Alina Madejek

Alina Madejek Doradca Klienta
Indywidualnego

Temat: Program szkolenia „Telemarketing to sztuka”

Cel – Wzrost skuteczności pracowników w pozyskaniu klientów.

Zasady szkolenia:

80% czasu szkoleniowego to ćwiczenia i warsztaty pozwalające każdemu z
uczestników na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.

Przywitanie uczestników (tematy organizacyjne, oczekiwania, koperta oczekiwań)

Ćwiczenie skrypt;

(ćwiczenie z grupą) – przygotowanie skryptu rozmowy.

Analiza powstałego materiału

omówienie roli doświadczeń klientów

pole minowe

Proces skutecznej rozmowy

na podstawie mapy pola minowego przygotowanie procesu ominięcia
„wąskich gardeł” w telefonicznym pozyskiwaniu klienta

rola pytań w skutecznej komunikacji (otwarte czy zamknięte – oto jest pytanie )

Skuteczna komunikacja – podstawa do pozyskania klienta

zasada nr 1 nie da się nie komunikować (zabawa 2 osoby mają za zadanie nie komunikować się)

najczęstsze problemy w komunikacji - rola filtrów (zabawa„chłopka”,wzrok, słuch, uwaga)

jak mówić aby ludzie Cię słuchali (MFIP ćwiczenie)

wywieranie wpływu (wzorce skutecznej komunikacji)

Jak budować komunikat by sobie nie przeszkadzać – elementy lingwistyki (nie, dlaczego, ale, spróbuj)

bądź gotowy na zmiany to jedyne co jest pewne

bądź pierwszy, który dostrzega zmiany by lepiej się do nich dostosować

twórz podłoże do zmiany na pewno Cię nie ominie (ćwiczenie zmiana ról)

Obiekcje klienta jako źródło wiedzy o potrzebach

ćwiczenie (stanowisko, interes)

reframing

ćwiczenie (gorące krzesła)

zabawa radzenie sobie z obiekcjami (konferencja prasowa)

Podsumowanie, ewaluacja

Koszt szkolenia 250zł brutto od uczestnika.

Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie:
Zarejestruj siebie i/lub swoich gości już dziś pod adresem:
alina.madejek@gruppa-holding.com

Adres: ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 63 I 02-781 WarszawaTen post został edytowany przez Autora dnia 12.05.14 o godzinie 13:39