Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012

Zarządzanie stresem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 12 lipiec 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkachoraz jak otworzyć się na
zmiany. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu.
Podczas warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Korzyścią ze szkolenia jest większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod
zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Dla kogo:

Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby radzić sobie lepiej z codziennym stresem.
Mogą być to osoby zarówno pracujące w stresującym zawodzie, środowisku jak również takie, które
czują wewnętrzną potrzebę zapanowania nad emocjami życia prywatnego.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Stres a zespół
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza
• Trening Jacobsona

5.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 13:22

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012


Obrazek
Dodatkowo otrzymujesz

50% rabatu na dowolne Szkolenie Otwarte z naszej oferty oraz…

10% rabatu na udział całej Akademii SET® - Szkoła Trenerów Biznesu + Szkoła Coachów Biznesu oraz…

100% gwarancji zadowolenia - możesz zrezygnować bez żadnych kosztów oraz …

raty 0% - opłaty możesz rozłożyć na ustalane indywidualnie raty bez dodatkowych opłat oraz …



Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012

Już są!

Przekonaj się sam!

Promocja Wakacyjna - kolorowe ceny

i

Rozdajemy Tablety


Obrazek


Zapraszamy
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012

„Letnia Szkoła Kompetencji”
firmy Wild Market szkolenia i coaching
Zaprasza na szkolenie


Kompetencje asesora i lidera projektu diagnostycznego
ASSESSMENT I DEVELOPMENT CENTRE


Szkolenie składa się z 2 modułów:

• Moduł I – Asesor, termin: 7-8.07. 2012 Łódź
• Moduł II – Lider sesji AC/DC i projektu diagnostycznego, termin: do potwierdzenia

Cele szkolenia

Udział w naszym szkoleniu pozwoli Ci na rozwijanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do udziału w projektach diagnozy kompetencji, samodzielnego ich prowadzenia oraz zarządzania wynikami.

Dla Kogo dedykowane jest szkolenie

• Menedżerowie
• Specjaliści HR odpowiadający za rekrutację i selekcję
• Asesorzy w sesjach AC/DC
• Osoby chcące pełnić role asesorów w sesjach AC/DC
• Osoby zarządzające zespołami
• Osoby odpowiadające w organizacji za strategię rozwoju pracowników

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu

• Rozwinięcie wiedzy w obszarze:
o metodologii AC/DC i powiązania jej ze strategią HR w organizacji
o rozwoju kompetencji człowieka w organizacji i metod ich pomiaru
o struktury sesji AC/DC
o narzędzi AC/DC
o dopasowania programów rozwojowych do wyników AC/DC
• Rozwinięcie umiejętności w obszarze:
o Obserwacji i analizy zachowań podczas AC/DC
o Pomiaru kompetencji
o Budowania narzędzi i metodologii AC/DC
o Zarządzania sesją AC/DC
o Udzielania informacji zwrotnej
o Zarządzania wynikami AC/DC w organizacji

Metody szkoleniowe

Wykorzystywane metody: prezentacja, dyskusja, ćwiczenie wszystkich elementów sesji czyli zasady obowiązujące podczas sesji, otwarcie sesji, udzielanie instrukcji do zadań, obserwacja i ocena zachowań, przygotowanie ewidencji, omówienie obserwacji i ocen, przygotowanie raportu i informacji zwrotnej.

Koszt

• Koszt udziału w I module - Assesor (2 dni) w ramach „Letniej Szkoły Kompetencji” to 1200pln netto
• W przypadku wpłaty połowy kwoty do dnia 30.06.12 cena ulega obniżeniu o 15% wartości szkolenia
• Udział 3 osób zatrudnionych w ramach jednej organizacji dopuszcza możliwość indywidualnych negocjacji cenowych
• Cena obejmuje:certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch

Liczebność grupy

Maksymalna ilość osób na szkoleniu - 12

Program szkolenia – moduł I Assessor

Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących pełnić rolę asesora w sesjach diagnostycznych AC/DC.
Założenia programowe:
• Kompetencje i wskaźniki behawioralne – jak przejawiają się w ćwiczeniach i symulacjach
• Jak „wyłowić” zachowania z matrycy kompetencji spośród ogromu interakcji podczas AC/DC
• Jak ocenić je na skali w arkuszu obserwacji?
• Czy ocena kompetencji Uczestnika zależy od grupy, w jakiej pracował podczas AC/DC?
• A co, jeśli kompetencja się nie ujawniła? Czy to znaczy, że Uczestnik jej nie ma?
• Kiedy ocena mówi więcej o asesorze niż obserwowanym uczestniku?
• Obiektywność podczas AC/DC
o Błędy percepcyjne
o Lubienie/ nielubienie
o Zmęczenie
o Osobowości asesorów
o Rozkład wpływów w zespole asesorskim

Program szkolenia moduł II – Lider sesji AC/DC

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, chcących samodzielnie budować i realizować sesje diagnostyczne AC/DC.
Założenia programowe:
• Rozpoznanie potrzeb diagnostycznych
• Definiowanie kompetencji
• Budowanie matrycy kompetencji oraz ćwiczeń
• Prowadzenie sesji
• Analiza i interpretacja wyników
• Sesje informacji zwrotnej
• Rekomendacje rozwojowe

http://wildmarket.pl/index.php/szkolenia-otwarte/
http://wildmarket.pl

"Ze wszystkich zasobów ekonomicznych najmniej sprawnie użytkuje się zasoby ludzkie, a największa szansa poprawy wydajności ekonomicznej tkwi w podniesieniu efektywności pracy ludzkiej".
P.F. Drucker

W razie pytań zapraszam do kontaktu

Pozdrawiam serdecznie

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012


Obrazek
Dodatkowo otrzymujesz

50% rabatu na dowolne Szkolenie Otwarte z naszej oferty oraz…

10% rabatu na udział całej Akademii SET® - Szkoła Trenerów Biznesu + Szkoła Coachów Biznesu oraz…

100% gwarancji zadowolenia - możesz zrezygnować bez żadnych kosztów oraz …

raty 0% - opłaty możesz rozłożyć na ustalane indywidualnie raty bez dodatkowych opłat oraz …



Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl
Maria Depta

Maria Depta trener, superwizor
metody dramy,
nauczyciel
akademicki

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012

LETNI TRENING DRAMOWY DLA TRENERÓW

W imieniu Drama Way zapraszam wszystkich zainteresowanych poszerzaniem swoich umiejętności trenerskich na intensywny trening wykorzystania technik dramowych w prowadzeniu warsztatów i szkoleń.

Do udziału w Treningu zapraszamy:
- wszystkich trenerów (biznesowych i pozabiznesowych), którzy chcą wzbogacić swój warsztat pracy o metodę dramy,
- coachów
- animatorów, wychowawców, nauczycieli - wszystkie osoby prowadzące zajęcia warsztatowe, w tym mające doświadczenie w pracy metodą dramy.

5-cio dniowy, intensywny Trening Dramowy odbędzie się Warszawie, w dniach 27-31.08. 2012 w godzinach 9.00-17.00.

Więcej informacji (m.in. opłaty, program, prowadzący, opinie uczestników poprzednich treningów) można znaleźć na:
stronie Drama Way
profilu na Facebooku

Trening jest uwzględniany w procesie certyfikacji trenerskiej Drama Way .

Pozdrawiam i osobiście polecam,

Maria Depta-Jędrzejczak

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012

Akredytowane szkolenia z zarządzania dostępne w całej Polsce


Obrazek


Okres wakacyjny to często czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Warto więc go wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy. My w czasie wakacji zajmiemy się rozwojem Państwa profesjonalnych kwalifikacji.

Proponujemy kompleksowe pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG), prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzające wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych, organizowane przez skills® :

PRINCE2®: 09-13.07.2012; 23-27.07.2012;
06-10.08.2012; 20-24.08.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - powyższe szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie Państwu wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej).

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 18.07.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 20.07.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012

Akredytowane szkolenia z zarządzania projektami


Obrazek


Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w lipcowych i sierpniowych akredytowanych szkoleniach z zakresu zarządzania, jakie organizuje firma skills®.

Proponujemy kompleksowe pakiety rozwojowe, zawierające m.in. akredytowane szkolenia z zarządzania projektami PRINCE2®, prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzające wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie odpowiedniej wiedzy oraz certyfikatu.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych ze standardu PRINCE2®:

09-13.07.2012;
23-27.07.2012;
06-10.08.2012;
20-24.08.2012

Szkolenia te dostępne są również przez Internet - "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce. Szczegółowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Dodatkowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663


Zapraszamy do współpracy
Zaspół skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012

Sprzedaż Szkolenie

Uczestnicy:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług.

Cele szkolenia:

• Doskonalenie umiejętności pozyskiwania Klientów
• Ćwiczenie technik zwiększających efektywność sprzedaży
• Dostarczenie wiedzy na temat technik sprzedaży, motywów zakupowych Klientów, badania potrzeb i oczekiwań, typów Klientów oraz radzenia sobie z zastrzeżeniami
• Pogłębienie rozumienia procesów psychologicznych wpływających na decyzje zakupowe konsumentów

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com,
Strona www: Szkolenia biznesowe
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012

Szanowni Państwo,

Zdobycie uprawnień do wykonywania czynności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych nieodłącznie wiąże się z koniecznością uzyskania certyfikatu księgowego. Osoby zainteresowane tematem zapraszamy do lektury e-booka "Jak zdobyć certyfikat księgowy".

Doskonałym uzupełnieniem wiedzy oraz komplementarnym przygotowaniem do egzaminu na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych jest uczestnictwo w kursach zawodowych Centrum szkoleniowego FRR:

WARSZAWA:
USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
TESTY PRZYGOTOWUJĄCE DO EGZAMINU UPRAWNIAJĄCEGO DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIĄG

KATOWICE:
USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
TESTY PRZYGOTOWUJĄCE DO EGZAMINU UPRAWNIAJĄCEGO DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIĄG

Pozdrawiam serdecznie,
Dorota Pietrzyk
Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce

http://frr.pl
Justyna M.

Justyna M. Trener warsztatowy

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012

Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty poświęcone osobom, które wkraczają na rynek pracy i tym, którzy na co dzień kontaktują się z klientem i chcą utrwalić bądź ulepszyć swoje kompetencje.

Zdobądź klienta przez telefon - czyli skuteczny telemarketing

Podczas warsztatów skupimy się na tym, czego brakuje Ci, by być o stopień lepszym w rozmowach z potencjalnym nabywcą Twojego produktu bądź usługi. Jako wieloletni praktyk zdradzę Ci tajniki skutecznej sprzedaży, pokażę parę chwytów, które działają na klienta. Otrzemy się również o zagadnienia związane z hipnozą i oddziaływaniem na podświadomość klienta. Zdradzę Ci jak odpowiednio budować zdania, co wolno a czego nie wolno robić w rozmowie telefonicznej, odpowiem na wszystkie nurtujące Cię pytania, dowiesz się w jaki sposób będziesz więcej zarabiał.

Twoja sprzedaż wzrośnie jeśli wykorzystasz podane przeze mnie wskazówki. Nawet jeśli jesteś doświadczonym telemarketerem z pewnością nurtują Cię problemy klientów, z którymi nie zawsze łatwo jest sobie poradzić.

KORZYŚCI DLA CIEBIE

Zdobyta wiedza pozwoli Ci na podniesienie dotychczasowego poziomu sprzedaży.
o Dostaniesz ogromną porcję wiedzy na temat prowadzenia rozmowy z klientem
o Trener da Ci informację zwrotną abyś był jeszcze lepszy w tym, co robisz
o Będziesz ćwiczył razem z uczestnikami szkolenia
o Wymienisz się z innymi dotychczas zdobytą wiedzą
o Dostaniesz materiały szkoleniowe i certyfikat
o Skorzystasz z cateringu
o Pracujesz w małej grupie i przez cały czas dostajesz indywidualne wskazówki.

GDZIE? KIEDY? ILE?

Czas i miejsce: Łódź, 28.07.2012 (sobota) w godzinach 10.00-18.00
Inwestycja: 100 zł
Minimalna liczba uczestników: 4

Zgłoszenie na warsztaty jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu zamieszczonego na stronie.

PROGRAM SZKOLENIA

Tematyka i czas trwania:

1. Wstęp - Rundka powitalna; omówienie celu i programu szkolenia, główne założenia 45 minut
2. Czym jest telemarketing, czyli zdrowe podejście do klienta 1 h
3. Standardowa formuła powitania 1 h
4. Badanie potrzeb klienta poprzez zadawanie pytań 2 h
5. Cechy i umiejętności dobrego telemarketera 1h
5. Praca z trudnym klientem - typy osobowości, sposoby reagowania 2 h
6. Podsumowanie szkolenia 15 minut

Razem: 8 hJustyna Moreń edytował(a) ten post dnia 08.07.12 o godzinie 21:26
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012

Centrum Szkoleniowe FRR działające przy Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na warsztaty:
CONTROLLING I BUDŻETOWANIE FINANSOWE
Termin szkolenia: 16-17.07.2012 r.
Miejsce szkolenia: Katowice, ul. Moniuszki 4/8
Cena: 1299,00 zł
UWAGA! Rabat 10% przy zgłoszeniu na hasło GoldenLine.pl
Dowiedz się więcej …

Poznaj skuteczne metody i techniki umożliwiające budowę efektywnego systemu controllingu w praktyce!

Serdecznie zapraszamy,
Zespół Centrum Szkoleniowego FRR
POLUB NAS NA FACEBOOK
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 20 lipiec 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: Szkolenia otwarte - lipiec 2012


Obrazek

Centrum szkoleniowe FRR działające przy grupie firm Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na szkolenie:

EXCEL W PRACY FINANSISTÓW I KSIĘGOWYCH
WARSZAWA, 24-25.07.2012
Czas trwania: 16 godzin

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na szkolenie, którego celem jest stworzenie efektywnego sprzężenia zwrotnego pomiędzy merytoryczną wiedzą z zakresu finansów i zarządzania przedsiębiorstwem, oraz wiedzą związaną z użytkowaniem arkusza MS Excel z naciskiem na jego praktyczne zastosowanie w pracy działów finansowo-księgowych.

Po naszym szkoleniu:
•dokonujesz analizy finansowej przedsiębiorstwa z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel
•sprawnie posługujesz się arkuszem kalkulacyjnym
•znasz zaawansowane techniki korzystania z arkusza kalkulacyjnego, takie jak budowanie złożonych modeli finansowych zapewniających rzetelność i dokładność danych finansowych przetwarzanych dla potrzeb raportowania i podejmowania decyzji
•zwiększasz wydajność i przyspieszasz realizację codziennych zadań dzięki praktycznemu wykorzystaniu arkusza kalkulacyjnego MS Excel do zastosowań finansowych.

Więcej informacji…

Kontakt:
Dorota Stępień
Tel. 22 583 10 06
Kom. 513 072 949
dorota.stepien@frr.pl

Partnerzy:

Obrazek


Obrazek


Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie http://www.frr.pl.


Obrazek

Wejdź na Facebooka



Wyślij zaproszenie do