Paweł Ł.

Paweł Ł. psycholog,
psychoterapeuta w
drodze do
certyfikatu,
trene...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

(Psycho)drama - warsztat w Lublinie 2-3 kwietnia 2011
Oświeceniowe hasło „bawiąc uczyć” właśnie nabiera nowego znaczenia…

Zapraszam na warsztat przedstawiający dramę i psychodramę, jako metodę samorozwoju i metodę pracy z ludźmi. Będzie to wyprawa do świata pracy z ciałem, z emocjami, z ruchem i graniem ról - dla tych, którzy nie mieli dotąd tego typu doświadczeń, i dla tych, którzy z dramą i psychodramą zetknęli się i chcą te znajomość kontynuować.

Zapraszam po praktykę trenerską jak i rozwój osobisty.

Wybierając się przygotuj się na trzy rodzaje pracy - praca fizyczna (ruch, działanie), praca emocjonalna (przeżywanie) i praca umysłowa (rozumienie, zdobywanie wiedzy). Koniecznie zabierz wygodne buty i luźny strój nie krępujący ruchów.

W programie:
- przede wszystkim doświadczanie technik (psycho)dramy na sobie (techniki rozgrzewkowe, pobudzające aktywność i kreatywność grupy, techniki pracy z emocjami, pantomima, gry grupowe, improwizacje, budowanie roli)
- wspinamy się na metapoziom – trochę teorii na temat tego co w psychodramie się dzieje i jak to się nazywa (co to socjometria, technika lustra, teatr playbacku i inni…)
- znajdujemy zastosowania – stosowanie technik psychodramy we własnej pracy – zalety, możliwości, ograniczenia.

Spodziewane korzyści
- samopoznanie i rozwój własny - doskonalenie narzędzia, jakim posługujemy się w codziennej pracy (czyt. SIEBIE), lepsze rozumienie własnych emocji, nabieranie dystansu do codziennych trudności,
- poznanie nowych, skutecznych technik pracy z grupą,
- nabywanie umiejętności omijania oporu z wykorzystaniem technik psychodramy,
- ponadto spora dawka dobrej zabawy i powrotu do dziecięcego sposobu rozumienia świata.

Prowadzenie
Paweł Łaszkiewicz - psycholog, psychoterapeuta, trener

Termin: 2-3 kwietnia 2011

czas trwania – 16 godzin (dwa dni)
sobota 10-18
niedziela 9-17

zgłoszenia przyjmujemy pocztą elektroniczną p.laszkiewicz@post.pl

w tytule maila prosimy o wpisanie: „zapis na psychodramę - Lublin 2011
prosimy również o podanie nr telefonu kontaktowego

Inwestycja 200 zł
nr konta do przelewu podamy zwrotnie po otrzymaniu zgłoszenia

Strona spotkania
http://www.goldenline.pl/spotkanie/psycho-drama-warszt...
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Oferuję autorskie programy szkoleń i warsztatów otwartych:
• Budowa strategii komunikacji wewnętrznej.
• Komunikacja wewnętrzna w kryzysie i zmianach.
• Nowe narzędzie w komunikacji w organizacji.
• Wydawnictwa firmowe w praktyce.
• Biuletyn firmowy od A do Z.
• Jak wypromować siebie i własny biznes.
• Budowa strategii Public Relations.
• Facebook bez tajemnic.

A także szkolenia i warsztaty zamknięte i programy mentoringowe z zakresu komunikacji w organizacji.

Więcej informacji: szkolenia otwarte i zamknięte oraz mentoring z zakresu komunikacji w organizacji

Kontakt:
Karolina Dulnik
kom.: (+48) 696.782.861
mail: karolina@dulnik.com.pl
Michał Konieczny

Michał Konieczny Prezes Zarządu,
MK-Estate Sp. z o.o.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek
Marta Sosińska

Marta Sosińska Trenerka,
Specjalista HR,
Coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Drogie Panie,

TYDZIEŃ KOBIET rozpoczęty!

Już teraz wejdźcie na naszą Platformę http://platforma.edustacja.pl i weźcie udział w bezpłatnym kursie on-line "Tajniki udanych relacji wpisując login i hasło dostępne poniżej:

login: dzien_kobiet
hasło: dzien_kobiet

Kurs jest dostępny bezpłatnie od 8 do 15 marca.

Pozdrawiam w imieniu Edustacja.pl
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

AUTOPREZENTACJA - POZYTYWNY OBRAZ SIEBIE - warsztat łączący elementy psychologiczne i aktorskie

Nie istnieje coś takiego, jak poprawny styl autoprezentacji - ilu ludzi, tyle różnych, unikalnych stylów charakterystycznych dla danej osoby. Warsztat ma na celu dotarcie do swojego stylu występowania przed audytorium - takiego, który przynosi satysfakcję z bycia w centrum uwagi. Elementami pracy warsztatowej będzie dotarcie do nowych jakości w autoprezentacji, praca z krytykiem wewnętrznym i blokującymi przekonaniami, zwiększenie samoświadomości podczas wystąpień publicznych oraz związanych z tym myśli i emocji, przepracowawanie stresu, nauka naturalności i zwiększenie przyjemności czerpanej z wystąpień publicznych.

Koszt: 170 zł (dla studentów: 140 zł)
Miejsce i termin: Ośrodek Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra 4 lok. 23, 20.03.2011 w godzinach 11.00-19.00
Więcej informacji i zapisy: http://dobra4.waw.pl/aktualnosci.php

Prowadzący: Paweł Tempczyk - psycholog, trener, aktor. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie był na specjalizacji Wspieranie Rozwoju Osobowości przygotowującej do pracy z grupą przy wykorzystaniu technik aktywnych. Ukończył dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego oraz trzy semestry aktorstwa w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych. Był pomysłodawcą, trenerem i głównym organizatorem wakacyjnego projektu warsztatowego zorganizowanego dzięki grantowi z Fundacji Kronenberga "NIE BĄDŹ LETNI W LATO!!! Letnia Rozwojówka 2010", obecnie współprowadzi cykl szkoleń z Autoprezentacji w Collegium Civitas oraz jest asystentem w Interaktywnym Teatrze Procesu - teatrze opartym o improwizacje, psychodramę oraz psychologię zorientowaną na proces.

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Kurs Trenerów Online rozpoczyna się już 1 kwietnia

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs przeznaczony jest dla osób pragnących prowadzić szkolenia za pomocą internetu i specjalnego programu* dla małych i dużych grup rozproszonych geograficznie a także coaching online za pomocą narzędzi dających większe możliwości niż Skype.

Jednym słowem dla trenerów szkoleń tradycyjnych w tym IT, coachów, nauczycieli, na przykład języków obcych, doradców a także pracowników działów szkoleń.

*Programy takie wykupuje się na zasadzie abonamentu. Ceny od 500 zł rocznie za wirtualny pokój dla 20 osób.

Twoje korzyści

- Wzbogacisz i zoptymalizujesz swoje szkolenia tradycyjne a także sesje coachingu o synchroniczne (na żywo) spotkania z uczestnikami.
- Zaoferujesz także nowe formy szkoleń swoim Klientom
- Pozyskasz nową grupę, która nie skorzystałby z Twojej oferty na przykład ze względu na lokalizację.
- Na kursie zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci na przeprowadzenie w czasie ostatniego spotkania własnego mini-warsztatu online lub webinaru a następnie na ich samodzielne organizowanie.

Metody szkoleniowe

Siedem 1,5 godzinnych spotkań online – trener i uczestnicy spotykają się za pomocą specjalnego programu w internecie. Trener będzie do dyspozycji uczestników także między sesjami (poczta mailowa, skype).

Kurs odbędzie się na dwóch różnych programach do prowadzenia takich szkoleń w internecie.Między sesjami w internecie uczestnicy będą wykonywać zadania w domu, by potem prezentować je pozostałym uczestnikom.

Dzięki liczącej maksymalnie 6 osób grupie, każdy uczestnik będzie mógł przećwiczyć zdobywaną w czasie szkolenia wiedzę.

Program szkolenia

- Zasady projektowania webinarów i warsztatów online
- Metody aktywizacji uczestników (m.in. różne ćwiczenia do stosowania na różnych etapach szkolenia)
- Narzędzia trenera szkoleń online, w które wyposażone są standardowe programy do webinarów i warsztatów online
- Prezentacja wybranych programów do prowadzenia webinarów szkoleniowych i warsztatów online
- Wirtualna „mowa ciała” i komunikacja z uczestnikami webinaru i warsztatu online
- Sekrety dobrych prezentacji do webinarów i warsztatów online

Trener

Marta Eichstaedt – trener biznesu i konsultant. Certyfikowany trener szkoleń on-line (Daten + Dokumentation GmbH, Niemcy). Od 2010 roku intensywnie zajmuje się tematyką webinarów. Prowadzi blog o webinarach.

Cena

Cena obejmuje 7 spotkań online – każde po 1,5 godziny. Wsparcie dla uczestników między spotkaniami online, materiały informacyjne, dostęp do oprogramowania.
890 zł + 23% VAT.

Termin szkolenia – edycja 2

1.04, godzina 9:30 – 11.00
4.04, godzina 9:30 – 11.00
11.04, godzina 9:30 – 11.00
15.04, godzina 9:30 – 11.00
18.04, godzina 9:30 – 11.00
28.04, godzina 9:30 – 11.00 (tę datę mogę przenieść, jeśli grupa będzie na urlopie)
5.05, godzina 9:30 – 11.00

ZAPISY przez www lub mailowo: marta[@]martaeichstaedt.com lub telefonicznie: 0 790 43 71 61.

Zapraszam :)Marta Eichstaedt edytował(a) ten post dnia 08.03.11 o godzinie 15:26
Katarzyna Obłękowska

Katarzyna Obłękowska
www.fabrykarozwoju.c
om Fabryka Rozwoju
Osobistego
psychol...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek


Zmień oblicze swoich relacji!

Pokonaj rutynę....i znów to samo, koło zamknięte....pomyśl o sobie...Dość tego! Zmień to....!

Ostatnie miejsca na Trening o miłości

zapisy do 13 marca

serdecznie zapraszamy :)

zapisy i program zajęc na http://www.fabrykarozwoju.com
Krzysztof M.

Krzysztof M. Szkolenia, warsztaty
i treningi.
Doradztwo,
konsultacje i...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

EFEKTYWNA REKRUTACJA PRACOWNIKÓW
14-15 marca 2011 w Warszawie

Pozyskanie kompetentnego pracownika jest na wagę złota i stanowi w znacznej mierze o naszej przewadze konkurencyjnej. Marzeniem każdego szefa jest rekrutowanie takich ludzi, z którymi osiąganie nawet trudnych i złożonych celów będzie wydało się dziecinną igraszką, a pokonywanie trudności i omijanie przeszkód będzie przychodziło bez wysiłku.

Uczestnicy szkolenia pozyskują wiedzę i umiejętności jak przełożyć swoje wymagania i oczekiwania na język rekrutacji tak, by znaleźć odpowiednią osobę na wakujące stanowisko.
W praktyce poznają też narzędzia rekrutacyjne, z których budują własne portfolio najbardziej użytecznych.

Szkolenie to przeznaczone jest dla wszystkich, którzy - niezależnie od szczebla zarządzania - poszukują nowych pracowników i są odpowiedzialni za pozyskanie najlepszych z najlepszych dla swoich organizacji.

Program:
1. Etapy rekrutacji - od opisu stanowiska do stworzenia oferty.
2. Aplikacje kandydatów - jak wybrać najlepszych?
3. Postawa kandydata i typy osobowości.
4. Interwiew - odróżnianie autoprezentacji od rzeczywistych kompetencji.
5. Powiedz coś o sobie, a dowiem się kim jesteś.

Więcej szczegołów (w tym formularz zgłoszeniowy, warunki uczestnictwa i konspekt): http://www.manthey.pl/page3.php

DLA CZŁONKÓW SPOŁECZNOŚCI GOLDEN LINE* CENA SPECJALNA: 400 PLN BRUTTO ZA OSOBĘ

* w wydrukowanym formularzu zgłoszeniowym, w polu z pieczęcią proszę o dopisek: GoldenLineKrzysztof Manthey edytował(a) ten post dnia 09.03.11 o godzinie 12:22
Marcin L.

Marcin L. Samozwańczy Prezes
Związków Zawodowych

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie i zapraszam Państwa na szkolenie:

Effective Trade Team - czyli jak zbudować silny i efektywny zespół sprzedawców

W programie zajęć, m.in.:

o Dobre zespoły sprzedażowe nie powstają same - od czego zacząć budowę;
o Cechy osobowości ważne u sprzedawców - naturalne predyspozycje zawodowe;
o Realizacja celów działu sprzedaży wobec zmian rynkowych i koniunkturalnych;
o Lepiej zarządzać czy inspirować - strategiczne decyzje kierowników sprzedaży;
o Lojalność pracownicza oraz unikanie niepożądanej rotacji;

http://www.szkolenia-aktywne.pl/sektor_handlu_effectiv...

Szkolenie odbędzie się 9 – 10 maja w Krakowie.
Szkolenie jest realizowane przez Zespół Szkoleniowy UNIVERSUM
W razie pytań, proszę o kontakt na priv lub 606 836 728
Anna G.

Anna G. Niezależna,
samorządna i
samofinansująca ;)

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dzień dobry,

posiadamy bardzo dobre domeny, które chętnie sprzedamy lub wydzierżawimy osobom mającym pomysł na ich wykorzystanie. Masz inną propozycję? Czekamy na Ciebie :)

Zobaczcie sami:

http://biznes-trener.pl

http://coaching-manager.pl

http://manager-coaching.pl

http://top-coach.pl

http://video-coaching.pl

http://videocoaching.pl

A tu znajdziesz listę wszystkich naszych domen na sprzedaż
Magdalena S.

Magdalena S. Trener / HRowiec /
Psycholog

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

METRUM oraz POLSKA SZKOŁA COACHINGU zapraszają do udziału w szkoleniach otwartych organizowanych w ramach Maratonu Coachingu.

W związku z ogromnym zainteresowaniem Maratonem Coachingu postanowiliśmy wystartować z II EDYCJĄ.


Obrazek


Wybierz interesujący Cię temat lub wystartuj z Nami w całym maratonie!
http://metrum.edu.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

[Katowice] Szkolenie ABC Coachingu - 28-29 maja 2011!

Obrazek

W imieniu całego zespołu Polskiej Szkoły Coachingu Metrum zapraszam serdecznie na szkolenie ABC Coachingu, które odbędzie się w dniach 28-29 maja 2011 w Katowicach.

Coaching to cudowna podróż, podczas której odkrywamy swoje ukryte zasoby oraz siłę do zmiany, której efektem jest nasz osobisty rozwój, satysfakcja i samorealizacja.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych zdobyciem nowego ciekawego zawodu, pracujących jako Coachowie, pracujących z ludźmi i chcących rozwijać się w kierunku Coachingu, wszystkich zainteresowanych nabyciem podstawowej wiedzy o Coachingu.

Na szkoleniu będziecie mieli okazję:

· nabyć podstawową wiedzę na temat coachingu, zgodną ze standardami ICF i dowiedzieć się jak zdobyć międzynarodowy certyfikat coacha;

· poznać narzędzia coachingowe oraz osobiście doświadczyć ich siły;

· poznać filozofię coachingu Polskiej Szkoły Coachingu, co pozwoli w sposób świadomy odpowiedzieć sobie na pytania: czy coaching to coś dla mnie? czy program Profesjonalny Coach to coś dla mnie?

Sprawy organizacyjne:

a) Prowadząca: Beata Kozak

b) Wielkość grupy szkoleniowej: ze względu na warsztatowy charakter pracy, minimalna liczebność grupy szkoleniowej 10 osób, maksymalna liczebność grupy szkoleniowej 20 osób.

c) Cena szkolenia: wynosi 2000* zł netto i obejmuje:
· udział w 17 h szkolenia,
· materiały szkoleniowe,
· certyfikat w języku polskim i angielskim
*cena dla Absolwentów Szkoły Trenerów METRUM - 1500 zł netto,

d) Rekrutacja:
Prosimy o kontakt z koordynatorem Polskiej Szkoły Coachingu Kamilem Kurpierzem
telefon komórkowy 0502 55 22 04 lub e-mail: kamil@metrum.edu.pl
Agnieszka Cropp

Agnieszka Cropp Szukam wyzwan

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam Serdecznie,

Wspólnie z Wyższą Szkoła Bankową zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w Naszym najnowszym projekcie szkoleniowym dofinansowanym ze środków unijnych „Szkolenia na obcasach”. W ramach projektu zrealizowanych będzie 50 otwartych szkoleń kompetencyjnych na terenie Dolnego Śląska.
Projekt skierowany jest do kobiet pracujących, zatrudnionych na umowę o pracę w mikro i małych przedsiębiorstwach oraz dla osób pracujących na własnej działalności gospodarczej.

14/15 Marca – Kobieta jako coach i trener ( Miejsce – Wrocław, Hotel Orbita).

17/18 Marca – Zarządzanie sobą w czasie ( Miejsce – Wrocław, Hotel Orbita).


Cena: 234,81 zł/brutto – za osobę
Cena całkowita przed dofinansowaniem to 1174 zł brutto

Cena zawiera:

- 16 godzin szkolenia, materiały szkoleniowe, certyfikaty potwierdzające udział w szkolenia wydane przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu i JP Group Szkolenia i Doradztwo, nocleg w hotelu 3 gwiazdkowym w pokojach 2 osobowych z łazienkami, catering: 4 przerwy kawowe w czasie trwania szkolenia, 2 obiady, 1 kolacja oraz 1 śniadanie.


Szkolenia prowadzone są w małych grupach po 12 osób dla zapewnienia jak najwyżej jakości przekazywanej wiedzy i nabywanych kompetencji. Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów interaktywnych kładących szczególny nacisk na aspekty praktyczne omawianych zagadnień, które można będzie wykorzystać w codziennej pracy. Warsztaty prowadzone są wyłącznie w salach zapewniających komfort pracy dla uczestników i trenera prowadzącego.


Trenerzy realizujący szkolenia to wyłącznie praktycy biznesu. Na co dzień prowadzący studia podyplomowe na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i Opolu.


W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy: Agnieszka.cedzidlo@jpgroup.com.pl Agnieszka.taracinska@jpgroup.com.pl lub Jakub.piatek@jpgroup.com.pl lub pod nr tel. (71) 336 18 66.
Anna Marta Wilczkowska

Anna Marta Wilczkowska coach, trener,
doradca,
arteterapeuta

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Proponujemy Państwu kompleksowy program wsparcia i rozwoju dla sprzedawców, przedstawicieli handlowych, pracowników sprzedaży bezpośredniej i pośredniej oraz dla pracowników obsługi klienta.

Program warsztatów jest dopasowany do indywidualnych potrzeb grupy uczestników. W ramowym zakresie programu zawarte jednak są następujące obszary tematyczne:

- Osobisty marketing - mój potencjał podczas prezentacji
- Potencjał własny w relacjach z klientem
- Rozwój osobistych systemów motywacyjnych
- Indywidualna mapa kluczowych kompetencji zawodowych w pracy z klientem
- Moje standardowe reakcje na klienta
- Indywidualne strategie na trudnego klienta
- Kompetencje własne w obszarze negocjacji handlowych
- Osobista etyka a techniki sprzedaży
- Budowanie indywidualnego Planu Rozwoju

Dodatkowym atutem jest możliwość wymiany doświadczeń w obrębie poruszonych zagadnień.

Zajęcia odbywają się 1x w tygodniu – we środy od godziny 19:00 w sali przy ul. Legionów 27 (budynek Hostelling International). Przewidywany czas jednego spotkania: 2 godziny:

Cena 1 spotkania: 80 zł. Koszt udziału w miesięcznym cyklu: 320 zł.

Istnieje możliwość otrzymania dofinansowania w wysokości 35% kosztów warsztatu (szczegóły w regulaminie warsztatów).

Udział w miesięcznym cyklu spotkań udokumentowany jest wydaniem imiennego zaświadczenia udziału w zajęciach "Ziemia Obiecana - warsztaty wsparcia w pracy z klientem."

Ukończenie dowolnych trzech, różnych tematycznie, miesięcznych cyklów spotkań organizowanych w ramach zajęć "Ziemia Obiecana - warsztaty wsparcia w pracy z klientem", przy frekwencji minimum 80% oraz złożenie przygotowanej pisemnej pracy Planu rozwoju osobistego i zawodowego pozwala uzyskać Certyfikat ukończenia Szkolenia "Ziemia Obiecana - kształtowania kompetencji w obszarze pracy z klientem".

Zgłoszenia przyjmujemy do 30 marca 2011.

Aby zapisać się na warsztaty należy wypełnić kartę zgłoszenia i wysłać skan dokumentu na adres: amwilczkowska@setoctopus.pl , oryginał zgłoszenia należy oddać najpóźniej na pierwszych zajęciach warsztatowych.
Istnieje możliwość wstępnego zgłoszenia telefonicznego pod nr 502-147-503.
Wpłat należy dokonywać zgodnie z Regulaminem Warsztatów.

więcej na http://setoctopus.pl
Rafał Chmielowski

Rafał Chmielowski Director, Exelente
Ltd

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Darmowe szkolenie LIVE dziś wieczór o 21:00

Zapraszam gorąco!

Dziś o 21:00 odbędzie się darmowe seminarium LIVE (w j. angielskim) „Jak dołączyć do ludzi niezależnych finansowo i w 90 dni, pracując 2godz/tydz. (sprzedając swoje produkty, promując produkty innych lub dzięki swojej pasji) zarabiać w Internecie $100tys dolarów rocznie i zdobyć niezależność finansową”. Zapraszam! Zapisy na tej stronie

To darmowe szkolenie to również świetny sposób na zgłębienie wiedzy znanej nielicznym w Polsce. To okazja na poznanie tajników i zdobycie przewagi nad konkurencją w biznesie.

Zostały ostatnie miejsca więc zapisz się i wykorzystaj szansę!

Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów

Rafał Chmielowski

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Praktyczne zastosowanie social media w marketingu- warsztaty
Zapraszamy na warsztaty, dzięki którym każdy z uczestników stworzy swój własny pomysł na wykorzystanie marketingu społecznościowego- jakie produkty promować oraz które narzędzia dobrać, aby uzyskać oczekiwane efekty.

Plan warsztatów:
• Prezentacja najważniejszych mediów i ich wykorzystanie.
• Kreowanie wizerunku marki / działania pro-sprzedażowe.
• Sprawdzone i skuteczne metody formułowania mailingów zintegrowanych na Facebook’u oraz bussmarketingu na Twitterze, Blipie i Golden Line.
• Działanie marketingu wirusowego.
• Jak redagować teksty na blogach czy portalach, aby zbudować relację z użytkownikiem i nie popaść w rutynę?
• Jak dobrać strategię marketingu społecznościowego w zależności od innych, prowadzonych w tym samym czasie działań i kampanii firmy w Internecie?
• W jaki sposób mierzyć efekty działań firmy na serwisach społecznościowych?
• Najczęściej popełniane błędy w social marketingu.
• Najlepsze kampanie-prezentacja wybranych marek.
• Przedstawienie rozwiązań, które w bezpośredni przełożyły się na zyski i wzrost sprzedaży, dzięki portalom społecznościowym.

Termin (do wyboru): 23 marzec, 26 marzec
Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe do domu .
Kontakt: 502 392 607
Robert Bergmann

Robert Bergmann Informatyka /
Rezerwacje On-line /
e-Administracja /
Farm...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Wdrażamy usługę rezerwacji miejsc na szkoleniach/prezentacjach, a także przyjmowanie płatności On-line 24h

Podejmiemy współpracę z firmami call center oraz szkoleniowymi, które chcą realizować nabór na swoje szkolenia lub prezentacje w prosty sposób On-line. Usługa ukierunkowana jest na realne zwiększenie dochodu, więc oferuje dodatkowo ciekawe narzędzia marketingowe.

Nasze wdrożenia są zindywidualizowane. Oto niektóre z możliwości:

*rejestracja klientów On-line 24h/dobę przy pomocy min. jednego okna
*przejrzysty panel administracyjny + kalendarze przeglądowe dla administratorów
*system może służyć również do manualnego wprowadzania rezerwacji
*sprzedaż siedzeń - obliczanie wolnych miejsc i uwzględnienie różnych typów biletów
*system naliczeniowy – czytelne podsumowanie ceny zamówionych biletów/siedzeń
*kody rabatowe - kody aktywujące upust, niezawodny sposób promocji np. last minute
*elektroniczna zdrapka - klient myszką na stronie „wydrapuje sobie” kod rabatowy
*możliwość dyskretnego informowania Państwa SMS'em o fakcie dokonania rezerwacji
*przypomnienia e-mail oraz SMS dla osób rezerwujących o dowolnym statusie
*możliwość zapłaty za rezerwowane miejsca kartami płatniczymi VISA & Mastercard

Możliwa integracja z posiadaną już witryną internetową. Dopuszczamy dzierżawę. Usługa jest konfigurowana i „szyta na miarę”. Proszę o kontakt na: biuro@execco.pl
Bartosz Wanot

Bartosz Wanot "Pozytywne zmiany w
życiu zawsze
wymagają osobistego
wzro...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Darmowy kurs podstaw eBiznesu, czyli jak zacząć

http://ebiznes.wanotbartosz.pl/


Obrazek


Jeśli chcesz dowiedzieć się:

- O co chodzi w tym e-biznesie.
- Jak zacząć?
- Jakie zalety ma e biznes?
- Jaka strategie przyjąć na początek?
- Na co zwrócić szczególną uwagę?

To ten kurs jest właśnie dla Ciebie
W Internecie jest mnóstwo przypadkowych informacji na temat ebiznesu, wśród których ciężko jest znaleźć informacje, od czego zacząć.
Dlatego na tym kursie dostaniesz wiedzę jak krok po kroku uruchomić swój ebiznes.
Nie znajdziesz tu długich opisów działania Internetu. Tylko najpotrzebniejsze informacje żebyś wystartował w sieci.

Ile Cię to będzie kosztowało?
Nic! Ten kurs jest całkowicie darmowy!

Jedyne, co musisz zrobić to poświecić kilka- kilkanaście minut dziennie, dokładnie wtedy, kiedy będzie Ci to najbardziej pasować!

Zacznij już dziś zmieniać swoje jutro.

http://ebiznes.wanotbartosz.pl/

Pozdrawiam i zapraszam do lektury
Bartosz Wanot
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

1. "Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem" 18-19.03.2011
2. "Wystąpienia publiczne" 26.03.2011
3. "Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem" 01.04.2011
4. "Rozmowa handlowa" 08.04.2011
5. "Rola Kierownika w organizacji" 15.04.2011
6. "Coaching" 15.04.2011
7. "Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu, czyli jak sprzedawać przez telefon" 29.04.2011
8. "Profesjonalny Handlowiec" 06-07.05.2011
9. "Trudne sytuacje w obsłudze Klienta" 14.05.2011

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców


Obrazek



Wyślij zaproszenie do