konto usunięte

Temat: Codzienna prasówka handlowca, czyli łowienie klientów...

Każdy sprytny i doświadczony handlowiec wie, że prasa to największy i najłatwiejszy "dostarczyciel" potencjalnych klientów...ktoś kiedyś powiedział, że " gazeta dla handlowca jest jak pastwisko dla krowy" i miał dużo racji :)
Ktoś zaraz powie eeeeee taaam internet jest lepszy, tak ale internet zabiera o wiele więcej czasu na pozyskanie TDI - Trudno Dostępnych Informacji niż zykła codzienna prasa w której pomiędzy wierszami reklam i artykułów siedzą informacje jak prawdziwki w lesie...

Ja kilkanaście lat temu jak jeszcze jako handlowiec z poważnymi sukcesami korzystałem z katalogu członków BCC, gdyż był on rozdawany i można było iść do siedziby BBC i sobie zabrać ze stojaka, ale jak zacząłem używać go do ćwiczeń na szkoleniach BCC zabronił pracownikom rozdawania tego katalogu.
Obecnie wiele informacji TDI i handlowych o potencjalnych klientach można uzyskać tutaj:
http://www.bcc.org.pl/Magazyn-BCC.232.0.html

a lista członków jest tutaj...tylko sicc nikomu nie mówcie:)
http://www.bcc.org.pl/Czlonkowie.297.0.html

A jak Wy Braci Handlowa realizujecie w praktyce swoje codzienne prasowanie?

DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 20.08.10 o godzinie 23:01
Piotr P.

Piotr P. BCF Group

Temat: Codzienna prasówka handlowca, czyli łowienie klientów...

Ja korzystam z Pulsu Biznesu chociaż nie zawsze jest czas aby codziennie go czytać.
Mam również bazy klientów po województwach specjalnie zakupione na potrzeby firmy, A także korzystam z serwisów które podsyłają mi codziennie nowych wiadomości branżowe.Piotr P. edytował(a) ten post dnia 20.08.10 o godzinie 21:56
Sebastian Kielecki

Sebastian Kielecki Profesjonalizm,
profesjonalizm,
profesjonalizm

Temat: Codzienna prasówka handlowca, czyli łowienie klientów...

No cóż nie za wiele czasu pozostaje na czytanie :( ale prasa branżowa to obowiązek więc ją czasami czytam czasami przeglądam.

Pozdrawiam,
Agnieszka Dwornicka

Agnieszka Dwornicka Doradca Klienta

Temat: Codzienna prasówka handlowca, czyli łowienie klientów...

Jak pisał Kiyosaki: " ...bogatym stajesz się w czasie wolnym..."
święte słowa :)
Krzysztof Dalasiński

Krzysztof Dalasiński Trener - freelancer

Temat: Codzienna prasówka handlowca, czyli łowienie klientów...

Dostawcą baz danych potencjalnych klientów jest także GUS. Po sprecyzowaniu grupy docelowej, otrzymamy bazę danych z systemu REGON, zawierającą m.in. adresy i numery telefonów. Korzystanie z bazy REGON jest płatne a wysokość opłaty zależy od ilości danych - np. stomatolodzy z konkretnego miasta, powiatu, województwa lub kraju ...

konto usunięte

Temat: Codzienna prasówka handlowca, czyli łowienie klientów...

Ale Darek chyba zakładając temat "prasówka" miał na myśli normalne codzienne gazety, tygodniki, miesięczniki, a nie bazy danych z GUSBeata B. edytował(a) ten post dnia 22.08.10 o godzinie 11:52
Krzysztof Dalasiński

Krzysztof Dalasiński Trener - freelancer

Temat: Codzienna prasówka handlowca, czyli łowienie klientów...

Beata B.:
Ale Darek chyba zakładając temat "prasówka" miał na myśli normalne codzienne gazety, tygodniki, miesięczniki, a nie bazy danych z GUSBeata B. edytował(a) ten post dnia 22.08.10 o godzinie 11:52

Hm ... przeczytałem jeszcze raz pierwszy wątek Darka i dochodzę do wniosku, że prasówkę Darek traktuje jako jedno ze źródeł pozyskiwania bazy potencjalnych klientów. Z tego powodu, do takich źródeł, jak prasa, internet, katalogi branżowe, etc. dorzuciłem system REGON. Może jednak się mylę ... pocieszeniem dla mnie jest, że moja informacja może się komuś przydać:)

konto usunięte

Temat: Codzienna prasówka handlowca, czyli łowienie klientów...

Krzysztof Dalasiński:
Beata B.:
Ale Darek chyba zakładając temat "prasówka" miał na myśli normalne codzienne gazety, tygodniki, miesięczniki, a nie bazy danych z GUS

Hm ... przeczytałem jeszcze raz pierwszy wątek Darka i dochodzę do wniosku, że prasówkę Darek traktuje jako jedno ze źródeł pozyskiwania bazy potencjalnych klientów. Z tego powodu, do takich źródeł, jak prasa, internet, katalogi branżowe, etc. dorzuciłem system REGON. Może jednak się mylę ... pocieszeniem dla mnie jest, że moja informacja może się komuś przydać:)

a dla mnie prasówka to prasówka, siedzę i sobie coś z przyjemnością czytam:-) A że przy okazji widzę potencjalną bazę, to już oddzielna sprawa.

Baza to baza a artykuły w gazetach to zupełnie coś innego.
Prasówka jak pisałam w tym drugim wątku ma mi dać wiedzę ogólną, może również o konkurencji. A baza mi takiej wiedzy nie daje, to są adresy i telefony i to jest oddzielny wątek.
Owszem w prasie też jest baza, ale już jest konkret, a nie coś co muszę dopiero sprawdzać.Beata B. edytował(a) ten post dnia 22.08.10 o godzinie 13:59

konto usunięte

Temat: Codzienna prasówka handlowca, czyli łowienie klientów...

Witam po urlopie :)
Darku masz rację, jak cholera! Codziennie przeglądam wszystkie dzienniki i ważne tygodniki. To najlepsza baza aktywnych firm. Internet faktycznie zajmuje za dużo czasu, a prasówka przy kawce jest przy okazji przyjemna :)

Następna dyskusja:

OBIEKTOWANIE, czyli jak zab...




Wyślij zaproszenie do