Michał Szklarzewski

Michał Szklarzewski IT Project Manager |
Przedsiębiorca

Temat: Możliwości współpracy z większym klientem

W jaki sposób zainteresować potencjalnego klienta swoją ofertą?

Mam produkt informatyczny dedykowany dla średnich i dużych firm.
Jaki, Waszym zdaniem, jest optymalny sposób zainteresowania tego
typu klienta produktem stworzonym przez jednoosobową działalność

gospodarczą? W głowie pojawił się pewien pomysł:

• Rozpoczęcie współpracy z firmą-pośrednikiem (XYZ), mającą już kontakt z większymi firmami.
○ W tym przypadku zapewne stajemy się podwykonawcą firmy XYZ.
○ W jaki sposób powinien wyglądać biznesowy model współpracy z firmą XYZ (% od zysków).
○ Nie chciałbym godzić się na wyłączność, tzn. mieć możliwość
bezpośredniego kontaktu z innymi, potencjalnymi klientami - czy to może być bariera nie do przejścia?

To, na czym zależy mi w obecnym momencie to niemalże bezkosztowa realizacja 1-2 zamówień u klienta w zamian za referencje i biznesowy feedback.

Jakie są Wasze doświadczenia w temacie? Być może ktoś przeszedł już podobną ścieżkę i może podzielić się doświadczeniem i wskazówkami.