Aleksandra
Bieniecka
Menadżer, PROGRESA
SP. Z O.O.
Temat: Efektywna sprzedaż - szkolenie
Progresa Training zaprasza na szkolenie TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY – SWOBODNA ROZMOWA O CENIE I KONKURENCJI , które odbędzie się 23 i 24 maja w Krakowie.Program szkolenia:
WPROWADZENIE
Specyfika sprzedaży w naszej branży – wady i zalety
Przebieg procesu sprzedaży i cykl życia klienta - strategia spotkań sprzedażowych
Przygotowanie się do procesu sprzedaży
Pozyskanie klienta
Rozpoczęcie rozmowy
Diagnoza potrzeb klienta
Prezentacja oferty
Przezwyciężanie obiekcji cenowych, związanych z konkurencją i innych
Finalizacja sprzedaży
Kontakt i obsługa po sprzedaży, serwis i reklamacje.
Zapłata lub windykacja
POZYSKIWANIE KLIENTÓW- TELEMARKETING I SPOTKANIA HANDLOWE
Co widać i co słychać przez telefon?
Jak przebić się przez sekretariat. Sposoby dotarcia do osoby decyzyjnej.
Jak to robią inni – czyli modelowanie skutecznych postaw telemarketingowych – symulacje z użyciem telefonu
Skuteczność handlowca – jak wytrzymać presję odmowy
POTRZEBY I WYMAGANIA KLIENTÓW
Czego oczekuje klient od przedstawicieli naszej firmy?
Jakie pytania zadać, aby poznać potrzeby i oczekiwania klienta?
Psychologia zachowań klientów, czyli dlaczego z niektórymi klientami trudno się porozumieć?
Jak rozpoznawać i właściwie reagować na różne style zachowań klientów?
PREZENTACJA OFERTY
Analiza SWOT mojej oferty – cechy i atuty
Technika paralotni i język korzyści
Cross-selling i up-selling
Słowa wzmacniające efekty handlowe i słowa osłabiające przekaz
Strategia prowadzenia rozmów – kombinacje pytań i aktywnego słuchania
RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI I ZASTRZEŻENIAMI KLIENTÓW
Przyczyny wysuwania zastrzeżeń i wątpliwości
Typy zastrzeżeń zgłaszanych przez klientów
Efektywne metody i techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami
NEGOCJACJE CENOWE I INNE SYTUACJE TRUDNE W SPRZEDAŻY
Rozmowy o konkurencji - analiza dwóch rozmów sprzedażowych.
Co zrobić gdy klient mówi: „Konkurencja ma taniej”, „Nie jestem zainteresowany. Współpracuję z innym dostawcą.”
Negocjacje cenowe.
Sztuka czynienia ustępstw.
Techniki wpływu społecznego obniżające wrażliwość cenową.
Co zrobić gdy klient mówi: „Liczy się tylko cena”, „Jesteście za drodzy.”
Cena: 720 zł netto
Formularz rejestracyjny oraz wszystkie szczegóły mogą Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej:
http://progresa.pl/swobodna-rozmowa-o-cenie-i-konkuren...