Temat: Call / contact center

Witam,

reprezentuję firmę Europe Calling, która swoim klientom oferuje kompleksowe rozwiązania polegające na outsourcingu całego procesu biznesowego (BPO) związanego z obsługą klientów, marketingiem czy sprzedażą z wykorzystaniem narzędzi call/contact center.

Oferujemy:
• Kompleksową obsługą działań podtrzymujących lojalność klientów w obszarach B2B i B2C.
• Kilkuletnie doświadczenie na rynku europejskim.
• Atrakcyjne warunki finansowe dla Klienta zlecającego.
• Wysoka jakość rozmów prowadzonych przez naszych konsultantów.
• Stały, doświadczony team profesjonalistów.
• Indywidualne podejście do każdego z naszych Kontrahentów.

Oferta usług naszej firmy:

• Kampanie sprzedażowe/informacyjne.
Gwarantujemy doskonale przygotowaną grupę konsultantów z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta.
• Obsługa posprzedażowa.
Obsługa posprzedażowa jest bardzo ważną częścią kształtowania partnerskich relacji oraz budowania wizerunku firmy na rynku. Przewaga konkurencyjna opiera się w dużej mierze na budowaniu zaufania i partnerstwa w relacjach długoterminowych, w związku
z tym dobrze zorganizowany i profesjonalny proces obsługi posprzedażowej jest kluczowym elementem zamykającym proces obsługi Klienta. Na jej część składa się kilka elementów:
- help desk - odpowiednio wyszkolona Grupa konsultantów udzieli niezbędnych informacji Państwa klientom.
- Contact Center - Państwa klienci poczują się bezpieczniej mając zapewniona obsługę dzięki doskonale wyszkolonej kadrze specjalistów służących im pomocą.
- badania - zbieranie opinii o produkcie i/lub obsłudze, badania CATI, Mystery Shopping, aktualizacja baz danych.
- mailing - do grona Państwa klientów możliwa jest również wysyłka maili powitalnych, świątecznych, informacyjnych, itp.
- lettering - zorganizujemy dla Państwa firmy wysyłkę korespondencji listownej.
Wszystkie te zabiegi przybliżą relacje z Państwa klientami budując sieć lojalnych klientów zadowolonych z Państwa oferty produktowej.
- monitoring i windykacja należności - monitoring bieżących i zaległych należności, windykacja miękka przed i po terminie płatności, wysyłanie upomnień / wezwań
do zapłaty.
• Konsultacje dotyczące skryptów rozmowy.
Znajomość technik sprzedażowych i doświadczenie zdobyte przy realizacji dotychczasowych projektów, pozwoli nam na dopracowanie modelu sprzedaży Państwa produktu.
• Rekrutacja i szkolenie konsultantów
Nasza firma w oparciu o wytyczne do Państwa kampanii przeprowadzi rekrutacje najbardziej odpowiadającej grupy osób.
• Opiekę trenera oraz kierownika projektu
Nasi specjaliści ds. szkoleń i jakości przeprowadzą szkolenia sprzedażowe
i dodatkowe produktowe oraz będą stale monitorować projekt: prowadzenie coachingów, odsłuchów rozmów i re-treningów mających na celu stały wzrost efektywności.
Wyznaczymy również osobę, która będzie do Państwa dyspozycji w przypadku pytań lub potrzeby przekazania wszelkich informacji.

Wszystkich zainteresowanych nawiązaniem współpracy zapraszam do kontaktu:
e-mail: anna.drozdz@europecalling.pl
tel. 500-610-582

pozdrawiam,
Anna Dróżdż