Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do odsłuchania bardzo ciekawych audycji Jakuba B. Bączka ( http://www.jbbcoaching.pl/ ) w internetowym radiu Kontestacja. Można posłuchać na temat wolności finansowej 50/50, oraz wiele innych ciekawych wątków. Pamiętajcie że jest to ogrom darmowej wiedzy !

http://www.kontestacja.com/?p=episode&e=2725


Obrazek
Małgorzata Król

Małgorzata Król Właściciel Krawat i
Muszka,
szkoleniowiec,
specjalista z ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dzień dobry,

zapraszam na szkolenie "Savoir-vivre w życiu zawodowym i towarzyskim" już 21.06.2014r. we Wrocławiu! ;-)

Dobre maniery otworzą Ci drzwi, których nie otworzy nawet najlepsza edukacja!

Jeżeli masz wątpliwości jak zachować się w trudnych sytuacjach z klasą to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Zapisu można dokonać na stronie:
http://www.krawatimuszka.pl/szkolenia/savoir-vivre-zyc...

Pozdrawiam

Małgorzata Król
510-009-647
http://krawatimuszka.pl
trzymajcie się i trzymajcie klasę

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Oferta dla podkarpackich mikroprzedsiębiorstw

Firma BD Center sp. z o.o. realizuje projekt doradczy pn. „Podkarpackie Centrum Doradztwa dla Mikroprzedsiębiorstw” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wsparcie doradcze obejmuje:
• doradztwo dla mikroprzedsiębiorstw,
• indywidualną analizę potrzeb doradczych,
• analizę sytuacji mikroprzedsiębiorstwa,
• rekomendacje dotyczące wdrożenia nowych rozwiązań,
• pomoc we wdrożeniu rozwiązań przez mikroprzedsiębiorstwo,
• analizę efektów wdrożenia,
oraz dostęp do w pełni wyposażonych, profesjonalnych pomieszczeń biurowych:
• pokoju biznesowego,
• biura coworkingowego,
• sali konferencyjnej.

Ponadto zapewniamy:
• infolinię do bieżących kontaktów z doradcą biznesowym,
• materiały dla uczestnikó w doradztwa,
• możliwość używania adresu i numeru telefonu stacjonarnego
Podkarpackiego Centrum Doradztwa dla Mikroprzedsiębiorstw jako danych kontaktowych/do korespondencji własnej.

Uczestnikami projektu mogą być mikroprzedsiębiorstwa, które:
• posiadają jednostkę organizacyjną na terenie województwa podkarpackiego,
• nie korzystały wcześniej ze wsparcia pomostowego jako uczestnicy projektów w ramach Działania 6.2 i Poddziałania 8.1.2 POKL.

Wsparcie w ramach projektu stanowi pomoc de minimis.

Okres realizacji projektu: 01.04.2014 – 31.05.2015

Uczestnictwo w projekcie jest bezpłatne!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie prosimy o kontakt:
BD Center Sp. z o. o.
ul. Broniewskiego 8
35-222 Rzeszów
tel.: 17 863 65 80
kom.: 795 578 685
e-mail: mikroprzedsiebiorczosc@bdcenter.pl

Szczegółowe informacje oraz dokumenty rekrutacyjne znajdują się Biurze Projektu oraz na stronie internetowej projektu: http://mikroprzedsiebiorczosc.bdcenter.pl

Zapraszamy serdecznie do zgłaszania uczestnictwa!

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

Przedstawiam ofertę papierowych toreb tworzonych na zamówienie.

Przygotowujemy torby na konferencje, szkolenia, spotkania integracyjne itp.
Pakowne i eleganckie zmieszczą wszystkie potrzebne materiały dla uczestników.

Przecież "forma też ma znaczenie".

ZRÓB TOREBKĘ - http://zrobtorebke.pl.

Nasze atuty:
- małe nakłady, już od 50 sztuk
- gramatura papieru 200 g
- druk offset
- u nas możesz zamówić też projekt torby
- transport gratis

i oczywiście CENA TORBY - najlepsza!

Zapraszamy,
http://www.zrobtoreke.pl
531 170 180
Damian Kowalski

Damian Kowalski specjalista ds
przetargów

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,

Firma szkoleniowo-doradcza poszukuje trenerów do przeprowadzenia szkoleń:
I Zarządzanie sobą oraz pracownikami w sytuacjach trudnych i wymagających
zwiększonej mobilizacji
Wymagania: w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzonych co najmniej 200 godzin szkoleniowych adresowanych do kadry zarządzającej lub kierującej w zakresie zarządzania sobą oraz pracownikami w sytuacjach trudnych i wymagających zwiększonej mobilizacji

II Praca w sytuacjach trudnych i wymagających zwiększonej mobilizacji
wymagania: w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzonych co najmniej 200 godzin szkoleniowych adresowanych do pracowników obsługi klienta w zakresie pracy w sytuacjach trudnych i wymagających zwiększonej mobilizacji.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: trenerzycenterc@wp.pl, w tytule temat szkolenia Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 27.05.2014 o godzinie 14:32 z tematu "PRACA I WSPÓLPRACA DLA TRENERÓW"

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jaką rolę pełni trener? Czym różni się ona od roli coacha i konsultanta? A jak rozwijać własne kompetencje trenerskie?

Odpowiedzi na te oraz inne pytania związane z rolą trenera będzie można uzyskać podczas spotkania z Iwoną Sołtysińską, Dyrektor Merytoryczny Wszechnicy UJ, które odbędzie się 30 maja 2014 w godz. 18:00 - 20:00 w Warszawie przy ul. Czerskiej 14.

Tematem spotkania będzie „Rola trenera na rynku usług szkoleniowo-doradczych”.

Spotkanie jest bezpłatne. Zostały ostatnie wolne miejsca. Osoby zainteresowane prosimy o rezerwację miejsc na adres: aneta.marek@wszechnica.uj.pl lub telefonicznie: 514 206 346

Więcej informacji: Rola trenera na rynku usług szkoleniowo-doradczych

Zapraszamy!


Obrazek
Monika Żeglińska

Monika Żeglińska Manager Hotelu ,
Sklep Zuzolandia,

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Hotel i Gospoda " Tadeusz"
32-865 Uszew 502
tel. 14/68 58 845
kom. 535 666 569
e-mail: biuro@hotel-tadeusz.pl
http://hotel-tadeusz.pl
GPS: 49.909243, 20.603421

Hotel i Gospoda " Pod Kamieniem"
Lipnica Górna 317
32-724 Lipnica Murowana
tel./fax: 14 68 52 480
e-mail: biuro@hotel-lipnica.pl
http://hotel-lipnica.pl
GPS: 49.852442, 20.478837 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 27.05.2014 o godzinie 21:36 z tematu "PRACA I WSPÓLPRACA DLA TRENERÓW"
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na stronę internetową JBB Coaching - zakładka BLOG (http://www.jbbcoaching.pl/przychody-pasywne-a-rozwoj-o... do zapoznania się z darmowymi materiałami na temat dochodów pasywnych i rozwoju osobistego, oraz do wzięcia udziału w super KONKURSIE, gdzie można wygrać najnowszą książkę Kuby z jego autografem !
Polecam także bardzo ciekawy fanpage : https://www.facebook.com/JBBCoaching


Obrazek
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 27.05.2014 o godzinie 21:37 z tematu "PRACA I WSPÓLPRACA DLA TRENERÓW"
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Książka ”Zarobić milion, idąc pod prąd” Jakuba B. Bączka to zdecydowanie inna pozycja, niż wszystkie o tej tematyce. Interaktywana książka jako LVL UP ! Dostępna do kupienia na stronie: http://www.jbbcoaching.pl/ksiazka-zarobic-milion-idac-...

Krótkie potwierdzenie moich słów !
https://www.youtube.com/watch?v=SBdT3MLFkQE&feature=you...


Obrazek
Beata Jakubowska

Beata Jakubowska Badacz, trener,
doradca.

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Warsztat dla trenerów freelancerów i osób zarządzających szkoleniami - Warszawa, 16 czerwca, godz. 18:00
http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenie-kim_jest...
cały program:
http://www.klubtrenerowbiznesu.pl/trenerzy.html

Zapraszam
Barbara Skowrońska

Barbara Skowrońska New Business
Manager, WORKTRUST
SP. Z O.O

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam do przetestowania nowej aplikacji MEMINDER. Jest to narzędzie stworzone do szkoleń pracowników i do zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie. Całe szkolenie odbywa się na zasadzie e-learningu.
http://meminder.pl. Pierwszy miesiąc jest bezpłatny :)
Adam Studziński

Adam Studziński Kreska PR,
właściciel

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Menadżer dla szkoleniowca – współpraca

Zagraniczny szkoleniowiec (motywacja, cele, sprzedaż, zespół, zarządzanie czasem itd.), autor książek z tego zakresu, aktywny handlowiec – poszukuje firmy / osoby fizycznej, która zadba o sprzedaż jego szkoleń, kursów i seminariów na terenie Polski. Osoba do tej pory na rynku polskim nie była obecna.

Zainteresowanych współpracą proszę o mailowy kontakt ze mną – biuro@kreskapr.pl – tą drogą odpowiem na wszelkie dodatkowe pytania.

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jeżeli:

* Jesteś osobą zainteresowaną tematyką prowadzenia szkoleń
* Chcesz poszerzyć kompetencje o umiejętność stosowania metod aktywizujących
* Jesteś trenerem i chcesz zainspirować się nowymi rozwiązaniami w zakresie aktywizacji uczestników
* Chcesz zweryfikować lub potwierdzić swoje predyspozycje do pracy w zawodzie trenera sprzedaży

Chcemy zaprosić Cię na jednodniowe szkolenie "Metody aktywizujące w szkoleniach"

Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku...


Obrazek


Miejsce szkolenia: Olsztyn, HP Park Olsztyn

Jeżeli masz pytania, zadzwoń lub napisz :

Michał Krüger
Właściciel, Trener Sprzedaży
tel. 502 862 890
michal.kruger@leadersfactory.pl

Arkadiusz Chludziński
Trener Sprzedaży
tel. 502 688 881
arkadiusz.chludzinski@leadersfactory.pl

Strona spotkania

Więcej o nas:
Strona internetowa
Facebook
Zaufali nam

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na intensywne warsztaty z "Planowania i skutecznego realizowania celów", które odbędą się 24 czerwca br, w Warszawie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Szczegóły pod adresem: http://planowaniecelow.evenea.pl

UWAGA: Ograniczona ilość darmowych wejściówek.
Im bliżej warsztatów, tym cena biletów wyższa.
Liczba miejsc ograniczona.

A oto plakat promujący wydarzenie:


Obrazek
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Znacie tych Panów ?
Jak widać są bardzo zadowoleni z posiadania książki „Zarobić milion, idąc pod prąd” Jakuba B. Bączka :). Tak też się składa, że Kubę już nazywają ”polskim Kyiosaki’m” . Dlaczego? Sprawdźcie sami !

Możliwość kupna książki z podpisem autora tylko na stronie: http://www.jbbcoaching.pl/ksiazka-zarobic-milion-idac-...

(Prośbę o podpis prześlij po zakupie książki na adres biuro@jbbcoaching.pl)


Obrazek

Marta C.

Marta C. PR Manager

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy do lektury publikacji "Podręcznik coachingu godzenia życia zawodowego
i rodzinnego", która jest wynikiem projektu "Innowacyjne wykorzystanie coachingu do wspierania równowagi praca-rodzina".

To podręcznik szkoleniowy, zbiór nowych narzędzi oraz wartościowe źródło informacji o tym, jak wspierać pracowników w godzeniu życia zawodowego i osobistego. Podręcznik ten powstał z myślą o wszystkich osobach, które pracują z rodzicami i chcą ich wspierać w skutecznym procesie samorealizacji, uwzględniając zarazem różnorodność ról i sytuacji życiowych. To także praktyczny przewodnik dla wszystkich, którzy poszukują balansu pomiędzy rolami, jakie pełnią w swoim życiu osobistym i zawodowym.

Podrecznik coachingu
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam na skuteczny Coaching do Jakuba B. Bączka !

Prawdopodobnie masz jakieś marzenie lub też problem, z którym od dłuższego czasu walczysz. Prawdopodobnie masz w sobie też potencjał, żeby samodzielnie sobie pomóc! Są jednak marzenia i problemy, które nie chcą czekać. Które chcą się wydostać spod kompleksów, zranień dzieciństwa i obawy o to, co inni powiedzą. W tych przypadkach - pora na coaching. Czasami, jeśli zajdzie taka potrzeba, coaching przeradza się w mentoring biznesowy. W końcu nasz Coach to przedsiębiorca i inwestor.

Więcej informacji na stronie internetowej: http://www.jbbcoaching.pl/coaching-from-zero-to-hero,d..., oraz pod adresem mailowym biuro@jbbcoaching.pl

Obrazek
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Wakacyjne konsultacje, sesje doradcze z zakresu etykiety, savoir vivre i rozwoju osobistego:

1. Dobre maniery - reguły, precedencja (zasady pierwszeństwa) - powitania,
pożegnania, przedstawianie się,
2. Ubiór - służbowy, wizytowy, galowy, swobodny,
3. Konwersacja - nawiązanie kontaktu, tematy konwersacyjne, gafy, dobre maniery przy
stole,
4. Zasady przyjmowania gości,
5. Organizacja przyjęć biznesowych - zaproszenia, potrawy, zastawa, zajmowanie
miejsc,
6. Reguły prowadzenia korespondencji mailowej i tradycyjnej, zasady pisowni,
7. Telefoniczny savoir vivre
8. Przyjmowanie i pożegnanie delegacji zagranicznej,
9. Zasady negocjacji międzykulturowych - wybrane kraje Europy, Azji, Afryki i Ameryki,
10. Reguły współpracy zespołowej ,

Serdecznie zapraszam!

Zygmunt Dolata - Trener rozwoju osobistego/Coach/Doradca HR/Autor artykułów
kom. 601 738 627
E-mail: zygmunt.dolata1@neostrada.pl
ATENA Fabryka Rozwoju Biznesu w Poznaniu
Kamila Kwiatkowska

Kamila Kwiatkowska Koordynator ds.
marketingu i public
relations w EDORADCA

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy na: http://iszkolenia.pl

Portal internetowy iSzkolenia.pl działa na rynku ponad 5 lat, powstał po to, aby wspomagać rynek szkoleniowy w Polsce. Na naszej stronie mogą Państwo wyszukać szybko kursy i szkolenia w wielu różnych branżach i na terenie całego kraju, a także ogłosić się i znaleźć jeszcze łatwiej osoby nimi zainteresowane.
Chcemy, aby nasi użytkownicy mogli bez zbędnej zwłoki osiągnąć zamierzony cel. Jeżeli szukają Państwo szkolenia, zachęcamy do odwiedzenia naszej bazy już teraz można zapoznać się z dostępnymi ofertami i skontaktować się z usługodawcą http://iszkolenia.pl


Obrazek
Natalia Aleksandra Bułyk

Natalia Aleksandra Bułyk A większą mi
rozkoszą podróż niż
przybycie!

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam serdecznie,
zapraszam do kontaktu. Chociaż jesteśmy hotelem na pewno ceny Pani nie przestraszą :)

Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe Fort Hotel, Warszawa, Modlińska

8 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 1000m2 to doskonałe miejsce na zorganizowanie konferencji, szkoleń, wystaw oraz bankietów, gali.

Centrum Konferencyjne FORT oferuje Państwu sale mieszczące od 20 do 400 osób w różnych wariantach ustawienia.

Wyposażenie multimedialne:
-dostęp do bezpłatnego i bezprzewodowego internetu,
-wsparcie techniczne na miejscu
- szeroki wachlarz usług gastronomicznych

Przestrzeń wystawiennicza łącząca wejścia do sal konferencyjnych umożliwia zorganizowanie wystaw, prezentacji produktu oraz targów. Cały obiekt konferencyjny wraz z FORT Fitness oraz Restauracją ,,Kominkową” łączy się krytym przejściem z hotelem, co ułatwia komunikację.

Niepowtarzalna architektura obiektu, wystrój pokoi hotelowych oraz części gastronomicznej wprowadzają uczestnika szkoleń w coś więcej, niż minimalistyczne wnętrza tego typu obiektów. Również samo nazewnictwo sali Zegarowej, Basztowej czy Saloniku nie jest w tym miejscu przypadkowe.

Dział Konferencji i Bankietów Marketing i Reklama
Natalia Bułyk
Tel: (48) 609 732 525 (48-22) 819 01 72
[email]n.bulyk@forthotel.pl [/email]
www.forthotel.pl


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 12.06.2014 o godzinie 15:29 z tematu "Hotel, ośrodek na szkolenie przy niskim budżecie?"



Wyślij zaproszenie do