Beata Nawrat

Beata Nawrat ClientService.pl

Temat: zwiększenie sprzedaży

A jakie to metody?
Bo tak brzmiało pytanie inicjujące ten wątek :)

Jaki konkretnie sposób pozyskiwania Klientów zaproponujesz np. firmie lokalnie oferującej materiały biurowe?
Albo niewielkiej agencji ubezpieczeniowej?
Albo firmie sprzedającej systemy alarmowe?
albo niewielkiej agencji kreatywnej?

Sprzedaż to nie tylko UMIEJĘTNOŚCI, które pozyskujemy podczas szkoleń.
to także narzędzia, procesy sprzedażowe, wsparcie IT.
A sprzedaż ma być przede wszystkim skuteczna i rentowna, taka jest perspektywa Zarządów firm :)
Krzysztof Dalasiński

Krzysztof Dalasiński Trener - freelancer

Temat: zwiększenie sprzedaży

Beata Nawrat:
A jakie to metody?
Bo tak brzmiało pytanie inicjujące ten wątek :)

Jaki konkretnie sposób pozyskiwania Klientów zaproponujesz np. firmie lokalnie oferującej materiały biurowe?
Albo niewielkiej agencji ubezpieczeniowej?
Albo firmie sprzedającej systemy alarmowe?
albo niewielkiej agencji kreatywnej?

Sprzedaż to nie tylko UMIEJĘTNOŚCI, które pozyskujemy podczas szkoleń.
to także narzędzia, procesy sprzedażowe, wsparcie IT.
A sprzedaż ma być przede wszystkim skuteczna i rentowna, taka jest perspektywa Zarządów firm :)

Zaproponuję telefon jako narzędzie do umawiania spotkań.
System powinien działać tak:

Specjalista telefonist(k)a dzwoni, starając się umówić jak najwięcej spotkań. Listę umówionych spotkań przekazuje handlowcowi, a handlowiec potwierdza (telefonicznie) umówione spotkanie i odwiedza potencjalnych klientów.

Należy dążyć do takiej skuteczności: 10 telefonów, 5 umówionych spotkań, 3 odbyte spotkania, jedna podpisana umowa (sprzedaż).
Roman Z.

Roman Z. import/export Profil
niealtywny kontakt
dla zinteresowany...

Temat: zwiększenie sprzedaży

Marcin O.:
Łukasz Kamiennik:
Ewa Z.:
Zastanawiam się zwiększyć sprzedaż firmy ? Na pewno reklama w internecie: jakie strony są dobre dla małej firmy, gazecie lokalnej, plakaty ? Co nowego można wymyśleć aby firma była bardziej rozpoznawana na rynku ?
Stwórz wizerunek w mediach społecznościowych połączony z blogiem firmowym plus zoptymalizuj serwis www pod wybrane słowo kluczowe.
Dobry pomysł i świetnie zaplanowana koncepcja marketingu, ale raczej dla firmy
produkcyjnej, handlowej z naciskiem na zasięg ogólnokrajowy, międzynarodowy.

Kiedy to jest mała firma o zasięgu lokalnym, najlepszymi sposobami dotarcia
będą drukowane materiały reklamowe, typu gazetki hipermarketu i kontakty osobiste - odwiedzanie firm, instytucji i przedstawianie ofert.
Zgadzam się Marcinie z Tobą w 100% dodam tylko że na rynku lokalnym przed reklamami w gazetach lokalnych, umieściłbym artykuł sponsorowany.Społeczność lokalna czyta artykuły częściej niż reklamy więc reklama po artykule jest już tylko utrwaleniem.Dobrze mieć opracowany system identyfikacji wizualnej.
Pozdrawiam
Patryk S.

Patryk S. HR / PR, Team

Temat: zwiększenie sprzedaży

Beata Nawrat:
Witam
Nie twierdze, że jest to metoda dla każdego produktu, czy usługi.
Ponadto z perspektywy biznesowej kluczowa jest:
- relacja kosztów sprzedaży do marż/ przychodów
- wolumeny sprzedaży
100% zgoda.
Telemele to bardzo efektywne narzędzie ale trzeba wiedzieć jak z niego korzystać, nie do wszystkiego się nadaje.
Marek Przemysław Gola

Marek Przemysław Gola Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor

Temat: zwiększenie sprzedaży

Trudno się nie zgodzić z opiniami moich zacnych Koleżanek i Kolegów - szczególnie pozdrawiam Beatę i Darka!
Ewo!
Zanim wydasz gdziekolwiek jakąkolwiek złotówkę to zachęcam do 1 - 2 godzinnego ćwiczenia. Zabierz te 4 osoby w jakieś spokojne miejsce z flipchartem i/lub 4-5 znajomych i spróbujcie wejść w buty Waszych potencjalnych Klientów odpowiadając sobie na parę pytań - pomijając kluczowe, które pewnie było podstawą podjęcia decyzji od rozpoczęciu działalności czyli kto ma być naszym Klientem i dlaczego to właśnie my mamy być dostawcą. Zupełnie inaczej przecież docieramy do małej firmy, a zupełnie inaczej zostajemy dostawcą zarządu JSW :), jeśli działamy tak samo jak Biuroplus, Lyreco, etc. to co nas wyróżnia cena, relacja z Klientem, etc. Odpowiedzi na wszystkie te pytania pozwalają zrozumieć swój biznes i zbudować jego unikalność.
Ale wracając do ćwiczenia to bazując na propozycjach m.in. Beaty i Darka, proponuję, żebyście odpowiedzieli sobie na kolejne pytania:
- chcecie zwiększyć sprzedaż rozszerzając rynek, czy zwiększając sprzedaż na Kliencie przez nowe oferty i produkty - oczywiście można robić i jedno i drugie, ale...
- jeśli JA szukam produktów biurowych to gdzie ich szukam?
- jeśli JA szukam czegoś w co chcę kupić w necie to... szukam tego a google, czy od razu idę na "Alledrogo"?
- jak reaguję na telefon kogoś, kogo nie zniam, nie znam jego firmy, a chce mi coś sprzedać - od lat jestem związany m.in. z CC i uważam, że to świetne i drogie narzędzie sprzedaży, a jego efektywność absolutnie rośnie jeśli sprzedajesz coś Klientom z którym już masz jakąś relację - oczywiście duże (bogate) organizacje stać na wysoki CpC, preselekcje, scoringi, etc.;

Ja oczywiście stoję na stanowisku, że kupuje się ze względu na relację, więc dobieram takie narzędzia, które z daną grupą Klientów pozwalają najlepiej ją zbudować. Myślę, że reklama w lokalnej gazecie typu: Firma X oferuje produkty Y nie ma sensu. Ale reklama typu: Jesteśmy ze Śląska i zaopatrujemy śląskie firmy! - podejmuje wyzwanie jej budowania, choć dalej tego rodzaj medium mnie nie przekonuje. To oczywiście tylko przykład i wierzę, że w głowach macie podobnych pomysłów znacznie więcej. Tak czy siak POWODZENIA

konto usunięte

Temat: zwiększenie sprzedaży

W celu zwiększenia sprzedaży polecam system Teleoperator.com, czyli system CRM na wynajem

Teleoperator.com to gotowe narzędzie sprzedażowe, które pozwoli wypromować Państwa firmę oraz pozyskać nowych Klientów.

Zapraszam na stronę:
http://www.teleoperator.com
Grzegorz Grygiel

Grzegorz Grygiel Wiceprezes zarządu,
Kancelaria Lexitor

Temat: zwiększenie sprzedaży

CRM to narzędzie nadzorcze, pomaga sprawować kontrolę, ale samo w sobie nie przyczynia się do wzrostu sprzedaży.

Oczywiście jest to narzędzie szalenie przydatne, pomocne w uporządkowaniu i będąc dobrze dostosowanym do potrzeb użytkownika z pewnością usprawnia sam proces sprzedaży.

Telemarketing - telefon jako narzędzie pracy to nie tylko sposób na sprzedaż, ale także sposób na budowanie wizerunku firmy i świadomości jej istnienia. Czy skuteczne? Owszem. Czy drogie? Biorąc pod uwagę możliwość szybkiego nawiązania relacji i posiadanie nań wpływu, uważam, że drogim narzędziem nie jest.

Reklama w prasie - to jest już drogie. Artykuły sponsorowane i inne formy reklamy prasowej to świetne uzupełnienie innych form marketingowej aktywności. Jako podstawa strategii sprawdza się najwyżej w przypadku dużych firm traktujących takie kampanie stricte wizerunkowo.

Tyle odnośnie rzuconych już propozycji.

Zwiększyć sprzedaż można zwiększając efektywność. To nie musi wiązać się ze zmianą narzędzi, bo te mogą pozostać te same, ale może być tożsame z innym podejściem do ich wykorzystania. Patos? Uogólnienie? Banał? Owszem, ale w tej prostocie jest metoda. Doszukiwanie się nadzwyczajnych rozwiązań podczas gdy wykorzystujemy jedynie część potencjału obecnie stosowanych, nie ma najmniejszego sensu.
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: zwiększenie sprzedaży

A czy oferują Państwo swoim klientom leasing swoich produktów?

Mam klienta, który specjalizuje się w budowie programów leasingowych dla nietypowych produktów. To możliwość oferowania waszych produktów z wartością dodaną.

Konkurencja niekoniecznie zaoferuje takie rozwiązanie. Oczywiście nie wszystko da się leasingować, ale warto zapytać.

konto usunięte

Temat: zwiększenie sprzedaży

Cześć,

organizujemy darmowe szkolenie online (webinar) o sprzedaży z takimi partnearmi jak 4biznes, MamStartup, FailurePodcast i Woodpecker.

Na szkoleniu będziemy mówić o lejku sprzedaży i odpowiadać na pytania:

Kim jest Twój klient?
Jak określić profil Twojego klienta?
Jak za darmo generować leady?
Jak kwalifikować leady?
Czym jest social selling i jak możesz na nim zyskać?
Jak poradzić sobie z lead managementem?
Jak pomóc Twoim klientom osiągnąć sukces?

Wszystkich zaineresowanych zapraszam do poczytania więcej i rejestracji tu:
http://instream.io/pl/porozmawiajmy-o-sprzedazy/

;)
Witold Sikora

Witold Sikora Project Leader for
Middle East and
Africa Region, 3M
CHC

Temat: zwiększenie sprzedaży

Niesamowite jest dla mnie to, że nikt tutaj nie piszę o rozwiązaniach. Skąd mamy wiedzieć, które szkolenie rozwiąże problem zwiększenia sprzedaży dla tego konkretnego biznesu? Jestem w świecie internetowej sprzedaży już lata i wiem doskonale, że jedyny sposób na to żeby dopasować rozwiązanie do biznesu to testy+ogromna wiedza teamu+optymalizacja pod ten dany biznes. Dlatego stworzyłem eCommerce Mastery, gdzie siadamy z moim teamem do jednego projektu w jednym czasie, analizujemy go, testujemy i zwiększamy sprzedaż.

Gwarantujemy efekty albo dostajesz 100% zwrotu kasy.

http://ecommercemastery.pl

Następna dyskusja:

Pogadajmy o skutecznych kol...




Wyślij zaproszenie do