konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszam do udziału w bezpłatnym szkoleniu z zarządzania firmą za pomocą systemów informatycznych na podstawie programu SAP.

W szkoleniu może wziąć udział każda osoba pełnoletnia, która spełnia wszystkie z wymienionych warunków:

•zatrudniona jest w małej lub średniej firmie, ewentualnie w mikro,
•miejscem pracy jest województwo mazowieckie,
•osoba zatrudniona jest na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie lub spółdzielczej umowy o pracę.

Szkolenie weekendowe jest bezpłatne, ale aby móc wziąć w nim udział oprócz spełnienia powyższych warunków należy:

•wypełnić formularz zgłoszeniowy on-line,
•dostarczyć zaświadczenie o zatrudnieniu,
•podpisać umowę szkoleniową, co jest równoznaczne z zdeklarowaniem się do wzięcia udziału w szkoleniu weekendowym,
•podpisać zgodę na przetwarzanie danych w celu oceny realizacji projektu i udział w jego ocenie (wymóg ten dotyczy bez wyjątku wszystkich projektów finansowanych z Europejsiekgo Funduszu Strukturalnego).

Zapewniamy nocleg z pełnym wyżywieniem!

Szczegółowe informacje na stronie:

http://www.tidesoftware.pl/nasza-wiedza/szkolenie-zarz...

Zapraszamy!
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniu
Ochrona danych osobowych w jednostkach oświatowych, które odbędzie się w dniu 17 stycznia 2011 roku. Cena szkolenia to 500 PLN netto/ os (UWAGA!
Podwyżka podatku VAT w 2011 r. dotyczy również szkoleń!
Oszczędź 23 % i zapłać jeszcze w 2010 r.)

W programie szkolenia min:
1. Obowiązki jednostek oświatowych i jednostek ich obsługujących w świetle ustawy o ochronie danych osobowych i orzecznictwa GIODO.
2. Wytyczne do przeprowadzenia inwentaryzacji jednostki poprzedzającej przygotowanie procedur bezpieczeństwa.
3. Przygotowanie polityki bezpieczeństwa zgodnie z wymogami przepisów prawa.
4. Przygotowanie instrukcji zarządzania systemem informatycznym
5. Identyfikacja zbiorów i zgłoszenia zbiorów do GIODO.
6. Upoważnienia i ewidencja.
Organizujemy również szkolenia zamknięte, a także świadczymy usługi wdrożeniowe ( ISO 9001, 27001, 14001) oraz audytowe.

ZAPRASZAMY
Centrum Zarządzania Jakością INFOX SP. z o.o.
506 140 480 , 12 653 20 13
http://www.czj-infox.pl/szkolenia-otwarte/ochrona-dany...
szkolenia@czj-infox.pl
http://czj-infox.pl
Agata Janik

Agata Janik Team Leader,
Capgemini ITO Polska

Temat: Ogłoszenia ogólne

SZTUKA PREZENTACJI I WYSTAPIEŃ PUBLICZNYCH, CZYLI JAK SPRZEDAWAĆ SIEBIE I PRODUKT - DWUDNIOWE SZKOLENIE WARSZTATOWE.

Witam. Mam do sprzedania uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu "Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych". Cena promocyjna: 1500 zł (Normalna cena szkolenia 2300 zł)

Wystąpienia publiczne można porównać ze sportem. W jednym i drugim przypadku mamy do czynienia ze wysiłkiem. I tu i tu o sukcesie decyduje nie tylko kondycja fizyczna ale tez mentalność. Twoje wystąpienie to szansa na sukces i tylko od Ciebie zależy czy chcesz z niej skorzystać. Naucz się zdobywać sympatie audytorium, poznaj techniki skutecznych wystąpień i oczaruj swoich słuchaczy. Dowiedz się, jak pozbyć się tremy i zyskać wiarygodność. Produkt dedykowany dla osób występujących publicznie ( członków zarządów managerów, sprzedawców ).

W ramach produktu otrzymujesz:

- kupon rabatowy na produkty rozwojowe

- bony na zaklupy literatury uzupełniającej

- skrypt szkoleniowy

Miejsce szkolenia: Kraków / Warszawa

Więcej informacji na stronie orgaizatora szkolenia:

http://www.szkolenia.berndson.pl/kursySzkolenia_sztPre...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Witam serdecznie,

zapraszam do zapoznania się z ofertą AFTC:

http://www.aftc.com.pl/szkolenia/szkolenia2011

Harmonogram szkoleń I półrocze 2011

* Dokumentacja kredytowa
27-28 stycznia
* Ryzyko kredytowe kontrahenta
10 marca
* Rodzaje zabezpieczeń i ich egzekucja
16-17 marca
* Zarządzanie ryzykiem walutowym i stopy procentowej
23-24 marca
* Cash management I
30-31 marca
* Strukturyzowanie finansowania
6-7 kwietnia
* Ceny transferowe-optymalizacja ryzyk podatkowych
13-14 kwietnia
* Finansowanie za pomocą obligacji i euro obligacji
11-12 maja
* Cash management II
18-19 maja

Michał Lewandowski

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

PEŁNOMOCNIK I AUDITOR WEWNĘTRZNY WSPÓŁCZESNEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ISO 9001:2008, Kraków, 10-12.01.2011 r., cena: 1100 PLN [netto]

Ostatnie wolne miejsca na szkolenie „Pełnomocnik i auditor wewnętrzny współczesnego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008” 10-12.01.2011 r. w Krakowie

Cena: 1100 PLN [netto]

W cenie:
- egzamin
- 2 certyfikaty! Jeden wydany przez międzynarodową jednostkę certyfikującą, drugi przez Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
- materiały szkoleniowe w formie PDF
- poczęstunek

Szkolenie prowadzi trzech trenerów z wieloletnim doświadczeniem, ekspertów w zakresie auditowania, specjalistów w zakresie Normy ISO 9001:2008, pełnomocników, którzy świadczą swoje usługi konsultingowe i szkoleniowe dla przedsiębiorstw, urzędów, szpitali, policji, organizacji pozarządowych oraz osób prywatnych.

W szkoleniu min:
-wymagania normy ISO 9001:2008
-tworzenie Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008
-zarządzanie procesowe
-wytyczne do auditowania i praktyczne wskazówki do prowadzenia auditu
-dokumentacja auditowa

Osobom spoza Krakowa pomagamy w rezerwacji noclegów!

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej gdzie znajdują się szczegółowe informacje dotyczące szkolenia czj-infox.pl

Pozdrawiam
Anna Bednarek

Kontakt do organizatora:
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
Tel. 12 653 20 13, 357 55 80
e-mail: szkolenia@czj-infox.pl
czj-infox.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na pięć wyjątkowych szkoleń w Krakowie:

ZMIANY w VAT 2011
NOWELIZACJA USTAWY O PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG VAT W 2011 ROKU
// Termin: 24 stycznia 2011

PRAWO AUTORSKIE dla TRENERÓW
// Termin: 29 stycznia 2011

„BEZPIECZNE” RYZYKO BIZNESOWE
Minimalizacja ryzyka gospodarczego w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
// Termin: 7 lutego 2011

PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTEM W METODOLOGII PROJECT CYCLE MANAGEMENT
// Termin: 10 - 11 lutego 2011

PRAWO PRASOWE W PRAKTYCE
Prawne uwarunkowania kontaktów z mediami
// Termin: 17 lutego 2011

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na stronie http://www.imaestra.pl/news.php?news=5

Zapraszamy!
Zespół Maestra

Obrazek
Dorota Kołodziejczyk edytował(a) ten post dnia 18.01.11 o godzinie 12:58
Barbara Krupa

Barbara Krupa NOWE OPCJE -
współwłaściciel,
trener

Temat: Ogłoszenia ogólne

NOWE OPCJE Szkolenia-Integracja-Doradztwo-Facylitacja

NOWE OPCJE to zespół profesjonalnych trenerów z rozległą wiedzą i długoletnim doświadczeniem oraz z pasją do dzielenia się nimi z innymi.
Dorobek zawodowy naszej kadry to kilkanaście lat poświęconych realizacji programów szkoleniowych, przeprowadzaniu imprez integracyjnych, facylitacji i doradzaniu w zakresie szeroko pojętych relacji międzyludzkich.
Nasza działalność to połączenie teorii z praktyką, wiedzy z doświadczeniem, kreatywności z precyzją, wizji całości z drobiazgową analizą szczegółów, talentów dydaktycznych z doskonałym warsztatem, innowacyjności z przywiązaniem do tradycji oraz gotowości do eksperymentowania z racjonalną oceną rzeczywistych uwarunkowań.
W kontakcie z Klientem działamy jak profesjonalni zwiadowcy: rozpoczynamy od dokładnego rozpoznania sytuacji, w oparciu o przeprowadzony zwiad nakreślamy plan akcji, po jego zatwierdzeniu niezwłocznie przystępujemy do realizacji, a na koniec oceniamy stopień wykonania planu oraz pozostajemy do dyspozycji Klienta.

Co nas wyróżnia:

LUDZIE - na pierwszym miejscu stawiamy zawsze kontakt z drugim człowiekiem.

KONKRETY - indywidualizujemy proces szkoleniowy: konkretne rozwiązania dla konkretnego Klienta.

PARTNERSTWO - zamiast uniwersalnych przepisów na sukces, wspólnie z Klientem wypracowujemy optymalne rozwiązania.

Zapraszamy do kontaktu i współpracy.

Barbara Sołtysiak i Mirella Kamińska
Partnerzy Zarządzający

biuro@noweopcje.pl
512 363 208; 510 248 848
http://noweopcje.pl
Judyta Gutowska

Judyta Gutowska Psycholog, Coach,
Trener, Praktyk
rozwoju, Członek
Zarząd...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Wszystkich, którzy na dobry początek nowego roku chcą zapalić zielone światło dla rozwoju zapraszamy już 17 stycznia 2011 (poniedziałek), na trzygodzinny warsztat poświęcony Budowaniu efektywnych relacji z klientem.

Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy klienci wierzyli reklamie a to sprzedawca dyktował warunki. Współczesny klient jest nieufny, wyedukowany i ma wysokie wymagania w stosunku do sprzedawcy. Współczesny klient zmienia się cały czas, przestaje być też jednostką statystyczną, a staje się wymagającym kontrahentem. Jeśli Ty i Twoja firma nie nadążycie za tymi zmianami, klienci odejdą – i to nie tam, gdzie jest taniej, tylko tam, gdzie… Właśnie, gdzie? Czego oczekują współcześni klienci? Czym ich pozyskać, jak zbudować z nimi relację, jak obsłużyć w taki sposób, by wracali do Ciebie? Nasz warsztat promocyjny wprowadzi Cię z zagadnienia efektywnego budowania relacji biznesowych i pomoże zrozumieć, co naprawdę determinuje zachowania Twojego klienta. Wszystko to odbędzie się w sprzyjającej rozwijaniu umiejętności pozytywnej atmosferze. Szkolenie poprowadzi Marcin Krukar.

Warsztat Budowanie efektywnych relacji z klientem rozpocznie się o 16:00 przy ulicy Łojasiewicza 4 (Nowy Kampus UJ, WZiKS).

Udział w warsztacie inauguracyjnym jest bezpłatny! (Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.) Możliwość zapisu mailowo (szkolenia@neraida.pl) lub telefonicznie (535 354 505).


W ramach styczniowego kalendarza szkoleń otwartych serdecznie zapraszamy na następujące szkolenia:

- 21 stycznia 2011 (piątek) Komunikacja perswazyjna w biznesie

- 24 stycznia 2011 (poniedziałek) Zarządzanie sobą w czasie

- 26 stycznia 2011 (środa) Biznes z klasą, czyli savoir-vivre w miejscu pracy

Uczestnikom warsztatu inauguracyjnego, naszym zaprzyjaźnionym klientom, studentom oraz grupom zorganizowanym oferujemy atrakcyjny system zniżek.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NASZYCH SZKOLENIACH!

Temat: Ogłoszenia ogólne

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.09.20 o godzinie 14:47
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl


Obrazek
Jacek Wygocki edytował(a) ten post dnia 23.01.11 o godzinie 19:03

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia ogólne

Witam!

W czasach pośpiechu i przeciążenia, STAGEMAN POLSKA wychodzi naprzeciw potrzebom Kursantów, proponując jedyne w kraju szkolenia E-LEARNINGOWE z zakresu animacji czasu wolnego i psychologii eventów.

Za pośrednictwem nowoczesnych i wygodnych E-SZKOLEŃ będziesz w stanie nauczyć się między innymi:
- tańców animacyjnych
- balonowych kreacji
- malowania buziek
- żonglerki
- sportów animacyjnych
- zasad autoprezentacji animatora
- zasad wywierania wpływu na grupy
- umiejętności mikrofonowych
i wiele, wiele innych!

A to wszystko bez wychodzenia z domu! Zapraszamy!

http://www.stageman.pl/wkrotce-rusza-platforma-e-szkol...

Agnieszka Królikowska
Koordynator Szkoleń
tel.: 669 877 494
e-mail: agnieszka.krolikowska@stageman.pl
gg: 2776493
Aleksandra Mroczkowska

Aleksandra Mroczkowska *** PRACA DLA
MANAGERA *** Dla
firmy usługowej
poszukuję:...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT zaprasza na najbliższe szkolenia otwarte:

18-19.01.2011 Simple the Best, czyli wzmacnianie zdrowego poczucia własnej wartości
http://self-concept.eu/uploads/oferta_treningu_SIMPLE_...

21-22.01.2011 Cel i pal, czyli planowanie i realizowanie celów
http://self-concept.eu/uploads/oferta_szkolenia_CEL-PA...

27-28.01.2011 Wyraź siebie, czyli trening asertywności
http://self-concept.eu/uploads/oferta_treningu_WYRAZIC...

04-05.02.2011 Mosty zamiast murów, czyli skuteczna komunikacja interpersonalna
http://self-concept.eu/uploads/oferta_treningu_MOSTYza...

25-26.02.2011 Simple the Best, czyli wzmacnianie zdrowego poczucia własnej wartości
http://self-concept.eu/uploads/oferta_treningu_SIMPLE_...

----------------------------
Centrum Rozwoju SELF-CONCEPT
http://self-concept.eu
self-concept@self-concept.eu
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia ogólne

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów
Jak pisać krótko, treściwie i efektywnie. Bez wydumanych "hipnotycznych teorii".


Obrazek

* jak napisać dobry list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, brand story,
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

PROGRAM

• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów? Konkretnie: które słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• Jak opisać ten produkt? Język korzyści
• Dialog z czytelnikiem: jak zaangażować odbiorcę?
• Język marki
• Wewnętrzny PR: teksty na eventy, teksty... o nas samych, Z humorem, ale... bez idiotyzmów! Artykuły: tytuł, lead, nagłówki, wstęp, podsumowanie.
• Tekst wizerunkowy. Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy
• Jak skuteczniej komunikować liczby? Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne? Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby
• Jak stworzyć skuteczny nagłówek? Porównanie: który nagłówek skuteczniejszy i dlaczego?
• Jak stworzyć slogan marketingowy.
• Tekst e-maila (temat, pole "od", treść, porady)
• Tekst strony www (frazy kluczowe, umiejscowienie tekstu)

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki).

PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

INFO
Termin: 10-11 lutego 2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1290 zł + VAT.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://autor.net.pl/copywriting_-_warsztaty_biznesowe....
Paweł Antkowiak

Paweł Antkowiak Prezes Zarządu
.BespokeChat

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek

Wzbogać swoją ofertę o nowoczesne szkolenia live!

Livingmedia sp. z o.o. oferuje innowacyjne i kompleksowe rozwiązania w obszarze webcastingu: od rejestracji i obsługi technicznej konkretnych transmisji live oraz eventów wideo, poprzez udostępnienie konsoli umożliwiającej obsługę całokształtu komunikacji wideo w firmie, po tworzenie dedykowanych rozwiązań.

Przykłady zastosowań: konferencje prasowe, prezentacje wyników finansowych, WZA, debaty, prezentacje produktów i usług, prezentacje z targów, prezentacje procedur, szkolenia BHP, szkolenia HR, szkolenia dla partnerów i sprzedawców, demonstracje produktów i usług, pokazy mody, imprezy branżowe.

Więcej o usłudze: http://platforma.livingmedia.pl/live/090824001/
Więcej o platformie: http://www.livingmedia.pl/, http://blog.livingmedia.pl/

Zapraszamy do współpracy!

Livingmedia - platforma wideo dla biznesu
ul Karkonoska 10/103
53-025 Wrocław
+48 71 780 2490
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


U NAS KUPISZ SZKOLENIA BEZ VAT-u !!!

Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w akredytowanym szkoleniu z [/b]metodyki zarządzania projektami PRINCE2® Foundation (trzy dni), oraz PRINCE2 Practitioner (dwa dni)[/b], które odbędą się w dniach:

PRINCE2® Foundation - 21-23 lutego 2011 r.

PRINCE2® Practitioner - 24-25 lutego 2011 r.


Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2®.

PRINCE2® to najbardziej znana metodyka zarządzania projektami, powszechnie stosowana w administracji rządowej i publicznej w wielu krajach, w tym w Polsce. Coraz częściej jest także stosowana w projektach komercyjnych. Certyfikat PRINCE2® jest potwierdzeniem umiejętności kierowania projektami i uznawany jest na całym świecie.


Gwarantujemy:

-satysfakcję i zdobycie nowych umiejętności
-komfortowe sale szkoleniowe z pełnym wyposażeniem
-miłą i nieskrępowaną atmosferę nauki
-profesjonalizm naszych trenerów
-wysoką zdawalność egzaminów

-

Zgłoś się do nas do 31 stycznia 2011 roku,a

o t r z y m a s z 2 0 % z n i ż k i

-

Dodatkowo osoby, które zgłoszą się na szkolenie do
19 stycznia 2011 r.,
otrzymają BON O WARTOŚCI 2 0 0 zł na inne organizowane przez AKN szkolenie.
Liczba miejsc ograniczona !

Zapraszamy,
Akademia Szybkiej Nauki Tadeusz Buzarewicz
ul. Nowogrodzka 49 , 00-695 Warszawa

KONTAKT:
Izabella Kapuściak
tel.: 502-190-259
email: iza.kapusciak@akn.pl
Monika Radomińska

Monika Radomińska Zarządzanie
projektami,
Doskonalenie
procesów
biznesowych...

Temat: Ogłoszenia ogólne

SZKOLENIE LAST MINUTE !!!

I. Rozliczanie projektów w ramach POKL w 2011 roku

Kiedy? 2.02.2011 (ŚRODA)

Gdzie? Łódź, al. Piłsudskiego 12

Cena: 430,50 PLN brutto/ osoba

Uzyskanie dofinansowania na realizację projektu to dopiero początek drogi. Każdy poniesiony wydatek należy odpowiednio udokumentować i rozliczyć.
Nasze szkolenie nauczy prawidłowo rozliczać projekty z wykorzystaniem obowiązującego w 2011 roku Generatora Wniosków Płatniczych.

Więcej informacji:
http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenie-rozlicza...

II. Przygotowanie projektu POKL w 2011 roku z wykorzystaniem metodologii Zarządzania Cyklem Projektu

Kiedy? 10-11.02.2011 (CZWARTEK-PIĄTEK)

Gdzie? Łódź, al. Piłsudskiego 12

Cena: 602,70 PLN brutto/ osoba

Od 2011 roku przygotowanie i realizacja projektu musi obligatoryjnie uwzględniać elementy metodologii Zarządzania Cyklem Projektu. Proponujemy szkolenie, które pomoże Państwu przygotowywać projekty zgodnie z obowiązującymi zasadami i wytycznymi.

Więcej informacji:
http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenie-przygoto...

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na wskazanych powyżej stronach lub przesłanie maila z danymi kontaktowymi na adres: biuro@msr2.pl
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Jan Kowalski

Jan Kowalski pracownik biurowy,
Centrum Języków
Obcych Yellow Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniach współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Projekt z poddziałania 8.1.1 POKL „W mojej firmie jestem też tłumaczem…” jest skierowany do małopolskich mikro- i małych przedsiębiorców oraz ich pracowników, a jego celem jest uzyskanie kwalifikacji tłumacza pary języków: polski-angielski. Projekt zakłada przeszkolenie grupy 30 osób w zakresie tłumaczeń i przekładów z- i na język angielski, szczególnie pod kątem wykonywania tłumaczeń na potrzeby własnej firmy.

ZAPISY TRWAJĄ!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie internetowej: http://www.szkoleniakrakow.eu oraz dostarczenie do biura projektu wymaganych dokumentów.

W związku z występującą w projekcie pomocą publiczną, uczestnicy będą zobowiązani do wniesienia wkładu własnego w wysokości 20% wartości szkoleń, tj.: 950,46 zł / osoba.

Szkolenie obejmuje 180 godzin wykładów i ćwiczeń językowych prowadzonych jako sesje weekendowe w terminie: luty-wrzesień 2011. W ramach projektu przewidziano ponadto kurs szybkiego czytania i zapamiętywania (16 godzin); szkolenia stacjonarne będą uzupełnione modułami e-learning.

Wszelkie szczegóły znajdują się na stronie internetowej projektu: http://www.szkoleniakrakow.eu.

Biuro Projektu w Krakowie jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie w godz. 9.00-17.00

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o.
Oddział Kraków, Biuro Projektu „W mojej firmie jestem też tłumaczem…”
ul. Zwierzyniecka 29, 31-105 Kraków
tel.: +48 (12) 357 21 55
e-mail: krakow@yellow.pl

Obrazek
Katarzyna Pietroń

Katarzyna Pietroń Specjalista ds.
zarządzania głosem.
Instruktor emisji
gło...

Temat: Ogłoszenia ogólne

Zapraszam serdecznie na

SZKOLENIE MEDIALNE
z elementami świadomego zarządzania GŁOSEM

Proponujemy Państwu weekendowy termin, a mianowicie 19-20 lutego, w godzinach od 10 do 18 w sobotę i od 11 do 17 w niedzielę. Koszt to 250 zł od osoby.

Szkolenie odbywa się w Warszawie w wyposażonej sali szkoleniowej.

OFERTA

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą szkolenia medialnego, dzięki któremu uczestnicy, w przyjemny i przejrzysty sposób, zapoznają się z zasadami współpracy z mediami oraz poznają narzędzia i obszary Public Relations, a także dowiedzą się jak, wykorzystując odpowiednie techniki PR, poradzić sobie z sytuacją kryzysową. Jednocześnie, podczas szkolenia medialnego proponujemy Państwu blok poświęcony świadomemu zarządzaniu głosem, dzięki któremu uczestnicy nauczą się jak sprawić aby ich głos był silny i dźwięczny, wyrażał pewność siebie oraz brzmiał bardziej wiarygodnie.

Szkolenie medialne prowadzone przez ”AMBudzyńska” podzielone jest na dwa bloki tematyczne:
I. PR I WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI
oraz
II. ŚWIADOME ZARZĄDZANIE GŁOSEM.

MATERIAŁY DODATKOWE:
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych, w tym specjalnie opracowany słowniczek pojęć z zakresu PR i Media Relations.

CZAS TRWANIA:
Szkolenie trwa około 15 godzin. Tematyka szkolenia rozłożona jest na dwa dni i przedstawiona jest w uzupełniających się blokach tematycznych.

INSTRUKTORZY:
Anna Budzyńska – Specjalista ds. Media Relations i PR
Katarzyna Łabuś – Specjalista ds. zarządzania głosem

CENA SZKOLENIA:
250

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE:
Szkolenie medialne z elementami świadomego zarządzania głosem skierowane jest do osób występujących publicznie, mających częsty kontakt z większą ilością słuchaczy oraz współpracujących z mediami. Z naszego szkolenia skorzystają przede wszystkim rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych, osoby na stanowiskach kierowniczych: prezesi, dyrektorzy, liderzy, a także wykładowcy i studenci. Szkolenie zainteresuje każdego kto lubi i chce występować publicznie lub też leży to w zakresie jego obowiązków. Jednocześnie szkolenie będzie przydatne dla osób, które chcą nauczyć się przekonywania do swoich racji poprzez odpowiednie zachowanie, wygląd, słowo i głos.
BLOKI TEMATYCZNE:

I. PR I WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI:
Szkolenie poświecone jest zagadnieniom z zakresu Public Relations oraz zasadom współpracy z mediami. Podczas szkolenia uczestnicy poznają narzędzia i obszary PR, a także dowiedzą się jak wykorzystać je w codziennej pracy. Uczestnicy poznają również podstawowe techniki PR wykorzystywane do radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie podczas szkolenia zostanie przeprowadzony warsztat poświęcony pisaniu materiałów prasowych oraz nagrywaniu ‘setki’ telewizyjnej i radiowej; uczestnicy dowiedzą się jak zorganizować konferencję prasową oraz jak dobrze wyglądać przed kamerą.

PROPONOWANE TEMATY:

1. Public Relations / Konferencje prasowe
Warsztat poświęcony podstawowym zagadnieniom z zakresu PR oraz organizacji konferencji prasowych
2. Rzecznikiem być…
Warsztat poświęcony pracy rzecznika prasowego oraz tworzeniu profesjonalnych materiałów prasowych; ćwiczenia praktyczne z pisania informacji prasowych
3. Współpraca z mediami / Zasady współpracy z tabloidami
Warsztat poświęcony zasadom współpracy z mediami; omówienie głównych zasad współpracy z wydawnictwami sensacyjnym
4. Setka
Warsztat poświęcony nagrywaniu tzw. ‘setki’ telewizyjnej i radiowej oraz poprawnemu wyglądowi przed kamerą; ćwiczenia z zakresu nagrywania setki radiowej5. Wygląd / Promocja wydarzenia
Wykład poświęcony zagadnieniom promocji firmy / instytucji publicznej oraz poprawnemu wyglądowi przed kamerą
6. Sztuka przekonywania / Podstawy retoryki i erystyki
Wykład poświęcony zagadnieniom związanym z przekonywaniem do swoich racji oraz podstawowym zagadnieniom związanym z retoryką i erystyką; ćwiczenia z technik erystycznych
7. Podział mediów / Z drugiej strony – praca dziennikarza
Wykład poświęcony podziałowi mediów na lokalne, regionalne, ogólnopolskie oraz na domy wydawnicze; omówienie jak wygląda praca dziennikarza
8. Wystąpienie publiczne
Warsztat poświęcony podstawowym kwestiom związanym z wystąpieniami publicznymi; omówienie zasad występowania przed większą ilością słuchaczy; przeprowadzenie interaktywnego ćwiczenia, podczas którego każdy z uczestników na podstawie wręczonych wskazówek będzie musiał odpowiednio zaprezentować swoje racje
9. Najczęstsze błędy językowe / Podstawowe gatunki dziennikarskie
Warsztat poświęcony zwróceniu uwagi na najczęstsze błędy językowe; omówienie głównych gatunków dziennikarskich w celu usprawnienie współpracy z mediami

II. ŚWIADOME ZARZĄDZANIE GŁOSEM:
Szkolenie poświecone jest zagadnieniom z zakresu świadomego zarządzania głosem w kontekście autoprezentacji. Podczas szkolenia Instruktor przeprowadzi z uczestnikami praktyczne ćwiczenia w zakresie kreowania swojego wizerunku w odniesieniu do modulacji głosu oraz jego barwy. Dzięki przeprowadzonym ćwiczeniom, uczestnicy będą mieli okazję poprawić swoją dykcję oraz zapobiec monotonii mówienia. Jednocześnie uczestnicy dowiedzą się jak zarządzać głosem tak aby wywrzeć wpływ na rozmówcę lub słuchaczy oraz nauczą się jak opanować negatywny wpływ stresu na głos.

PROPONOWANE TEMATY:

1. Świadome zarządzanie głosem w kontekście autoprezentacji
Wykład poświęcony podstawowym zagadnieniom z zakresu świadomego zarządzania głosem, modulacji i zapobieganiu monotonii mówienia.
2. Kultura żywego słowa / Podstawy gry aktorskiej
Warsztat poświęcony sztuce wywierania wpływu na słuchaczy przy użyciu aparatu mowy oraz elementów techniki aktorskiej.
3. Wpływ stresu na głos
Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności na temat opanowania skutków stresu, które paraliżują nasz organizm, oddech oraz aparat mowy.
4. Dykcja i artykulacja
Omówienie cech fizjologii aparatu mowy oraz ćwiczenia w zakresie świadomości naszego ciała w zakresie opanowania mowy: układ oddechowy, fonacyjny, artykulacyjny. Przełożenie zasad na sprawność i staranność dykcji.
5. Akcent i intonacja
Warsztat poświęcony cechom prawidłowej wymowy, błędom z zakresu intonacji i akcentowania. Uczestnicy dowiedzą się również jak, w interesujący sposób, budować ekspresję naszej wypowiedzi.
6. Higiena głosu
Zagadnienia obejmują problematykę zdrowych nawyków wspierających narządy głosowe. Uczestnicy poznają ćwiczenia rozgrzewające aparat mowy oraz zapoznają się z pozytywnymi i negatywnymi nawykami żywieniowymi mającymi wpływ na narząd mowy.
7. Melo-dynamika głosu
Wykład i ćwiczenia z zakresu przełożenia wszystkich parametrów dźwięku na głos: melodyka, artykulacja, dynamika głosu.
***
O FIRMIE ”AMBudzyńska”

‘AMBudzyńska’ prowadzi kompleksowe działania z zakresu:
– szkoleń medialnych
– obsługi medialnej (Media Relations)
– Public Relations
– organizacji wydarzeń promujących projekt (eventów)

Dotychczasowymi klientami ‘AMBudzyńska’ byli:
1 Szkoła Spadochronowa Skydive.pl – EURO BIG WAY CAMP 2009 i EURO BIG WAY CAMP 2010
2 Instytut Rozwoju i Promocji Kolei
3 Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.
4 Koleje Mazowieckie Sp. z o.o.
5 Muzeum Bajek, Baśni i Opowieści – MuBaBaO
6 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
7 Straż Ochrony Kolei

Anna Budzyńska – ‘AMBudzyńska’
1 Specjalista ds. Media Relations i PR;
2 Były Rzecznik Prasowy Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Kierownik Oddziału Prasowego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
3 Organizator m.in. kilkudziesięciu konferencji prasowych, kilku konferencji merytorycznych, ogólnopolskiej kampanii (Kampania „Zatrudnij Niepełnosprawnego”) i współorganizator jednej z największych imprez biznesowych (Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu, Business Centre Club)
4 Edukacja, m.in.: Instytut Anglistyki i Instytut Nauk Politycznych UW; Medioznastwo i Zarządzanie Informacją SGGW; kursy m.in. Kurs Protokołu Dyplomatycznego, Akademia Dyplomatyczna, PISM.

Katarzyna Łabuś
1 Specjalista ds. zarządzania głosem
2 Instruktor emisji głosu współpracuje z Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego, realizując swój autorski program w zakresie świadomego zarządzania głosem oraz z Warszawską Operą Kameralną jako pianista-korepetytor
3 Specjalizuje się w szkoleniach z emisji głosu w zakresie autoprezentacji, usprawnienia dykcji oraz kultury żywego słowa w aspekcie kreowania swojego wizerunku.
4 Edukacja: Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina, specjalizacja: dyrygentury chóralnej, fortepianu oraz teorii muzyki; absolwentka studium pedagogicznego i metodyki emisji głosu
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Ogłoszenia ogólne


Obrazek


Nie daj się prześcignąć konkurencji
- poznaj EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY(dla początkujących),
dzięki którym zwiększysz swoje zyski.


24 lutego 2011 r. , w godzinach 9:00-17:00 zapraszamy Ciebie na szkolenie ( siedziba Akademii Szybkiej Nauki , ul. Nowogrodzka 49, Warszawa)

Ile razy słyszałeś od klienta „cena jest zbyt wysoka” , „nie interesuje mnie to” , „proszę zadzwonić później”, „konkurencja ma ten produkt za połowę ceny” , „proszę o dodatkowy rabat” , itd.…? Mogę się założyć, że słysząc ten tekst po prostu grzecznie się pożegnałeś … i właśnie straciłeś potencjalnego klienta!

Czy jesteś pewien, że nigdy nie spotkasz się z powyższymi obiekcjami? Pewnie zastanawiasz się w jaki sposób mogłeś go zatrzymać?

Możemy odpowiedzieć na to pytanie za Ciebie:
obiekcje były i będą nieodłącznym elementem sprzedaży!!!

Nasze rady:
Naucz się zbijać obiekcje jeszcze zanim klient o nich wspomni.Naucz się wykorzystywać obiekcje, aby zwiększyć swoje obroty.


Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.

Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.

.
CELE SZKOLENIA:
-Poszerzenie wiedzy na temat psychologicznych czynników zwiększających sukces w sprzedaży
-Zwiększenie umiejętności efektywnej komunikacji z klientem
-Zwiększenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta
-Budowanie postawy profesjonalnego sprzedawcy
.


KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak zdobyć i zatrzymać klienta, oraz co zrobić, żeby klient kupił właśnie Twój produkt, dzięki temu że:

-Nauczysz się „sprzedawać” siebie i swój produkt/usługę
-Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
-Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
-Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
-Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
-Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
-Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
-Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy

Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.

KOSZT SZKOLENIA:

Standardowa cena szkolenia: 980 PLN/os.

*Promocja zimowa*
1 PLN - koszt uczestnictwa w szkoleniu dla drugiej zgłoszonej osoby z firmy.


**BONUS**
50% zniżki
dla trzeciej zgłoszonej osoby z firmy 490PLN

*cena promocyjna przysługuje w przypadku zgłoszenia się na szkolenie do dnia 31 stycznia 2011 roku

-
SZCZEGÓŁY SZKOLENIA: EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY

Jak zgłosić się na szkolenie?
Wyślij do nas meila: szkolenia@akn.pl w treści wpisując: „Zgłoszenie na szkolenie ETS”
.
W razie dodatkowych pytań zadzwoń: tel. 502-190-259

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do