Maciej P.

Maciej P. Marketing i tramping
- czyli to, co
kocham najbardziej
;)

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Obrazek

J.G.TRAINING

Obrazek


ZAPRASZAM NA SZKOLENIA W NAJBLIŻSZYM TERMINIE

CŁO I AKCYZA

1. System INTRASTAT ze zmianami w 2013 roku
2. Ćwiczenia w wypełnianiu deklaracji INTRASTAT wg zasad obowiązujących w 2013 roku.
3. Obrót międzynarodowy - przepisy celne i podatkowe oraz ich praktyczne zastosowanie
4. Obrót wyrobami tytoniowymi i suszem tytoniowym – zmiany w przepisach od 1.01.2013
5. Pochodzenie i status celny towarów w obrocie międzynarodowym
6. Prawo akcyzowe - przepisy ustawy i ich praktyczne zastosowanie, zmiany w 2013
7. Klasyfikacja taryfowa i korzystanie ze Wspólnotowej Taryfy Celnej
8. Zarządzanie ryzykiem celnym w przedsiębiorstwie
9. Eksport i import - najważniejsze aspekty w świetle prawa wspólnotowego, prawa podatkowego oraz zmian w ustawie VAT w latach 2013 - 2014.
10. Procedury uproszczone - praktyczne zastosowanie przepisów
11. Gospodarcze procedury celne
12. Kurs przygotowujący do egzaminu na agenta celnego

FUNDUSZE UNIJNE

1. Rozliczenie końcowe i trwałość projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
2. Zamykanie projektów infrastrukturalnych - jak przygotować tzw. aneks czyszczący do umowy dofinansowania
3. Jak rozliczyć projekt w ramach PO IiŚ – kwalifikowalność wydatków oraz przygotowanie i weryfikacja wniosków o płatność
4. Pomoc publiczna w projektach realizowanych w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych
5. Nieprawidłowości w projektach realizowanych w ramach POIiŚ
6. KURS: Kluczowe aspekty realizacji projektów finansowanych w ramach PO IiŚ – jak poprawnie zakończyć projekt i zachować jego trwałość

LOGISTYKA I TRANSPORT

1. Ewidencja czasu pracy kierowców - systemy czasu pracy
2. Incoterms 2010 - najnowsza wersja oficjalnych reguł Międzynarodowej Izby Handlowej do interpretacji terminów handlowych
3. Nowoczesny magazyn - analiza, ocena i usprawnienie procesów magazynowych w przedsiębiorstwie
4. Nowe obowiązki zarządców dróg gminnych, powiatowych oraz wojewódzkich od dnia 19.10.2012 r. Zezwolenia na przejazd pojazdów nienormatywnych.
5. Transport i spedycja międzynarodowa - umowy, ubezpieczenia, konwencja CMR
6. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa
7. Publiczny transport zbiorowy – przepisy i praktyka

OCHRONA ŚRODOWISKA

1. Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – nowe obowiązki przedsiębiorców w 2013 r.
2. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko – weryfikacja jakości
3. Gospodarka odpadami w 2013 roku, nowa ustawa o odpadach
4. Rozporządzenia REACH i CLP oraz ustawa o substancjach i mieszaninach chemicznych - obowiązki przedsiębiorców
5. Rozszerzona karta charakterystyki jako najważniejszy dokument w łańcuchu dostaw
6. Gospodarka wodno-ściekowa. Pozwolenia wodnoprawne na wprowadzanie ścieków.
7. PRAWO WODNE - realizacja i eksploatacja urządzeń wodnych w świetle aktualnych przepisów
8. Opakowania, odpady opakowaniowe i poużytkowe - zmiany w 2013
9. Ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym
10. Przetargi w gospodarce odpadami w ramach „rewolucji śmieciowej”
11. Prawo ochrony środowiska a obowiązki przedsiębiorców - przepisy i praktyka, najnowsze zmiany
12. Transgraniczne oceny oddziaływania na środowisko
13. Prawo ochrony środowiska a obowiązki przedsiębiorców - przepisy i praktyka, projektowane zmiany. - Poznań
14. System zarządzania środowiskowego (SZŚ) wg ISO 14001 a prawo ochrony środowiska – obowiązki, wymagania, sankcje

PRAWO BUDOWLANE

1. Realizacja inwestycji zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC
2. Zarządzanie budowlanym projektem inwestycyjnym
3. Proces budowlany – od warunków zabudowy do pozwolenia na użytkowanie
4. Umowa o roboty budowlane – jak zabezpieczyć interesy stron i zminimalizować ryzyko związane z prowadzoną inwestycją
5. Prawidłowe użytkowanie obiektu budowlanego i prowadzenie książki obiektu budowlanego - warsztaty
6. Kosztorysowanie robót budowlanych - aspekty praktyczne
7. Ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym
8. Transgraniczne oceny oddziaływania na środowisko
9. Umowa o roboty budowlane – jak zabezpieczyć interesy stron i zminimalizować ryzyko związane z prowadzoną inwestycją - Gdańsk
10. KURS: Proces budowlany w praktyce – realizacja inwestycji, kosztorysowanie, zawieranie umów o roboty budowlane
11. Zasady zrównoważonego rozwoju w budownictwie według wzorów LEED

UMOWY O OBROCIE GOSPODARCZYM

1. Umowy handlowe – jak zabezpieczyć interesy swojej firmy. Przepisy i praktyka.
2. Umowa o roboty budowlane – jak zabezpieczyć interesy stron i zminimalizować ryzyko związane z prowadzoną inwestycją
3. Reklamacje, gwarancja, rękojmia - aspekty prawne
4. Partnerstwo Publiczno-Prywatne „krok po kroku” – przygotowanie do realizacji projektu
5. Umowy na odległość i umowy poza lokalem przedsiębiorstwa - jak zawierać, przepisy i praktyka.
6. Weksel w obrocie gospodarczym - aspekty prawne i zastosowanie praktyczne.
7. Umowy handlowe – jak zabezpieczyć interesy swojej firmy. Przepisy i praktyka. -Wrocław
8. Umowa o roboty budowlane – jak zabezpieczyć interesy stron i zminimalizować ryzyko związane z prowadzoną inwestycją - Gdańsk

WINDYKACJA NALEŻNOŚCI

1. Windykacja należności - postępowanie sądowe i komornicze.
2. Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym
3. Dochodzenie wierzytelności w postępowaniu upadłościowym i naprawczym. Jak skutecznie chronić interesy wierzyciela.
4. Windykacja należności - postępowanie sądowe i komornicze. - Wrocław
5. Techniki negocjacji windykacyjnych – warsztaty
6. Weksel w obrocie gospodarczym - aspekty prawne i zastosowanie praktyczne.
7. Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym - Wrocław

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

1. Jak wygrać przetarg - praktyczne wskazówki dla wykonawców, zmiany przepisów w 2013 r.
2. Przetargi w gospodarce odpadami w ramach „rewolucji śmieciowej”
3. Prawo zamówień publicznych dla zamawiających w 2013 roku

ZARZĄDZANIE NEGOCJACJE SPRZEDAŻ

1. Techniki negocjacji windykacyjnych – warsztaty
2. Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Komunikacja interpersonalna w aspekcie urząd - klient, z uwzględnieniem klientów trudnych.
3. Proces zakupowy i techniki negocjacji zakupowych
4. Profesjonalna obsługa klienta
5. Warsztaty z zarządzania dla menedżerów
6. Profesjonalna asystentka - warsztaty rozwojoweMaciej Paszek edytował(a) ten post dnia 18.02.13 o godzinie 13:36
Katarzyna J.

Katarzyna J. www.cityevents.pl /
www.quizshow.pl

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu dla osób zatrudnionych:

„Faktura elektroniczna. Wykorzystanie podpisu elektronicznego do wystawiania dokumentów księgowych, szkolenie stacjonarne z elementami szkolenia e-learningowego."

Liderem szkolenia jest Akademia Leona Koźmińskiego.
Termin szkolenia: 03.02.2013r.,
Czas trwania szkolenia: jeden dzień (w godz. 9-17),
Miejsce szkolenia: MARKI k/Warszawy (Centrum konferencyjno-szkoleniowe „Park na Wojskiego”, ul. Wojskiego 4) http://parknawojskiego.pl

Paulina Piekarska, specjalista ds. rekrutacji i szkoleń.
Ul. Rolna 30A
07-410 Ostrołęka
Tel. 728-595-745
E-mail: p.piekarska@armsa.pl
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Zapraszam na pierwsze w Polsce otwarte szkolenie Professional Scrum Foundations.


Obrazek

Więcej informacji na: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/psf/

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Konferencja "Document Workflow - inteligentny obieg dokumentów oraz informacji w organizacji"
Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!
Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 28 lutego 2013 roku w Warszawie,
w Millenium Plaza Golden Floor, przy Al. Jerozolimskich 123A
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• aspekty prawne elektronicznego obiegu dokumentów oraz e-dokumentów,
• platformy automatyzujące pracę biura,
• workflow - automatyzacja procesów biznesowych,
• systemy i portale korporacyjne,
• e-faktura,
• elektroniczny podpis,
• systemy automatyzujące pracę działu kadr i księgowości,
• dokumenty w chmurze,
• OCR/ICR/OMR - inteligentna rejestracja dokumentów,
• digitalizacja dokumentów,
• zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
• elektroniczna archiwizacja,
• skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
• zarządzanie dokumentami papierowymi,
• masowe wydruki.

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii i rozwój IT w firmie oraz procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami w organizacji.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Magdalena Ż.

Magdalena Ż. HR Business Partner

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

WARSZTATY INTERIM MANAGEMENT - II Edycja


Obrazek


Szanowni Państwo,

W imieniu Stowarzyszenia Interim Managers (SIM) oraz brytyjskiego Institute of Interim Management (IIM) zapraszamy do udziału w:

II Edycji Warsztatów Interim Management
Exploring Interim Management
&
Advanced Interim Management


Termin: 18 i 19 lutego 2013r.
Godziny: 9.00 – 17.00
Miejsce szkolenia: Centrum Kongresowe Millenium Plaza, Aleje Jerozolimskie 123A, 26p., Warszawa.

W ramach II Edycji Warsztatów IM realizowanych na licencji brytyjskiego stowarzyszenia IIM przygotowaliśmy dla Państwa dwa moduły szkoleniowe poświęcone zagadnieniom z zakresu interim management, które prowadzone będą przez doświadczonych Interim Managerów, Członków IIM i SIM: Hilary Husbands, David’a Taylor’a i Romana Wendta.

Warsztat Exploring Interim Management (18 lutego br.) dedykowany jest menedżerom będącym na początku swojej kariery zawodowej w obszarze interim managementu, chcącym dowiedzieć się m.in. jaka jest specyfika zawodu Interim Managera, jak skutecznie sprzedawać usługi IM, jak pracować z klientami w ramach projektów IM.

Na warsztat Advanced Interim Management (19 lutego br.) zapraszamy menedżerów pracujących jako Interim Managerowie, chcących poszerzyć swoją wiedzę na temat projektów z obszaru interim managementu. Uczestnicy zapoznają się z metodyką pracy Interim Managera, zapewniającą większą skuteczność w osiąganiu celów projektowych oraz z przykładami konkretnych case studies projektów IM.

Szczegółowe informacje odnośnie kosztów udziału, programu Warsztatów IM oraz sylwetki Trenerów znajdą Państwo na www SIM.

Serdecznie zapraszam,

Magdalena Żuraw
m.zuraw@stowarzyszenieim.org
tel. 509 335 477Magdalena Ż. edytował(a) ten post dnia 04.02.13 o godzinie 10:54
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Obrazek

OFERTA 2013 szkolenia otwarte:
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - Warszawa, 26-27.02.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Niezawodność i jakość usług IT - Warszawa, 28.02-1.03.2013
- Procesy zarządzania usługami w IT - Warszawa, 5-6.03.2013
- Komunikacja w zespole projektowym - Warszawa, 12-13.03.2013
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - Warszawa, 19-20.03.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów) - Warszawa, 10-11.04.2013
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - Warszawa, 16-17.04.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikacja IT-biznes - Warszawa, 24-25.04.2013
- Marketing usług IT - Warszawa, 8-9.05.2013
- Diagnozowanie problemów IT - Warszawa, 23-24.05.2013
- IT - Business Alignment - Warszawa, 6-7.06.2013
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT - Warszawa, 20-21.06.2013
- Skok po sukces - Częstochowa, termin do wyboru + ATRAKCJA Skok ze spadochronem!
- Photoshop i Corel Draw - miejsce i termin do wyboru
- Marketing nieruchomości - miejsce i termin do wyboru
- Trade marketing - miejsce i termin do wyboru

Zapraszamy również na cykl szkoleń "Praktyka Analizy Biznesowej i Projektowania Systemów Obiektowych" prowadzonych przez Jarosława Żelińskiego:
1. Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN
2. Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML
3. Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML
* Zapisując się na cały cykl zaoszczędzisz 900 PLN! *

OFERTA szkoleń zamkniętych:
- Metodyki zwinne (Agile)
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT
- Skuteczny dział IT
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce
- Praktyka Zarządzania Architekturą Korporacyjną (warsztat z praktycznym wykorzystaniem narzędzi informatycznych)
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja
- Zarządzanie czasem
- Warsztaty Menedźersko-Przywódcze
- Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (Harwardzki projekt negocjacyjny)
- Warsztaty jednodniowe: Umowy na usługi i systemy IT
- Szkolenie dwudniowe: Umowy na usługi i systemy IT
- Analiza i przetwarzanie danych biznesowych - Excel 2007/2010
- Analiza statystyczna w biznesie - Excel 2007/2010
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje podstawowe
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje zaawansowane
... i inne z MS Office (Word, Access, Power Point)

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Centrum Szkoleniowe Sp. z o.o. zaprasza Państwa do udziału w warsztatach:

URZĄDZENIA PRZESYŁOWE – obecny stan prawny oraz projekt ustawy o korytarzach przesyłowych

GDZIE I KIEDY: Warszawa, 13 marca 2013 r.

NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA:

- rodzaje roszczeń przysługujących właścicielom nieruchomości zajętych przez urządzenia przesyłowe
- sposoby formułowania stanowiska negocjacyjnego oraz skutecznego dochodzenia roszczeń w postępowaniach sądowych
- problem zasiedzenia służebności gruntowej i przesyłu na tle konstytucyjnej ochrony prawa własności
- umowne i przymusowe ustanowienie służebności przesyłu
- analiza projektu ustawy o korytarzach przesyłowych, stosunek tej ustawy do obowiązujących regulacji prawnych oraz potencjalny wpływ na dochodzenie roszczeń przez właścicieli nieruchomości

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

- właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości obciążonych urządzeniami przesyłowymi
- deweloperów
- przedstawicieli spółdzielni mieszkaniowych
- zarządców nieruchomości
- kierowników i pracowników działów zarządzania nieruchomościami i działów prawnych gmin oraz gminnych zakładów gospodarki mieszkaniowej
- kierowników i pracowników działów zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami i przyłączeniami do sieci energetycznych
- pracowników działów prawnych

POBIERZ BROSZURĘ

Więcej informacji:
http://www.frr.pl/
emilia.michalak@frr.pl
22 583 10 04
Maria Depta

Maria Depta trener, superwizor
metody dramy,
nauczyciel
akademicki

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Dzień dobry :)
Chciałam poinformować, że trwa rekrutacja do II Edycji SZKOŁY TRENERÓW DRAMY Drama Way, która rozpocznie się w kwietniu 2013 roku.

Szkoła, przygotowująca do uzyskania certyfikatu trenera warsztatu dramowego. adresowana jest w szczególności do:
- osób pracujących z grupami, trenerów,
- animatorów, instruktorów teatralnych,
- coachów, terapeutów,
- innych osób zainteresowanych metodą dramy.

Program Szkoły obejmuje łącznie 244 godziny szkoleniowe (kwiecień 2013 - czerwiec 2014) i jest podzielony na następujące moduły:

- Moduł Rozwojowy (self experience): Trening Interpersonalny (40 godzin), Grupa Rozwoju Osobistego (64 godziny)
- Moduł Metodyczny (professional traning): Warsztaty szkoleniowe w zakresie metodyki pracy trenerskiej ze szczególnym uwzględnieniem metody dramy i projektów teatralnych (80 godzin)
- Moduł Treningowy (practice, sharing experience, supervision)[/b]: Trening umiejętności dramowych (40 godzin), realizacja autorskich warsztatów, Zjazd superwizyjny (20 godzin), praktyki w projektach dramowych.

Więcej informacji na:
- stronie Drama Way
- Facebooku
- GoldenLine

Atrakcyjna zniżka w ramach rekrutacji do II edycji Szkoły Trenerów Dramy: osoby, które zgłoszą się i wpłacą zaliczkę (800 PLN) do 19 marca 2013 otrzymają zniżkę - cena za Szkołę wyniesie wtedy 6.000 PLN (a nie 8.200 PLN).

Pozdrawiam i osobiście bardzo polecam,
Maria Depta-Jędrzejczak

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Obrazek


Sprawdzone szkolenie Test-Driven Development w nowej formule!

Gruntowna wiedza o Test-Driven Development za korzystną cenę - oto, czego potrzebują pracownicy Twojej firmy. Jeśli chcesz zapewnić im rozwój w jednej z najpopularniejszych technik programowania, już dziś skontaktuj się z nami. Zapewniamy praktyczne ćwiczenia, indywidualne podejście do uczestników oraz oficjalne certyfikaty Code Sprinters - a wszystko to w nowej, ulepszonej formie warsztatowej.

Szkolenia w naszej firmie to efektywna lokata kapitału i gwarancja, że uczestnicy uzyskają kompetencje najwyższej jakości - po to, by być jeszcze bardziej konkurencyjnym i innowacyjnym.

To nie wszystko - oprócz ustandaryzowanej wiedzy na warsztatach, pracownicy otrzymują darmowe wsparcie naszych trenerów po szkoleniu!

Zaufaj naszemu doświadczeniu i zapoznaj sie ze szczegółowym opisem szkolenia na agileszkolenia.pl.


Obrazek

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

HPR Group zaprasza osoby zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu Zarządzaniami Zasobami Ludzkimi w ramach projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej o tematyce:

1. Prawne aspekty zarządzania personelem. 11-12.03.2012
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje stosunków pracy, dokumentacja pracownicza, stosowanie Kodeksu Pracy oraz orzecznictwa sądowego.

2. Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 13-14.03.2012
Funkcje zarządzania personelem, planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie i rozwijanie pracowników, delegowanie uprawnień, motywowanie pozafinansowe.

3. Zarządzanie wiedzą i rozwojem. 25-26.02.2012
Narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji, czym jest rozwój i jak rozwijać pracowników, narzędzia szkoleniowo-rozwojowe, metody nauczania, etapy rozwoju pracownika wg Blancharda.

4. Skuteczna rekrutacja. 18-19.03.2012
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji.

Program szkolenia obejmuje dwudniowe warsztaty (16h) oraz dodatkowy dzień e-learningu (8h).
Projekt jest w pełni finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Program jest skierowany do właścicieli firm, kadry managerskiej oraz osób zajmujących się HR-em, kadrami i administracją. Do projektu mogą przystąpić firmy miro, małe i średnie. Szkolenia te dedykowane są dla branży transportowej, turystycznej i hotelarsko-restauracyjnej (musi być to potwierdzenie w PKD firmy).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, zadawania pytań i kontaktu.
Warto skorzystać, bo program szkoleń jest naprawdę bardzo ciekawy i w pełni refundowany przez EFS, co daję łatwą możliwość podniesienia swoich umiejętności i kwalifikacji.

Kontakt:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
http://selectone.pl

Biuro projektu:
Ul. Smolna 32/17
00-375 Warszawa
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o. zaprasza wszystkich na weekendowe kursy językowe:

Miejsce zajęć - WARSZAWA
Wszystkie kursy w cenie 999,00 zł!*

Język angielski dla finansistów i księgowych
Termin kursu: 2-17 marca 2013 r.
Uwaga: Ostatnie wolne miejsca!

Język angielski dla HR
Termin kursu: 23 marca – 7 kwietnia 2013 r.

Język angielski w biznesie
Termin kursu: 11-26 maja 2013 r.

Język niemiecki w biznesie z elementami finansów i księgowości
Termin kursu: 20-21 kwietnia 2013 r.
Specjalna cena: tylko 599 zł!
Czas trwania: 16 godzin

Wszystkie zajęcia odbywają się w weekendy.
Czas trwania kursów: 30 godzin*
Wymagana jest średnia znajomość języka angielskiego/niemieckiego.

Za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej oferujemy udział w dowolnie wybranym warsztacie za 50 % ceny. (Organizator zastrzega, iż wykorzystanie wejściówki możliwe jest jedynie w przypadku wolnych miejsc w grupach).

UWAGA! Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

Więcej informacji:
http://www.frr.pl/
emilia.michalak@frr.pl
22 583 10 04

*Kurs języka niemieckiego w specjalnej cenie.

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Konferencja - Document Workflow, 28.02.2013

Już tylko tydzień dzieli nas od konferencji poświęconej elektronicznemu obiegowi dokumentów.
Już dziś zapraszamy Państwa do rejestracji na to wydarzenie!

Konferencja, odbędzie się 28 lutego 2013 roku w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Millenium Plaza Golden Floor.

Będzie to idealne miejsce, aby zaobserwować najnowsze tendencje w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów, a także wysłuchać opinii Niezależnych Ekspertów.

Wśród uczestników wydarzenia zostaną także rozlosowane cenne nagrody.
AGENDA KONFERENCJI


Obrazek


Szczegółowe informacje: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji :
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 18 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

Work-life balance, czyli harmonia na co dzień

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 22 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zainteresowania tematyką work-life balance pojawia się coraz częsciej. Dotychczasowe doświadczenia, wymagania rynku,
pracodawca oczekujący 100% zaangażowania i efektywności oraz ogólne przyspieszenie trybu życia w naszej kulturze
powoduje, że zaczynamy rozglądać się za postojem na naszej drodze. Takim postojem jest proponowane szkolenie, które
ma na celu pozwolić uczestnikom na zwolnienie obrotów i przyjrzenie się swoim strategiom działania, a w dalszym kroku
zdecydować, które strategie nam służą, a które należałoby zmienić. Otrzymają również wskazówki oraz metody pomocne przy
określaniu swoich celów oraz priorytetów.

Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest do osób, które szukają wskazówek oraz inspiracji, które pozwolą im zadbać o równowagę
w życiu, której efekty będą widoczne zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

- uczestnicy określą co dla każdego z osobna oznacza równowaga i jak ją postrzegają
- Uczestnicy będą potrafili określać swoje priorytety
- Zostaną wyposażeni w narzędzia pomagające efektywnie zarządzać sobą w czasie
- Uczestnicy przyjrzą się co umożliwia im wytrwanie w postanowieniach i ich wewnętrzną motywację, po to aby wzmacniać skuteczne strategie
- Uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Program szkolenia:

1. Work-life balance – własna definicja

- Czym dla mnie jest work-life balance?
- Czy work-life balance jest osiągalny? – praca na przekonaniach

2. Cele i priorytety jako ważny element work-life balance

- Sztuka formułowania celów metodą SMART
- Sprawdzanie ekologii celu – pytania kartezjańskie
- Jak efektywnie wyznaczać priorytety w życiu prywatnym i zawodowym
- Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
- Analiza ABC
- Technika 60/40

3. Zarządzanie sobą w czasie jako warunek zachowania równowagi życiowej

- Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
- Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
- Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy
- Jak wykorzystujemy czas – test autodiagnostyczny
- Złodzieje czasu – mapa sytuacji + mój plan naprawczy

4. Moja wewnętrzna motywacja i wytrwałość w postanowieniach

- Wizualizacja efektów
- Analiza sił pola Kurta Levina – określenie obszarów do rozwoju
- Zmiana wg Kurta Levina
- Techniki wspomagające
- Dominujące potrzeby psychologiczne
- Nagradzanie się za "dobrą robotę"
- Ograniczające przekonania i przeformułowania prorozwojowe

5. Asertywność i stawianie granic sobie i innym

- Wyrażanie siebie
- Mówię nie, Wyrażam krytykę, formułuje prośby
- Postawa asertywna a uległa i agresywna
- Komunikat "Ja"

6. Wykorzystanie naszych zasobów energii w dążeniu do work-life balance

- Mechanizmy podejmowania decyzji – poziom świadomy i nieświadomy
- Konsekwencje intrapersonalne i interpersonalne
- Stres jako pożeracz energii
- Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
- Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do pracy)
- Rozpoznawanie sygnałów fizjologicznych jako element komunikacji umysł – ciało
- Sposoby radzenia sobie ze stresem a koncentracja na zadaniu
- Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
- Działanie oparte na strategii poznawczej
- Zmiana sposobu myślenia o rzeczywistej sytuacji

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

15 marzec 2013, Warszawa
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Krzysztof Kodym

Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją
Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW.
Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając
na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami
szkoleniowymi jak Specialist&Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży,
negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm
jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział
w rebrandingu Orangu, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym.
Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których
działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013

SZKOŁA TRENERÓW SPRZEDAŻY - WARSZAWA

Start już 06 kwietnia 2013.


Obrazek


Więcej informacji

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: SZKOLENIA W WARSZAWIE 2013


Obrazek


COPYWRITING - SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 14-15 marca 2013, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
* skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 14-15 marca 2013
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 999 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________



Wyślij zaproszenie do