Agnieszka Przybysz

Agnieszka Przybysz Ekspert Relacji,
Profesjonalny Coach:
Life & Career,
Busi...

Temat: Ogłoszenia i regulamin

Ciekawe i wnoszące unikalną wartość ogłoszenia dot. rozwoju zawodowego proszę zamieszczać TYLKO w tej sekcji, pod tym postem.

Moderator lub jego przedstawiciel zastrzega sobie prawo skasowania ogłoszeń bez podania powodu.
dziękujemy
moderator

AKTUALNE Informacje i Bezpłatne wideo z serii; Kariera z pasją, odkryj pasje, zaplanuj cele na nowy rok, zacznij zarabiać więcej, znajdziesz w linku:
http://przyciagnijsukcesy.pl/moc

Kariera z Pasją lub Biznes z Pasją;
System Przyciągnij Sukcesy z Pasją: http://przyciagnijsukcesy.pl
autorka książki i ekspert coachinguTen post został edytowany przez Autora dnia 14.10.15 o godzinie 14:23
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Ogłoszenia i regulamin


Obrazek

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SZLIFOWANIE DIAMENTU – POTENCJAŁ OSOBISTY DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO

Pracujesz?

Pracowałeś?

Zamierzasz kiedykolwiek podjąć jakąkolwiek aktywność zawodową???


Jeśli tak, to ten warsztat jest dla Ciebie. Niezależnie od wieku, wykształcenia czy doświadczenia zawodowego możesz spróbować odkryć swoje predyspozycje zawodowe, wynikające z Twojego osobistego potencjału.

Pomoże Ci w tym warsztat „Szlifowanie diamentu”, podczas którego:
- przyjrzysz się sobie
- odkryjesz swoje mocne strony
- obalisz negatywne przekonania na swój temat
- nauczysz się myśleć i mówić o sobie dobrze
- wzmocnisz poczucie własnej wartości
- oswoisz sytuację przyjmowania komplementów
- przyjrzysz się swojej sytuacji zawodowej
- wyznaczysz potencjalne drogi rozwoju zawodowego

Na warsztat zapraszamy:
- poszukujących swojej drogi zawodowej
- planujących zmianę pracy lub zawodu
- bezrobotnych, którzy szukają najodpowiedniejszej dla siebie pracy
- pracujących, ale nie do końca zadowolonych ze swojej sytuacji zawodowej
- powracających do pracy i potrzebujących rozbiegu
- stojących przed decyzją o wyborze zawodu
- studentów, którzy czują, że sama wiedza to za mało
- chcących odkryć własny potencjał :)

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak – osoba zdecydowanie znająca swoje mocne strony i kochająca swoją pracę :)

NAJBLIŻSZY TERMIN:
26-27 listopada 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

PROMOCJA CENOWA
Powołując się na ten wpis za 16-godzinny warsztat zapłacisz teraz: 120 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/szlifowanie_diamentu.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-szlifowani...Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 23.11.11 o godzinie 11:52
Sara M.

Sara M. Inkubator Starter,
Marketing

Temat: Ogłoszenia i regulamin

02 stycznia ruszyła kolejna tura rekrutacji do GIP STARTER !

Nie potrzebujesz całego biura? W domu się rozpraszasz? Wynajmij u nas Biurko dla Start-upa!

Biurko dla Start-upa w open space to coś więcej niż biurko!

To strefa coworkingu ludzi wolnych zawodów, freelancerów oraz osób potrzebujących biurka do pracy w określonych przez siebie dniach i godzinach.

Poza biurkiem zapewniamy: komputer z dostępem do Internetu i miejscem na przechowywanie dokumentów, miejsce na spotkania biznesowe, networking, dostęp do biblioteki dla przedsiębiorców, Narzędzia dla Biznesu, wsparcie Doradcy Przedsiębiorcy oraz szkolenia.

Szczegóły oferty na stronie: http://inkubatorstarter.pl/pl/oferta-inkubatora/biurko-dla-start-upa.html

Od 1 stycznia trwa specjalna noworoczna promocja cenowa – Biurko już od 300 zł netto miesięcznie bez dodatkowych kosztów.

Zapraszamy także przedsiębiorców zainteresowanych wynajęciem pomieszczeń biurowych.

Szczegóły oferty na stronie:
inkubatorstarter.pl/pl/oferta-inkubatora/powierzchnie-biurowe-dla-start-upow.html



Wnioski o przyjęcie do Inkubatora przedsiębiorców zainteresowanych wynajęciem biura lub Biurek dla Start-upa dostępne są pod adresem http://rekrutacja.inkubatorstarter.pl.

Obecna tura rekrutacji na powierzchnie biurowe i Biurka dla Start-upów potrwa do 31 stycznia 2012 r.

To już ostatnie wolne miejsca w Inkubatorze!!!



Rozpoczęliśmy także ciągłą rekrutację na Formularz B: Pakiety Wirtualnego Biura, Coworking, Księgowość, Program Mentoringowy.

Formularze zgłoszeniowe dostępne są pod adresem http://rekrutacja.inkubatorstarter.pl Zachęcamy do udziału w rekrutacji.
Sara M.

Sara M. Inkubator Starter,
Marketing

Temat: Ogłoszenia i regulamin

Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER zaprasza serdecznie osoby, które na gruncie zarówno zawodowym jak i prywatnym pragną rozwinąć umiejętność autoprezentacji:

„Sztuka efektywnej autoprezentacji”

Termin szkolenia: 23.04.2012 r. (wtorek)
Czas trwania szkolenia: 15:00 – 20:10
Ilość godzin szkoleniowych: 5h
Miejsce szkolenia: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, ul. Lęborska 3B, Gdańsk
Cena szkolenia: 100 zł netto (123 zł brutto) za jednego uczestnika

UWAGA PROMOCJA!! Dla pierwszych 10 osób, które potwierdzą swoją obecność, przesyłając wiadomość na adres szkolenia@inkubatorstarter.pl – cena za szkolenie będzie wynosiła 81,30 zł netto (99,99 brutto) !
Podana cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, poczęstunek podczas przerwy kawowej oraz certyfikaty ukończenia szkolenia.

Maksymalna liczba uczestników: 20 osób
Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń: 13.04.2012 r

Prowadzący szkolenie: Jolanta Graban

Doświadczenie zawodowe: Od kilkunastu lat zajmuje się budowaniem relacji w grupie, jako praktyk, a także jako trener/szkoleniowiec. Współpracuje z różnymi organizacjami, a także firmami i instytucjami jako Trener oraz Doradca Biznesowy. Przeprowadziła kilkaset szkoleń, warsztatów i konsultacji z różnych obszarów tematycznych. Wiedzę w obszarze obsługi klienta zdobyła w głównej mierze praktycznie, sprzedając takie produkty, jak maszyny budowlane, samochody. Przez osiem lat prowadziła dział handlowy w trójmiejskiej agencji reklamowej. Z wiedzy i doświadczenia, które posiada w powyższym temacie skorzystały między innymi takie firmy, jak: Studio Wellness - Maja Rotkiewicz, Skrivanek, Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie, Studio Architektoniczne BM STUDIO, Duramex Sp. Z o.o., Sopockie Szkoły Medyczne.

Obszary specjalizacji: komunikacja, asertywność, kreatywność, obsługa klienta, wystąpienia publiczne, zarządzania personelem, zarządzanie sobą w czasie, warsztaty rozwoju osobistego.

Dlaczego została trenerem: „Prowadzenie szkoleń to mój zawód ale przede wszystkim pasja poparta dużym doświadczeniem. Inspiruję uczestników szkoleń do rozwoju osobistego i aktywnego działania. Dzielę się z ludźmi swoją wiedzą ale także pozytywną energią.”

Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest praktyczne ćwiczenie umiejętności autoprezentacji oraz komunikacji interpersonalnej niezbędnej zarówno w życiu zawodowym i prywatnym.
W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość nagrania swoich wystąpień na kamerę video oraz przeanalizowania ich razem z trenerem.

Metodyka wykorzystywana podczas szkolenia:
Szkolenie będzie prowadzone metodą warsztatową.
Wśród wykorzystywanych metod będą między innymi:
• dyskusje
• studium przypadku
• ćwiczenia indywidualne i grupowe
• praca z kamerą
• burze mózgów

Program szkolenia

1. Podstawowe zasady skutecznej komunikacji
• komunikacja werbalna i niewerbalna,
• aktywne słuchanie,
• asertywność,
• konstruktywna krytyka;
2. Autoprezentacja
• własny wizerunek,
• poczucie własnej wartości czyli autoanaliza mocnych i słabych stron,
• rola wizerunku w życiu prywatnym i zawodowym;
3. Sposoby przyciągania uwagi słuchaczy
4. Przeprowadzenie krótkiej prezentacji przez uczestników, nagranie jej na kamerę video oraz omówienie nagranych prezentacji.

Serdecznie zapraszamy!

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie do 13 kwietnia 2012 r. na adres email: szkolenia@inkubatorstarter.pl formularza zgłoszeniowego załączonego poniżej wraz z dołączonym dowodem wpłaty. Zgłoszenia, które nie będą posiadały dołączonego dowodu wpłaty nie zostaną przyjęte.
Ilość miejsc ograniczona. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.


Szczegóły poznają Państwo klikając na poniższy link:
http://www1.inkubatorstarter.pl/pl/szkolenia-1/sztuka-...



Obrazek

Temat: Ogłoszenia i regulamin


Obrazek

MARTA GIERLIŃSKA jest uznanym coachem i doradcą biznesowym.

Zobacz rekomendacje!


Obrazek


Marta przygotowała dla Ciebie 8 – tygodniowy program Powiększ sprzedaż!, w czasie którego:

- Wypracujemy w Tobie pozytywne nawyki związane ze sprzedażą.
- Pokażemy Ci w jaki sposób możesz zautomatyzować swoją sprzedaż, abyś mógł odzyskać sporo czasu, który aktualnie inwestujesz w kontakt z klientem.
- Spośród kilkudziesięciu technik, które omówimy, wybierzemy te najlepsze i stworzymy dla Ciebie system sprzedaży i marketingu, optymalny dla Twojej firmy.
- Stworzymy plan marketingowy i wpiszemy poszczególne działania do Twojego kalendarza.

Po tych warsztatach wyjdziesz z planem, gotowym do wdrożenia w życie.

Będziemy się spotykać na webinarach raz w tygodniu, a po nich otrzymasz konkretne zadania, które będą do wdrożenia w Twojej firmie. Oprócz tego, w zależności od opcji cenowej, którą wybrałeś, spotkamy się indywidualnie jeden, trzy lub osiem razy i osobiście pomogę Ci przygotować strategię marketingową dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.

Dowiedz się więcej!

Chcesz nas sprawdzić?

Skorzystaj z pierwszej, darmowej części kursu BIZNES W 8 TYGODNI i dowiedz się:

- Jak stworzyć biznes od zera?
- Jak opracować strategię rozwoju biznesu?
- Jak określić cele krótkoterminowe?
- Jak efektywnie wykorzystywać własne zasoby?

Aby skorzystać z tego doskonałego, bezpłatnego kursu, zapisz się TUTAJTen post został edytowany przez Autora dnia 03.06.13 o godzinie 14:51

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do