Milena Bałon

Milena Bałon Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: Szkolenia otwarte

Witam,

Zapraszamy na szkolenie "Prawo pracy od A do Z", 19-20 kwietnia w Poznaniu.

Szczegóły i zapisy na:
http://www.cwpp.pl/aktualnosc/99/

Centrum Wiedzy Prawno-Podatkowej,
szkolenia@cwpp.pl
Aleksandra W.

Aleksandra W. Cokolwiek myślisz,
pomyśl odwrotnie

Temat: Szkolenia otwarte

Non-profi - Non-problem!
Krótki i prosty kurs księgowości stowarzyszeń, fundacji i OSP

(10 godzin lekcyjnych)
Szkolenie trwa od godziny 10:00 do 18:00 (przerwa na lunch ok. 14:00)

Terminy:

26 kwietnia 2012, POZNAŃ
Hotel MCM, ul. Skośna 1

27 kwietnia 2012, WROCŁAW
Hotel Śląsk, ul. Oporowska 60

30 kwietnia 2012, WARSZAWA
Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego, ul. Noakowskiego 24

Prowadzący zajęcia:
Praktyk, prowadzący szkolenia z dziedziny rachunkowości, podstaw funkcjonowania stowarzyszeń, prowadzenia własnej działalności od 2009 roku (ponad 250 godzin przeprowadzonych szkoleń). Ukończone studia podyplomowe z rachunkowości - WSSB w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe - od 2002 roku. Praca m.in. jako główny księgowy spółki z o.o. i fundacji, pracownik kancelarii doradztwa podatkowego, obecnie właściciel biura rachunkowego. Certyfikat Ministerstwa Finansów.

Program szkolenia:
1. Jakie akty prawne pomogą przy księgowości ngo?
2. Jak skorzystać na różnicach pomiędzy księgowością i podatkami II i III sektora?
3. Jak nie zapomnieć o polityce rachunkowości? - ćwiczenia praktyczne
4. Jak założyć plan kont ngo, by potem nie żałować? - ćwiczenia praktyczne
5. Jak okiełznać problemy z projektami unijnymi i lokalnymi? – ćwiczenia praktyczne
6. Jak poradzić sobie z kosztami organizacji pozarządowych? – ćwiczenia praktyczne
7. Jak nie przysparzać sobie kłopotów, księgując przychody? – ćwiczenia praktyczne
8. Jak przyjemnie i profesjonalnie sporządzić wymagane deklaracje i sprawozdanie finansowe ngo? - ćwiczenia praktyczne
9. Jak z dumą wspominać audyt?
10. O czym jeszcze warto podyskutować?

Koszt udziału w zajęciach: 360 złotych/ brutto
Promocja zgłoszeń do 20 kwietnia: 320 złotych / brutto

Cena obejmuje:
- udział w zajęciach
- autorskie materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- serwis kawowy
- konsultacje z trenerem
- materiały szkoleniowe (notatnik, długopis)

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie faksem wypełnionego formularza zgłoszenia faxem: 44 737 04 38 lub e-mailem: biuro@csadvance.pl

Informacje:
Telefon: 44 737 04 46, 44 737 04 91,44 737 04 51
E-mail: biuro@csadvance.pl
http://www.csadvance.pl

Ilość miejsc ograniczona!
Grupa max. 15 osób
Monika Kwaśnik

Monika Kwaśnik Rozwój Osobisty z
Przymrużeniem Oka:
www.coachingopole.co
m

Temat: Szkolenia otwarte

Serdecznie zapraszam na szkolenie

Social HR – rekrutacja i employer branding w social mediach

Jedyne takie szkolenie dostępne w Polsce. Prowadzone przez eksperta – Anitę Wojtaś – Jakubowską…zobaczcie zresztą sami:

Gwarantujemy:
• zdobycie wiedzy dotyczącej mechanizmów i narzędzi social media możliwych do wykorzystania w działaniach HR (zewnętrznych i wewnętrznych)
• nabycie praktycznych umiejętności pozwalających wdrożyć wybrane narzędzia social media w działaniach rekrutacyjnych i/lub employer branding w organizacji
• poznanie najbardziej aktualnych, polskich i światowych przykładów implementacji zaproponowanych mechanizmów (case studies)
• opracowanie indywidualnego planu działań z obszaru social HR, gotowego do wdrożenia w organizacji

Miejsce szkolenia: ATRIUM CENTRUM Warszawa, termin: 16-17 maja.

Zapraszamy serdecznie!
Akademia Marketingu ATRIUM

Szczegóły programu tutaj:
[url= http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/social-hr-em...] Akademia Marketingu ATRIUM[/url]


Obrazek
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek


Zniżka obejmuje szkolenia otwarte:

Zamówienia publiczne w projektach unijnych – jak prawidłowo przeprowadzić procedurę. Warsztaty praktyczne.
19-20 kwietnia 2012 Poznań
Szczegółowe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką Project Cycle Management - PCM.
23-24 kwietnia Kraków
Szczegółowe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

Specjalista ds. Zamówień Publicznych - certyfikowane warsztaty praktyczne.
25-27 kwietnia 2012 Kraków
Szczegółowe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

Gospodarka Magazynowa od podstaw - 2-dniowe certyfikowane wasztaty praktyczne dla początkujących.
26-27 kwietnia 2012 Poznań
Szczegółowe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

Specjalista ds. rekrutacji - inspirujące warsztaty praktyczne.
26-27 kwietnia 2012 Warszawa
Szczegółowe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

Prawo Pracy 2012 - Kompendium obowiązujących przepisów.
30 kwietnia 2012 Kraków
Szczegółowe informacje: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/det...

ZAPRASZAMY

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl

Obrazek
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia otwarte

07.05.2012

Cross i up selling 07.05.2012
Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?


Obrazek


Jeśli myślisz o sprzedaży jako o procesie tworzenia nowego lepszego doświadczenia dla klienta , przy jednoczesnym zacieśnianiu z nim więzi to dobrze trafiłeś.
Współczesny klient to każdy ….

więcej informacji

wybierz promocje
Daniel Bełczowski

Daniel Bełczowski Sales Assistant,
Lucan Teaching &
Translation

Temat: Szkolenia otwarte

Serdecznie zapraszamy na:
kurs języka angielskiego z elementami słownictwa biznesowego
Business English - poziom średnio zaawansowany


Pozostały dwa ostatnie miejsca w grupie!!!

Celem kursu jest przyswojenie zasad gramatycznych oraz podstawowej terminologii biznesowej, a także poprawa umiejętności komunikacyjnych - jak swobodnie nawiązać relacje z zagranicznym klientem.

Gdzie: Kraków, ul. Zamkowa 4/4a
Kiedy: wtorek od 19:30 do 21:00
Jak długo: 6 miesięcy
Jak: spotkania w modułach 90 minutowych
Grupa: do 10 osób
Poziom: intermediate (średnio zaawansowany)
Cena: 160 zł za miesięczne uczestnictwo w kursie

Materiał zajęć obejmuje:
• Autoprezentacja- teoria i praktyka
• Job Interview po angielsku – jak sobie poradzić, przygotowanie, ćwiczenia praktyczne
• Trudne pytania podczas interview
• Opis stanowiska pracy
• Budowanie wizerunku firmy
• Słownictwo związane z finansami
• Finanse osobiste a finanse firmy
• Idiomy związane z pieniędzmi
• Elementy księgowości w języku angielskim (bilans, rachunek zysków i strat).
• Obsługa klienta.
• Spotkania: słownictwo, ćwiczenia, role-playing
• Negocjacje – słownictwo i ćwiczenia
• Sekret dobrej prezentacji biznesowej
• Trening umiejętności miękkich
• Strategie marketingowe
• Marketing - słownictwo
• Reklama w praktyce
• Wizerunek firmy w sieci
Praca z indywidualnymi problemami i potrzebami uczestników

Jeżeli chcieliby Państwo zwrócić szczególną uwagę na jakiś temat lub sami zaproponować jakieś zagadnienie, prosimy to zaznaczyć, a my ustalimy tematy zgodnie z Państwa oczekiwaniami.

Po ukończonym kursie każdy z uczestników otrzymuje certyfikat wystawiany przez naszą szkołę poświadczający znajomość j. angielskiego biznesowego.

W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt pod adresem:
szkola.lucan@gmail.com lub numerem telefonu: 604 949 303


Copyright 2012 Lucan Teaching and Translation
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia otwarte

Trudny klient - reklamacja to zagrożenie czy realna szansa dla Twojej firmy?

Odpowiedź na to pytanie już 25 kwietnia br. na szkoleniu, które organizuje Akademia Edukacji Regionalnej ARP S.A..

Więcej informacji o tym i innych naszych szkoleniach na stronie: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html

Zapraszam ! :)

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia otwarte

„Akademia Profesjonalnego Handlowca” - rewelacyjny kompleksowy pakiet szkoleń dofinansowany z UE dla małopolskich handlowców.

W ramach pakietu:
- 216 godz z technik sprzedaży, komunikacji biznesowej i zarządzania działem handlowym,
- 13 indywidualnych spotkań z profesjonalnymi coachami
- narzędzia do badania predyspozycji menadżerskich o globalnym zasięgu
- materiały szkoleniowe
- catering

Projekt ma charakter elitarny: tylko 45 osób może wziąć w nim udział. Zostało już tylko kilka wolnych miejsc.

TRWA REKRUTACJA!

Więcej informacji na stronie: http://akademiahandlowca.eu oraz pod numerem telefonu 12 431 03 22.

Zapraszam serdecznie!
Alicja Chmielewska
Asystentka Projektu
Aleksandra Szygendowska

Aleksandra Szygendowska psycholog,
psychoterapeuta
systemowy, trener
umiejętnoś...

Temat: Szkolenia otwarte

Witam!

Zapraszam do procesu zmiany w budowaniu poczucia własnej wartości.

Warsztat dla kobiet oferujący pracę nad zmianą:

Temat: Własne myśli w budowaniu poczucia własnej wartości

Termin: 26 kwietnia godz. 17.00

Miejsce: Centrum Treningu i Rozwoju Psychologicznego

Koszt:
55 zl netto (rabat 10% dla osób, które powołają się na hasło „poczucie wartości”).

Zobacz więcej http://ctirp.pl

Zapisy: kontakt@ctirp.pl

pozdrawiam

Aleksandra Szygendowska
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia otwarte

11.05.2012

Tajemnice Skutecznego Telemarketingu 11.05.2012
Jak sprzedawać i umawiać spotkania z Klientami?


Obrazek


Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystają telefon do kontaktu z Klientami, a więc przede wszystkim dla tych …

więcej informacji

wybierz promocje
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia otwarte

Zostań certyfikowanym Project Managerem zgodnie z metodyką PRINCE2®, na obu poziomach- W TYDZIEŃ![/b]

Tylko w maju i tylko w Krakowie! Szkolenie otwarte z PRINCE2- zintegrowane

PROMOCJA CENOWA na każdy poziom!


Obrazek




7-9.05.2012r. - Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2, poziom Foundation®
Miejsce - Kraków
Cena - 1900 zł lub 2200 zł podręcznikiem -W CENĘ WLICZONY JEST AKREDYTOWANY EGZAMIN CERTYFIKUJĄCY!


Dla osób posiadających już certyfikat na poziomie Foundation, będzie możliwe zdobycie certyfikatu na poziomie Practitioner:

10-12.05.2012r. Metodyka Prince2, poziom Practitioner®,
Miejsce: Kraków
Cena: 2700 zł - W CENĘ WLICZONY JEST AKREDYTOWANY EGZAMIN CERTYFIKUJĄCY!


Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/otwarte.html lub pod numerem telefonu
12 423 05 15
Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Szkolenia otwarte

W dzisiejszych czasach PR, przestał być ekskluzywnym dobrem, dostępnym tylko dla wtajemniczonych. Dziś dbanie o pozytywny wizerunek jest koniecznością, która warunkuje byt instytucji i nie dotyczy to tylko prywatnych firm ale stanowi także gwarancję sukcesu jednostek administracji publicznej. 08-09.05.2012 zapraszamy osoby zainteresowane rozpoczęciem kreowania wizerunku swojej organizacji, na warsztaty pt."PR administracji publicznej - stopień podstawowy", które odbędą się w Poznaniu.


Obrazek


Jeszcze do niedawna zwrot public relations brzmiał dla nas dziwnie i obco. Zapożyczona z języka angielskiego nazwa brzmiała niejasno. Z biegiem czasu, naturalny rozwój nastawiony na doskonalenie jednostki, zdeterminował odpowiednią dbałości o obraz w oczach odbiorców.

Struktura i organizacja jednostek administracji publicznej, różni się od funkcjonowania firm, procedury działania są bardziej skomplikowane a szereg działań podlega wielu złożonym regulacjom prawnym. W obu przypadkach natomiast, bardzo dużo zależy od tego, jak postrzegają nas klienci zewnętrzni oraz sam personel obsługujący jednostkę.

Szkolenie „PR administracji publicznej - stopień podstawowy" daje możliwość zapoznania się z podstawowymi metodami kreowania pozytywnego wizerunku instytucji administracji publicznej oraz najważniejszymi technikami public relations urzędów. Uczestnicy zdobędą umiejętności opracowywania strategii public relations oraz organizacji działań PR.

Program

1. Pozycjonowanie wizerunkowe instytucji publicznej

a) Zakres działań PR instytucji publicznych

b) Rola wewnętrznych uwarunkowań w działaniach PR - misja, struktura organizacyjna, hierarchia służbowa

c) Definiowanie i analiza potrzeb odbiorców działań PR

d) Budowanie planu działań PR

2. Komunikacja wewnętrzna jako podstawa budowania wizerunku urzędu na zewnątrz

a) Obszary komunikacji wewnętrznej w urzędzie

b) Bariery w komunikacji wewnątrz instytucji

c) Budowanie atmosfery lojalności i zaangażowania pracowników w działania PR

d) Techniki komunikacji z różnymi grupami pracowników

3. Zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej jednostki administracji publicznej

a) Elementy systemu identyfikacji wizualnej

b) Wdrażanie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej

c) Budowanie wizerunku urzędu w Internecie

Strona WWW a wizerunek
BIP
Korzystanie z portali społecznościowych dla celów PR

4. Działania wizerunkowe wobec klientów indywidualnych

a) Efektywne przygotowanie materiałów promocyjnych - foldery, informatory, ulotki

b) Monitorowanie poziomu obsługi klienta - standardy obsługi

c) Prezentacja urzędu w czasie seminariów, konferencji i prelekcji

5. Imprezy wizerunkowe jednostek administracji publicznej

a) Udział w imprezach targowych

b) Organizacja drzwi otwartych

c) Eventy jako wsparcie działań wizerunkowych instytucji

6. Budowanie relacji z mediami

a) Tworzenie bazy dziennikarzy

b) Monitoring mediów

c) Redagowanie różnorodnych rodzajów tekstów prasowych

d) Organizacja i prowadzenie konferencji prasowej

Więcej informacji pod numerem telefonu: 76 722 88 33
Ewa Z.

Ewa Z. Entrepreneur

Temat: Szkolenia otwarte

ZAPRASZAM SERDECZNIE DO KATOWIC NA SZKOLENIE Z TEMATU:

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W PRAKTYCE

Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z regulacjami prawnymi oraz zasadami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych.

Szkolenie adresowane jest do pracowników/wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, odpowiedzialnych w szczególności za przygotowanie ofert oraz pracowników instytucji zamawiających, wykonujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Program szkolenia

1. Podstawowe zasady i cele udzielania zamówień publicznych.
2. Podmiotowy i przedmiotowy zakres stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłączenia od obowiązku stosowania ustawy – zupełne i częściowe, zamawianie usług niepriorytetowych.
3. Ogólne zasady wydatkowania środków publicznych do 14.000 euro.
4. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – opis przedmiotu zamówienia, ustalenie wartości szacunkowej zamówienia, przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Ogłoszenia o zamówieniach publicznych - zasady i miejsca publikacji, elementy na które należy zwrócić szczególną uwagę, pozyskiwanie informacji o zamówieniach, uprawnienie zamawiającego do poinformowania wykonawców.
6. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków oraz inne dokumenty.
7. Kryteria oceny ofert – cena oraz inne kryteria, kryteria oceny ofert a zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
8. Przebieg postępowania w zależności od wybranego trybu – omówienie przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych trybów udzielania zamówień. Aukcja a licytacja elektroniczna.
9. Wpływ wykonawcy na kształt postępowania – zasady i terminy składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, dopuszczalność zmiany treści SIWZ.
10. Ubieganie się o zamówienia przez podmioty z sektora MSP – konsorcja, podmioty trzecie, podwykonawstwo.
11. Podział zamówienia na części, dopuszczenie składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
12. Zabezpieczenie oferty wadium – formy wadialne, wysokość, zwrot i zatrzymanie wadium.
13. Badanie i ocena ofert:
• uzupełnianie dokumentów składanych wraz z ofertą,
• wyjaśnienia treści ofert oraz ceny rażąco niskiej,
• poprawianie omyłek pisarskich, rachunkowych i innych,
• przesłanki wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty,
• wybór oferty, sposób zawiadamiania, ocena uzasadnienia.
14. Umowy w sprawach zamówień publicznych – forma, termin zawarcia, dopuszczalność zmiany umowy.
15. Środki ochrony prawnej – informacja o nieprawidłowej czynności lub zaniechaniu, prawo do wniesienia odwołania, zawartość, forma, procedura wniesienia, koszty, przystąpienie do postępowania odwoławczego, zgłoszenie opozycji.
16. Nieprawidłowości towarzyszące ubieganiu się o zamówienia publiczne. Odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Prowadzący:
Renata Sykut – praktyk, wykładowca i doradca. Dziedziną zamówień publicznych zajmuje się od 1997 r., ze szczególnym uwzględnieniem zamówień na roboty budowlane. Bogate praktyczne doświadczenie zdobyte w trakcie pracy w komórkach zamówieniowych oraz inwestycyjnych w jednostkach samorządu terytorialnego. Aktualnie zajmuje się kontrolą zamówień publicznych udzielanych przez beneficjentów środków funduszy Unii Europejskiej. Praktyczny dorobek zawodowy zdobyty również w trakcie obsługi podmiotów zarówno ze strony zamawiających jak i wykonawców. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. W prowadzonych szkoleniach największy nacisk kładzie na praktyczne strony stosowania przepisów prawa zamówień publicznych.

Koszt szkolenia: 249zł
Miejsce szkolenia:
siedziba Kancelarii Prawa Podatkowego A. Błaszczyk, J. Bartosiewicz Sp. z o. o. z w Katowicach, przy ul. Szewskiej 12
Terminy szkoleń: 27 kwiecień 2011r. (8 godz. szkoleniowych - od godz. 9:00 do 15:00) lub 10 maj 2011r. (8 godz. szkoleniowych - od godz. 9:00 do 15:00)
Informacja o szkoleniu: http://www.kancelariabb.pl/kancelaria-podatkowa-katowi...
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia otwarte

Już 11.05.2012 możesz poznać Tajemnice Skutecznego Telemarketingu

chcesz wiedzieć:

jak wyznaczać cel główny i cele pomocnicze w rozmowie telefonicznej,

czym jest dynamika rozmowy telefonicznej, jak ją rozpoznać w trakcie rozmowy i wykorzystać tworząc skrypty,

kiedy w rozmowie pojawiają się punkty kulminacyjne spowodowane wzrostem napięcie pomiędzy Tobą, a Twoim Klientem i jak w tedy sobie radzić by osiągnąć zamierzony cel,

co jeszcze decyduje o Twoim sukcesie,

zapisz się na szkolenie:


Obrazek


Tajemnice Skutecznego Telemarketingu 11.05.2012

wybierz promocje
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek




Obrazek


JAK PRZYGOTOWAĆ BRIEF KREATYWNY – całodniowe warsztaty

30 maja (środa), Warszawa, ul. Wilcza 9.
------------------------------
Chcesz przygotować skuteczną reklamę? Potrzebujesz briefu kreatywnego. Skuteczna reklama powstaje w oparciu o:
- dobre rozpoznanie odbiorcy i rynku,
- przemyślaną strategię,
- a dopiero później - w oparciu o świetne pomysły.

Dobrze napisany brief kreatywny to kwintesencja dwóch pierwszych z powyższych podpunktów i inspirujący punkt wyjścia do trzeciego - tworzenia pomysłów.
Dlatego praca bez briefu jest, jak jazda bez świateł w gęstej mgle. To proszenie się o kłopoty.

Brief kreatywny pomoże Ci stworzyć skuteczną reklamę

Podczas tego szkolenia przećwiczysz cały proces - samodzielnie, krok po kroku przygotujesz brief kreatywny: 

- przeprowadzisz analizę komunikatów reklamowych konkurencji,
- zdefiniujesz i przedstawisz odbiorcę docelowego za pomocą narzędzia "moodboard",
- poszukasz insightów i określisz, czy mają one potencjał marketingowy,
- zbudujesz obietnicę i określisz jej uzasadnienie,
- podejmiesz decyzję dotyczącą tonu komunikacji,
- ustalisz, jakimi narzędziami i instrumentami promocji dotrzeć do odbiorcy.


______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

- Pracownik działu marketingu, promocji, reklamy odpowiedzialny za planowanie i tworzenie komunikatów reklamowych w firmie.
- Pracownik agencji reklamowej, piszący briefy kreatywne.
- Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji reklamowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

OPOWIEDZ O SWOIM PRODUKCIE

JAKI JEST TWÓJ PROBLEM MARKETINGOWY

TWOI KONKURENCI - KIM SĄ, JAK SIĘ REKLAMUJĄ, CO MÓWIĄ, CZYM TO UZASADNIAJĄ?

ODBIORCA DOCELOWY - KIM JEST, CO O TOBIE WIE, CO O TOBIE MYŚLI, CZEGO O NIM NIE WIESZ?

Skąd czerpać informacje?

Wykorzystanie moodboardu

CONSUMER INSIGHT - CO SIEDZI W GŁOWIE (I W SERCU) KONSUMENTA?

Co to jest insight?

3 główne źródła insightów - jak z nich korzystać?

Jak sprawdzić, czy insight "jest dobry" (czyli czy ma potencjał marketingowy)?

CELE: KOMUNIKACYJNE I MARKETINGOWE

OBIETNICA

Jak sformułować obietnicę?

Co obiecywać?

Co może być punktem wyjścia do zbudowania obietnicy?

Źródła atrakcyjności

Co zrobić, jeśli chcesz obiecać więcej, niż jedną rzecz?

UZASADNIENIE OBIETNICY (REASON TO BELIEVE)

TON KOMUNIKACJI

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 30 maja 2012 (środa)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 825 zł NETTO (+23% VAT).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/jak_przygo...
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszamy na szkolenie


Obrazek


Czego chcę? Do czego dążę?
Jak skutecznie wyznaczać i realizować cele?

Cele - w życiu prywatnym, w pracy wciąż mówimy o realizowaniu celów, o efektywnym wyznaczaniu celów, o skutecznym osiąganiu celów. Dlaczego jedni realizują swoje cele, a innym …

Czego chcę? Do czego dążę? 14.05.2012

wybierz promocje
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte

Zapraszam na szkolenie: MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH (BPMN)


Obrazek


Termin szkolenia: 12-13 czerwca 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2400 PLN
Druga osoba w firmie otrzymuje rabat 30%, trzecia i kolejne: 50%!!!
Trener: Jarosław Żeliński


Program szkolenia:
1. Notacja jako język komunikacji:
a. Semantyka: słownik notacji
b. Syntaktyka: gramatyka notacji
c. Pragmatyka: kontekst użycia notacji
d. Semiotyka: wiedza adresata jako kontekst modelowania
2. Podstawy modelowania:
a. Analiza kontekstu - model kontekstowy (biznesowy)
b. Analiza biznesowa – model kluczowych procesów (wewnętrzny łańcuch wartości dodanej)
c. Modelowanie procesów biznesowych – orientacja na produkty, kluczowe etapy modelowania
d. Dekomponowanie modeli – jak dobrać poziomy szczegółowości
3. Zaawansowane techniki modelowania:
a. Analiza i przepływ informacji
b. Modelowanie zorientowane na obsługę zdarzeń
c. Role, właściciele procesów i wykonawcy czynności
d. Warstwa produktów i warstwa zmiany stanów (statusów)
e. Notacja BPMN – podstawy i zastosowanie
f. Diagram czynności i sekwencji UML – obszary zastosowań w modelowaniu procesów
g. Praktyka modelowania – antywzorce i naiwne metody modelowania
h. Analiza zakresu projektu IT – specyfikowanie przypadków użycia
4. Zakończenie, dyskusja

Wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.

Szczegółowe informacje o szkoleniu oraz zapisy!

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo
Monika Kwaśnik

Monika Kwaśnik Rozwój Osobisty z
Przymrużeniem Oka:
www.coachingopole.co
m

Temat: Szkolenia otwarte


Obrazek

Social HR – rekrutacja i employer branding w social mediach
16-17 maja 2012 r., Warszawa

Gwarantujemy:

· zdobycie wiedzy dotyczącej mechanizmów i narzędzi social media możliwych do wykorzystania w działaniach HR (zewnętrznych i wewnętrznych)

· nabycie praktycznych umiejętności pozwalających wdrożyć wybrane narzędzia social media w działaniach rekrutacyjnych i/lub employer branding w organizacji

· poznanie najbardziej aktualnych, polskich i światowych przykładów implementacji zaproponowanych mechanizmów (case studies)

· opracowanie indywidualnego planu działań z obszaru social HR, gotowego do wdrożenia w organizacji

Ta wiedza już niebawem się przyda!!!
Kasia Antosiewicz

Kasia Antosiewicz trener
biznesu/trener
trenerów/koordynator
_menedżer projektu

Temat: Szkolenia otwarte

LUBELSKIE!
Szukamy chętnych osób, które chciałyby wziąć udział w zajęciach Ekspedite Szkoły Trenerów Biznesu w Lublinie w ramach przygotowywanego projektu szkoleń trenerskich (100% dofinansowania z EFS).
Szukamy osób, które chciałyby i mogą (wg poniżej opisanych kryteriów) uczestnikami projektu.
WAŻNE! W konkursie mogą być uczestnikami firmy/osoby, które już otrzymywały wsparcie wcześniej (tajemnicza lista Urzędu Marszałkowskiego – tym razem nie obowiązuje!)

Urząd Marszałkowski ogłosił konkurs na projekty szkoleniowe dla osób pracujących (zatrudnionych na podstawie umowy o pracę). Ekspedite Szkoła Trenerów Biznesu w Lublinie przygotowuje projekt szkoleń otwartych w zakresie rozwoju kompetencji trenerskich (prowadzenie szkoleń dla osób dorosłych), zgodnie z profilem działania Ekspedite. Ku naszemu zaskoczeniu warunkiem dostępu (czyli w ogóle składania wniosku) jest skierowanie szkoleń / wsparcia dla pracowników przedsiębiorstw wymienionych we winsoku z nazwy i, dodatkowo, wsparcie dla KAŻDEGO przedsiębiorstwa musi objąć min. 30% pracowników tego przedsiębiorstwa (czyli jak pracuje 3 osoby to musimy objąć wsparciem min. 1). Kolejnym kryterium jest również to, że musimy wsparciem objąć także osoby, które posiadają max wykształcenie gimnazjalne (proporcjonalnie do ich ilości wśród zatrudnionych).
Dodatkowe punkty można zdobyć za objęcie wsparciem osób 50+ i osób niepełnosprawnych.

Chciałybyśmy zebrać co najmniej 12-15 osób – 1 grupę szkoleniową i spróbować swoich sił w konkursie. Osoby, które się zdeklarują i projekt zostanie zakwalifikowany do wsparcia będą zobowiązane wziąć udział w zajęciach (nazwy firm muszą być wymienione we wniosku-nie będzie możliwości potem skierować wsparcia do innych firm). Na etapie przygotowania wniosku będzie nam potrzebne krótkie uzasadnienie Waszej motywacji – aby wykazać problemy, na które odpowiada projekt.

Sprawa jest bardzo pilna – pierwszy nabór wniosków zamyka się 30 kwietnia, kolejna runda naboru trwa do 16 maja.

Następna dyskusja:

Szkolenia otwarte - Warsza...




Wyślij zaproszenie do