat,
dokumenty PIT, Sprawozdanie F01 i in.) zarówno w formie wydruków,

jak i w formie elektronicznego pliku wymiany. Dodatkowo system daje

możliwość tworzenia własnych szablonów sprawozdań i raportów

używanych np. do konsolidacji finansowej w ramach grupy
kapitałowej lub sprawozdawczości zarządczej. Pełna integracja z

innymi modułami systemu (m. in. magazynowymi, płacowymi czy
logistycznymi) pozwala na stworzenie automatyczną dekretację
dokumentów (wg określonego szablonu), a także na podejrzenie
źródła zapisów (np. konkretnego dokumentu magazynowego czy
faktury) bezpośrednio z poziomu zapisu na koncie księgowym.
SyKOF LiP
Moduły logistyczno-produkcyjne systemu ERP SyKOF pozwalają na
efektywne zarządzanie działem zaopatrzenia, magazynami oraz
planowanie i zarządzanie procesami wytwórczymi. Ewidencja
magazynowa może być prowadzona z ustaloną dla każdego magazynu
szczegółowością, np. pole odkładcze, sektor, regał, półka.
Dla każdego z indeksów magazynowych można określić cechy, z
dokładnością do których ewidencjonowane będą poszczególne
dostawy, np. daty ważności, numery atestów, numery wytopów,
numery partii, numery seryjne. Planowanie zakupu możliwe jest
dzięki szczegółowej informacji z systemu dotyczącej potrzebnych

materiałów, towarów, usług zewnętrznych. Potrzeby bilansowane
są z aktualnymi stanami magazynowymi i zamówieniami wysłanymi
już do dostawców.
SyKOF BST
Program SyKOF BST to niezastąpione narzędzie dla fleet managerów

zarządzających dużą ilością samochodów firmowych, a także
dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie parkiem maszynowym, np.
ciężkim sprzętem budowlanym. Rozbudowane kartoteki pojazdów i
maszyn pozwalają na prowadzenie pełnej ewidencji posiadanego
sprzętu, a możliwość prowadzenia szczegółowych kart pracy ze
wskazaniem konkretnych robót i zleceń umożliwia precyzyjne
rozliczenie kosztów ich eksploatacji. Dzięki dodatkowym rejestrom

przeglądów, napraw, polis ubezpieczeniowych i wymiany części
eksploatacyjnych (opony, akumulatory, itp.) możliwe jest
natychmiastowe uzyskanie informacji na temat stanu technicznego
sprzętu i możliwości jego użycia.
SyKOF Budżet
Program SyKOF Budżet umożliwia całościowe zarządzanie
projektami oraz zadaniami realizowanymi przez przedsiębiorstwo.
Wielowymiarowe wszechstronne analizy pozwalają na stworzenie
zindywidualizowanego zestawu raportów i sprawozdań zawierających

informacje potrzebne do podejmowania decyzji na każdym szczeblu
zarządzania. Dodając do tego możliwość tworzenia budżetów z
dowolną, wybraną przez użytkownika szczegółowością (cała
firma, poszczególne MPK, kontrakt, zlecenie) i możliwość
budowania własnych raportów obrazujących stopień realizacji
budżetu użytkownik otrzymuje narzędzie do sprawnego kontrolowania

przedsiębiorstwa w każdym z obszarów działalności.
SyKOF CRM
CRM SyKOF usprawnia ewidencję kontaktów z odbiorcami, ewidencję
zapytań ofertowych, tworzenie kalkulacji i ofert oraz planowanie i

raportowanie działań dotyczących zarówno pojedynczych klientów,

jak i grup konsumentów. Program umożliwia definiowanie
spersonalizowanych cenników i tabel upustów dla poszczególnych
odbiorców lub grup odbiorców. Dzięki integracji z kontami
pocztowymi możliwe jest także tworzenie mailingów do określonych

grup odbiorców.
SyKOF DMS
Program DMS SyKOF to system elektronicznego obiegu dokumentów,
który pozwala zapanować nad przepływem dokumentów wytwarzanych i

otrzymywanych przez firmę. Zastosowane w programie rozwiązania
mają na celu maksymalne usprawnienie zarządzania dokumentacją
przedsiębiorstwa i zawartymi w niej informacjami wymagającymi
przekazywania, przeszukiwania oraz bezpiecznego archiwizowania.
SyKOF BI VITIS
System BI VITIS jest narzędziem klasy Business Intelligence
służącym do analizy funkcjonowania poszczególnych obszarów
działalności firmy. Program wspiera działalność biznesową w
bardzo szerokim zakresie. Poza ujednoliceniem danych spływających

z całego systemu informatycznego firmy, znacznie przyspiesza
dostęp do potrzebnych informacji. Usprawnia procesy planowania
strategicznego oraz ułatwia prognozowanie efektów podejmowanych
działań. Prowadzi do maksymalizacji efektywności funkcjonowania
firmy przy jednoczesnej minimalizacji kosztów. Wykorzystanie
systemu VITIS pozwala na uniknięcie chaosu związanego z nadmiarem

informacji, poprzez umożliwienie właściwej selekcji i obróbki
danych.
Zachęcam do zapoznania się z pełnymi możliwościami
oprogramowania SyKOF ERP podczas bezpłatnej prezentacji systemu w
Państwa firmie.
Po więcej informacji zapraszam na stronę internetową
http://sykom.pl