Mariusz
Kierstein
Skilled Sales
Development Manager
Magdalena
Sekura - Nowicka
Myślmy o
przyszłości, bo to w
niej będziemy
musieli żyć :-)
Temat: Recesja tylko jako lekcja pokory czy szansa na...
To fakt :-)Wyzwanie z pewnością, zwłaszcza dla sektora bankowości :-) Aczkolwiek ja bezpośrednio na własnej skórze oraz pracownikach, narazie mam to szczęście, że nie odczuwam kryzysu. Był moment, w którym pojawiły się pewne obawy, zarówno z mojej strony, jak i zespołu, lecz nie potrwało to długo. Na tę chwilę nie narzekam. Działamy ostro i efektywnie, dlatego oby ta passa (a może raczej bessa? :-))potrwała jak najdłużej :-)))
Póki co, nie myślę o tym, tylko realizuje zamierzone plany i chyba to jest najlepsze rozwiązanie - po prostu się odciąć i robić swoje :-)
Mariusz
Kierstein
Skilled Sales
Development Manager
Temat: Recesja tylko jako lekcja pokory czy szansa na...
Magdalena Sekura:
To fakt :-)
Wyzwanie z pewnością, zwłaszcza dla sektora bankowości :-) Aczkolwiek ja bezpośrednio na własnej skórze oraz pracownikach, narazie mam to szczęście, że nie odczuwam kryzysu. Był moment, w którym pojawiły się pewne obawy, zarówno z mojej strony, jak i zespołu, lecz nie potrwało to długo. Na tę chwilę nie narzekam. Działamy ostro i efektywnie, dlatego oby ta passa (a może raczej bessa? :-))potrwała jak najdłużej :-)))
Póki co, nie myślę o tym, tylko realizuje zamierzone plany i chyba to jest najlepsze rozwiązanie - po prostu się odciąć i robić swoje :-)
Magda, dzięki. Takich głosów więcej;-)
Masz rację rola lidera polega na podjęciu działań już na etapie "obaw" a nie zamiatanie pod dywan i udawanie, że nic się nie dzieje. Otwarty dialog z zespołem, spojrzenie z szerszej perspektywy, na zimno bez emocji. Poszukanie z zespołem dodatkowych rezerw, które będzie można uruchomić na czas niepogody;-) Najgorsza jest niepewność, brak informacji, chowanie głowy w piasek. To wraca jak bumerang w postaci plotek, szerzącego defetyzmu, negatywnych emocji, nerwowych działań a w końcu paraliżu działu.
Używając żargonu motoryzacyjnego - da się zaobserwować w firmach, często występującą "nadsterowność" informacją albo "podsterowność". A przecież wystarczy porozmawiać szczerze z zespołem;-)
Z drugiej strony twój oddział jest przykładem jak dobrze radzić sobie z rozdmuchanym problemem. Przecież od banków wszystko się zaczęło a jak pokazuje rzeczywistość banki radzą sobie świetnie. I to jest dobry prognostyk (offtop;-)
Podobne tematy
-
Sales Manager » kontrakt czy umowa o pracę? -
-
Sales Manager » Czy promocja brandów w sklepach internetowych ma sens? -
-
Sales Manager » SZKOLENIE ZOSTAŃ MISTRZEM SPRZEDAŻY - PROWADZĄCY MATEUSZ... -
-
Sales Manager » Zaproszenie na webinarium dla managerów sprzedaży -
-
Sales Manager » Konferencja Szefów Sprzedaży -
-
Sales Manager » Bezpłatne webinarium: 4 drogi do zwiększenia efektywności... -
Następna dyskusja: