Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Blanka Kania

Blanka Kania junior manager

Temat: Ogłoszenia

Jak nauczyć się skutecznie negocjować? Na to pytanie świetnie odpowiada Stuart Diamond w swojej najnowszej książce, pt: "Zdobądź więcej".

Diamond pokazuje, że wszystko, co mogliśmy do tej pory przeczytać w poradnikach na temat negocjowania, nie do końca sprawdza się w codziennym życiu. Przedstawia dwanaście prostych strategii negocjacyjnych i uczy definiować cele. Pisze też, co powinniśmy zmienić w nastawieniu wobec ludzi, jak radzić sobie z emocjami i jak negocjować w atmosferze braku zaufania. Co ciekawe, zdaniem Diamonda czasem podczas negocjacji warto z czegoś zrezygnować, a nawet nic nie zyskać, po to, aby zbudować dobre relacje z naszym partnerem, co pozytywnie zaowocuje w przyszłości

The Wall Street Journal uznał Zdobądź więcej za najważniejszą biznesową książkę roku 2011. Prawa do wydania zakupiło ponad 40 krajów.

Polecam wszystkim! Wydanie polskie już 16 maja :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Warszawskie Targi Reklamy dla Firm to unikalne wydarzenie w branży, którego celem jest stworzenie płaszczyzny do nawiązania kontaktu pomiędzy agencjami marketingowymi i przedstawicielami lokalnego biznesu. Targi odbędą się 30 maja 2012 w Warszawie, w Pałacu Prymasowskim. Kameralna atmosfera Targów z pewnością przyczyni się do nawiązania wielu intratnych kontraktów. W trakcie trwania Targów odbędą się wykłady praktyków reklamy.

http://www.targireklamy.com

Tel.: (42) 6380980
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szkolenie Supersprzedawca - poziom złoty

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.
To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!

Program szkolenia

* Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
* Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
* Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu*
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%


Obrazek


Lokalizacja: Warszawa
Termin: 16-17 czerwca 2012, 10:00 – 18:00

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Zapisy i dodatkowe informacje na http://www.progresspartner.pl/promocje.php
Dominika R.

Dominika R. Coach & Trainer,
www.strefasilnychkob
iet.com & 2B
Languag...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie na szkolenia językowe 2B Language Consulting.

Specjalizujemy się w szkoleniach z zakresu biznesowego języka angielskiego oraz w indywidualnym language coachingu nastawionym na osiągnięcie w możliwie krótkim czasie zamierzonego przez daną osobę celu (takiego jak np. swobodne prowadzenie rozmów telefonicznych, przygotowanie do wygłoszenia prezentacji, wyjazdu zagranicznego, czy też zdania egzaminu)

Zapraszam także na naszą stronę na Facebooku, gdzie każdego dnia zamieszczamy użyteczne zwroty oraz rozmaite materiały pomocne w codziennej nauce.

http://www.facebook.com/pages/2B-Language-Consulting/1...

Dominika Romańska
2B Language Consulting
http://2b.edu.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy kadrę zarządzającą wszystkich firm oraz osoby indywidualne, chcące podnosić swoje anglojęzyczne kompetencje do współpracy w firmą 360º Y.E.S.

Firma zajmuje się prowadzeniem szkoleń w języku angielskim, rozwijających zarówno kompetencje komunikacyjne ogólne, jak i umiejętności komunikacyjne branżowe, osadzone w kontekście konkretnego biznesu, zajmowanego stanowiska, pełnionych obowiązków itp. Proponujemy niezwykle skuteczną, autorską metodę nauczania języka poprzez jego ZROZUMIENIE, stojącą w całkowitej opozycji do standardowej nauki na pamięć. Szkolenia prowadzą wyłącznie doświadczeni NATIVE SPEAKERZY.

W maju rozpoczynamy dodatkowo szkolenia otwarte dla klientów indywidualnych. Startujemy w Łodzi:


Obrazek


Zapraszamy serdecznie!

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Czy Jesteś Gotowy, Aby Uzyskać Szybkie Efekty W Realizacji Swoich Celów?
Czy Chcesz Dostęp Do Rakietowego Paliwa Dla Sukcesu?
Poznaj Strategię Realizacji Celów.
Weź Bezpłatny Dostęp Teraz Klikając Poniższy Link!
http://www.przewodnik.strategiarealizacjicelow.pl/
Zapraszam
Ania

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w dniach 24, 25, 29, 30, 31 maja oraz 4 i 5 czerwca 2012 roku.
Rafał Górny

Rafał Górny Manager ds
marketingu i rozwoju
produktu

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Drodzy członkowie GL, posiadam do sprzedania jeden ekran LED 12,6m2 plamka 16 mm virtual 8mm. 12 modułów zapakowanych w profesjonalne skrzynie estradowe. Ekran kupiłem rok temu za 128 tys netto.
Ekran 100% sprawny, wykorzystywany kilkakrotnie - po raz pierwszy na Ursynaliach 2011
komplet kabli kart zapasowe zasilacze itd...
Ekran idealny dla małych i średnich firm eventowych. Dla kupującego mogę mieć zlecenie na imprezę w centralnej Polsce za 10 tys netto. Jeśli znajdziecie firmę lub samorząd chętnych do emisji EURO 2012 spokojnie jesteście w stanie odrobić koszt zakupu. Ekran może być nośnikiem reklam i stanąć na maszcie lub budynku, może być zainstalowany na przyczepie lub samochodzie ciężarowym obecnie instalowany na potrzeby imprez na konstrukcjach scenicznych.

Cena 82.000 brutto
impreza do realizacji w cenie.
zainteresowanym mogę wykonać konstrukcję stalową lub sprowadzić z Chin aluminiową - oczywiście za dodatkową opłatą.

kupującemu jestem w stanie dostarczyć ekran po kosztach paliwa w każde miejsce w Polsce.

Rafał Górny
505-969-375
Kasia Maciałek

Kasia Maciałek Idź przez życie
tak,aby ślady Twoich
stóp przetrwały Cię

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Pobierz Darmowe Materiały Dla Studentów!


Trzech certyfikowanych trenerów, trzy indywidualne podejścia do tematu i mnóstwo doświadczenia oraz praktyki. Wszystko w postaci nagrań wideo i raportu. Kliknij i zaznacz zapis już teraz!

Kliknij tutaj: http://mkbe.pl/a/go/sesja
Łukasz P.

Łukasz P. Art Director

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Jako naczelny grupy hamahakki – freelance group, działającej w sektorze usług internetowych, specjalizującej się w projektowaniu stron internetowych, e-marketingu, brandingu oraz wizualizacji 3d, chciałbym zaprosić do zapoznania się z naszą ofertą pod adresem http://hamahakki.com.

Naszym celem jest dostarczanie kompleksowej pomocy klientom indywidualnym jak i biznesowym. Dodatkowo udzielamy outsourcingu agencjom interaktywnym oraz domom produkcyjnym.

Serdecznie zapraszam
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szkolenie Supersprzedawca - poziom złoty

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.
To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!

Program szkolenia

* Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
* Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
* Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu*
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%


Obrazek


Lokalizacja: Warszawa
Termin: 16-17 czerwca 2012, 10:00 – 18:00

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Zapisy i dodatkowe informacje na http://www.progresspartner.pl/promocje.php
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Ogłoszenia

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Jak skutecznie się uczyć


Obrazek


Sposób nauki ma ogromne znaczenie w kontekście Twoich ostatecznych efektów. Niektórzy wcale nie zdają sobie sprawy, że mogą podnieść szybkość uczenia się nawet kilkukrotnie. Inni wiedzą, że można ale nic z tym nie robią, a niektórzy są aktywni i szukają rozwiązań. Czy Ty wiesz jak uczyć się szybciej, efektywniej i umieć z tego korzystać każdego dnia?

Najbliższe szkolenie Klubu Eddu jest dla Ciebie. Oto dlaczego:

• Nauczysz się tworzyć mądre i przejrzyste notatki, które będą Ci służyć przez długie lata,
• Uświadomisz sobie nieefektywne nawyki przy uczeniu się i zastąpisz je wydajnymi,
• Zbudujesz swój nowy system motywacyjny oparty na zasobach które już masz, aby proces uczenia stawał się pasjonującą przygodą,
• Dowiesz się, jak organizować sobie odpowiedni kontekst nauki, aby przyswajać większe partie wiedzy,
• Dzięki odpowiednim technikom możesz przyśpieszyć szybkość czytania nawet kilkukrotnie. Dowiesz się w jaki sposób możesz to zrobić i dostaniesz odpowiednie ćwiczenia dzięki którym będziesz kontynuował proces w domu,
• Nauczysz się sprawdzonych strategii zapamiętywania,
• Od tej pory zaangażujesz do nauki poszczególne zmysły, aby stworzyć odpowiednio silny ślad pamięciowy,
• Poznasz naukę poprzez system wielozmysłowy dzięki czemu Twoja efektywność znacznie wzrośnie



Obrazek


Kliknij i dowiedz się więcej:
LINK

Temat: Ogłoszenia

Podkręć swoje kwalifikacje w wakacje!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

Szansę na to dają Pakiety Rozwojowe, jakie mamy w swojej ofercie zawierające:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych to:

CAPM®/PMP® Exam Prep: 04-06.06.2012
PRINCE2®: 11-15.06.2012; 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012; 06-10.08.2012; 20-24.08.2012
M_o_R®: 18-22.06.2012
P3O®: 02-06.07.2012
MSP®: 30.07-02.08.2012

W okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia 2012 r. gwarantujemy terminy prowadzonych przez nas szkoleń, a szkolenia wraz z egzaminami są dostępne w całej Polsce również poprzez Internet, dzięki platformie live learning

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami
handlowymi Project Management Institute

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i motywowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 25-27.05.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

W ramach wiosennej promocji cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 800,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73

Adam J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Łukasz Wenskowski

Łukasz Wenskowski Kto stoi w miejscu
ten się cofa.

Temat: Ogłoszenia

[img]
Obrazek


Witam!

Prezentujemy innowacyjne narzędzie turystyczno-biznesowe GLOBALINCENTIVE.pl. Dzięki niemu w łatwy sposób znajdziesz firmę, które zorganizuje Twój wyjazd firmowy.

Dzięki naszej platformie agencje eventowe mają dostęp do zapytań pojawiających się na rynku. Nie SZUKAJCIE wykonawcy, dzięki nam sam się do Was zgłosi!

http://globalincentive.pl

Link do złożenia zapytania: http://www.globalincentive.pl/zapytanie.php

Pozdrawiamy - GLOBALINCENTIVE.PL
Łukasz Wenskowski

Łukasz Wenskowski Kto stoi w miejscu
ten się cofa.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Witam!

Prezentujemy innowacyjne narzędzie turystyczno-biznesowe GLOBALINCENTIVE.pl. Dzięki niemu w łatwy sposób znajdziesz firmę, które zorganizuje Twój wyjazd firmowy.

Dzięki naszej platformie agencje eventowe mają dostęp do zapytań pojawiających się na rynku. Nie SZUKAJCIE wykonawcy, dzięki nam sam się do Was zgłosi!

http://globalincentive.pl

Link do złożenia zapytania: http://www.globalincentive.pl/zapytanie.php

Pozdrawiamy - GLOBALINCENTIVE.PL
Zuzanna Broszczak

Zuzanna Broszczak Dyrektor
Zarządzający
Francuski Instytut
Zarządzania - pr...

Temat: Ogłoszenia

Francuski Instytut Zarządzania zaprasza na seminarium:
Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem (5 dni) + business plan (1 dzień gratis)
14-19.V.2012 (poniedziałek-sobota)
Prowadzący: Michel Muszynski
W dobie obecnej bezlitosnej walki konkurencyjnej nauczenie się zarządzania strategicznego (od prowadzenia analizy portfelowej począwszy, a na tworzeniu i kierowaniu grup kapitałowych skończywszy) stało się dla dyrekcji i zarządów przedsiębiorstw witalną koniecznością. To seminarium, stanowiące syntezę programu MBA i jednocześnie najwyższy stopień menedżerskiego wtajemniczenia, oparte jest w znacznej mierze na symulacjach komputerowych i analizie wykonalności różnych strategii.
• Strategia produktu, ceny, komunikacji i dystrybucji w optyce rynku, konkurencji i sytuacji wewnętrznej firmy
• Definiowanie cen: yield mmanagement i ceny dynamiczne (symulacja decyzyjna HOTEL)
• Cykl życia produktu jako podstawowy parametr zarządzania strategicznego
• Zarządzanie portfelem produktów: mapy strategiczne i ich zastosowania dla całościowej analizy sytuacji firmy (symulacja STRATEG)
• Modele i ruchy strategiczne a walka z konkurencją (komputerowa symulacja decyzyjna CRUISE)
• Metody wyceny wartości przedsiębiorstw i związane z ich zastosowaniem trudności
• Fuzje, przejęcia i podział firm jako sposoby tworzenia holdingów: mechanizm dźwigni prawnej, podział i łączenie się firm (warsztaty HOLDING, decyzyjny symulator CHAIRMAN)
• Sens i praktyka tworzenia grup kapitałowych: koncentracja kapitału
• Giełda i jej zasady, wycena różnych instrumentów finansowych, strategie giełdowe
• Podejmowanie decyzji menedżerskich w warunkach niepewności ekonomicznej: czynnik ludzki oraz problem „nieomylności” menedżera
• Narzędzia pozwalające zmniejszać ryzyko w biznesie: model decyzyjny, modele matematyczne, analiza hierarchiczna, metody Delphi oraz PERT
• Planowanie scenariuszowe
• Praktyczne wprowadzanie strategii w życie
• Komputerowe warsztaty strategiczne (globalny decyzyjny symulator strategiczny CEO)
• Planowanie finansowe długoterminowe: monoproduktowy business-plan i wieloproduktowy corporate-plan



Wyślij zaproszenie do