konto usunięte

Temat: Pisanie skutecznych nagłówków to talent? A może...

Nagłówek to najważniejsza częsć oferty i reklamy.
Nagłówek powinien być spójny z tekstem, argumentami, frazami i mocno zindywidualizowany pod danego klienta i dawać efekt synergii.
Nagłówek ma zachęcać do przeczytania oferty i zawartego w niej tekstu.
Nagłówek to późniejsza improwizacja argumentami, powtórzenia, switowania, etc.

Zapraszam do przytaczania Waszym zdaniem najfajniejszych nagłówków, które można wykorzystać w łowieniu klientów!

Daję pierwszy:

Charles Givens:
Jak zostać milionerem, poświęcając na to jedynie 5 minut tygodniowo?

Pzdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 14.09.10 o godzinie 12:18

konto usunięte

Temat: Pisanie skutecznych nagłówków to talent? A może...

Czytasz prawdopodobnie najważniejszy tekst w swoim życiu.
Nawet nie spodziewasz się co znajdziesz w środku.


(okładka książki Konrada Pankiewicza "Alchemia sprzedaży")

Rewelacja.

Pozdrawiam w tym miejscu autora książki.
jz

konto usunięte

Temat: Pisanie skutecznych nagłówków to talent? A może...

Janusz Z.:
Czytasz prawdopodobnie najważniejszy tekst w swoim życiu.
Nawet nie spodziewasz się co znajdziesz w środku.


(okładka książki Konrada Pankiewicza "Alchemia sprzedaży")

Rewelacja.

Pozdrawiam w tym miejscu autora książki.
jz

Dobre! Nawet bardzo dobre, jest element niespodzianki i technika wpływu oraz cwaniactwo w słowie " prawdopodobnie".
Słowo " prawdopodobnie" zrobiło niesamowitą karierę transakcyjną:

" mamy dla Ciebie prawdopodnie najlepszą ofertę na świecie " :))))

Pzdr Dario

konto usunięte

Temat: Pisanie skutecznych nagłówków to talent? A może...

Niezależnie, czy piszemy list sprzedażowy, ofertę, broszurę, mailing, ogłoszenie - pierwsza rzecz, jaką widzi czytelnik, to nagłówek.

Skuteczne oferty mają to do siebie, że już w pierwszych 10 sekundach zainteresują czytelnika - w tym czasie, nagłówek albo zniechęci czytelnika do zapoznania się z ofertą, albo go zainteresuje.

Ted Nicholas, czołowy copywriter powiedział raz "Skuteczność Twojej oferty, lub ogłoszenia, w 90% zależy od nagłówka."

Sprzedawcy, którzy zdają sobie sprawę z powyższego otrzymują najwięcej zamówień ze swoich ofert.

Innym razem, Nicholas opracował 10 największych błędów copywriterskich. Nr. 1 brzmi: słaby nagłówek.Łukasz K. edytował(a) ten post dnia 20.10.10 o godzinie 15:04

konto usunięte

Temat: Pisanie skutecznych nagłówków to talent? A może...

OSTRZEŻENIE: po przeczytaniu tej książki prawdopodobnie będziesz chciał zmienić pracę

“4-godzinny tydzień pracy”, Timothy Ferriss

Również rewelacja.

jz



Wyślij zaproszenie do