Temat: Tych metod w żadnej książce nie znajdziecie

Witam serdecznie

Zapraszam na dwudniowe autorskie, i fascynujące szkolenie, Tych metod w książkach Państwo nie znajdziecie. Odbędzie się w Warszawie w dniach 09-10 maja.2013r. ( czwartek w godz. 11-18, piątek w godz. 09-16) pt.

Wykorzystanie „Psychologii Perswazji” i odkrycia NLP do skuteczniejszej windykacji z zachowaniem etyki

Osoby zajmujące się windykacją, nawet te z dużym doświadczeniem, wiedzą że nie zawsze udaje im się przekonać klientów, a argumenty które przedstawiają nie zawsze działają. Wielu dłużników/klientów nie boi się konsekwencji, nieprzyjemności czy jakiegokolwiek straszenia. Potrzebują innych argumentów aby do nich dotrzeć. Często odpowiednia rozmowa z dłużnikiem, jest najszybszym i najtańszym sposobem odzyskania należności

Wiemy że nie ma jednej "złotej" recepty, a ciągłe podnoszenie wiedzy o nowe odkrycia techniki i metody dostosowane do obecnych warunków pozwalają zwiększyć skuteczność działania.
Od 14 lat przeszkoliłem około 30 000 osób. (w tym zakresie przeszkoliłem ponad 1000 osób zajmujących się windykacją ) , Praktyka po przeprowadzonych przez nas szkoleniach pokazała, iż wykorzystanie nowych sposobów pozwala u każdego zwiększyć skuteczność ściągalności należności. Ponadto metody te pozwalają uszanować zdanie drugiej strony i nie "walczyć" z nimi, co ma wpływ zarówno na wizerunek Firmy jak i mniej stresu u osób tym się zajmujących.

W programie m.in.:
Przekonywanie dłużnika najskuteczniejszymi argumentami, tymi, które są ukryte w jego głowie.
Poznanie i przećwiczenie wielu technik z "Języka perswazji" i zastosowanie w układzie "każdy wygrywa".
Wyeliminowanie wielu błędów jakie są stosowane w rozmowie (popełnia je nieświadomie ponad 90% osób).
Poznanie jakimi strategiami posługują się różni ludzie, w myśleniu i podejmowaniu decyzji.
Autorska metoda, jak na każdą obiekcje można skuteczniej odpowiedzieć na kilkanaście sposobów z poszanowaniem rozmówcy.
Rozpoznanie, nie to co ludzie mówią, ale co tak naprawdę myślą.
Sposoby reagowania w sytuacjach konfliktowych i radzenia sobie ze zdenerwowanym rozmówcą.
Kierowanie własnymi emocjami tak, aby stan wewnętrzny był zawsze odpowiedni.
Etyczne podejście do każdego tematu z poszanowaniem innych (nawet przy socjotechnikach czy "Języku Perswazji" , techniki te, maja wspierać i ułatwiać porozumienie, a nie zastępować "bycia człowiekiem" i budowania pozytywnych relacji i wizerunku Firmy)

Szczegółowy program szkolenia z ceną znajdą Państwo na stronie www

Jeżeli w Państwa Firmie jest co najmniej 8 osób do przeszkolenia, chętnie przygotujemy indywidualną propozycje szkolenia dla Państwa
Zapraszam również na naszą stronę http://centrumnlp.rubikon.pl do poznania nas, metod i referencji.
Na Państwa pytania chętnie odpowie Ewa Zengota tel kom 608 072 748
Pozdrawiam życząc miłego dnia
Piotr Kotulski
22 424 55 91
604 177 307
Centrum NLP
http://centrumnlp.rubikon.pl