Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/
Piotr Marciniak

Piotr Marciniak Managing Director
Talent Bridge

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszam na darmowe szkolenie on-line "Jak testy pomagają w rekrutacji?" z cyklu Talent Bridge Academy, które odbędzie się 24.04.2014 o godzinie 10.00. Aby dokonać rejestracji, prosimy zapisać się za pomocą poniższego formularza:
http://talentbridge.pl/warsztaty-online/zapisz-sie/79-...

Testy psychometryczne to narzędzie, które może usprawnić proces rekrutacji w każdej firmie. Często jest postrzegane jako drogie narzędzie, jednak tak naprawdę pomniejsza koszty rekrutacji i minimalizuje ryzyko zatrudnienia nieodpowiedniej osoby.

Na bezpłatnym szkoleniu, poruszymy następujące aspekty:

- Czy stosowanie testów rekrutacyjnych ma sens jedynie w dużych firmach?

- Czy testy mogą być wykorzystywane do rekrutacji na wszystkie stanowiska?

- Czy kandydaci mogą oszukiwać podczas rozwiązywania testów i jak temu zaradzić?

- Na czym polega etyka w stosowaniu testów psychometrycznych?

- Czym się kierować przy zakupie testów?

- Testy jako narzędzie do mierzenia wskaźnika talens per recruitment?

- Dlaczego warto korzystać z testów?

W trakcie szkolenia skoncentrujemy się na realnych studiach przypadku.

Dodatkowo każdy z uczestników otrzyma dostęp do 5 testów badających kompetencje sprzedażowe oraz do pełnej wersji systemu rekrutacji i selekcji pracowników Talent Bridge na okres jednego miesiąca.
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia otwarte.

Piękne otoczenie, wspaniałe towarzystwo oraz wybuchowa mieszanka prelegentów -
Warsztaty strategiczne Akademii questusa - 22/24 maja 2014r.

Nie może Cię tam zabraknąć :)

Zapraszam!

Agata Stasiak

Project Manager
astasiak@questus.pl
601 052 704

http://questus.pl
http://akademia.questus.pl

Dołącz do naszych fanów:
http://facebook.com/questuspolska
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Szkolenia otwarte.

Motywowanie ludzi do pracy. Jak można zmotywować siebie i innych?

Udział w szkoleniu dostarczy praktycznej wiedzy pozwalającej wypracować techniki motywacji, a także przełożyć tę wiedzę na praktykę.
Na kursie dowiesz się jak:
- opanować umiejętności motywowania siebie i innych
- opanować umiejętności planowania celów
- opanować umiejętności motywowania poprzez cele
- nabyć umiejętności opracowania mapy motywacji zespołu


szczegóły

Specjalizujemy się w projektowaniu szkoleń zamkniętych.
Szczegółowy program szkolenia dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i
zapotrzebowania Państwa firmy.


Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
kontakt
Anna C.

Anna C. Doradca Zawodowy,
Trener umiejętności
społecznych
Pro-Pub...

Temat: Szkolenia otwarte.

Bezpłatny kurs komputerowy „ECDL szansą dla Małopolan i małopolskiego rynku pracy” finansowanych ze środków Unii Europejskiej, skierowany do osób 50 +
Tematyka z zakresu:
• obsługa komputera,
• korzystanie z Internetu,
• przetwarzanie tekstów,
• arkusze kalkulacyjne.

Zajęcia odbywają się w grupach 12 osobowych w Krakowie.
Najbliższe zajęcia rozpoczynają się już 29 kwietnia 2014 r.

Każdy uczestnik kursu otrzyma możliwość BEZPŁATNEGO przystąpienia do egzaminu certyfikującego ECDL START (rynkowy koszt egzaminów i certyfikatu to ok. 350,00 zł)

O ECDL:
Certyfikat ECDL (Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy) jest wiarygodnym dokumentem poświadczającym umiejętności posługiwania się komputerem. Obecnie jest honorowany w 146 krajach świata.

Korzyści dla osób, którzy posiadają certyfikat ECDL:
- potwierdzenie posiadanych kompetencji komputerowych;
- podnoszenie kompetencji zawodowych;
- poprawa jakości i tempa pracy;
- szansa rozwoju biznesu;
- przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu poprzez rozwój nowych umiejętności.

Osoby zainteresowane kursem proszę o kontakt:
ecdl@pro-publico.pl
tel.:535 347 076

Organizujemy bezpłatne kursy dla pracowników firm
Aurelia Bąk

Aurelia Bąk cashier, Bershka

Temat: Szkolenia otwarte.

Platforma e-learningowa AMOLA ma w swej ofercie szkolenia on-line w zakresie rozwoju umiejętności interpersonalnych, BHP, profesjonalnej obsługi klienta w biurze Usług Płatniczych, ponadto kurs kasjera walutowego oraz szkolenia z zakresu Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy. Szkolenia skierowane są m.in. do właścicieli i pracowników biur Usług Płatniczych, dla kasjerów i pracowników dokonujących operacji gotówkowych, ale nie tylko! Warsztaty są dla wszystkich tych, którzy chcą inwestować w swój rozwój, zdobywać nowe uprawnienia czy poszerzać swe kompetencje! Zapraszam na http://platforma.szkoleniaobowiazkowe.pl/

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszamy na 32. edycję Praktycznego Seminarium Inwestowania w Nieruchomości, która odbędzie się 7-8 czerwca w Krakowie.

Rejestracji można dokonać za pośrednictwem strony
http://edukacjainwestowania.pl/szkolenia/inwestowanie-...

Cena standardowa to 3.789 zł, ale można wziąć udział taniej- wystarczy, że zarejestrujesz się i opłacisz szkolenie w dniach:

· do 16 maja, to koszt Twojego udziału w Seminarium wyniesie tylko 3.089 zł

· 17-23 maja, to koszt Twojego udziału w Seminarium wyniesie 3.389 zł

· po 23 maja, to koszt Twojego udziału w Seminarium wyniesie już 3.789 zł

Życzymy wszystkim osiągnięcia dochodu pasywnego.

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

!!! Specjalnie dla odwiedzających naszą stronę- w formularzu rejestracyjnym jest pole "kupon rabatowy"- wystarczy wpisać słowo: esbi ,a cena obniży się o 309 zł
Małgorzata Antosz-Konieczna

Małgorzata Antosz-Konieczna Asystent ds.
szkoleń,
Laboratorium Arkanów
Biznesu

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszam do zapoznania się z programem studiów podyplomowych: Akademia Trenerów Biznesu:

http://www.podyplomowe.pl/swps-katowice/katowice-studi...

Jeżeli mają Państwo pytania, zachęcam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Małgorzata Antosz-Konieczna
519 351 112
m.antosz-konieczna@lab.xo.pl
Małorzata Kurek

Małorzata Kurek Asystent Managera HR
ds.
administracyjnych,
Unlimited Gro...

Temat: Szkolenia otwarte.

Serdecznie zapraszam na dwudniowe szkolenie "Sekretarka - tajemnice zawodu".

Uczestnictwo w nim umożliwi Ci:
- poznanie technik skutecznej organizacji biura
- nabycie umiejętności z zakresu obsługi klienta najwyższych standardów
- radzenie sobie w sytuacjach trudnych
- zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku
- poznanie zasad tworzenia profesjonalnego makijażu biznesowego.

Termin szkolenia: 7-8 czerwca 2014 r.
Miesjce: siedziba firmy Unlimited Group Polska przy ul. Lotniczej 3 (II piętro, pokój 32), Lublin
Cena dla osób bezrobotnych, studentów i każdego kto zapisze się do 1 czerwca wynosi 199 zł. Szkolenia o podobnej tematyce dostępne w tej chwili kosztują od 400 zł wzwyż! Zapisz się za pośrednictwem adresu mailowego biuro@unlimitedgroup.pl lub pod numerem telefonu 533-993-337.

Szczegółowe informacje dostępne pod adresem: http://cs.unlimitedgroup.pl/szkolenie,content,49,profe...
Łukasz Wojtas

Łukasz Wojtas Manager ds. Finansów
w BERNDSON

Temat: Szkolenia otwarte.

Coachingowy styl zarządzania
Skuteczne narzędzie zwiększania efektywności

Uczestnicy szkolenia uporządkują i usystematyzują wiedzę z zakresu coachingu i coachingowego stylu zarządzania. Nauczą się, jak wdrażać go w swojej pracy oraz jakich najczęstszych błędów jego stosowania unikać.

Umiejętności nabyte na szkoleniu, takie jak:

- Określanie celów (np. sprzedażowych, rozwojowych, zadaniowych)
- Zadawanie inspirujących, pobudzających do myślenia i kreatywnych pytań
- Wykorzystywanie technik skłaniających pracowników do samooceny i autorefleksji, poszukiwania nowych sposobów działania, zmiany perspektywy myślenia
- Udzielanie konstruktywnych informacji zwrotnych (motywujących, pobudzających do efektywnego działania)
- Budowanie partnerskich relacji z pracownikami

będą sprzyjać zwiększaniu efektywności działania każdego menedżera, szczególnie w sytuacji stosowania coachingowego stylu zarządzania.

Koszt
499 zł netto od osoby

Najbliższe terminy
Kraków 2014.06.09
Kraków 2014.06.16

Program Szkolenia

Kontakt
Łukasz Wojtas
lwojtas@berndson.com


Obrazek
Katarzyna Jaszczak - Bukowska

Katarzyna Jaszczak -
Bukowska
inżynier
ds.sprzedaży/ trener

umiejętnosci/wykłado
wca

Temat: Szkolenia otwarte.

Ciekawa wiadomość dla fanów Inventora/ oferta dla firm i osób indywidualnych
UWAGA!!!!
Mamy ostatnie miejsca na szkolenie z Inventora Zaawansowanego w dniach 16-18.06.2014 w bardzo atrakcyjnej cenie, z 50% rabatem
Tylko 550 zł netto!!!!!!!
Zgłoszenia przyjmujemy tylko do czwartku. Zainteresowani proszeni o kontakt na PW. - łódź
Kamila Kwiatkowska

Kamila Kwiatkowska Koordynator ds.
marketingu i public
relations w EDORADCA

Temat: Szkolenia otwarte.

Zapraszamy na: http://iszkolenia.pl

Portal internetowy iSzkolenia.pl działa na rynku ponad 5 lat, powstał po to, aby wspomagać rynek szkoleniowy w Polsce. Na naszej stronie mogą Państwo wyszukać szybko kursy i szkolenia w wielu różnych branżach i na terenie całego kraju, a także ogłosić się i znaleźć jeszcze łatwiej osoby nimi zainteresowane.
Chcemy, aby nasi użytkownicy mogli bez zbędnej zwłoki osiągnąć zamierzony cel. Jeżeli szukają Państwo szkolenia, zachęcamy do odwiedzenia naszej bazy już teraz można zapoznać się z dostępnymi ofertami i skontaktować się z usługodawcą http://iszkolenia.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte.

KARIERA NA MIARĘ
Kurs projektowania i realizowania kariery, która da Ci satysfakcję i pieniądze

Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego
http://ipri.com.pl


Zapraszamy na sześć praktycznych spotkań z konsultantem kariery
i psychologiem pracy, dzięki którym poznasz swoje mocne strony, określisz
swoje miejsce zawodowe na rynku pracy, zaplanujesz ścieżkę kariery
i nauczysz się sprzedawać to, co masz najlepszego.

Wiele osób stawia sobie pytanie: pracować dla kogoś czy dla siebie? Odpowiedź jest bardzo prosta! Zawsze pracujesz dla kogoś, bo to ktoś Ci płaci za Twoją pracę i zawsze pracujesz dla siebie, bo to swój czas i wysiłek inwestujesz. Czy jesteś zadowolony ze swojej aktualnej kariery zawodowej? Czy masz pomysł na siebie i masz ułożony plan na najbliższe lata? Jeśli nie, to zdajesz się w dużej mierze na przypadek. Niektórzy powiedzą, że zawierzają intuicji, ale intuicja działa w oparciu o doświadczenia życiowe. Jeśli nie masz ich za wiele lub są one tylko z wąskiego obszaru, to Twoja intuicja Ci nie pomoże.

Program:
Spotkanie 1 – 1. lipca
Kariera jako wartość. W poszukiwaniu równowagi między ważnymi częściami Twojego życia.

Spotkanie 2 – 8. lipca
Świat jest taki, jaki myślisz, że jest. Zmień myślenie, aby zmienić emocje i działania.

Spotkanie 3 – 15 lipca
Czy chcesz, czy nie - JESTEŚ JEDNOOSOBOWĄ FIRMĄ. Naucz się nią zarządzać!

Spotkanie 4 – 29 lipca
Szukanie pracy to sprzedawanie siebie i swoich kompetencji. Naucz się robić to profesjonalnie!

Spotkanie 5 – 5 sierpnia
Proces rekrutacji oczami osoby rekrutującej.

Spotkanie 6 – 19 sierpnia
"Żeby znaleźć pracę, trzeba mieć znajomości..." - więc naucz się tworzyć sieć znajomości i zdobądź to, czego chcesz!

Pełny program na: http://ipri.com.pl/kariera.html

UWAGA! Kurs spełnia najwyższe standardy jakości Małopolskich Standardów Edukacyjno - Szkoleniowych przyznawany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie.
Dajemy Ci gwarancję jakości, uczciwości i użyteczności!

Prowadzenie: Michał Stolarczyk, psycholog pracy i organizacji, coach i konsultant kariery, trener

CZAS TRWANIA: 15 godzin zegarowych, wtorki od 1. lipca do 19. sierpnia

Harmonogram spotkań:
17:15 – 17:30 Powitanie + kawa
17:30 – 17:45 Rundka
17:45 – 19:45 Merytoryka
19:45 – 20:00 Zadanie domowe i podsumowanie

Cena:
390 zł za cykl 6 spotkań
(płatne z góry na całość)
Możesz też przyjść na pierwsze spotkanie w cenie 45 zł, żeby sprawdzić, czy to coś dla Ciebie. Jeśli Ci się spodoba, dopłacisz kwotę 380 zł - kurs wtedy będzie Cię w całości kosztował 425 zł.

Więcej informacji i zapisy: http://ipri.com.pl/kariera.html

Kontakt:
kontakt@ipri.com.pl
508 512 869



Obrazek
Alicja Chmielewska

Alicja Chmielewska Koordynator
projektów
szkoleniowych, SQAM
Sp. z o.o. S. k.

Temat: Szkolenia otwarte.


Obrazek


Zapraszamy Państwa do rejestracji na kolejny cykl szkoleń z Modelowania Procesów Biznesowych w BPMN 2.0

I moduł: Modelowanie Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN 2.0
Terminy – Warszawa: 
21-23 lipca 2014r.
18-20 sierpnia 2014r.
1-3 września 2014r.

Rejestracja: http://bamt.pl/i-modul-podstawy-modelowania-procesow-b...

Cele szkolenia:
- przygotowanie uczestników do identyfikacji i modelowania procesów biznesowych
- zapoznanie uczestników z dokumentowaniem procesów z wykorzystaniem notacji BPMN 2.0 (Business Process Modeling and Notation — Notacja i Modelowanie Procesów Biznesowych)
- wyjaśnienie specyfiki dokumentacji zgodnej z BPMN
- nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego rozpoznawania i budowania modeli procesów zgodnie z BPMN

Szkolenie dedykowane jest:
- kadrze zarządzającej firmą,
- menedżerom odpowiedzialnym za wdrożenie koncepcji zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie/instytucji,
- pracownikom ds. standardów i procesów - kierownikom, specjalistom,
-  pracownikom firm, które wdrażają lub wdrożyły koncepcję zarządzania procesami biznesowymi,
-pracownikom działu IT, w szczególności: analitykom biznesowym, analitykom systemowym, konsultantom biznesowym, kierownikom projektów,
- osobom zainteresowanym tematyką zarządzania procesami biznesowymi. 

II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN 2.0
Terminy – Warszawa: 
4-6 sierpnia 2014r.
15-17 września 2014r.

Rejestracja: http://bamt.pl/ii-modul-symulacja-procesow-z-modeli-bpmn

Cele szkolenia:
- zapoznanie uczestników z symulacyjnymi metodami analizy i optymalizacji procesów biznesoowych z wykorzystaniem notacji BPMN (Business Process Model and Notation – Notacja i Modelowanie Procesów Biznesowych) i Swimlane,
- identyfikacja parametrów istotnych dla analizy procesów,
- nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego rozpoznawania, budowania, symulowania i doskonalenia modeli procesów zgodnie z BPMN i Swimlane.

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej i zarządzającej oraz do:
- właścicieli procesów
- analityków procesów biznesowych
- specjalistów ds. kontrolingu
- konsultantów biznesowych
- green beltów i black beltów Six Sigma i Lean Six Sigma
- zespołów wdrożeniowych Lean Manufaturing
- zespołów wdrożeniowych narzędzi informatycznych (np. systemy WorkFlow, ERP/MRP)

Po ukończeniu całego cyklu, Uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia "Analityk Procesów Biznesowych".

Cena udziału w poszczególnych szkoleniach:
3500 PLN - "Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN"
3300 PLN - "Symulacja procesów z modeli BPMN"
6200 PLN + 23% VAT – Promocyjna cena zgłoszenia na cykl (zamiast 6 800 PLN) 

Kontakt w sprawie szkoleń:
Katarzyna Żuromska
Dział Szkoleń

tel. kom.: 600 462 211 / fax: 22 244 24 59
e-mail: katarzyna.zuromska@bamt.pl
SQAM Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Postępu 17D, 02-676 Warszawa

http://bamt.pl
http://sqam.org

Temat: Szkolenia otwarte.

BERNDSON Szkolenia

Szanowni Państwo.

Tegoroczne wakacje zdają się upływać pod znakiem rozwoju. Świadczy o tym bardzo duże, jak na ten okres, zainteresowanie naszymi szkoleniami otwartymi. Poniżej prezentuję Państwu tematy, które na 100% zrealizujemy w miesiącach lipiec-sierpień. Bardzo serdecznie Państwa zapraszam do udziału.

Na wszystkie poniższe szkolenia możecie Państwo uzyskać 20% rabatu.
Przypominam również o naszej stałej promocji, która przy zgłoszeniu 2 osób, daje Państwu możliwość wysłania na szkolenie 3 osoby zupełnie za darmo.
(Promocje się nie łączą)

Zachęcam do kontaktu

Zaawansowany trening umiejętności managerskich
Czyli jak w praktyce zarządzać ludźmi

W terminie
Kraków 2014.07.31-08.01

Zaawansowane negocjacje biznesowe
Jak przygotować się do negocjacji, zaplanować strategię i zwiększyć własną skuteczność negocjacyjną

W terminie
Kraków 2014.08.04-05

Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu

W terminie
Kraków 2014.08.18-19

Zaawansowane negocjacje zakupowe
Efektywny Handlowiec

W terminie
Warszawa 2014.08.21-22

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Czyli jak sprzedać siebie

W terminie
Warszawa 2014.08.25-26

Kontakt
Łukasz Wojtas
lwojtas@berndson.com


Obrazek
Robert Duda

Robert Duda Specjalista AdWords,
SEO, Analytics |
Certyfikowany
Googl...

Temat: Szkolenia otwarte.

Wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub poszerzeniem wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu reklamy w internecie za pomocą pozycjonowania, optymalizacji oraz content marketingu zapraszamy za cykl 2-dniowych szkoleń SEO Weekend.

Obrazek

Dlatego warto brać udział w szkolenia SEO Weekend i SEO Weekend w mieście?
- zdobywasz podstawową wiedzę z zakresu reklamy internetowej niezbędną do rozpoczęcia samodzielnego pozycjonowania
- poprzez praktyczne warsztaty poznajesz i uczysz się pracować z narzędziami SEO niezbędnymi do optymalizacji i pozycjonowania
- dostajesz ogromnie dużo informacji na temat procesu osiągania i otrzymywania najwyższych pozycji w Google
- korzystając z promocji first minute dostajesz rabat 400PLN, a dodatkowo bonus na reklamę w Google Adwords
- dla korzystających z pełnego pakietu SEO Weekend dodatkowe atrakcje w postaci korzystania z pełnego zaplecza wellnes i spa w hotelach gdzie organizujemy projekt

Do kogo kierujemy to szkolenie?
- specjalistów ds. marketingu/ reklamy/ PR,
- właścicieli firm,
- osób prowadzących serwisy internetowe,
- osób planujących uruchomić swoją stronę lub sklep internetowy
- osób zlecających działania reklamowe agencjom zewnętrznym,
- oraz do tych, którzy chcą zdobyć nową wiedzę w tematyce pozycjonowania i podnieść swoje kwalifikacje.

Najbliższe szkolenia z cyklu SEO Weekend: 26-28.09.2014 Ustroń, 04-05.10.2014 Wrocław, 17-19.10.2014 Zegrze, 24-26.10.2014 Ustroń, 08-09.11.2014 Katowice, 14-16.11.2014 Karpacz, 22-23.11.2014 Warszawa.

Szkolenia SEO Weekend w promocji first minute kosztują tylko 1299 zł netto, a SEO Weekend w mieście już od 999zł netto.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z agendą szkolenia, terminami oraz cennikiem na stronie projektu Szkolenia SEO Weekend.
Katarzyna Rejdych

Katarzyna Rejdych Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: Szkolenia otwarte.

Szkolenie połączone z networkingiem, bardzo polecam, prowadzone przez praktyków biznesu. Sprawdź kiedy odbędzie się w twoim mieście. Tematyka - czas na rozwój - sam sprawdź, http://bit.ly/1pMmwJa . Szkolena prowadzone przez Akademię Osiągnięć, zapraszam
Ewa Z.

Ewa Z. Entrepreneur

Temat: Szkolenia otwarte.

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE

OBRÓT NIERUCHOMOŚCIAMI – OPODATKOWANIE VAT

Cele szkolenia:
Podatek od towarów i usług zawiera kilka zwolnień, które mogą być stosowane w przypadku sprzedaży nieruchomości. Dodatkowo ze sprzedażą nieruchomości powiązane są bardzo często transakcje związane z ustanowieniem użytkowania/użytkowania wieczystego gruntu. Ustalenie sposobu opodatkowania sprzedaży nieruchomości, czy też ustanowienia użytkowani gruntu jest kwestią zasadniczą w przypadku planowania transakcji sprzedaży nieruchomości. Istotne przy opodatkowaniu podatkiem VAT jest również ustalenie czy podmiot dokonujący sprzedaży występuje w charakterze podatnika podatku VAT. Ważną kwestią jest również wskazanie prawidłowej stawki podatku VAT dla planowanej transakcji.
Celem szkolenia jest omówienie i analiza aktualnych regulacji prawnych, orzecznictwa sądów administracyjnych oraz indywidualnych interpretacji prawa podatkowego w ww. obszarze. Analizowane będą możliwości skorzystania ze zwolnienia podatkowego w VAT przy sprzedaży nieruchomości oraz skutki jego zastosowania w zakresie obowiązku korekty VAT. Przedstawione zostaną również możliwości rezygnacji ze zwolnienia z VAT dla nieruchomości.

Program szkolenia:

1. Sprzedaż nieruchomości, jako przedmiot opodatkowania podatkiem od towarów i usług;
a) Podstawa opodatkowania przy sprzedaży nieruchomości;
b) Budynek i grunt, jako podstawa opodatkowania;
c) Moment powstania obowiązku podatkowego przy sprzedaży nieruchomości;
d) Prawo do odliczenia podatku naliczonego przy zakupie nieruchomości;
2. Użytkowanie wieczyste gruntów, jako przedmiot opodatkowania VAT;
a) Podstawa opodatkowania;
b) Moment powstania obowiązku podatkowego;
c) Prawo do odliczenia podatku naliczonego
3. Stawka VAT na sprzedaż nieruchomości;
a) Budownictwo mieszkaniowe i stawka 8% - warunki zastosowania;
b) Transakcje kompleksowe w podatku VAT a stawka podatku;
4. Ulgi w podatku VAT związane z obrotem nieruchomościami;
a) Pojęcie pierwszego zasiedlenia w podatku VAT;
b) Zwolnienia dla dostawy budynków lub budowli używanych;
c) Prawo do odliczenia podatku naliczonego a zwolnienie dla dostawy budynku/budowli;
d) Sposób obliczenia podstawy opodatkowania w przypadku korzystania ze zwolnienia w podatku VAT tylko części nieruchomości;
e) Rezygnacja ze zwolnienia w VAT dla dostawy nieruchomości – warunki zastosowania;
5. Sposób opodatkowania dostawy nieruchomości a obowiązek korekty podatku naliczonego;
a) Okres korekty w podatku VAT;
b) Sposób obliczania kwoty korekty.

PROWADZĄCY: Agata Błaszczyk
Doświadczony wykładowca i trener z zakres prawa podatkowego i pomocy publicznej; doradca podatkowy; doktor nauk prawnych na Wydziale Prawa UŚ w Katedrze Prawa Finansowego; praktyk w dziedzinie stosowania prawa i kształtowania strategii podatkowej oraz reprezentowania stron przed organami administracji podatkowej i sądami administracyjnymi; wieloletni pracownik Izby Skarbowej oraz Kancelarii Prawniczej; autorka wielu publikacji w fachowych czasopismach, wykładowca wyższej uczelni.

TERMIN SZKOLENIA: 2 września 2014 r. (8h) godz. 10:00 – 16:00
MIEJSCE SZKOLENIA: Budynek Wydziału Teologicznego UŚ, ul. Jordana 18, Katowice
CENA SZKOLENIA: 349zł brutto / os.
WIELKOŚĆ GRUPY SZKOLENIOWEJ: 8-12 osób

Więcej Informacji o szkoleniu:
Ewa Zdaniewicz: tel. (032) 253-60-07; e.zdaniewicz@kancelariaab.pl

Następna dyskusja:

Polecane kursy zawodowe i s...




Wyślij zaproszenie do