Robert
Lulkowicz
Rzeczy niemożliwe
załatwiam od ręki,
cuda zajmuja mi
troc...
Temat: Statystyki i raporty w usłudze VoiceLink - obsługa Call...
Proste rozwiązanie informatyczne do zbudowania Call Center z poziomu strony WWW to VoiceLink, który jest alternatywą w istotny sposób zmniejszającą koszty.W celu optymalnego zarządzania liczbą i pracą konsultantów Klient otrzymuje raporty ruchowe z posiadanych przez niego VoiceLink-ów.
Statystyki pokazują:
* łączną ilość połączeń,
* średni czas połączenia,
* średnią długość kolejki do konsultanta lub grupy konsultantów,
* ilość wywołań nieobsłużonych,
* rozkład wywołań w czasie.
Możliwe jest udostępnienie innych, dedykowanych raportów. Zapraszam po szczegóły telefonicznie: 502440090 lub Czytaj więcej ->> http://voicelink.rmmedia.pl lub http://voicelink.com.pl