Tomasz G.

Tomasz G. Social Media
Influencer

Aleksander K.

Aleksander K. Trener, doradca,
coach, mentor;
przywództwo, Polska,
MŚP,...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie z cyklu
"Jak obniżyć koszty? Skuteczna optymalizacja kosztów."

W dniu 16 stycznia w Warszawie odbędzie się
moduł "Analiza kosztów"
Warto!!!
Informacja na stronie http://ask-thomas.pl

Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku
Aleksander Kisil
Daniel Bordman

Daniel Bordman Ekspert zmiany
głosu, specjalista
kreowania wizerunku

Temat: Ogłoszenia

Umiejętności aktorskie w wystąpieniach publicznych

Uwaga - specjalna zniżka dla uczestników GL - jeśli zapiszesz się do 24 lutego i powołasz się na informację znalezioną na GL - i zamiast płacić 420 zł możesz mieć takie szkolenie już za 320 zł - Sprawdź już teraz jak możesz się zapisać. http://bordman.pl/blog/?p=117

PS. niektórzy pytają czemu tak tanio. Odpowiedź jest prosta zależy mi na najskuteczniejszej promocji, czyli promocji poprzez wasze zadowolenie i polecanie Bordman Training innym osobom. Dlatego dam jeszcze jedno zabezpieczenie. Jeśli z jakiegoś powodu będziesz po pierwszej przerwie chciał wyjść z tego szkolenia będziesz mógł to zrobić a ja zwrócę ci 100% pieniędzy w dodatku nie pytając o powody rezygnacji.
Wojciech Zieliński

Wojciech Zieliński IT
Project/Programme/Pe
ople Manager
(PRINCE2
Practicioner...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie

"Praktyczne aspekty wdrażania systemów informatycznych"

organizowane przez Łódzki Regionalny Park-Naukowo Technologiczny.

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do efektywnego nadzoru odbioru wdrożenia systemu informatycznego w przedsiębiorstwie lub instytucji. Jest ono dedykowane dla decydentów w zakresie zakupu i wdrażania rozwiązań informatycznych. Zakres merytoryczny obejmuje przykłady nieprawidłowych zachowań podczas wdrożenia, stanowiących zagrożenie dla samego projektu, jego budżetu lub harmonogramu. Szkolenie pozwoli uczestnikom na identyfikację i uniknięcie błędów popełnianych na każdym etapie projektu wdrożeniowego – począwszy od przygotowania do wdrożenia, a skończywszy na odbiorze i serwisie zakupionego rozwiązania.

Program szkolenia
1. Przygotowanie do wdrożenia systemu informatycznego – wstępna analiza potrzeb, formy zakupu, finansowania i licencjonowania oprogramowania
2. Wybór metodyki prowadzenia projektu – metodyki formalne vs. metodyki swobodne
3. Przygotowanie zapytania ofertowego – elementy zapytania ofertowego, błędy popełniane w ramach zapytania ofertowego (case study)
4. Analiza oferty – elementy oferty, błędy lub potencjalne zagrożenia w ofercie (case study)
5. Zawieranie umowy o wdrożenie systemu informatycznego – elementy umowy, błędy lub potencjalne zagrożenia w umowie (case study)
6. Specyfikacja funkcjonalna – elementy, błędy lub potencjalne zagrożenia (case study)
7. Odbiór i akceptacja wdrożenia – testy akceptacyjne, błędy lub potencjalne zagrożenia (case study)
8. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
9. Rzeczywiste koszty wdrożenia i posiadania oprogramowania – gorzka prawda o TCO (Total Cost of Ownership)

Szkolenie nie obejmuje szczegółowej nauki określonych metodyk wdrożeń lub metodyk utrzymania systemów informatycznych.

Terminy:
28 sierpnia 2009
11 września 2009
25 września 2009

Miejsce szkoleń:
Łódzki Regionalny Park Naukowo – Technologiczny Sp. z o.o.
ul. Dubois 114/116, Łódź

Koszt szkolenia: 1200 PLN netto
Cena zawiera materiały szkoleniowe i katering konferencyjny

Zgłoszenia pod numerem tel.0-42 684 44 44 lub formularz zgłoszeniowy na fax.0-42 684 50 00

Pozdrawiam i zapraszam

Wojciech ZielińskiWojciech Zieliński edytował(a) ten post dnia 17.08.09 o godzinie 12:03
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

UWAGA! PROMOCJA LAST MINUTE

Termin:21-22 Stycznia 2010 Miasto: Warszawa
Ośrodek: KOARA EXPO
Ostatnie miejsca
Oferta:
INFORMACJA O CENACH I PROMOCJACH SZKOLENIA OTWARTEGO W DNIACH 21-22.01.2010

PROGRAM SZKOLENIA:
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/coaching-w...

Inne oferty:
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/menedzersk...

Zapraszamy

Obrazek
Krzysztof M.

Krzysztof M. Jestem na rencie

Temat: Ogłoszenia

Promocja dla użytkowników Goldenline. Osoby, które wpiszą kod GL7612 mogą za darmo dodać wpis do katalogu na stronie http://aglomeracja-firmy.eu
Wojciech Zieliński

Wojciech Zieliński IT
Project/Programme/Pe
ople Manager
(PRINCE2
Practicioner...

Temat: Ogłoszenia

Miło mi poinformować o nowej wersji 1.1 systemu iCOMM jak i nowej stronie o systemie - prezentującej informacje o systemie w dużo bardziej przejrzysty sposób. Udostępniliśmy również nowy film (8 minut) pokazujący system "w akcji". Zapraszam do obejrzenia :)

http://www.youtube.com/watch?v=esl9YIVuGrM

Co do nowości - najciekawsze poniżej:
- Zmiany w interfejsie - nawigator pomiędzy wątkami pozwalający na szybki dostęp do nieprzeczytanych wątków, kopii roboczych, aktywnych, archiwalnych i wszystkich wątków. Pozwala również na dostęp do najaktywniejszych ostatnio, oflagowanych wątków.
- Zmiany w interfejsie - przeprojektowana lista kontaktów, z poziomu której dostęp do informacji o kontakcie jak i operacji takich jak filtrowanie wątków po kontakcie, modyfikacja czy utworzenie nowego wątku dostępne są w prosty i intuicyjny sposób. Dodatkowo istnieje możliwość uzyskania kompletnej informacji o użytkowniku praktycznie z każdego miejsca, gdzie występuje jego zdjęcie.
- Lista kontaktów sortowana jest nie alfabetycznie, a na podstawie aktywności użytkowników. Im aktywniejszy użytkownik w ostatnim czasie, tym wyżej pojawia się na liście kontaktów.
- Zmiany w interfejsie - przeprojektowany edytor dający dostęp do określenia widoczności wiadomości lub jej priorytetu w intuicyjny sposób.
- Załączanie wielu plików do wiadomości wraz z postępem ładowania oraz automatyczny podgląd miniatury i pełnej wielkości pliku graficznego.
- Automatyczny zapis kopii roboczej wiadomości - wprowadzana wiadomość jest zapisywana automatycznie co kilka sekund nawet jeśli nie zostanie wysłana
- Flagi dla wątków - teraz porządkowanie wątków jest jeszcze prostsze dzięki możliwości przypisania wątkowi flagi - np. firmowe, ważne itp.
- Priorytety dla wiadomości - pozwala na określenie wysokiego lub niskiego priorytetu wiadomości. O wiadomościach o wysokim prioytecie wszyscy uczestnicy wątku zostaną natychmiastowo powiadomieni za pomocą e-maila. Wiadomości o niskim priorytecie nie będą uwzględniane w żadnych powiadomieniach.

i wiele innych...
Joanna Janina N.

Joanna Janina N. Jedni są pracowici,
drudzy -
pracochłonni.

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

w związku ze zbliżającą się V Rundą Aplikacyjną - Paszport do Eksportu: POIG Działanie 6.1
serdecznie zapraszamy i zachęcamy do współpracy. Bezpłatnie ocenimy czy Państwa firma kwalifikuje się do otrzymania dofinansowania.

Działanie 6.1 "Paszport do eksportu" pozwoli przedsiębiorstwom na:

* zwiększenie udziału eksportu w sprzedaży towarów i usług,
* zintensyfikowanie powiązań z zagranicznymi partnerami,
* zwiększenie rozpoznawalności marek handlowych i firmowych na rynkach zagranicznych

Aby uzyskać wsparcie finansowe na rozwój działalności eksportowej, Przedsiębiorstwo powinno przedstawić dwuletni Plan Rozwoju Eksportu. Przygotowaliśmy dla Państwa wzór zapytania, do pobrania na Naszej stronie: http://www.cressco.pl/doradztwo

V runda aplikacyjna: 31.05.2010 - 18.06.2010

Zapraszam do składania zapytań

Joanna Nowak
joanna.nowak@cressco.pl
biuro@cressco.plJoe D. edytował(a) ten post dnia 12.03.10 o godzinie 15:20
Joanna D.

Joanna D. Prezes zarządu,
BANDI Cosmetics

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

pilnie poszukuję marketing managera - branża kosmetyki profesjonalne, jeżeli ktos w Was (lub znajomych) poszukuje ciekawej pracy zapraszam do kontaktu pod adresem joanna.draniak@bandi.pl

Pozdrawiam
Joanna Janina N.

Joanna Janina N. Jedni są pracowici,
drudzy -
pracochłonni.

Temat: Ogłoszenia

Prowadziłeś szkolenia finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego?

Otrzymywałeś wynagrodzenie w ramach etatu czy umowy cywilnoprawnej?

Możesz odzyskać podatek! Zajmiemy się tym dla Ciebie...

jedyne co musisz, to skontaktować się z nami.

biuro@cressco.pl

Pozdrawiam
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie - NARZĘDZIA PR W BUDOWANIU WIZERUNKU CZŁONKA ZARZĄDU

Trener jakiego nie widzieliście!

Borys Czyhin

Termin:26 kwietnia 2010 Miasto: Warszawa
Ośrodek: Centrum Konferencyjne B&O Navigator
Liczba miejsc ograniczona

PROGRAM SZKOLENIA:
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/narzedzia-...

Zapraszamy

Obrazek
Sylwester Moskwa

Sylwester Moskwa Właściciel, eMajster

Temat: Ogłoszenia

Wykonujemy remonty i wykończenia w zakresie:
# ocieplenia domów
# sufity podwieszane wielopoziomowe
# zabudowy, ścianki działowe kartonowo-gipsowe
# adaptacje poddaszy z ociepleniem
# gładzie, bezpyłowo
#malowanie, tapetowanie
# układanie paneli podłogowych oraz ściennych
# montaż drzwi okien parapetów oraz akcesoriów domowych
# przeróbki elektryczne
#glazura i terakota
tel.500553625
STRONA:http://emajster.com.pl
Artur K.

Artur K. Specjalista ds.
marketingu

Temat: Ogłoszenia

Propozycja

Przetłumaczymy stronę internetową firmy/stronę prywatną całkowicie za darmo. Wykonamy tłumaczenie strony z języka polskiego na język rosyjski, przygotujemy przetłumaczony tekst do bezpośredniego zamieszczenia na stronie www. Także całkowicie za darmo możemy opracować odpowiednie słowa kluczowe w języku rosyjskim pod kątem osiągnięcia jak najlepszego wyniku wyszukiwania i pozycjonowania w „runecie”. Po wykonaniu tłumaczenia i umieszczenia gotowego materiału na państwa stronie internetowej umieszczamy państwa stronę w naszym dziale „Realizacje”: http://www.languageconsulting.eu/Realizacje.php , również proponujemy wzajemną wymianę linkami. Warunkiem wykonania tłumaczenia jest umieszczenie informacji zwrotnej o autorze tłumaczeń (link naszej strony).
Jeżeli nasza propozycja wydaje się państwu potrzebna i ciekawa prosimy o kontakt: biuro@rosyjski-tlumaczenia.com.pl lub bezpośrednio do mnie na priv a ja skieruje sprawę dalej do realizacji.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane propozycje
Ewelina Daniła

Ewelina Daniła *Art Of
Business*SALON
KOBIET*

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy wszystkie Panie na wyjątkowe spotkanie Salonu Kobiet we Wrocławiu.

Nasze spotkania to networking ze szczyptą czegoś jeszcze... Każde spotkanie ma swój temat ale nie zawsze udaje nam się go poruszyć. Podążamy bowiem za potrzebą chwili i dajemy sobie przestrzeń dla każdej z nas.

Nasze spotkania to takie "rozwojowe pogaduszki" wspaniałych i pełnych pasji kobiet...

Temat spotkania:
"Magia w życiu codziennym."

Gościem specjalnym będzie Adriana Michałowska.

Każda Pani mile widziana.Zabierz ze sobą przyjaciółkę, koleżankę, znajomą...

Przyjdź i nawiąż nową znajomość bądź współpracę biznesową!

Warto również zabrać ze sobą wizytówki i dobry humor!

Termin: 12 kwietnia, godz.18.30
Miejsce:Wrocław, Restauracja Teatralna MUZA, pl.Teatralny 4
Inwestycja: 50 zł , Członkinie Salonu Kobiet mają wstęp za darmo.

Sprawdź, jak możesz zostać Członkinią


W cenie pyszna kawa do wyboru oraz poczęstunek.

Jak zwykle odbędzie się losowanie atrakcyjnej nagrody.Tym razem będzie to jedna indywidualna porada szamańska od naszego gościa.

Ze względu na duże zainteresowanie oraz ograniczoną ilość miejsc rezerwacji dokonuje się poprzez wpłatę na konto. Członkinie są proszone o potwierdzenie chęci uczestnictwa drogą mailową. Ułatwi nam to organizację spotkania.
http://wroclaw@salonkobiet.pl

Serdecznie zapraszamy!

**********************

Zobacz naszą ofertę dla firm

***********************
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Ogłoszenia

Witaj,

nazywam się Michał Bloch. Jestem coachem, trenem biznesu, psychologiem.

Specjalizuję się w coachingu rozwoju i efektywności (wedługi innych klasyfikacji zajmuję się business i executive coachingiem oraz life coachingiem).

W pracy z menadżerami wspieram ich w rozwijaniu inteligencji emocjonalnej, pracujemy również z przekonaniami, wewnętrznym krytykiem i szeroko pojętą skutecznością osobistą.

Jako life coach specjalizuję się w pracy z rodzinami, które dotykają zmiany związane z pojawieniem się dziecka. Pracuję równiez z ojcami nad "byciem tatą".

Zapraszam do kontaktu ze mną - moje dane:
email: coach@michalbloch.pl
telefon: 507 060 937
Barbara Szafraniec

Barbara Szafraniec Wlasciciel BS STUDIO
HOSTESS ( Wroclaw,
Warszawa, Poznan ...

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie

Zapraszam na spotkanie dla przedsiebiorcow
Organizowane jest w ramach projektu Arena Biznesu.

Podczas spotkania będą Państwo mieli okazję poznania około 30-50
przedsiębiorców, oraz wzięcia udziału w części integracyjnej.

Gra w Black Jacka z profesjonalnym krupierem.

Spotkanie jest bezpłatne!

Aby wziąć w nim udział, proszę o potwierdzenie przybycia na
bsstudio@wp.pl Prosze takze zabrac ze soba okolo 30 wizytowek .

Wrocław
Data: 21 kwiecień (środa) godzina 18:00
Miejsce: Galeria Italiana, Fly Bar, ul. Więzienna 21c
WROCLAW

Pozdrawiam

BS STUDIO HOSTESS
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM NA SZKOLENIA OTWARTE - MAJ 2010

20% rabatu od ceny szkolenia dla członków grupy "Szkolenia promocje last i first minute" przy przesłaniu zgłoszenia do dnia 30 kwietnia.

Dołącz do naszej grupy i korzystaj z rabatów na szkolenia.

20% rabatem objęliśmy następujące szkolenia:

MOTYWOWANIE HANDLOWCÓW. Systemy Wynagrodzeń i Motywowanie Pozafinansowe.

Motywowanie handlowców, to szkolenie obejmujące wszystkie elementy motywacji finansowej i pozafinansowej, które powinny funkcjonować w sprawnie działającym dziale handlowym. 10% przychodu ze szkolenia zostanie przekazane na cele statutowe Polskiej Akcji Humanitarnej ...
poznaj pełny program szkolenia

COACHING - Warszat Menedżerski

Uczestnicy przećwiczą metody i narzędzia coachingowe w trakcie własnych "sesji" coachingowych, co pozwoli na wypracowanie rozwiązań dylematów z realnych sytuacji ich życia zawodowego oraz będą potrafili wdrożyć wypracowane rozwiązania w swoje zadania menedżerskie.
poznaj pełny program szkolenia

WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)

Szkolenie jest przeznaczone dla product i brand managerów, dyrektorów marketingu, członków zarządu.
poznaj pełny program szkolenia

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA z Elementami Organizacji i Planowania

Na szkolenie zapraszamy każdego, ... komu zależy na zwiększeniu swojej osobistej efektywności.
poznaj pełny program szkolenia

OBSŁUGA KLIENTA - NAJLEPSZE STANDARDY

Standardy obsługi klienta to zbiór zasad i procedur opisujących zachowania, czynności i umiejętności, dzięki którym możemy być pewni, że nasza obsługa klienta jest solidna, uprzejma, profesjonalna, jednym słowem ma wszystkie cechy, których oczekuje klient.
poznaj pełny program szkolenia

ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE

Jak prawidłowo wdrożyć i wykorzystać możliwości Zarządzania Poprzez Cele, o tym powiemy już na szkoleniu.
poznaj pełny program szkolenia

NEGOCJACJE CENOWE DLA HANDLOWCÓW

Nabierzesz pewności siebie w trakcie rozmów o cenie. Przekonasz się, że stoisz na silnej pozycji i dysponujesz wieloma atutami, o których nawet nie pomyślałeś.
poznaj pełny program szkolenia

UWAGA RABAT!
20% rabatu od ceny szkolenia dla członków grupy "Szkolenia promocje last i first minute" przy przesłaniu zgłoszenia do dnia 30 kwietnia.

Dołącz do naszej grupy i korzystaj z rabatów na szkolenia.
Aleksander K.

Aleksander K. Trener, doradca,
coach, mentor;
przywództwo, Polska,
MŚP,...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na mój wykład o odpowiedzialności i zarządzaniu przez odpowiedzialność - we wtorek, 27 kwietnia o godz. 18.00 w WSHiP im. Łazarskiego w Warszawie.
Wstęp 20 zł.
Można będzie przy okazji nabyć książkę "Zarządzanie przez odpowiedzialność" za pół ceny.
Robert Wielgo

Robert Wielgo Członek Zarządu IAB
Polska, CMO/v-ce
Prezes IAI Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Poszukwani Partnerzy!

Informacje o systemie partnerskim

Dzięki wspołpracy spółki dGCS – znanego już od 20 lat producenta oprogramowania dla księgowych oraz firmy INFOR Ekspert – absolutnego potentata w zakresie dostarczania specjalistycznej wiedzy i informacji w formie publikacji drukowanych i elektronicznych, na rynku pojawiło się wyjątkowe rozwiązanie informatyczne – INFOR System.

Tworzony wspólnie system stanowi unikalne rozwiązanie dla księgowych, dyrektorów finansowych i osób odpowiedzialnych za obsługę kadrowo-płacową. INFOR System to pierwsze w Polsce narzędzia, które powstają w ścisłej współpracy między doświadczonymi programistami z dGCS i najwyższej klasy specjalistami merytorycznymi, jakimi dysponuje grupa INFOR. Dzięki temu możemy śmiało powiedzieć, że nasze aplikacje to produkty tworzone przez profesjonalistów dla profesjonalistów.
INFOR System to zespół zintegrowanych programów, których zadaniem jest wsparcie codziennej pracy w przedsiębiorstwie i biurze rachunkowym. W jego skład wchodzą: Księga Handlowa, Księga Przychodów i Rozchodów, Płace, Magazyn Standard i Biznes, Fakturowanie, Delegacje, Deklaracje i szereg zaawansowanych modułów, konstruowanych indywidualnie na potrzeby klienta (m. in. Produkcja, Zamówienia, Czynsze, Recepcja etc). Programy wykorzystywane są z powodzeniem zarówno w niewielkich firmach i biurach, jak i w dużych przedsiębiorstwach i hurtowniach. Aplikacje te mogą być elastycznie dostosowywane do wykonywania najróżniejszych zadań, często niedostępnych w droższych produktach konkurencyjnych.

Założenia biznesowe, na których oparty jest INFOR System sprawiły, że udało się stworzyć niemożliwą z pozoru mieszankę. Programy te są bowiem jednocześnie:
• bezpieczne i zawsze aktualne (dzięki ogromnemu wsparciu grupy INFOR),
• korzystne cenowo (dzięki zastosowaniu dowolnie dobieranych modeli płatności – ceny jednorazowej i rocznej subskrypcji oraz wygodnym pakietom),
• elastyczne (zastosowanie bazy danych Firebird pozwala instalować INFOR System w systemach Windows i Linux),
• zintegrowane (programy działają na jednej bazie danych, co automatyzuje dużą część prac związanych z wykorzystaniem kilku modułów),
• funkcjonalne (programy tworzone są na podstawie sygnałów z rynku, które już od 20 lat zbierane są i analizowane przez dGCS).
INFOR System tworzy dziś nowy standard, do którego dążyć będą musieli niebawem inni producenci. Udowadnia bowiem, że można oferować system łamiący przyjęte przez rynek konwenanse, mówiące o tym, że ‘dobre musi być drogie’, a ‘niedrogie programy mają ubogą funkcjonalność’ itp.

Informacje dla partnera

Producent INFOR System zapewnia Partnerowi:
• bardzo wysokie prowizje,
• prosty i przejrzysty model rozliczeń prowizyjnych,
• wsparcie marketingowe w ramach budżetu marketingowego,
• możliwość udostępniania bazy potencjalnych klientów (w zalezności od wyników i zaangażowania),
• wsparcie merytoryczne specjalistów,
• dostęp do materiałów promocyjnych i reklamowych,
• bezpośredni kontakt i opiekę ze strony dedykowanego koordynatora regionu,
• cykliczne szkolenia produktowe na różnych poziomach,
• wsparcie w zakresie ofertowania i prezentacji dla większych klientów.

W momencie rozpoczęcia współpracy Partner otrzymuje:
• prawo do używania znaku INFOR System w elementach wizualizacji swojej działalności (wizytówki, strona WWW, siedziba itp),
• pakiet startowy materiałów marketingowych,
• prawo do bezpłatnego udziału w szkoleniach handlowych dotyczących systemu,
• wersje oprogramowania do celów prezentacyjnych,
• możliwość rozliczania się w Biurze Rachunkowym dGCS S.A. na preferencyjnych warunkach.

Źródła dochodów partnera:
• sprzedaż oprogramowania INFOR System w wariancie ceny jednorazowej,
• sprzedaż oprogramowania INFOR System w wariancie subskrypcji rocznej,
• sprzedaż rocznych pakietów uaktualnień systemu dla swoich klientów,
• świadczenie usług instalacyjno-wdrożeniowych (wyłącznie po odbyciu odpowiednich szkoleń i uzyskaniu certyfikatu u producenta INFOR System).

Koszty związane z uruchomieniem działalności partnerskiej:
Przewidywana suma inwestycji – 1530 zł netto (zakup pakietu startowego) oraz ewentualne koszty wyposażenia (laptop do prezentacji, telefon). Lokal nie jest wymagany.
Partner rozpoczynający współpracę nie wnosi żadnych opłat licencyjnych.
Przy rozpoczęciu działalności Partner zobowiązany jest do nabycia pakietu startowego oprogramowania do dalszej odsprzedaży. W ramach pakietu znajdują się programy Księga Handlowa, Księga Przychodów i Rozchodów, Płace, Magazyn Standard, Fakturowanie, Delegacje i Deklaracje. Wartość cennikowa pakietu to 3060 zł netto. Przy zakupie pakietu startowego Partner korzysta ze specjalnego rabatu w wys. 50%.
Partner ma prawo do nabycia maksymalnie 3 pakietów startowych.

Podstawowe wymagania sieci

dGCS S.A. nawiązuje współpracę z osobami prowadzącymi swoją działalność gospodarczą lub firmami. Doświadczenie w zakresie sprzedaży oprogramowania i usług informatycznych nie jest warunkiem koniecznym, jednak przy rozpatrywaniu ofert współpracy może być brane pod uwagę. Partner bez doświadczenia nie może świadczyć żadnych usług informatycznych na rzecz swoich klientów bez odpowiedniego przeszkolenia ze strony producenta systemu.

Idealny kandydat na partnera powinien cechować się:
• pasją i zaangażowaniem w realizacji swojej działalności,
• odpowiedzialnością wobec swoich klientów,
• lojalnością wobec producenta,
• przedsiębiorczością i zorientowaniem na sukces,
• łatwością nawiązywania kontaktów i utrzymywania dobrych relacji.

Informacje o organizatorze systemu
dGCS S.A.
ul. Zielona 12, 62-800 Kalisz
Biuro w Warszawie
Ul. Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa
tel.: (22) 212 13 02, (22) 212 13 05, (22) 212 12 14
email: warszawa@dgcs.biz
strona www: http://www.inforsystem.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie poprzednią umową (poszła po 4 dniach od wystawienia postu), którą tu wystawiłem znalazłem jeszcze jedną, która może Was zainteresować.

Sprzedam (cesja) za 4000 zł polisę mojego klienta (bardzo zależy mu na czasie), która jest obecnie warta 7050 zł.

Dane umowy:
Produkt: AXA Plan Inwestycyjny Premia
Okres ubezpieczenia: 10 lat
Początek okresu ubezpieczenia: 2009-04-23
Koniec okresu ubezpieczenia: bezterminowo
Wysokość Składki Regularnej (miesięczna): 583,00 PLN
Częstotliwość opłacania składek: miesięczna
Wartość umowy: 7050 PLN
Suma wpłaconych składek podstawowych: 7000,00 PLN

Opłacone zostały składki za pierwszy rok. Przy wpłacie następnej składki automatycznie zostanie doliczona premia inwestycyjna w wysokości 700 złotych. Po drugim roku zostanie doliczona ta sama kwota.

Na starcie więc jesteś do przodu 3050 zł + 700 zł premii!

W tym momencie są na polisie wybrane fundusze bezpieczne.

Po więcej szczegółów proszę o kontakt pod mailem: r.kotarski@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do