Tomasz G.

Tomasz G. Social Media
Influencer

Temat: Wydarzenia

Proszę umieszczać wyłącznie tutaj wydarzenia.Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.02.14 o godzinie 19:53
Klaudia Natalia Fabiszewska

Klaudia Natalia Fabiszewska "Jeśli chcesz innych
zapalić, płomień
musi być w tobie".

Temat: Wydarzenia

Rekrutacja do Krakowskiego Zespołu PK ruszyła!

Czy potrzebujesz w życiu zmian i nowych wyzwań? Jesteś ciekawą świata, ambitną kobietą, która odważnie kroczy przez życie? Uwielbiasz kontakt z ludźmi, masz lekkie pióro i chcesz się rozwijać? A może poszukujesz ciekawych rozwiązań, masz głowę pełną niebanalnych pomysłów i chcesz je wcielić w życie? Jeżeli czujesz, że słowa te są Ci bliskie- nie czekaj, aplikuj do Przedsiębiorczej Kobiety!

Przedsiębiorcza Kobieta? Kilka słów o nas.

„Przedsiębiorcza Kobieta” jest jednym z kluczowych projektów Studenckiego Forum Business Centre Club.

Przedsiębiorcza Kobieta to projekt innowacyjny stworzony specjalnie dla kobiet, odbiegający w swojej formie od dotychczas organizowanych w Polsce inicjatyw. Priorytetem przy realizacji projektu jest odejście od konwencji typowych szkoleń, warsztatów i stworzenie wydarzenia, które stanowi dla uczestniczek podstawę do nawiązywania nowych kontaktów oraz wymiany doświadczeń z osobami, które osiągnęły już sukces w biznesie. Do współpracy zapraszamy osobistości na co dzień związane z przedsiębiorczością – kobiety sukcesu, które dzieląc się swoimi doświadczeniami przybliżą uczestniczkom zasady funkcjonowania w świecie biznesu. Atmosferę spotkań umilają różne atrakcje: show barmański, muzyka na żywo, pokazy taneczne czy kosmetyczne. Uczestniczkami spotkań są młode kobiety (ale także młode duchem!) chcących rozwijać swoją osobowość, zdobywać umiejętności ułatwiające poruszanie się w świecie przedsiębiorczości. Zależy nam na tym, aby kobiety aktywne zawodowo nie bały się własnych możliwości i umiały je efektywnie wykorzystywać.

Jeżeli Ciebie również przepełnia chęć spełniania marzeń, realizacji ambitnych projektów, zdobywania cennych doświadczeń, a przy tym chcesz się dobrze bawić w gronie innych, przedsiębiorczych kobiet- zredaguj CV, przekonaj nas listem motywacyjnym, opowiedz o Twojej wizji rozwoju PK, dołącz do zespołu i pamiętaj:

“Sekretem sukcesu w życiu jest bycie gotowym na wykorzystanie okazji, gdy ta się pojawia.”

Zgłoszenia należy przesyłać do 23 października, pod adres: k.fabiszewska@sfbcc.org.pl

Zobacz, na jakie stanowiska obecnie rekrutujemy:

http://www.facebook.com/PrzedsiebiorczaKobietaKrakow
http://przedsiebiorcza-kobieta.pl/2011/10/wanted/
Klaudia, Natalia Fabiszewska edytował(a) ten post dnia 16.10
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Wydarzenia

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

Temat: Wydarzenia

Witam serdecznie,

w imieniu SIMPLE Sp. z o.o. - firmy projektującej i wdrażającej specjalistyczne, dedykowane rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie, autora programu HRM i HCM xPrimer.HRM , chciałbym zaprosić do udziału w wykładzie :

Kompetencje pracownicze źródłem przewagi konkurencyjnej , Michał Lach, SIMPLE Sp. z o.o.

który odbędzie się 8 listopada 2011 r., godz. 14:00 - 14:45 podczas Expo & Kadry 2011 w Warszawie,

Miejsce: Hotel Marriott
Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa

Personel to główny czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw – ich kapitał. Aby procentował, należy nieustannie go rozwijać, oceniać, identyfikować silne i słabe strony. Dowiedz się, w jaki sposób zoptymalizować strukturę organizacyjną, dopasować pracowników do zajmowanych stanowisk, zdefiniować ścieżki kariery i udoskonalić politykę szkoleniową, aby w pełni wykorzystać drzemiący w ludziach potencjał.

Podczas spotkania Expo&Kadry otrzymają Państwo możliwość konsultacji, uzyskania porady i odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania od międzynarodowych i polskich ekspertów zarządzania ludźmi.

Bezpłatne akredytacje!

Zapraszamy!

SIMPLE Sp. z o.o.
Ul. Cieplaka 19
41-300 Dąbrowa Górnicza
tel./fax. 32 262 60 22
e-mail: info@simplesoftware.pl
www.simplesoftware.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Szkoła Trenerów Metrum już we Wrocławiu!

Szkoła Trenerów jest rocznym cyklem szkoleniowym dla wszystkich, którzy stanęli
w swej karierze zawodowej przed wyzwaniem pracy z grupą.
Szkoła przygotuje Cię do samodzielnego prowadzenia warsztatów i efektywnej pracy w grupie. Umożliwi Ci także zdobycie umiejętności, niezbędnych do ubiegania się o rekomendację I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (PTP) – trenera warsztatu umiejętności psychospołecznych.

Gwarantujemy:
 224 godziny szkoleniowe
, w tym: 40 godzin treningu interpersonalnego,
144 godziny warsztatów dydaktycznych, 24 godziny treningu rozwojowego
oraz 16 godzin superwizji,
2 godziny konsultacji indywidualnych przygotowujących do warsztatu podlegającego superwizji,
materiały szkoleniowe,

Dodatkowo zapewniamy:
 noclegi wraz ze śniadaniami podczas treningu interpersonalnego oraz treningu rozwojowego,
 przerwy kawowe podczas warsztatów oraz treningów.

Potrzebujesz więcej informacji? - Skontaktuj się z nami!

Koordynator Szkoły Trenerów - Anna Międlarz; ania@metrum.edu.pl, 724 561 941
Kierownik Biura – Anna Tworek; biuro@metrum.edu.pl; 601 275 427

http://metrum.edu.pl

Podejmij decyzję i zdobądź kompetencje do tego, aby wykonywać wolny, dobrze płatny i dynamicznie rozwijający się zawód.
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: Wydarzenia

Zarządzanie wiedzą, informacją, sprawna komunikacja, praca zespołowa......
Elementy te coraz częściej postrzegane są jako warunek prawidłowego i szybkiego rozwoju sprawnie funkcjonującego przedsiębiorstwa. A wspomóc to mogą odpowiednie systemy zarządzania.

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w II edycji konferencji poświęconej właśnie tym zagadnieniom.
„Systemy pracy grupowej i zarządzania informacją” , która odbędzie się 17 listopada 2011r. w Warszawie.

Wystąpią przed Państwem Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań
BPX
Progmate
Dysant

oraz Niezależni Eksperci
którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami: Tomasz Mnich ,Team Transformation Facilitator, Dr Mark Juszczak.

Patronat Honorowy objęło Stowarzyszenie Praktyków Zarządzania Wiedzą.

Proponowana tematyka spotkania:
Systemy wspomagania decyzji, systemy ekspertowe
Narzędzia wspomagające pracę grupową, narzędzia komunikacyjne
Bazy wiedzy, hurtownie danych
Narzędzia nauczania zdalnego (e-learning)
Portale korporacyjne, intranet, ekstranet
Systemy do zarządzania bezpieczeństwem
Integracja systemowa i bezpieczeństwo w zarządzaniu wiedzą
Systemy obiegu i zarządzania dokumentami

Na konferencję zapraszamy:
kadrę kierowniczą:
przedsiębiorstw i instytucji
członków zarządu
osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa
osoby odpowiedzialne za optymalizowanie procesów biznesowych w działach:
sprzedaży
obsługi klienta
marketingu
logistyki
kadrę informatyczną
osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Dla wyżej wymienionych Przedstawicieli wstęp jest bezpłatny.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje i rejestracja na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/systemy-prac...


Kontakt z organizatorem:
Magdalena Siwek
tel. +48 22/ 101 33 44
magdalena.siwek@multitrain.pl
Wojciech M.

Wojciech M. architekt ,
wolny strzelec,
współwł. coworkingu

Temat: Wydarzenia


Obrazek

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

EDI International 2011 w Monachium już za miesiąc

Comarch EDI International jest spotkaniem profesjonalistów, którzy
zawodowo zajmują się kwestiami EDI (elektronicznej wymiany
dokumentów). Konferencja jest skierowana do dyrektorów i menadżerów sprzedaży, logistyki i IT. Zeszłoroczna edycja
zgromadziła przedstawicieli czołowych firm działających w
Europie Środkowej i Wschodniej, m.in. z Niemiec, Bułgarii,Węgier, Rosji, Polski, Ukrainy i Turcji. W tym roku również będzie można spotkać się z autorytetami z wiodących firm i
przez dwa dni dyskutować o interesujących zagadnieniach.

Cykl wystąpień rozpocznie prezes CEN Stefan Engel-Flechsig, który wygłosi prezentację pt. „Electronic invoicing in Germany – Status and way forward”, wśród innych wystąpień warto
wymienić Bruno Kocha, CEO Billentis czy Sylwestra Stasiaka z Pekao SA. Pełną listę prelegentów i tematów można zobaczyć jest
dostępna tutaj.
Poznaj program konferencji i zobacz, dlaczego warto pojawić się 1-2 grudnia
w Monachium.


Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji, rejestracji można dokonać
TUTAJ.

Dla osób zaproszonych przez Comarch udział w konferencji jest
darmowy.


Kontakt>>Ewelina Jurczak edytował(a) ten post dnia 07.11.11 o godzinie 21:59
Julian Dabrowski

Julian Dabrowski Leadership enhancer
of 2.000 managers |
Management Adviso...

Temat: Wydarzenia

Aby być konkurencyjnym na dzisiejszym rynku trzeba w pełni wykorzystać potencjał prawcowników.

Piramida Skutecznego Kierowania - Koncepcja PRZYWÓDZTWA uznawana za numer 1 na świecie!

1-2.03.2011 POZNAŃ

Wymierne efekty szkoleń!

Trening prowadzi Krzysztof Kotapski - właściciel MPS Training & Consulting Group, doradca i trener w licznych firmach z listy 50 największych polskich firm.

Jako jedyni w Polsce posiadamy licencję na to szkolenie!
Informacje o szkoleniu


Obrazek

Dotychczas skorzystali m.in.:
 Alcatel
 Aquanet
 Cermag
 GlaxoSmithKline
 Huber+Suhner
 IKEA
 KGHM Polska Miedź
 KK Electronic
 Ministerstwo Obrony Narodowej RP
 Mondi Świecie
 Oticon
 Philips Lightning Polska
 PGNiG
 PricewaterhouseCoopers
 Raben Logistics
 Toyota
 Urząd Miasta Poznania
 Volvo

Sprawdź nasze referencje!
http://mps.net.pl/nasi-klienci

z chęcią udostępnimy możliwość potwierdzenie referencji u menadżerów najwyższego szczebla, którzy uczestniczyli w naszych szkoleniach!

Zapraszamy!

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Wydarzenia


Obrazek

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SZLIFOWANIE DIAMENTU – POTENCJAŁ OSOBISTY DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO

Pracujesz?

Pracowałeś?

Zamierzasz kiedykolwiek podjąć jakąkolwiek aktywność zawodową???


Jeśli tak, to ten warsztat jest dla Ciebie. Niezależnie od wieku, wykształcenia czy doświadczenia zawodowego możesz spróbować odkryć swoje predyspozycje zawodowe, wynikające z Twojego osobistego potencjału.

Pomoże Ci w tym warsztat „Szlifowanie diamentu”, podczas którego:
- przyjrzysz się sobie
- odkryjesz swoje mocne strony
- obalisz negatywne przekonania na swój temat
- nauczysz się myśleć i mówić o sobie dobrze
- wzmocnisz poczucie własnej wartości
- oswoisz sytuację przyjmowania komplementów
- przyjrzysz się swojej sytuacji zawodowej
- wyznaczysz potencjalne drogi rozwoju zawodowego

Na warsztat zapraszamy:
- poszukujących swojej drogi zawodowej
- planujących zmianę pracy lub zawodu
- bezrobotnych, którzy szukają najodpowiedniejszej dla siebie pracy
- pracujących, ale nie do końca zadowolonych ze swojej sytuacji zawodowej
- powracających do pracy i potrzebujących rozbiegu
- stojących przed decyzją o wyborze zawodu
- studentów, którzy czują, że sama wiedza to za mało
- chcących odkryć własny potencjał :)

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak – osoba zdecydowanie znająca swoje mocne strony i kochająca swoją pracę :)

NAJBLIŻSZY TERMIN:
26-27 listopada 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

CENA za 16-godzinny warsztat: 210 zł
Dowiedz się, jak skorzystać z promocji.

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/szlifowanie_diamentu.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-szlifowani...
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Wydarzenia

Witam,

wszystkie osoby zainteresowane inwestowaniem w nieruchomości, zapraszam na szkolenie organizowane przez naszą firmę - Aquarius Property Investments.

Szkolenie prowadzimy w taki sposób, aby każdy uczestnik był w stanie sam dokonywać inwestycji po jego ukończeniu - posiadał wiedzę na temat tego jak, gdzie i kiedy inwestować.

Wszelkie informacje o szkoleniu znajdą Państwo na stronie
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl

Pozdrawiam,
Paulina Kościukiewicz
Ewelina R.

Ewelina R. so far so good

Temat: Wydarzenia

Centrum Edukacji i Biznesu zachęca do wzięcia udziału w szkoleniu otwartym:

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 15.12.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Wystąpienia przed publicznością, niezależnie czy są to partnerzy biznesowi, współpracownicy, szefowie są standardem pracy w biznesie. To nie tylko narady, ale też sympozja, konferencje, targi, briefingi prasowe i eventy firmowe, na które jesteśmy zobowiązani chodzić tym częściej, im jesteśmy na wyższym stanowisku. Niekiedy jedno wystąpienie decyduje o losie w firmie lub o zdobyciu partnera biznesowego. To szkolenie pozwoli uczestnikom być na to przygotowanym.

Program i Zgłoszenia:
e.rogalska@ceib.com.pl
tel. +48 22 243 33 27
tel. +48 606 227 524
http://www.ceib.com.pl

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Otwarte szkolenie z MLM i biznesu alternatywnego. "Etat nie zrobi z Ciebie bogacza"

Jeśli należysz do tych osób, które:

*wolą pracować mądrze, a nie ciężko,
*chcą działać tylko wtedy, kiedy chcą i gdzie chcą,
*są ambitne i mają umysł otwarty na nowe opcje zarabiania,

to przyjdź na otwarte szkolenie dla właśnie takich osób, jak Ty!

Szkolenie obejmować będzie m.in. takie tematy jak:

*wyznaczanie i realizacja celów
*prowadzenie własnego biznesu bez zakładania działalności gospodarczej
*podstawy biznesu alternatywnego
*biznes tradycyjny a biznes alternatywny
*jak odnieść wymarzony sukces

Szkolenie poprowadzi m.in. Mirosław Bugajski – wieloletni i doświadczony przedsiębiorca, biznesmen. Jego wizytówkę można znaleźć na portalu GoldenLine.

Uczestnictwo w szkoleniu jest darmowe.

Uwaga! Ograniczona liczba miejsc do 20 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapisy telefonicznie: +48 506 514 711, bądź mailowo: zyciowakariera@gmail.com

Data: środa, 23 listopada 2011r.
Godziny: 18:00-21:00
Miejsce: DC Edukacja - Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych; ul. Szymanowskiego 2, III piętro
80-280 Gdańsk-Wrzeszcz
Klaudia Natalia Fabiszewska

Klaudia Natalia Fabiszewska "Jeśli chcesz innych
zapalić, płomień
musi być w tobie".

Temat: Wydarzenia

Już 28 listopada Kraków zamieni się w finansową perłę Małopolski. Przez 5 dni, studenci wszystkich krakowskich uczelni, pasjonaci idei przedsiębiorczości oraz poszukujący możliwości rozwoju będą zgłębiać tajniki inwestowania, poznają sposoby podejmowania trafnych decyzji biznesowych i skutecznego poruszanie się w sferze finansów i zarządzania, a także odkryją, jak nie zagubić się w meandrach rynku kapitałowego. Wszystko to za sprawą organizowanego przez Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club wraz z nowo otwartym kierunkiem Zarządzania na Wyższej Szkole Europejskiej Festiwalu-Inteligencja Finansowa!

W tym roku przygotowaliśmy dla Was jeszcze więcej! Ponad 30 szkoleń i warsztatów, znamienici goście,hektolitry cennych informacji, a to wszystko bezpłatnie!

Już w poniedziałek i w środę Fryderyk Karzełek-człowiek uważany za jednego z najbardziej charyzmatycznych mówców w Polsce, twórca idei PRO - Permanentnego Rozwoju Osobistego oraz między innymi "Dekalogu Zamożności" podzieli się swoją wiedzą dotyczącą doradztwa finansowego. To praktyk, który wykształcił liczne grono managerów, doradców finansowych, przedsiębiorców, którzy uzyskali niezależność finansową. Chcesz do nich dołączyć? Spotkajmy się 28 oraz 30 listopada.

Wtorek należeć będzie do Grzegorza Turniaka- Prezesa firmy BNI Polska ,niestrudzonego orędownika wartościowych idei: networkingu, zarządzania talentami, karierą i czasem oraz Krzysztofa Sarneckiego-biznesmena,
zawodowego negocjatora, konsultanta ponad sześciuset firm w USA oraz prezesa największego ośrodka edukacyjnego dla Polaków Academy of Business & Career Development w Chicago. To właśnie dla Was poprowadzi
warsztaty z negocjacji.[/b
]
Jeżeli chcecie poznać jednego z [b]najmłodszych polskich milionerów
, właściciela firmy ESC Poland, kilkunastu sklepów i serwisów internetowych, pomysłodawcy i promotora konferencji „Myśleć jak milionerzy”, nie wahajcie
się dołączyć do nas w środę. Kamil Cebulski[b] opowie wtedy o czynnikach, które wpłynęły na upadek firmy Malma.

[b]To jednak nie wszystko! Znamienitych gości będzie jeszcze więcej…


Ponadto, BDM oraz Teletrade przeprowadzą dla Was certyfikowane szkolenia z zakresu inwestowania na rynku walutowym, psychologii giełdy, a także zarabiania na spadkach.

Potężne dyskusje eksperckie, najlepsza od kilku lat inauguracja i prestiżowe szkolenia czekają na Ciebie!
Brzmi zachęcająco? Zapisy na:


http://inteligencja-finansowa.org.pl
http://przedsiebiorczykrakow.pl

Odważ się być zachłannym i sięgnij po swój pierwszy milion!
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Wydarzenia


Obrazek

Zapraszam serdecznie na Spotkania Projektu Wspierania Przedsiębiorczości PWP w Polsce

Inwestycja- uczestnictwo + catering + wpis na platformie pośrednictwa + obsługa hostess = jedyne 29 + 1 (na cele charytatywne) PLN!

Uwaga! Wśród uczestników rozlosujemy cenne nagrody- od naszych sponsorów.

Szczegóły i obowiązkowa rejestracja:
PWP TARNÓW: 22.11.2011: http://oiola.com/e/799-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP KATOWICE 23.11.2011: http://oiola.com/e/801-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP KRAKÓW 24.11.2011: http://oiola.com/e/800-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP POZNAŃ 25.11.2011: http://oiola.com/e/798-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP WROCŁAW 28.11.2011: http://oiola.com/e/794-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP WARSZAWA 29.11.2011: http://oiola.com/e/795-spotkanie-projektu-wspierania-p...

W ramach spotkań:
- prezentacja projektu, możliwości biznesowych, efektywności;
- przedstawienie działalności gości. Każdy będzie mógł powiedzieć, czym się
zajmuje, jakich poszukuje kontaktów;
- rozmowy indywidualne, wymiana kontaktów i wizytówek.

Prosimy o zabranie ok. 40-tu wizytówek, kilku próbek towarów,
katalogów etc.


Można zaprosić swoich przedsiębiorczych znajomych.

Spotkanie ma swobodny charakter, jednak preferowany jest strój biznesowy.

Życzymy wielu wartościowych kontaktów.

Inwestycja: udział w spotkaniu, catering, wpis na platformie pośrednictwa = jedyne 29 + 1 (na cele charytatywne) PLN – płatne na miejscu.

--
Do zobaczenia
Marcin Godlewski
koordynator projektu
tel. 668039780
http://projektwp.pl

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

19-20 grudnia 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media, a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku.

Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media.

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Przy rejestracji do 2.12.2011r. obowiązuje cena promocyjna.
Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!


Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt:
Magdalena Siwek
tel. 22/ 101 33 44
e-mail: magdalena.siwek@multitrain.pl

Temat: Wydarzenia

BEZPŁATNA konferencja o rozwiązaniach informatycznych dla przedsiębiorstw.

1 grudnia 2011, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott.

Już po raz XIV spotkamy się na konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon", aby podsumować mijający rok i porozmawiać o wyzwaniach na przyszłość.

Wydarzenie będzie przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem - niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Wykłady ekspertów:

- Tablety, smartphony i technologie konsumenckie w środowisku przedsiębiorstwa - Fryderyk Włostowski (G+J Gruner+Jahr Polska)

- BS 25999 - dziś norma brytyjska, niebawem międzynarodowa norma ISO/IEC. Jak wdrożenie standardu organizacyjnego, opisanego normą BS 25999 pomoże zachować „ciągłość funkcjonowania biznesu"? - Wojciech Garstka (PROJEKT_G)

- Zbliża się nowe. Kryć się, czy zbroić? Co czeka polskich przedsiębiorców w 2012 roku - Jacek Mamot (K2 Consulting)

- Jak zaangażowac zespół do wdrożenia Systemu IT w przedsiębiorstwie? - Tomasz Mnich (The Why Method)

Wykłady produktowe:

- Przedsiębiorstwo bez papierów? - zarządzanie dokumentami, archiwizowanie, obieg dokumentów - (Elo Digital Office)

- MGA v3 Nowa Jakość Kontroli w Biznesie – (MGA)

- Gdy już wiemy, że ERP to nie wszystko..... - Zintegrowane planowanie dźwignią rozwoju każdej organizacji - (Oracle Poland )

- Efektywne zarządzanie firmą na przykładzie systemu ISOF – (Heuthes)

- Wykład firmy Andra

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp_warszawa_2011

Zapraszam do bezpłatnej rejestracji. Liczba miejsc jest ograniczona!

Kontakt z organizatorem:
SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Wydarzenia

Powstaje nowe MINISTERSTWO MARKI

Zobacz nowe zarządzenia

KONSTYTUANTA
- „Ministerstwo Sprawiedliwości” - PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKĄ
- „Ministerstwo Finansów” - WYCENA WARTOŚCI MARKI
marki premium, economy i lux
- „Ministerstwo Spraw Społecznych” - CSR W SŁUŻBIE MARKI
wybrane przykłady programów CSR (corporate social responsibility)
CSR na rynku finansowym.

Zapraszamy!

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do