Anna
Pronczuk-Omiotek
Przedsiębiorca /
Ekspert od Webinarów
i Prezentacji/
Auto...
Temat: Konferencja Network Session Lublin - 15. maja
Już 15 maja w Lublinie odbędzie się konferencja Network SessionJeżeli interesujesz się tematyką e-biznesu, personal brandingu i szeroko pojętej przedsiębiorczości Zapisz się już dziś!
Zapraszam serdecznie!
Więcej informacji tutaj:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/network-session-lub...
lub na stronie internetowej: http://www.networksession.pl
~~~~~~~~~~~~
Harmonogram Network Session Lublin - 15. maja 2013 r.
Wykłady otwarte: (10.00-14.30) Aula III Wydział Ekonomiczny UMCS
* 10.00-11.00 Grzegorz Turniak i Artur Sójka (BNI Polska) Temat:
„Jak pozyskać pierwszych 100 klientów”
* 11.00-11.30 Piotr Nizioł (Inkubator Przedsiębiorczości przy
UMCS) Temat: „Jak wykorzystać Inkubator Przedsiębiorczości UMCS
do rozwoju własnej firmy IT”
* 11.30-12.00 Patryk Omiotek (Benfi Media)
* 12-12.30 PRZERWA KAWOWA/NETWORKING
* 12.30-13.30 Ilona Patro (Hyper Media, Heureka) Temat: "Potencjał
blogowych społeczności"
* 13.30-14.30 Marcin Budzyk (http://niemuzycznapieciolinia.pl)
„Jak wyjść z internetu, czyli sieciowy wizerunek i realne
korzyści"
I Ścieżka szkoleniowa (15-18) - Personal Branding, sala B3
Wydział Ekonomiczny UMCS
* 15.00-15.45 Artur Smolicki (http://newCreative.pl) Temat:
„Wizerunek w sieci. Czy strategia jest mi naprawdę potrzebna?"
* 15.45-16.30 Artur Roguski (http://whysosocialpl.blogspot.com)
Temat: „Social media policy, czyli jak nie stracić pracy"
* 16.30-17.15 Michał Stępień (http://kotlet.tv) "Narzędzia do
budowania wizerunku online, czyli jak wykreować wizerunek eksperta"
II Ścieżka szkoleniowa (15-18) – E-biznes – ścieżka
szkoleniowa poprowadzona przez praktyków e-biznesu, sala B4
Wydział Ekonomiczny UMCS
* 15.00-16.00 Jarosław Królewski (HumanoIT Group) Temat:
"E-biznes. Dlaczego warto inwestować w branżę internetową?"
* 16.00-17.00 Marcin Osman (OSM Consult sp. z o. o.) Temat:
"E-biznes bez ściemy"
* 17.00-18.00 Aleksander Szulc (Sotrender) Temat: "Jak skuteczniej
promować swoją działalność w mediach społecznościowych"