Temat: Dzień Dobry....

"Dzień Dobry, czy mógłbym rozmawiać z Panem Piechotą jestem z firmy XYZ :/"

Ehh nawet nazwiska niektórzy nie potrafią poprawnie przeczytać, wymówić itp :/

A Wy jak sobie radzicie z "trudnymi" nazwiskami?

Pozdr.
P.P.Patrycja Picheta edytował(a) ten post dnia 26.08.10 o godzinie 12:32

konto usunięte

Temat: Dzień Dobry....

Patrycja Picheta:
"Dzień Dobry, czy mógłbym rozmawiać z Panem Piechotą jestem z firmy XYZ :/"

Ehh nawet nazwiska niektórzy nie potrafią poprawnie przeczytać, wymówić itp :/

A Wy jak sobie radzicie z "trudnymi" nazwiskami?

Pozdr.
P.P.Patrycja Picheta edytował(a) ten post dnia 26.08.10 o godzinie 12:32

Ja tam raczej radzę sobie z trudnym imieniem przez innych wymawianym, czy zapisywanym... ;)

Najlepsze, kiedy to raczy dochodzić do zapisu personali... typu: 'a piszemy przez 'dż', czy jak, przez 'g'...a skąd pan pochodzi... etc...?'

Na odwrót to raczej dobrze sobie radzę... może z uwagi na biegłą znajomość 3 ubarwień ligwistycznych zwanych językami obcymi, co pewne odczytywania nazwisk/imion czyni bardziej logicznie pojmowalnymi od strony fonetycznej...

konto usunięte

Temat: Dzień Dobry....

To jest Patrycjo

KLASYCZNA WOLNA STOPA - podstawa łowienia klientów, czyli szybkie działanie z z Wolnej Stopy:

Dzień dobry! / stosujemy wzrastającą aplituda optymistyczną i uśmiechamy się przez telefon - pamiętajmy uśmiech przez telefon słychać :) /
nazywam się Aleksander Macedoński
i reprezentuję firmę Macedoński & Partners
mam taką wielką uprzejmą prośbę do Pani,
czy mogłabym/mógłbym rozmawiać z osobą odpowiedzialną
za zakupy w Państwa firmie? / aplituda prosząca wzrastająca do góry /

Ale jest to technika dla początkujących handlowców, aby otrzaskali się.
Prawdziwi zawodowcy stosują specjalne tele- sztuczki za pomcą których miekko i skutecznie pozyskują TDI { trudno dostępne informacje } od rozmówcy.

A teraz zaprezentuję Ci dosyć kontrowersyjną, ale diabelsko skuteczną technikę lekko-zaawansowaną pozyskiwania informacji o osobie odpowiedzialnej w firmie np. za zakupy.
Technika ta nazywa się PARTYZANCKĄ lub technika "Irregulars":

1/ wykonujemy telefon na centralę lub do sekretariatu firmy i:
NIE PRZEDSTAWIAMY SIĘ!!! tylko szybko mówimy:
...chciałabym przesłać korespondencję na ręce kierownika działu zamówień ( na kogo mam zadekretować list ) ///lub///... czym mogę prosić o podanie imienia i nazwiska?//// działamy szybko na jednym przydechu, jeżeli osoba jest nie przeszkolona poda nam dokładne dane i teraz uwaga jak otrzymaliśmy już imię i nazwisko idziemy za ciosem i prosimy o telefon a jak jesteśmy bardzo odważni prosimy o połączenie do tego działu lub do tej osoby.
Podsumowanie techniki PARTYZANCKIEJ:
Technika szybka dzięki ktorej błyskawicznie otrzymujemy info o osobie odowiedzialnej, telefonie do tej osoby i do działu, czyli pieczemy trzy kotlety na jednym wykonanym kontakcie telefonicznym.

Ale, ale technikę PARTYZANCKĄ trzeba potrenować na sucho, aby miekko i spokojnie jedną frazą załatwić sprawę.

voila!

a teraz do merytoryki ja miałem klienta który miał na nazwisko " Pudełko"
i zawsze ryłem ze śmiechu....dzień dobry czy mogę rozmawiać z Panem Pudełko :)))))))
Pzdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 26.08.10 o godzinie 13:00
Łukasz O.

Łukasz O. PM - energetyka,
OZE, sprzedaż

Temat: Dzień Dobry....

Patrycja Picheta:
"Dzień Dobry, czy mógłbym rozmawiać z Panem Piechotą jestem z firmy XYZ :/"

Ehh nawet nazwiska niektórzy nie potrafią poprawnie przeczytać, wymówić itp :/

A Wy jak sobie radzicie z "trudnymi" nazwiskami?

Pozdr.
P.P.Patrycja Picheta edytował(a) ten post dnia 26.08.10 o godzinie 12:32
u mnie problemem jest początek nazwiska, więc zapobiegawczo często sam literuję:)
Krzysztof Dalasiński

Krzysztof Dalasiński Trener - freelancer

Temat: Dzień Dobry....

Już się przyzwyczaiłem, że przekręcają początek mojego nazwiska, więc przedstawiając się wymawiam je pomału i wyraźnie, jednocześnie zerkając, jak je zapisują:) Oczywiście, odbierając dokument nawykowo spoglądam, czy nie ma błędu w nazwisku, by potem nie tracić czasu na prostowanie.

Autentyczna anegdotka:
Pewna pani (Wiatrowska), z pewnej instytucji, w korespondencji, notorycznie robiła błędy w moim nazwisku. Kiedy nawet pisemna uwaga nie pomogła, wybrałem się do tej pani, stanąłem przed nią i spytałem:
- Czy mogę rozmawiać z panią Wietrzykowską?
- Wiatrowską - odpowiedziała, z kwaśną miną, pani.
- Przepraszam, z panią Wichrowską.
- Nazywam się Wiatrowska!
- No tak, pani Wiadrowska, przepraszam:)
- PAN SOBIE ŻARTY ZE MNIE ROBI!!!
- Widzi pani? Trzy razy przekręciłem pani nazwisko i już jest pani wściekła a pani przekręca moje nazwisko od siedmiu lat. Teraz zapamięta pani, jak się nazywam?
Pani zapamiętała i chyba do końca życia będzie pamiętała. Pewnie też już nie przekręca nazwisk:)

konto usunięte

Temat: Dzień Dobry....

Krzysztof Dalasiński:
Już się przyzwyczaiłem, że przekręcają początek mojego nazwiska, więc przedstawiając się wymawiam je pomału i wyraźnie, jednocześnie zerkając, jak je zapisują:) Oczywiście, odbierając dokument nawykowo spoglądam, czy nie ma błędu w nazwisku, by potem nie tracić czasu na prostowanie.

Moim zdaniem masz genialnie transakcyjne nazwisko, jeżeli będziesz zakładał następną firmę to już widzę ten brand : DALASIŃSKI & Co. Ltd. lub DALASIŃSKI & Partners...naprawdę robi wrażenie.

Pzdr Dario
Krzysztof Dalasiński

Krzysztof Dalasiński Trener - freelancer

Temat: Dzień Dobry....

Dariusz Szul:
Krzysztof Dalasiński:
Już się przyzwyczaiłem, że przekręcają początek mojego nazwiska, więc przedstawiając się wymawiam je pomału i wyraźnie, jednocześnie zerkając, jak je zapisują:) Oczywiście, odbierając dokument nawykowo spoglądam, czy nie ma błędu w nazwisku, by potem nie tracić czasu na prostowanie.

Moim zdaniem masz genialnie transakcyjne nazwisko, jeżeli będziesz zakładał następną firmę to już widzę ten brand : DALASIŃSKI & Co. Ltd. lub DALASIŃSKI & Partners...naprawdę robi wrażenie.

Pzdr Dario
Dzięki Dario, może będę miał okazję skorzystać z Twojej rady ... pozdrawiam:)

Temat: Dzień Dobry....

Krzysztof Dalasiński:
Już się przyzwyczaiłem, że przekręcają początek mojego nazwiska, więc przedstawiając się wymawiam je pomału i wyraźnie, jednocześnie zerkając, jak je zapisują:) Oczywiście, odbierając dokument nawykowo spoglądam, czy nie ma błędu w nazwisku, by potem nie tracić czasu na prostowanie.

Autentyczna anegdotka:
Pewna pani (Wiatrowska), z pewnej instytucji, w korespondencji, notorycznie robiła błędy w moim nazwisku. Kiedy nawet pisemna uwaga nie pomogła, wybrałem się do tej pani, stanąłem przed nią i spytałem:
- Czy mogę rozmawiać z panią Wietrzykowską?
- Wiatrowską - odpowiedziała, z kwaśną miną, pani.
- Przepraszam, z panią Wichrowską.
- Nazywam się Wiatrowska!
- No tak, pani Wiadrowska, przepraszam:)
- PAN SOBIE ŻARTY ZE MNIE ROBI!!!
- Widzi pani? Trzy razy przekręciłem pani nazwisko i już jest pani wściekła a pani przekręca moje nazwisko od siedmiu lat. Teraz zapamięta pani, jak się nazywam?
Pani zapamiętała i chyba do końca życia będzie pamiętała. Pewnie też już nie przekręca nazwisk:)

Wytrwały jesteś :)

Temat: Dzień Dobry....

Dariusz Szul:
To jest Patrycjo

KLASYCZNA WOLNA STOPA - podstawa łowienia klientów, czyli szybkie działanie z z Wolnej Stopy:

Dzień dobry! / stosujemy wzrastającą aplituda optymistyczną i uśmiechamy się przez telefon - pamiętajmy uśmiech przez telefon słychać :) /
nazywam się Aleksander Macedoński
i reprezentuję firmę Macedoński & Partners
mam taką wielką uprzejmą prośbę do Pani,
czy mogłabym/mógłbym rozmawiać z osobą odpowiedzialną
za zakupy w Państwa firmie? / aplituda prosząca wzrastająca do góry /

Ale jest to technika dla początkujących handlowców, aby otrzaskali się.
Prawdziwi zawodowcy stosują specjalne tele- sztuczki za pomcą których miekko i skutecznie pozyskują TDI { trudno dostępne informacje } od rozmówcy.

A teraz zaprezentuję Ci dosyć kontrowersyjną, ale diabelsko skuteczną technikę lekko-zaawansowaną pozyskiwania informacji o osobie odpowiedzialnej w firmie np. za zakupy.
Technika ta nazywa się PARTYZANCKĄ lub technika "Irregulars":

1/ wykonujemy telefon na centralę lub do sekretariatu firmy i:
NIE PRZEDSTAWIAMY SIĘ!!! tylko szybko mówimy:
...chciałabym przesłać korespondencję na ręce kierownika działu zamówień ( na kogo mam zadekretować list ) ///lub///... czym mogę prosić o podanie imienia i nazwiska?//// działamy szybko na jednym przydechu, jeżeli osoba jest nie przeszkolona poda nam dokładne dane i teraz uwaga jak otrzymaliśmy już imię i nazwisko idziemy za ciosem i prosimy o telefon a jak jesteśmy bardzo odważni prosimy o połączenie do tego działu lub do tej osoby.
Podsumowanie techniki PARTYZANCKIEJ:
Technika szybka dzięki ktorej błyskawicznie otrzymujemy info o osobie odowiedzialnej, telefonie do tej osoby i do działu, czyli pieczemy trzy kotlety na jednym wykonanym kontakcie telefonicznym.

Ale, ale technikę PARTYZANCKĄ trzeba potrenować na sucho, aby miekko i spokojnie jedną frazą załatwić sprawę.

voila!

a teraz do merytoryki ja miałem klienta który miał na nazwisko " Pudełko"
i zawsze ryłem ze śmiechu....dzień dobry czy mogę rozmawiać z Panem Pudełko :)))))))
Pzdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 26.08.10 o godzinie 13:00


Metoda PARTYZANCKA mi się niezmiernie podoba :)
Krótko, szybko i na temat :)



Wyślij zaproszenie do