Rafał Kawa

Rafał Kawa Key Account
Management / Sales /
FMCG (Grupa Żywiec,
Bahl...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Zajrzyj do Deloitte

Obrazek

Odwiedź nasze biuro w Rzeszowie 9 listopada.

Aplikacje przyjmujemy do 30 października.

http://careers.deloitte.com/polska/studenci/events.asp...
Rafał Kawa

Rafał Kawa Key Account
Management / Sales /
FMCG (Grupa Żywiec,
Bahl...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Warsztaty Umiejętności - GRUPA ŻYWIEC

Obrazek


Zapisy:
http://www.grupazywiec.pl/kariera/praca/aktualne_ofert...

Więcej o Warsztatach Umiejętności:
http://www.grupazywiec.pl/kariera/warzelnia_talentow/w...Rafał Kawa edytował(a) ten post dnia 30.10.11 o godzinie 20:35

konto usunięte

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)


Obrazek


Serdecznie zapraszam do udziału w projekcie „Profesjonalny trener – szkolenia doskonalące warsztat trenerski”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt zakłada realizację trzech typów szkoleń:

I. Typ szkolenia: Efektywna prezentacja trenerska – Warsztaty szkoleniowe metapoziomu trenerskiego
Szkolenie 80-godzinne (5 sesji sobotnio-niedzielnych) w kompleksowy sposób obejmuje zagadnienia skutecznych technik prowadzenia szkolenia. W ramach kursu realizowanych jest 5 modułów tematycznych:
• Budowa oraz utrzymanie właściwych relacji pomiędzy trenerem a uczestnikami szkolenia;
• Efektywne techniki przekazu trenerskiego;
• Nowoczesne metody aktywizacji grupy szkoleniowej;
• Efektywne zarządzanie procesem grupowym;
• Trudne sytuacje szkoleniowe.

II. Typ szkolenia: Nowoczesne metody aktywizacji grupy szkoleniowej – Warsztatowe szkolenie metapoziomu trenerskiego.
Szkolenie 32-godzinne (2 sesje sobotnio-niedzielne) obejmuje 2 moduły tematyczne:
• Metody aktywizacji grupy szkoleniowej;
• Efektywne zarządzanie procesem grupowym.

III. Typ szkolenia: Trudne sytuacje szkoleniowe - Warsztatowe szkolenie metapoziomu trenerskiego.
Szkolenie 16-godzinne (1 sesja sobotnio-niedzielna) obejmuje 1 moduł tematyczny:
• Trudne sytuacje szkoleniowe.

W projekcie mogą wziąć udział osoby spełniające następujące kryteria:
• Posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń – minimum 80 godzin.
• Posiadane doświadczenie trenerskie musi być związane ze świadczeniem usług dla biznesu.
• Posiadają wykształcenie wyższe.
• Są mieszkańcami województw Polski centralnej i wschodniej, tj.: podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego, mazowieckiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, wielkopolskiego. W przypadku otrzymania odpowiedniej liczby zgłoszeń spoza województw wymienionych powyżej, możliwe jest przeprowadzanie szkoleń na terenie całego kraju.
• Nie brały dotychczas udziału w projektach realizowanych w ramach Projektu Systemowego PARP „Podnoszenie kompetencji kadry szkoleniowej”.
• Spełniają jeden z poniższych wymogów:
I. Są pracownikami osób prawnych prowadzących działalność w zakresie szkoleń, niebędących przedsiębiorstwami;
II. Są osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą w zakresie szkoleń;
III. Są pracownikami przedsiębiorców;
IV. Są pracownikami przedsiębiorców;

Więcej informacji o projekcie oraz formularz zgłoszeniowy:

http://www.protrener4.firma2000.pl
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

.Bartosz Bartczak edytował(a) ten post dnia 08.12.11 o godzinie 09:59
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)


Obrazek


Witam,

W imieniu Mazowieckiego Centrum Szkoleń serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach realizowanych w Rzeszowie w ramach projektu Sprzedaż dźwignią handlu. Jest to projekt skierowany do właścicieli oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w mikro i małych przedsiębiorstwach na terenie woj. podkarpackiego.

Projekt w 80% współfinansowany jest przez Europejski Fundusz Społeczny(EFS). Dzięki dofinansowaniu ze środków EFS ponoszony przez Państwa koszt udziału w szkoleniach stanowi jedynie część realnego kosztu szkolenia i wynosi jedyne143.39 PLN netto/os.

SZKOLENIA STYCZNIOWE:

1. 2012-01-10 (2dni) Prezentacje handlowe
2. 2012-01-12 (2dni) Akademia sprzedaży detalicznej - czyli jak sprzedawać skuteczniej niż konkurencja
3. 2012-01-17 (2dni) Techniki sprzedaży - podstawy
4. 2012-01-19 (2dni) Skuteczny sprzedawca - warsztaty dla przedstawicieli handlowych
5. 2012-01-24 (2dni) Negocjacje handlowe
6. 2012-01-26 (2dni) Zaawansowane techniki sprzedaży

Harmonogram szkoleń pod linkiem:
http://www.mcs.edu.pl/szkolenia_efs.html?ttype=89

W przypadku zainteresowania szczegółami proszę o kontakt, służę pomocą.

Bartosz Bartczak
Mazowieckie Centrum Szkoleń
ul. Sobieszyńska 30 00-764 Warszawa
tel. (22) 839 55 99 wew. 216
b.bartczak@mcs.edu.plBartosz Bartczak edytował(a) ten post dnia 08.12.11 o godzinie 09:58
Piotr A.

Piotr A. trener/coach

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)


Obrazek

zaprasza na mentorcoaching grupowy – zgodnie z wymaganiami akredytacji ICF na poziomie ACC.

Osoba prowadząca: BARTOSZ BERENDT, ACC, prezes ICF Poland

Warsztat odbędzie się w Rzeszowie, 20 stycznia 2012 w godz. 8.30-17.00.

Dla kogo:
Warsztat kierowany jest do coachów, którzy planują uzyskanie akredytacji w International Coach Federation na poziomie ACC.

Cele:
Głównym celem warsztatu jest przekazanie uczestnikom informacji zwrotnej w kontekście 11 kompetencji ICF i przygotowania do egzaminu na poziomie ACC. Warsztaty będą także doskonałą okazją do omówienia dotychczasowych doświadczeń i wyzwań z pracy z Klientami oraz rozwianie ewentualnych wątpliwości związanych z kompetencjami ICF oraz kodeksem etycznym ICF.

Uwagi:
Uczestnicy warsztatu otrzymują zaświadczenie ukończenia 7 godzin mentorcoachingu. Warsztat odbędzie się w grupie liczącej 6- 10 osób.
Podczas warsztatu każdy z uczestników przeprowadza sesję coachingową oraz otrzyma informację zwrotną od grupy i od prowadzącego. Dzięki temu wszyscy mają możliwość przedyskutowania poszczególnych kompetencji na przykładach. Przed rozpoczęciem warsztatów każdy uczestnik powinien zapoznać się z 11 kompetencjami ICF (dostępne na stronie http://icf.org.pl) oraz przesłać do organizatorów swoje wątpliwości, pytania, komentarze. Dodatkowo każdy z uczestników przygotowuje 1-2 sytuacje, z którymi chciałby popracować jako klient podczas warsztatów.

Miejsce warsztatów:
Sala szkoleniowa w centrum Rzeszowa (dokładny adres zostanie podany zainteresowanym)
Cena: 700 zł +VAT

Zapisy i dalsze informacje:
Ewa Palczak, kom: 600-218-770, e-mail: e.palczak@frog.pl
Piotr Adasiewicz, kom: 501-332-745, e.mail: piotr@adasiewicz.eu
Piotr A.

Piotr A. trener/coach

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)


Obrazek

zaprasza wszystkich członków i sympatyków na kolejne spotkanie o charakterze otwartym, które odbędzie się 20 stycznia 2012 o godz. 17.30 w sali konferencyjnej mieszczącej się w kamienicy Rynek 8 w Rzeszowie (wejście jak do SARP lub przez pub Nora Aktora).

Gość specjalny, Bartosz Berendt – Prezes International Coach Federation, Poland poprowadzi warsztat pt.: „Lider, czyli kto?”

Wstęp wolny!
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy jednak o potwierdzenie uczestnictwa drogą mailową: e.palczak@frog.pl lub piotr@adasiewicz.eu.

Współczesne przywództwo to "prowadzenie innych" poprzez inspirowanie ich swoim rozumieniem wizji i misji. Dzisiejsze organizacje stają się mniej hierarchiczne i bardziej "płaskie" w strukturze, zaś wykonywana przez ludzi praca wymaga coraz większej autonomii i "wolnej przestrzeni", dlatego podstawowe relacje pomiędzy ludźmi pracującymi razem w zespołach i przedsiębiorstwach zmieniają się. Bardziej niż tradycyjnej relacji "lider - podwładny" przedsiębiorstwa i organizacje będą w przyszłości potrzebowały relacji "lider - lider".
Podczas warsztatu przyjrzymy się trzem komponentom nowoczesnego przywódcy, który:
1) jest gotowy podejmować decyzje i działać z wyprzedzeniem, zdaje sobie sprawę zawczasu z konsekwencji wydarzeń i sytuacji oraz wcześniej prowokuje zdarzenia, które przybliżają do osiągnięcia założonych celów. Takie działanie wymaga od lidera umiejętności skutecznego dostrzegania nikłych sygnałów płynących z otoczenia i rozwijania sprawności umysłu, która umożliwi właściwą i natychmiastową reakcję oraz wyzwolenie niezbędnych pokładów energii,
2) osiąga harmonię w swoich własnych wartościach i pragnieniach oraz pragnieniach innych osób w celu efektywnego współdziałania w dążeniu do rezultatów. Przewodzi poprzez udział i angażowanie innych, buduje relację i kulturę, które sprzyjają działaniu,
3) określa, co jest ważne oraz jest nieustępliwy tam gdzie najmniejszym wysiłkiem można osiągnąć największy efekt, jest gotów działać intuicyjnie nie czekając na uzgodnienie wszystkich najdrobniejszych szczegółów oraz wytrwale dąży do celu, mając jednocześnie świadomość kiedy należy się zatrzymać.

Warsztat dostarczy inspiracji i narzędzi do kształtowania postawy przywódcy, niezbędnej w przewodzeniu zespołom, będzie kolejnym krokiem na drodze rozwoju osobistego uczestników i wzrostu ich efektywności w roli przywódcy w pracy z zespołami.

Serdecznie zapraszamy na spotkanie!

Zarząd Podkarpackiego
Klubu Coachingu i Mentoringu

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maria Tarnowska

Maria Tarnowska Kierownik ds.
szkoleń

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Zapraszam na szkolenia!

Ostatnie WOLNE MIEJSCA!

I SZKOLENIE : Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wg ISO 22000/HACCP


Profil uczestników:

Szkolenie kierowane jest do auditorów wewnętrznych oraz kandydatów na auditorów wewnętrznych systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności.

Termin: 28-29 STYCZNIA 2012 r.
Miejsce: KRAKÓW


Czas trwania: 16 godzin (2 dni)

Cena: 600 zł netto plus 23 % VAT (738 zł brutto)
Specjalna cena dla Studentów: 350 zł brutto!


Program szkolenia:

1.Wprowadzenie w tematykę zarządzania bezpieczeństwem żywności wg normy ISO 22000:2005 oraz systemu HACCP wg Codex Alimentarius.
2.Najważniejsze aspekty dotyczące jakości produkowanej żywności.
3.Wymagania Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Higienicznej (GMP/GHP) przy produkcji i dystrybucji żywności.
4.Regulacje prawa żywnościowego Polski i UE
5.Struktura i koncepcja normy ISO 22000:2005 oraz Codex Alimentarius.
6.Wymogi dokumentacji systemowej (procedury, zapisy).
7.Istota i cel przeprowadzania auditów. Omówienie normy ISO 19011.
8.Organizowanie i przebieg auditu wewnętrznego.
9.Sylwetka auditora (postawa osobista, zasady etyczne).
10.Procedury dotyczące auditów wewnętrznych.
11.Opracowanie planu auditu.
12.Opracowanie listy pytań kontrolnych.
13.Podstawy logiki - stwierdzanie faktów i formułowanie wniosków.
14.Stwierdzenie niezgodności - prawidłowe formułowanie niezgodności, dowodu, przyporządkowanie niezgodności do punktu normy.
15.Spotkanie zamykające i raport z auditu – umiejętność przeprowadzenie spotkania.
16.Działania korygujące - opracowanie zakresu i weryfikacja działań korygujących.

II SZKOLENIE : Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg ISO

Profil uczestników:

Szkolenie kierowane jest do auditorów wewnętrznych oraz kandydatów na auditorów wewnętrznych systemu zarządzania jakością.

Termin szkolenia: 4-5 LUTY 2012 r.
Miejsce: KRAKÓW

Cena: 500 zł netto plus 23 % VAT (615 zł brutto)
Specjalna cena dla Studentów: tylko 320 zł brutto!!


Program szkolenia:

1.Wprowadzenie w tematykę zarządzania jakością wg norm serii PN-EN ISO 9000.
2.System Zarządzania Jakością - interpretacja normy PN-EN ISO 9001:2009.
3.Zmiany w normie ISO 9001:2009
4.Dokumentacja Systemu Zarządzania Jakością (Księga Jakości, procedury). Istota i cel przeprowadzania auditów Systemu Zarządzania Jakością. Omówienie normy ISO 19011.
5.Organizowanie i przebieg auditu wewnętrznego.
6.Sylwetka auditora (postawa osobista, zasady etyczne).
7.Procedury dotyczące auditów wewnętrznych.
8.Opracowanie planu auditu.
9.Opracowanie listy pytań kontrolnych.
10.Techniki komunikowania się.
11.Podstawy logiki - stwierdzanie faktów i formułowanie wniosków.
12.Stwierdzenie niezgodności - prawidłowe formułowanie niezgodności, dowodu, przyporządkowanie niezgodności do punktu normy PN-EN ISO 9001:2009.
13.Zebranie zamykające i raport z auditu - umiejętność przeprowadzenie zebrania.
14.Działania korygujące - opracowanie zakresu i weryfikacja działań korygujących.

III SZKOLENIE : Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001

Profil uczestników:

Szkolenie kierowane jest do pełnomocników oraz kandydatów na pełnomocników systemu zarządzania jakością.

Termin szkolenia: 11-12 LUTY 2012 r.
Miejsce: KRAKÓW


Czas trwania: 16 godzin (2 dni)

Cena: 550 zł netto plus 23 % VAT (676,50 zł brutto)
Specjalna cena dla Studentów: 350 zł brutto!


Program szkolenia:

1.Wprowadzenie i główne założenia zarządzania jakością.
2.8 zasad systemu zarządzania.
3.Planowanie systemu zarządzania jakością.
4.Wdrażanie systemu zarządzania jakością zgodnie z cyklem PDCA
5.Weryfikacja systemu zarządzania jakością.
6.Doskonalenie systemu zarządzania jakością
7.Rola Pełnomocnika na etapie planowania, wdrażania, weryfikacji i doskonalenia systemu.
8.Polityka jakości oraz jej realizacja poprzez wizję, misję, strategie i cele przedsiębiorstwa.
9.Wymagania normy ISO 9001:2000 / ISO 9001:2008.
10.Dokumentacja systemu zarządzania jakością.
11.Zasady auditowania.
12.Certyfikacja Systemu Zarządzania.

Aby zgłosić swoje uczestnictwo w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://incert.pl (http://incert.pl/p_formularz_zgloszenie.html).
Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

DLA OSÓB Z GOLDEN LINE 5 % ZNIŻKI !


Kontakt:
Incert
ul. Kolumba 88/89, lok. 119
70-035 Szczecin
http://incert.pl

Maria Tarnowska
Kierownik ds. szkoleń
e-mail: maria.tarnowska@incert.pl
Tel./fax: 091 469 45 53
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

W imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER serdecznie zapraszam do udziału w 2-dniowym szkoleniu:

Zamówienia publiczne dla Wykonawców i Zamawiających - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
RZESZÓW Hotel Prezydencki***
1-2 marca 2012



Obrazek


Program szkolenia:

Dzień I

1. Uprawnienia i obowiązki wykonawcy i zamawiajacego w systemie zamówień publicznych:
- zasady udzielania zamówień i ich wpływ na prawidłowość prowadzenia procedury
- pojęcie oferty , oferta jako odzwierciedlenie zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- uprawnienia do reprezentacji podmiotów
- wykonawcy występujący wspólnie
- osoby fizyczne jako wykonawcy
- podpis , parafka , faksymile

2. Warunki udziału w postępowaniu :
- dokumenty jakich może żądać zamawiający w postępowaniu na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – przykłady
- opis spełniania warunków udziału w postępowaniu
- podwykonawstwo w zamówieniach publicznych – jakich informacji można żądać
- referencje : forma i treść
- poleganie na zasobach innych podmiotów – zasady dokumentowania
- wybrane orzecznictwo KIO

3. Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – uprawnienia wykonawców
- formułowanie tzw. „zapytań”
- obowiązki zamawiajacego w zakresie wyjaśniania treści specyfikacji
- okoliczności przesunięcia terminu składania ofert i zmiana treści ogłoszenia

4. Termin związania ofertą:
- ważne terminy
- zasady przedłużania terminu związania ofertą
- ważność oferty
- umowa po okresie związania ofertą – orzecznictwo KIO

5. Uzupełnianie oświadczeń i dokumentów:
- zasady i zakres uzupełniania
- wykluczenie z postępowania
- utrata wadium ( co zrobić, aby nie stracić wadium ?)
- formy wadium – czy można zmienić formę wadium?

Dzień II

6. Oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz inne w sposób istotny nie wpływające na treść oferty:
- co jest oczywistą omyłką pisarską ?
- co jest oczywistą omyłką rachunkową?
- pojecie innej omyłki – przykłady wraz z orzecznictwem KIO
- rażąco niska cena – zasady kwalifikacji , zasady dokumentowania i uzasadniania wyjaśnień w kwestii rażąco niskiej ceny

7. Środki odwoławcze :
- art.181 – narzędzie dla wykonawców
- odwołanie / przesłanki wniesienia odwołania / forma i treść odwołania
- ważne terminy
- skarga do sądu

8. Zawarcie umowy i zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
- Kodeks Cywilny i umowy w sprawie zamówienia publicznego
- zmiana formy należytego wykonania umowy.

9. Protokół z postepowania
- obowiązki dokumentacyjne zamawiającego
- udostępnianie dokumentacji przetargowej
- kopiowanie , przesyłanie dokumentacji przetargowej

10. Projekty realizowane wspólnie przez partnerów publicznych i prywatnych
- modele partnerstwa publiczno – prywatnego
- korzyści i zagrożenia w partnerstwo publiczno – prywatnym.

Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

-szkolenie trwa 2 dni (16h);
-zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz w godzinach 09:00 - 17:00 drugiego dnia;
-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób.
-w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch

Opcjonalnie:
Istnieje możliwość dokonania rezerwacji noclegu w tym samym hotelu*** w którym odbywa się szkolenie.
Szczegóły dostępne pod numerem telefonu (61) 8 102 194, zachęcamy również do kontaktu drogą elektroniczną: info@szkolenia-semper.pl

Inwestycja:
990 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne,
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Pozostałe informacje oraz formularz zgłoszenia dostępne na naszej stronie internetowej: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Inwestowanie jeszcze nigdy nie było takie łatwe!
Dowiedz się jak inwestować szybko, bez ryzyka i z dużym zyskiem. Poznaj strategie najlepszy na świecie i osiągaj takie sukcesy jak oni! Tylko teraz masz niepowtarzalną okazję posiąść tą wiedzę za darmo!

http://www.adamprzemyk.pl/jak-inwestowac.html


Obrazek
Aleksandra Suchowiejko

Aleksandra Suchowiejko Trener Biznesu,
Psycholog

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Szkolenie dofinansowane, bezpłatne dla pracowników firm dla mikro i małych przedsiębiorstw z Województwa Podkarpackiego.

AUTOPREZENTACJA – CZYLI JAK SKUTECZNIE PRZEKONYWAĆ INNYCH.

Projekt szkoleniowy: „Ponadregionalna Kuźnia Kadr”

Partner projektu: Trenerzy Niezależni

Miejsce szkolenia: Rzeszów centrum

Data szkolenia: 23-25 kwiecień 2012

Godziny szkolenia: 9.00-16.00

Grupa szkoleniowa: 15 - 20 osób

Prowadzący szkolenie: Aleksandra Suchowiejko

Program szkolenia:
 Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
 Czy komunikujemy się tylko słownie? Co słyszy i widzi rozmówca.
 Umiejętności autoprezentacyjne, mające wpływ na profesjonalny wizerunek.
 Moc sprawcza wynikająca z gestów:
• Wyraz twarzy – zastosowanie mimiki.
• Sposób patrzenia, kontakt wzrokowy.
• Wygląd zewnętrzny.
• Kongruencja.
• Głos – skala, tempo, nasilenie.
• Język, pauzy i parajęzyk.
 Pewność siebie – cecha wrodzona czy umiejętność?
 Cztery wymiary wizerunku: wiarygodność, umiejętność wzbudzania sympatii, atrakcyjność interpersonalna oraz dominacja.
 Dress code – zasady ubioru w biznesie.
 Podobieństwa jako najskuteczniejsza technika nawiązywania kontaktu.
 Reguły wywierania wpływu.
 Pozawerbalne sposoby wzbudzania sympatii i pozyskiwania uwagi rozmówcy.
 Jak powstaje stres i sposoby radzenia sobie ze stresem.
 Praktyczny trening z kamerą, informacje zwrotne, analiza postaw, gestów i mowy werbalnej.
 Podsumowanie oraz wypracowanie indywidualnego planu rozwoju.

Projekt pokrywa koszty: przygotowania i realizacji szkolenia, materiałów dla uczestników, certyfikatów, wyżywienia, sali szkoleniowej. Nie pokrywa kosztów dojazdu i noclegów.

Koszt, jaki musi wnieść pracodawca jest rozliczony poprzez wynagrodzenie szkolącego się pracownika wyliczone proporcjonalnie w odniesieniu do czasu udziału pracownika w szkoleniu.
Innymi słowy pracodawca nie pokrywa żadnych kosztów szkolenia oprócz zapłaty pracownikowi, który w tym dniu zamiast w pracy, będzie na szkoleniu.

Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Podddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw realizuje pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o udziale w szkoleniu albo świadectwo ukończenia kursu.

WARUNKI UCZESTNICTWA:
Uczestnicy szkolenia muszą spełniać następujące kryteria:
- są pracownikami mikro, małych przedsiębiorstw/firm zarejestrowanych na terenie Województwa Podkarpackiego

REKRUTACJA

Zgłoszenia należy przesyłać na adres:
aleksandra.suchowiejko@trenerzy-niezalezni.pl

W celu zgłoszenia się na szkolenie należy pobrać i wypełnić dokumenty znajdujące się pod adresem:
http://www.pkk.rzeszow.pl/pl/164/2/dokumenty_do_pobran...

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
aleksandra.suchowiejko@trenerzy-niezalezni.pl

Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.
Aleksandra Suchowiejko

Aleksandra Suchowiejko Trener Biznesu,
Psycholog

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Szkolenie dofinansowane, bezpłatne dla pracowników firm z mikro i małych przedsiębiorstw z Województwa Podkarpackiego.

TECHNIKI ZAPAMIĘTYWANIA METODĄ SKOJARZEŃ ORAZ TRENING TWÓRCZEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW

Projekt szkoleniowy: „Ponadregionalna Kuźnia Kadr”

Partner projektu: Trenerzy Niezależni

Miejsce szkolenia: Rzeszów centrum

Data szkolenia: 19-21 marzec 2012

Godziny szkolenia: 9.00-16.00

Grupa szkoleniowa: 15 - 20 osób

Prowadzący szkolenie: Aleksandra Suchowiejko

Program szkolenia:

 Podnoszenie efektywności pracy umysłu.
 Co oferują mnemotechniki?
 Zasady doskonałej pamięci.
 Test sprawności pamięciowej.
 Trzy główne techniki pamięciowe
 Skuteczne zapamiętywanie imion i nazwisk, stanowiska i miejsca pracy w biznesie.
 Jak zapamiętywać bez zbędnych notatek teksty przemówień, przebieg narad i posiedzeń.
 Notatki linearne.
 Zasady stosowania map graficznych – jak usprawnić swoje notatki w pracy.
 Zasady efektywnej nauki i system powtórek.
 Czynniki hamujące i stymulujące twórcze myślenie w organizacjach.
 Techniki twórczego myślenia.
 Rozwiązanie problemu nie do rozwiązania.
 Burza mózgów.
 Trening wykorzystania różnych technik rozwiązywania problemów.

Projekt pokrywa koszty: przygotowania i realizacji szkolenia, materiałów dla uczestników, certyfikatów, wyżywienia, sali szkoleniowej. Nie pokrywa kosztów dojazdu i noclegów.

Koszt, jaki musi wnieść pracodawca jest rozliczony poprzez wynagrodzenie szkolącego się pracownika wyliczone proporcjonalnie w odniesieniu do czasu udziału pracownika w szkoleniu.
Innymi słowy pracodawca nie pokrywa żadnych kosztów szkolenia oprócz zapłaty pracownikowi, który w tym dniu zamiast w pracy, będzie na szkoleniu.

Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Podddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw realizuje pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o udziale w szkoleniu albo świadectwo ukończenia kursu.

WARUNKI UCZESTNICTWA:
Uczestnicy szkolenia muszą spełniać następujące kryteria:
- są pracownikami mikro, małych przedsiębiorstw/firm zarejestrowanych na terenie Województwa Podkarpackiego

REKRUTACJA

Zgłoszenia należy przesyłać na adres:
aleksandra.suchowiejko@trenerzy-niezalezni.pl

W celu zgłoszenia się na szkolenie należy pobrać i wypełnić dokumenty znajdujące się pod adresem:
http://www.pkk.rzeszow.pl/pl/164/2/dokumenty_do_pobran...

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
aleksandra.suchowiejko@trenerzy-niezalezni.pl

Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.
Grzegorz Hansdorfer

Grzegorz Hansdorfer Student, Uniwersytet
Ekonomiczny we
Wrocławiu

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Zapraszam serdecznie na bezpłatną konferencję "Inwestowanie i oszczędzanie w trudnych czasach".

Konferencje odbędzie się w Krakowie 7-8 marca 2012 w Hotelu Unicus, przy ul. Floriańskiej 35 / Św. Marka 20

Rejestracja online: http://www.grupatrinity.pl/wydarzenia
Więcej informacji pod numerem telefonu: (71) 712 21 34

Harmonogram konferencji:

7 marca 2012 r. (środa)
11:45 - 12:00 Rejestracja uczestników
12:00 - 12:15 Oficjalne rozpoczęcie konferencji
12:15 - 13:30 Obligacje korporacyjne – inwestycja na trudne czasy
13:30 - 13:45 Przerwa kawowa
13:45 – 14:30 Jak wybrać ciekawy cel inwestycyjny?
14:30 – 16:00 Rynek Catalyst jako miejsce bezpiecznych inwestycji
16:00 – 17:00 Dywersyfikacja portfela inwestycyjnego w oparciu o NewConnect i Catalyst
17:00 – 18:00 Lunch

8 marca 2012 r. (czwartek)

09:45 - 10:00 Rejestracja uczestników
10:00 – 11:30 Inwestowanie w złoto – bezpieczna przystań dla kapitału.
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:15 Praktyczne strony inwestowania cz.1
13:15 – 14:00 Lunch
14:00 – 15:30 Praktyczne strony inwestowania cz.2

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Szkolenie bezpłatne (dofinansowane) dla pracowników firm z mikro i małych przedsiębiorstw z Województwa Podkarpackiego.

SZTUKA NEGOCJACJI ZOBOWIĄZAŃ. (NEGOCJACJE TRUDNE)

Projekt szkoleniowy: „Ponadregionalna Kuźnia Kadr”

Partner projektu: Trenerzy Niezależni
Miejsce szkolenia: Rzeszów centrum
Data szkolenia: 25-27 kwiecień 2012
Godziny szkolenia: 9.00-16.00
Grupa szkoleniowa: 15 - 20 osób
Prowadzący szkolenie: Dariusz Sidor

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

 Większa kontrola płynności finansowej.
 Działania prewencyjne zapobiegające powstawaniu zaległości.
 Wyższa jakość obsługi klienta.
 Zmniejszenie stresu w przypadku współpracy z klientami „trudnymi”.
 Zwiększenie skuteczności negocjacji windykacyjnych.

PROGRAM SZKOLENIA

 Przygotowanie do negocjacji.
 Działania prewencyjne.
 Poznanie typologii klienta i dostosowanie komunikatu do klienta.
 Sposoby prowadzenia negocjacji windykacyjnych w zależności od typu zaległości i typologii klienta.
 Jak poradzić sobie z emocjami w trakcie negocjacjach.
 Sankcji, rodzaje sankcji i zasad ich zapowiadania.
 Prezentacja techniki perswazji wykorzystywanych w negocjacjach windykacyjnych.
 Techniki budowania relacji i jednoczesnego prowadzenia skutecznej negocjacji windykacyjnej.

Projekt pokrywa koszty: przygotowania i realizacji szkolenia, materiałów dla uczestników, certyfikatów, wyżywienia, sali szkoleniowej. Nie pokrywa kosztów dojazdu i noclegów.

Pracodawca nie pokrywa żadnych kosztów szkolenia oprócz zapłaty pracownikowi, który w tym dniu zamiast w pracy, będzie na szkoleniu.

Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Podddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw realizuje pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o udziale w szkoleniu albo świadectwo ukończenia kursu.

WARUNKI UCZESTNICTWA:
Uczestnicy szkolenia muszą spełniać następujące kryteria:
- są pracownikami mikro, małych przedsiębiorstw/firm zarejestrowanych na terenie Województwa Podkarpackiego

REKRUTACJA

Zgłoszenia należy przesyłać na adres:
dariusz.sidor@op.pl

W celu zgłoszenia się na szkolenie należy pobrać i wypełnić dokumenty znajdujące się pod adresem:
http://www.pkk.rzeszow.pl/pl/164/2/dokumenty_do_pobran...

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
dariusz.sidor@op.pl

Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)


Obrazek


Zapraszam na szkolenie: Skuteczne wyszukiwanie informacji biznesowej

Termin szkolenia: 31 marca 2012r. godz. 9.00 (8 godzin)
Miejsce: ul. Rzemieślnicza 20/124 Kraków
Cena: Osoby prywatne - 290 zł
Firmy i Instytucje 290 zł+23% VAT (356,70 zł brutto)

Dzięki szkoleniu nauczysz się:
• Szybciej i skuteczniej odnajdywać potrzebne informacje,
• Weryfikować partnerów biznesowych przez Internet,
• Tworzyć własny monitoring Internetu,
• Szukać w taki sposób, który pozwoli zaoszczędzić Twój czas,
• Budować własne strategie wyszukiwania i przeprowadzania badań źródłowych nie tylko w Internecie,
• Oceniać zdobyte informacje,
• Przetwarzać je zgodnie z prawem.

Przekonasz się, że cenne informacje można znaleźć nie tylko w Internecie.

Autorka programu oraz prowadząca:
Patrycja Hrabiec-Hojda - główny infobroker. Doktorantka na Uniwersytecie Jagiellońskim, absolwentka Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Akademii Pedagogicznej w Krakowie oraz Wydziału Zarządzania AGH. Wyszukiwaniem informacji zajmuje się od ponad pięciu lat, głównie z dziedziny medycyny, zagadnień biznesowych oraz technicznych. Jak mówią o niej znajomi: przeczytała całe Google, a Internet nosi w torebce. Członek ISKO.

Szkolenie odbywa się w kameralnej grupie 8 osób, co pozwala na indywidualne podejście do każdego uczestnika. Po skończonym kursie uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.


Program szkolenia, oraz szczegółowe informacje.

Kontakt:
Bartłomiej Kaliński
New Business Manager

Krakowska Agencja Infobrokerska
ul. Rzemieślnicza 20/124
30-363 Kraków
Mobile:+48 534 86 19 44
Telefon: +48 12 376 47 07
Faks: +48 12 376 47 06
e-mail: bkalinski@infobrokerska.pl
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Zapraszamy na II Kongres Wealth Management
"Jak skutecznie pomnażać i zarządzać majątkiem"


Obrazek


Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje - Benjamin Franklin

Myśl, która przyświecała Benjaminowi Franklinowi już w XVIII wieku, pozostaje w użyciu do dnia dzisiejszego, szczególnie w kontekście zarządzania majątkiem. To świadomość istnienia zagrożeń i możliwości, jakie stawia przed inwestorami współczesny rynek, jest podstawą wszystkich działań inwestycyjnych, których głównym celem jest maksymalizacja zysków. Dlatego tak istotna jest znajomość narzędzi, które umożliwiają sprawne i efektywne zarządzanie majątkiem.

Efektywne zarządzanie majątkiem to umiejętność, która wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również świadomości dynamicznego rozwoju rynku inwestycyjnego. Naszym celem jest przedstawienie wachlarza możliwości, jakie daje inwestorom współczesny rynek. Wiedza ta pozwoli Państwu wyznaczyć odpowiednią strategię, a tym samym zwiększyć efektywność zarządzania bieżącym portfelem inwestycyjnym.

Udział w II Kongresie Wealth Management 2012 umożliwi Państwu zapoznanie się nie tylko z innowacyjnymi narzędziami i rozwiązaniami, służącymi do podnoszenia efektywności działań, mających na celu skuteczne zarządzanie majątkiem. To również szansa na poznanie zagadnień, związanych z optymalizacją podatkową i prawną inwestycji, które mają duży wpływ na wzbogacenie Państwa portfela inwestycyjnego. Podczas Kongresu skoncentrujemy również na sposobach nadzorowania inwestycji i dopasowywania ich do sytuacji, panującej na rynku.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy Kongresie!

Anna Dawidowska
Prezes Zarządu
IPO SA

Program konferencji
08.45 Otwarcie Kongresu
09.00 - 09.30 Wpływ gospodarki światowej na sytuację makroekonomiczną Polski i inwestycje (perspektywy na lata 2012 i 2013)
09.30 - 10.00 Jak zbudować zyskowny i bezpieczny portfel inwestycyjny – wybrane strategie inwestycyjne
10.00 - 10.30 Rynek obligacji Catalyst – miejsce bezpiecznych inwestycji
10.30 - 11.00 Transfer międzypokoleniowy – najpopularniejsze struktury i rozwiązania gwarantujące zabezpieczenie i przekazanie majątku
11.00 - 11.20 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
11.20 - 11.50 Polskie fundusze inwestycyjne
11.50 - 12.20 Zagraniczne fundusze inwestycyjne
12.20 - 12.50 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
12.50 - 13.20 Usługa Asset Management – aktywne zarządzanie alokacją i dopasowanie struktury portfela klienta do zmieniających się warunków rynkowych
13.20 - 13.40 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
13.40 - 14.10 Planowanie inwestycji ukierunkowane na minimalizację obciążeń podatkowych
14.10 - 14.40 Produkty ustrukturyzowane sposobem na ochronę kapitału
14.40 - 15.10 Inwestycje w nieruchomości jako atrakcyjny sposób pomnażania kapitału
15.10 - 15.40 Ochrona majątku – najpopularniejsze sposoby zabezpieczeń aktywów
15.40 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami i zakończenie Kongresu

Tematy alternatywne:

* Transakcje sprzedaży i zakupów przedsiębiorstw, ich zorganizowanych części, różnego rodzaju aktywów i pasywów
* Inwestowanie w złoto – bezpieczna forma pomnażania kapitału
* Niestandardowe produkty inwestycyjne
* Wine banking jako produkt inwestycyjny
* Inwestowanie w sztukę (Art Banking)

Udział w Kongresie:
Koszt uczestnictwa w II Kongresie Wealth Management: 700 zł + VAT
Druga osoba z firmy otrzymuje rabat 50 %.

Zgłoszenia:
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podstawie otrzymanego zgłoszenia, zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie uczestnictwa .Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.wealthmanagement.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt

Liczba miejsc jest ograniczona.

tel.: +48 71 725 59 33
www.wealthmanagement.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek
Jolanta Duraj

Jolanta Duraj Specjalista ds HR,
Trener, Konsultant

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

TEMAT: SKUTECZNY MENEDŻER

PROJEKT SZKOLENIOWY: "PODKARPACKA KUŹNIA KADR"
DATA SZKOLENIA: 11-13 KWIECIEŃ 2012, oraz 25-27 KWIECIEŃ 2012
MIEJSCE SZKOLENIA: RZESZÓW
GODZINY: 9-16
GRUPA SZKOLENIOWA: 15-20 osób
TRENER PROWADZĄCY: Jolanta Duraj, http://yolid.pl

WSTĘP
Prezentowany program szkoleniowy zawiera w sobie wszystkie najważniejsze elementy wiedzy potrzebnej do pełnienia funkcji menadżera zespołu. Osoba występująca w tej roli bierze na siebie odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie organizacji poprzez skuteczne kierowanie ludźmi, którzy tą organizację tworzą. Nie jest to zadanie łatwe, ale poznając techniki i narzędzia skutecznego menadżera można w krótkim czasie zwiększyć swoją efektywność na tym polu. Szkolenie dedykowane jest osobom pełniącym funkcje kierownicze zarówno w mniejszych jak i większych organizacjach. Będzie przydatne i tym, którzy stawiają pierwsze kroki w roli lidera zespołu jak i tym, którzy od lat metodą prób i błędów starali się znaleźć najlepsze sposoby na efektywne zarządzanie ludźmi. Stanowi prawdziwe kompendium wiedzy, pozwala ją uporządkować i udoskonalić swoje umiejętności.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
• Zwiększenie skuteczności kierowania ludźmi
• Rozwój kompetencji lidera zespołu
• Sprawnie funkcjonujący zespół pracowników
• Zwiększenie motywacji u podległych pracowników

REALIZOWANE CELE

Uczestnicy tego szkolenia:
• Zdiagnozują swój styl kierowania ludźmi i poznają skuteczne metody jego rozwijania
• Dowiedzą się jak indywidualizować oddziaływania na członków zespołu
• Poznają efektywne narzędzia motywowania pozafinansowego i delegowania uprawnień
• Zrozumieją istotę kontrolowania i egzekwowania wykonania zadań w perspektywie efektywności pracowników i całego zespołu
• Podzielą się swoim doświadczeniem pomiędzy sobą, co wpłynie pozytywnie na ich integrację, dobre relacje oraz codzienną komunikację

PROGRAM 3 dni

Sesja 1. Wprowadzenie:
• Przedstawienie się trenera i uczestników
• Cele i program szkolenia
• Ustalenie reguł pracy w czasie szkolenia

Sesja2. Rola lidera
• Skutecznie działający zespół a rola lidera – wprowadzenie do tematu
• 4 style kierowania pracownikami - koncepcja przywództwa sytuacyjnego Hershey`a i Blancharda w praktyce kierowników
• Mój styl kierowania a charakterystyka moich pracowników – dostosowanie stylu zarządzania do poziomu doświadczenia i motywacji pracowników
• Style komunikacji a style kierowania – efektywność komunikatów w zależności od doświadczenia i motywacji pracownika.
• Analiza wyzwań w kierowaniu ludźmi – zastosowanie teorii w odniesieniu do przykładów z życia uczestników

Sesja 3. Motywowanie pracowników
• Motywowanie pracowników, jako element codziennego zarządzania zespołem
• Czynniki motywacyjne a potrzeby poszczególnych osób – teorie motywacji w praktyce
• Motywacja pracownika a otoczenie firmowe
• Lider zespołu jako czynnik motywujący/ demotywujący do pracy; szersze spojrzenie na kierowanie zespołem
• Konstruktywny feedback - ćwiczenia praktyczne w prowadzeniu trudnych rozmów z podwładnymi.
Sesja 4. Delegowanie, jako podstawowa funkcja kierownika
• Trudności i obawy przed delegowaniem
• Zadania do delegowania a zadania do wykonania – podział zadań wykonywanych przez kierowników
• Etapy i zasady delegowania zadań pracownikom – w odniesieniu do przykładów z życia innych firm
• Delegowanie, jako jedno z narzędzi wspierających zarządzanie czasem kierownika

Sesja 5. Kontrola i ocena wykonania zadań
• Rola monitoringu w czasie wykonywania zadań przez pracowników
• Błędy w kontroli a brak efektów pracowników – wskazówki dla przełożonego
• Egzekwowanie, jako konsekwencja dobrze wykonanego procesu delegowania i monitorowania zadań przez pracowników
• Ocena pracowników a jego rozwój

Sesja 6. Podsumowanie szkolenia
• Lider zespołu i jego autorytet – perspektywa Zespołu, Jednostki, Zadania
• Plan rozwoju uczestników

Projekt pokrywa koszty: przygotowania i realizacji szkolenia,
materiałów dla uczestników, certyfikatów, wyżywienia, sali
szkoleniowej. Nie pokrywa kosztów dojazdu i noclegów.

Koszt, jaki musi wnieść pracodawca jest rozliczony poprzez
wynagrodzenie szkolącego się pracownika; wyliczone proporcjonalnie
w odniesieniu do czasu udziału pracownika w szkoleniu.
Innymi słowy pracodawca nie pokrywa żadnych kosztów szkolenia
oprócz zapłaty pracownikowi, który w tym dniu zamiast w pracy,
będzie na szkoleniu!

Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Priorytet VIII, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i
przedsiębiorstw w regionie, Podddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju
kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw realizuje
pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o udziale w szkoleniu albo
świadectwo ukończenia kursu.

WARUNKI UCZESTNICTWA:
Uczestnicy szkolenia muszą spełniać następujące kryteria:
- są pracownikami lub właścicielami mikro, małych przedsiębiorstw/firm
zarejestrowanych na terenie Województwa Podkarpackiego

REKRUTACJA

Zgłoszenia należy przesyłać na adres:
jolantaduraj@yolid.pl; jolantaduraj@gmail.com

W celu zgłoszenia się na szkolenie należy pobrać i wypełnić
dokumenty znajdujące się pod adresem:
http://www.pkk.rzeszow.pl/pl/164/2/dokumenty_do_pobran...

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
jolantaduraj@yolid.pl

Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

ANIMACJA CZASU WOLNEGO

Szkolenia animatorów Stageman Polska to najlepsza okazja na zdobycie nowego zawodu i poszerzenie umiejętności praktycznych! Jeśli chcesz nauczyć się tańców animacyjnych, gier, zabaw, występów scenicznych oraz poznać pracę animatora od A do Z zapraszamy na jedyne tego typu szkolenie w kraju, przygotowane przez autora pierwszej w Polsce książki na temat animacji czasu wolnego!

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu. Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie. Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.

Program i opieka merytoryczna:
Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książek: "Piłka siatkowa kobiet" (2005), "Podręcznik animatora czasu wolnego" (2008), "Animacja czasu wolnego" (2009) i "Psychologia eventów" (2011) oraz wielu innych publikacji z tych zakresów. Członek Stowarzyszenia Branży Eventowej i Event Managers Club. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją. Prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu, a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie ("Animacja czasu wolnego" doczekała się już 5 wydania). Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Kreta, Tunezja, Zakynthos, Turcja czy Jamajka. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet czy Neckermann Polska. Za swoją działalność otrzymał w 2010 roku tytuł "Mecenasa Zdrowia". Wykłada na uczelniach, doradza firmom turystycznym, publikuje w takich czasopismach jak "Hotelarz", "Rynek Turystyczny" czy "Psychologia Biznesu". Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje swoim kursantom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.

Nasi Trenerzy:
Szkolenie prowadzi jeden z trzech naszych najwybitniejszych specjalistów od animacji: Jakub B. Bączek, Paweł Cieślak, Tomasz Misztal lub Joanna Gradomska. Są to praktycy, animatorzy z pasji i powołania. Wiedzę przekazują w sposób interaktywny i nie pozwalają się nudzić. Starannie dobrana kadra doświadczonych Animatorów sprawia, że każde szkolenie jest prawdziwą przygodą a kursanci wręcz nie mogą się doczekać na jego termin. Gwarantujemy doskonałą zabawę, mnóstwo praktycznych informacji (które przydadzą się nie tylko w animacji, ale i w życiu) oraz niezapomniane emocje dzięki zintegrowaniu się grupy i energii, którą wywołują tańce mini disco i wspólne zabawy.

Najbliższe szkolenia:
- Rzeszów: 09 - 10 czerwca
- Katowice: 23 - 24 czerwca
- Olsztyn: 30 czerwca - 01 lipca

Program®:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do wysiłku?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?


Patronat merytoryczny: ŚLĄSKI ODDZIAŁ POLSKIEJ IZBY TURYSTYKI
Patronat medialny: DZIENNIK TURYSTYCZNY

Cena: 350 zł
W cenę wliczone jest:
a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały do szkolenia (balony, zabawki itp.)
c) certyfikat w języku polskim i angielskim
d) książka Jakuba B. Bączka „Animacja czasu wolnego”
e) zniżki na kolejne szkolenia Stageman
f) propozycja pracy w animacji!!!


Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- poznasz i przetestujesz na własnej skórze różne scenariusze zabaw;;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowe, kreatywne osoby;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).


5 powodów, żeby zapisać się już dziś:
1) nasze szkolenia prowadzą najlepsi animatorzy w kraju - praktycy, a nie wykładowcy akademiccy, który przekazują wiedzę na temat turystyki w teorii
2) naszemu szkoleniu patronuje Jakub B. Bączek (autor pierwszej w Polsce książki na temat animacji), Polska Izba Turystyki - oddział Śląski (największa organizacja turystyczna w Polsce) i Dziennik Turystyczny (znany każdemu, kto interesuje się czasem wolnym)
3) wspaniałe gry i zabawy oraz tańce mini disco nadają się na każdą okazję - nie tylko do animacji, ale także dla nauczycieli, rodziców, pedagogów, konferansjerów i... na studencką imprezę
4) dyplom Stageman uprawnia Cię do nabycia pracy w animacji na całym świecie, od eventów w Polsce po pracę w najlepszych kurortach morskich na całym świecie
5) ilość miejsc jest ograniczona więc... kto pierwszy ten lepszy

Co odróżnia nas od konkurencji?
1) szkolenia organizowane przez Stageman prowadzone są zawsze przez PRAKTYKÓW - Animatorów, którzy znają ten zawód "od podszewki"

2) jako jedyni na rynku szkoleń animacyjnych dajemy naszym Kursantom GWARANCJĘ WYSOKIEJ JAKOŚCI - w przypadku niezadowolenia ze szkolenia oferujemy zwrot dokonanej opłaty

3) oferty pracy, które posiadamy były, są i zawsze będą BEZPŁATNE - od kandydatów do pracy nie pobieramy żadnych opłat

4) uczestnicy szkolenia otrzymują PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK "Animacja Czasu Wolnego" Jakuba B. Bączka - założyciela Stageman, opiekuna merytorycznego wszelkich szkoleń i człowieka uważanego za czołową postać w historii polskiej animacji

5) oferujemy rocznie KILKASET MIEJSC PRACY z różnych źródeł, zarówno na terenie kraju, jak i za granicą, posiadamy oferty pracy tymczasowej oraz długookresowe kontrakty

6) na naszych szkoleniach zawsze czujesz się jak w gronie PRZYJACIÓŁ – mamy bzika na punkcie przyjaznej atmosfery!

OSOBA KONTAKTOWA:

Barbara Ligocka
Manager Szkoleń
tel.: 796 666 609
e-mail: szkolenia@stageman.pl
gg: 12385489
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

ANIMACJA CZASU WOLNEGO

Szkolenia animatorów Stageman Polska to najlepsza okazja na zdobycie nowego zawodu i poszerzenie umiejętności praktycznych! Jeśli chcesz nauczyć się tańców animacyjnych, gier, zabaw, występów scenicznych oraz poznać pracę animatora od A do Z zapraszamy na jedyne tego typu szkolenie w kraju, przygotowane przez autora pierwszej w Polsce książki na temat animacji czasu wolnego!

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu. Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie. Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.

Program i opieka merytoryczna:
Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książek: "Piłka siatkowa kobiet" (2005), "Podręcznik animatora czasu wolnego" (2008), "Animacja czasu wolnego" (2009) i "Psychologia eventów" (2011) oraz wielu innych publikacji z tych zakresów. Członek Stowarzyszenia Branży Eventowej i Event Managers Club. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją. Prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu, a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie ("Animacja czasu wolnego" doczekała się już 5 wydania). Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Kreta, Tunezja, Zakynthos, Turcja czy Jamajka. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet czy Neckermann Polska. Za swoją działalność otrzymał w 2010 roku tytuł "Mecenasa Zdrowia". Wykłada na uczelniach, doradza firmom turystycznym, publikuje w takich czasopismach jak "Hotelarz", "Rynek Turystyczny" czy "Psychologia Biznesu". Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje swoim kursantom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.

Nasi Trenerzy:
Szkolenie prowadzi jeden z trzech naszych najwybitniejszych specjalistów od animacji: Jakub B. Bączek, Paweł Cieślak, Tomasz Misztal lub Joanna Gradomska. Są to praktycy, animatorzy z pasji i powołania. Wiedzę przekazują w sposób interaktywny i nie pozwalają się nudzić. Starannie dobrana kadra doświadczonych Animatorów sprawia, że każde szkolenie jest prawdziwą przygodą a kursanci wręcz nie mogą się doczekać na jego termin. Gwarantujemy doskonałą zabawę, mnóstwo praktycznych informacji (które przydadzą się nie tylko w animacji, ale i w życiu) oraz niezapomniane emocje dzięki zintegrowaniu się grupy i energii, którą wywołują tańce mini disco i wspólne zabawy.

Najbliższe szkolenia:
- Rzeszów: 09 - 10 czerwca
- Katowice: 23 - 24 czerwca
- Olsztyn: 30 czerwca - 01 lipca

Program®:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do wysiłku?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?


Patronat merytoryczny: ŚLĄSKI ODDZIAŁ POLSKIEJ IZBY TURYSTYKI
Patronat medialny: DZIENNIK TURYSTYCZNY

Cena: 350 zł
W cenę wliczone jest:
a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały do szkolenia (balony, zabawki itp.)
c) certyfikat w języku polskim i angielskim
d) książka Jakuba B. Bączka „Animacja czasu wolnego”
e) zniżki na kolejne szkolenia Stageman
f) propozycja pracy w animacji!!!


Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- poznasz i przetestujesz na własnej skórze różne scenariusze zabaw;;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowe, kreatywne osoby;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).


5 powodów, żeby zapisać się już dziś:
1) nasze szkolenia prowadzą najlepsi animatorzy w kraju - praktycy, a nie wykładowcy akademiccy, który przekazują wiedzę na temat turystyki w teorii
2) naszemu szkoleniu patronuje Jakub B. Bączek (autor pierwszej w Polsce książki na temat animacji), Polska Izba Turystyki - oddział Śląski (największa organizacja turystyczna w Polsce) i Dziennik Turystyczny (znany każdemu, kto interesuje się czasem wolnym)
3) wspaniałe gry i zabawy oraz tańce mini disco nadają się na każdą okazję - nie tylko do animacji, ale także dla nauczycieli, rodziców, pedagogów, konferansjerów i... na studencką imprezę
4) dyplom Stageman uprawnia Cię do nabycia pracy w animacji na całym świecie, od eventów w Polsce po pracę w najlepszych kurortach morskich na całym świecie
5) ilość miejsc jest ograniczona więc... kto pierwszy ten lepszy

Co odróżnia nas od konkurencji?
1) szkolenia organizowane przez Stageman prowadzone są zawsze przez PRAKTYKÓW - Animatorów, którzy znają ten zawód "od podszewki"

2) jako jedyni na rynku szkoleń animacyjnych dajemy naszym Kursantom GWARANCJĘ WYSOKIEJ JAKOŚCI - w przypadku niezadowolenia ze szkolenia oferujemy zwrot dokonanej opłaty

3) oferty pracy, które posiadamy były, są i zawsze będą BEZPŁATNE - od kandydatów do pracy nie pobieramy żadnych opłat

4) uczestnicy szkolenia otrzymują PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK "Animacja Czasu Wolnego" Jakuba B. Bączka - założyciela Stageman, opiekuna merytorycznego wszelkich szkoleń i człowieka uważanego za czołową postać w historii polskiej animacji

5) oferujemy rocznie KILKASET MIEJSC PRACY z różnych źródeł, zarówno na terenie kraju, jak i za granicą, posiadamy oferty pracy tymczasowej oraz długookresowe kontrakty

6) na naszych szkoleniach zawsze czujesz się jak w gronie PRZYJACIÓŁ – mamy bzika na punkcie przyjaznej atmosfery!

OSOBA KONTAKTOWA:

Barbara Ligocka
Manager Szkoleń
tel.: 796 666 609
e-mail: szkolenia@stageman.pl
gg: 12385489



Wyślij zaproszenie do