Piotr K.

Piotr K. Stawiam kroki
milowe, zamaszyste
jak świat

Temat: Motywacja i efektywność - doświadczenia

Zastanawiam się jak skutecznie motywować pracowników i zwiększać ich efektywność. Posiadacie jakieś doświadczenia w tym zakresie?

konto usunięte

Temat: Motywacja i efektywność - doświadczenia

Nic się w zasadzie nie zmieniło od czasów budowy piramid.
Mocny bat używany z umiarem i rozwagą oraz dobra marchewka w ustalonych porach posiłku.

konto usunięte

Temat: Motywacja i efektywność - doświadczenia

W obecnych czasach przewaga bata nad marchewką jest znaczna, ogólnie co do tematu podstawą jest zrozumienie pracownika a nie traktowanie go jak trybu maszyny, jeżeli chcemy żeby firma funkcjonowała dobrze wszystkie jej składowe muszą być w dobrym stanie czyli stosując bat używamy go przeciw sobie, co do technik to schematy są nie efektywne, trzeba obserwować i dedukować by nie oceniać pochopnie i wtedy dopero działać ... no chyba że budujemy piramidy wtedy zawsze znajdzie się jakiś niewolnik do pracy który zastąpi poprzedniego wypalonego, jeżeli sumienie pozwoli i reputacja firmy jest bez znaczenia to tylko korzystać .
Piotr K.

Piotr K. Stawiam kroki
milowe, zamaszyste
jak świat

Temat: Motywacja i efektywność - doświadczenia

Piotr K.:
Nic się w zasadzie nie zmieniło od czasów budowy piramid.
Mocny bat używany z umiarem i rozwagą oraz dobra marchewka w ustalonych porach posiłku.

rozumiem że teraz owym batem są finansowe gratyfikacje i bilety do kina? :)
Rafal Palkaj

Rafal Palkaj Doradca Klienta
Biznesowego
Janmet-panele

Temat: Motywacja i efektywność - doświadczenia

Mariusz Gałuszko:
W obecnych czasach przewaga bata nad marchewką jest znaczna, ogólnie co do tematu podstawą jest zrozumienie pracownika a nie traktowanie go jak trybu maszyny, jeżeli chcemy żeby firma funkcjonowała dobrze wszystkie jej składowe muszą być w dobrym stanie czyli stosując bat używamy go przeciw sobie, co do technik to schematy są nie efektywne, trzeba obserwować i dedukować by nie oceniać pochopnie i wtedy dopero działać ... no chyba że budujemy piramidy wtedy zawsze znajdzie się jakiś niewolnik do pracy który zastąpi poprzedniego wypalonego, jeżeli sumienie pozwoli i reputacja firmy jest bez znaczenia to tylko korzystać .
dokladnie!manager powinien byc troche jak ojciec,nie chodzi o to zeby pracownika sledzic,raczej stymulowac go do wlasciwych dzialan,delegowac obowiazki i przygladac sie realizacji,pamietac o sile slowa,zwlaszcza dobrego,z wlasnego doswiadczenia jako pracodawca i pracownik wiem,jak istotne jest pochwalic pracownika za dobrze wykonane obowiazki,managerowie,tak jak wielu rodzicow,zapomina o tym,zakladajac,ze robienie dobrze jest naturalne,a skomentowac nalezy tylko robienie zle,efekt,pracownik ma bezposredni kontakt z managerem tylko jak zrobil zle i narasta w nim przekonanie,ze tylko zle potrafi robic,albo frustracja z niesprawiedliwosci,bo przeciez dwadziescia razy zrobil dobrze i nikt tego nie zauwazyl!zaczyna sie wiec meczyc,spada jego wydajnosc i bledy zaczynaja sie mnozyc! nie zapomnijcie pochwalic,zobaczycie jak to dziala!Rafal Palkaj edytował(a) ten post dnia 15.03.12 o godzinie 12:02
Piotr K.

Piotr K. Stawiam kroki
milowe, zamaszyste
jak świat

Temat: Motywacja i efektywność - doświadczenia

Rafal Palkaj:

dokladnie!manager powinien byc troche jak ojciec,nie chodzi o to zeby pracownika sledzic,raczej stymulowac go do wlasciwych dzialan,delegowac obowiazki i przygladac sie realizacji,pamietac o sile slowa,zwlaszcza dobrego,z wlasnego doswiadczenia jako pracodawca i pracownik wiem,jak istotne jest pochwalic pracownika za dobrze wykonane obowiazki,managerowie,tak jak wielu rodzicow,zapomina o tym,zakladajac,ze robienie dobrze jest naturalne,a skomentowac nalezy tylko robienie zle,efekt,pracownik ma bezposredni kontakt z managerem tylko jak zrobil zle i narasta w nim przekonanie,ze tylko zle potrafi robic,albo frustracja z niesprawiedliwosci,bo przeciez dwadziescia razy zrobil dobrze i nikt tego nie zauwazyl!zaczyna sie wiec meczyc,spada jego wydajnosc i bledy zaczynaja sie mnozyc! nie zapomnijcie pochwalic,zobaczycie jak to dziala!

znalazłem coś ciekawego o czym właśnie napisałeś:

"Dzięki wzrostowi zaangażowania w HansenGlass ilość skarg klientów spadła aż o 73%." więc jest przełożenie atmosfery na odbiorcę końcowego.Piotr K. edytował(a) ten post dnia 15.03.12 o godzinie 21:55

konto usunięte

Temat: Motywacja i efektywność - doświadczenia

polecam książkę dostępną za darmo w postaci e-booka - Doktryna Jakości.
Zawiera kilka cennych wskazówek jak motywować i zwiększać efektywność poprzez coś innego niż wyłącznie kije i marchewki.

do pobrania tu:
http://www.firmyrodzinne.pl/warto-przeczytac.html



Wyślij zaproszenie do