Agnieszka B.

Agnieszka B. Konsultant
kryzysowy. Rekruter.
Specjalista ds.
szkoleń i...

Temat: Otwarta na nowe wyzwania zawodowe - zarządzanie...

Witam!

Poszukuję nowych wyzwań w obszarze zarządzania usługami IT, usprawnianiu procesów, obsłudze klienta.

Interesuje mnie dalszy rozwój zawodowy na stanowiskach takich jak Incident Manager, ITIL Process Manager, ITIL Process Controller, Service Controller i pokrewne stanowiska procesowe oraz Customer Advisor, Associate Consultant.

Obecnie od ponad roku pracuję w Fujitsu Technology Solutions dla Schneider Electric. Sp. z.o.o jako IT Specialist.

Do moich obowiązków należy wsparcie techniczne użytkowników, szukanie możliwości usprawniania procesów IT, udział w projektach międzynarodowych i krajowych. Mam ponad 6-letni staż w firmie Hewlett Packard, gdzie pracowałam jako trener wewnętrzny i coach oraz jako specjalista ds. wsparcia systemów biznesowych. Posiadam doświadczenie w zakresie badania potrzeb szkoleniowych oraz organizacji, koordynacji i prowadzenia szkoleń. Zajmowałam się także rozwojem pracowników metodą coachingu. Mam również praktykę w obsłudze klientów wewnętrznych w ramach zarządzania dostępami do systemów biznesowych.

Jestem absolwentem kierunku Gestion et Technologie na wydziale Centrum Kształcenia Międzynarodowego przy Politechnice Łódzkiej. Znam dobrze język francuski i dobrze język angielski. Do moich najmocniejszych stron należą takie cechy jak zaangażowanie,skuteczność w działaniu i elastyczność.


Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka BednarekTen post został edytowany przez Autora dnia 23.01.16 o godzinie 19:34