konto usunięte
Temat: Aroma-marketing, czyli wspomaganie sprzedaży sales -...
Pierwszym koncernam, który wprowadził aroma-marketing na masową skalę była i chyba jeszcze jest MOTOROLA...jak się otwierało pudełko telefonu komórkowego i innych elektronicznych gadżetów tej firmy zresztą zankomitej firmy...pojawiał się przemiły i delikatny, ale sugestywny zapach waniliowy...Kiedyś jak jeszcze pracowałem jako KAM w firmie oferujących zaaawansowane urządzenia automatyki biurowej wykorzystywalem ten pomysł i specjalnym dezodorantem spryskiwałem urządzenia przed spotkaniem z klientem i prezentacją...trzeba powiedzieć, że pomysł był rewelacyjny na 14 spotkań w tygodniu miałem 8 sprzedanych bardzo drogich urządzeń...nie mówiąc o wygranych konkursach ofert i przetargach publicznych.
Czy w Waszej pracy, w Waszych firmach, biurach, salach konferencyjnych, kancelariach prawiniczych, hotelach, salonach urody, czy sklepach stosujecie aroma-marketing?
Zapraszam do dyskusji w wlnym czasie o wspomaganiu sprzedaży zapachem!
Pzdr DarioDariusz Szul edytował(a) ten post dnia 23.02.11 o godzinie 00:33