Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Reklamacje

Szkolenie dla firm z dziedziny reklamacji

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
► Wzrost wiedzy i umiejętności pracowników z zakresu przyjmowania i odpowiadania na uwagi klientów
► Większe zrozumienie mechanizmu powstawania sytuacji konfliktowych



Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Sylwester Kucmierowski

Sylwester Kucmierowski CEO at CCMS Customer
Care Management &
Solutions

Temat: Reklamacje

Pani Ewelino,
zaobserwowałem , ze otwiera pani temat na GL "reklamacje". mam prosbe czuy mogłaby Pani zaproponować m szkolenie jednodniowe i dwudniowe ( do wyboru) dla 12 pracowników firmy Euro-net ( euro.com.pl) .

Zakladam , ze oprocz interpretacji uzyskalibysmy pewne materialy na pismie.

prosze o kontakt "firmowy na"
sylwester.kucmierowski@euro.com.pl

Następna dyskusja:

Szkolenie otwarte- Reklamac...




Wyślij zaproszenie do