Marek
M.
Student, Nie
Pamiętam
Temat: Praca zdalna przy e-sklepie - jak się wycenić
Witam wszystkich,pewien zagraniczny producent otwiera swój polski e-shop, magazyn ma już w naszym kraju. Będę z nim współpracował, będę odpowiedzialny za:
- prowadzenie profilu na Facebooku;
- pisanie newsów dotyczących teamu i sklepu na stronie internetowej;
- przygotowywanie akcji dla klientów na e-shopie i obsługa newslettera;
- team manager
Team manager ze względu na to iż to sklep z akcesoriami sportowymi, który na dodatek sponsoruje kilku sportowców. Będę odpowiedzialny za współpracę z nimi przy filmach promujących markę, zdjęciach - publikacja materiałów na Facebooku oraz stronie. Do moich obowiązków będzie należało również śledzenie ich postępów i zaopatrywanie w sprzęt, jeśli będą go potrzebować.
Proszę fachowym językiem nazwać to kim będę :) Wiem, śmiesznie to brzmi, ale obowiązków jest sporo. Z tego co widzę to po kolei:
- social media,
- public relations,
- estore manager?
- team manager
Dobrze? :) Na pewno nie będzie łatwo... Obowiązków jest sporo, ale dam radę.
Problem w tym, że muszę się odpowiednio wycenić. Proszę najpierw o kwestie wyżej, a później dopiszę coś o sobie i spróbujemy ustalić jakiś sensowny poziom wynagrodzenia.
Pozdrawiam i czekam na rzetelną pomoc