Tomasz Dzida

Tomasz Dzida manager, coach i
trener

Temat: Kreuj zrównoważony biznes w oparciu o SPOCO Diagnozę

Witaj,

Chcesz się dowiedzieć:
- co jest motorem Twojej działalnosci?
- jakie niedociągnięcia hamują rozwój Twojego biznesu?
- czy prowadzisz firmę w zrównoważony sposób?

Styczeń jest naturalną okazją do spojrzenia wstecz i podsumowania osiągnięć z minionego roku. To też czas spojrzenia w przyszlość.

Przeczytaj nasze pytania i zobacz na co zwracamy uwagę przy zrównoważonym rozwoju własnej działalności. Oceń swoją działalność i wytycz cele na 2015 rok.

Kup jedną SPOCO COFFEE http://entrepreneurimpet.com/pl/buy-coffee i wypełnij SPOCO Diagnozę https://survey.entrepreneurimpet.com/#/response/fill/10... a początkiem lutego otrzymasz na podany adres e-mail graficzne podsumowanie Twojej SPOCO samooceny. Twoje odpowiedzi są przetwarzane wyłącznie na Twój własny użytek.

Przy tej okazji podzielimy się też naszą SPOCO samooceną. Wzajemne poznanie aspiracji może być początkiem nawiązania wspólpracy we wspólnych lub uzupełniających się obszarach.

Pilotaż SPOCO Diagnozy służy utrwalaniu współpracy z obecnymi partnerami EI i nawiązaniu nowych relacji. Sprawdzamy, czy SPOCO Diagnoza może stać się skuteczną ścieżką rozwijania społeczności EI w kolejnych latach.

Ankietę jest otwarta do 22 stycznia 2015, w tym czasie masz okazję ją uzupełnić. Decyzja należy do Ciebie.

Pozdrawiamy i życzymy pomyślności w Nowym Roku!
Zespół Entrepreneur Impet
Tomasz Dzida

Tomasz Dzida manager, coach i
trener

Temat: Kreuj zrównoważony biznes w oparciu o SPOCO Diagnozę

Witam,

Ankieta zamknięta. Sądząc po wejściach na stronę EI, kilkadziesiąt osób zajrzało do pytań. Żaden przedsiębiorca z GL nie skorzystał z okazji. Być może następnym razem.

SPOCO Diagnozę wypełniło 11 przedsiębiorców, którzy już nas znają, skorzystali z indywidualnego zaproszenia. W tym roku skupimy się zatem na wykorzystaniu tego narzędzia do utrwalania istniejących relacji biznesowych.

Pozdrawiamy,
Zespół Entrepreneur Impet / Tomek

Następna dyskusja:

Trudny Klient - jak sobie z...




Wyślij zaproszenie do