Temat: sieci hanlowe o ich wozerunek
EWA JUSZCZAK:
o ile w kwestii biedronki rzeczywiscie moge sie zgodzic to juz do Lidla mam mieszane uczucia, czy rzezcywiście zmiana platformy komunikacyjnej + haseł jest wytarczajacym powodem do napisania ksiazki? te spoty które leca teraz z mega duza czestotliwoscia w tv czy one sa w dotychczasowym stylu Lidla, hmm nie wydaje mi sie w ogole nie pasuja mi do Lidla- nie przekonuja mnie. poza mega duza czestotliwoscia nadawania nie sa wyrozniajce sie. ale moze nie wazne jest jakosc ale ilosc w tym przypadku duzo ich wszedzie:)
myślałam, że może ja mam mieszane uczucia co do nowych spotów Lidla, ale widzę, że nie. Nie wiadomo skąd pomysł na łączenie starszego małżeństwa ze słuchawkami na uszach z zakupami w Lidlu.
Co do LM, przypuszczam, że nie wszystkim reklama przypadła do gustu. Dla niektórych osób śmieszne jest, że człowiek, który sam pomaluje pokój jest bohaterem (żyjemy w kraju ,,zrób to sam'' ciągle jeszcze).
Biedronka wykorzystała humorystyczną grę słów i dlatego ich reklamy się podobają. Tym bardziej, że produkty oferowane w sklepie nie kojarzą się już z niższą jakością. Duża w tym zasługa podkreślania przez sieć Jeronimo ,,polskości'' produktów. Kiedyś miałam w rękach gazetkę informacyjną Biedronki, w której oprócz prezentacji rodzimych firm, które produkują artykuły dla sklepu, były zamieszczone wywiady z prezesami tych firm. I podkreślone dobre relacje w zakresie marki własnej.