Michal Stepel

Michal Stepel Menadżer Logistyki

Temat: Wsparcie programu lojalnościowego - jak?

Szukam ciekawych pomysłów w jaki sposób można wesprzeć program lojalnościowy w sieci detalicznej najbardziej mi zależy na pewności, że treść dojdzie do klienta, dlatego mailing bym odrzucił z tego powodu, że według różnych raportów wiadomość jest czytana gdzieś w ok. 15%.
Natomiast dość ciekawy wydaje mi się pomysł z wysyłką SMS podpiętą pod klienta, wiadomo, że telefon ma każdy i większość osób odczytuje SMS po krótkiej chwili więc tutaj ta skuteczność jest dużo większa. Coś takiego znaleźliśmy na tide mobile tylko no właśnie, korzystał ktoś z takich rozwiązań, może podać jak to się sprawdza w praktyce?
Będę wdzięczny za każde sugestie i propozycje.
Daniel Popławski

Daniel Popławski Dyrektor sieci
sprzedaży, d/s
ekspansji, handlowy,
sales ...

Temat: Wsparcie programu lojalnościowego - jak?

My wysyłaliśmy smsy do klientów z bezpośrednio. Jak postarasz się o to aby klienci mieli w telefonach ten numer z, którego będziesz pisał to możesz odnieść sukces natomiast jeśli wykupisz gdzieś bramkę z jakiegoś dziwnego numeru to część klientów to oleje a jeszcze większa grupa ma zablokowane usługi typu spam.

Wykup usługę bramka sms u swojego operatora pod nr handlowca i wtedy możesz wysyłać jeszcze lepiej pod nr kierownika, do którego będą się mogli zwrócić klienci z opiniami dot. handlowców

Następna dyskusja:

Wsparcie w zakresie ochrony...




Wyślij zaproszenie do