Temat: Rozliczenie się z projektów przy ustaniu stosunku pracy

Witam,
Mam taką sytuację że została ze mną rozwiązana umowa ze względu na likwidację stanowiska pracy. Na wypowiedzeniu została zawarta informacja, że zobowiązuje się do przekazania pełnej dokumentacji projektów ukończonych i rozpoczętych do końca okresu wypowiedzenia.
Dokumentację przekazałem na ponad tydzień przed końcem okresu wypowiedzenia gdyż później (do końca okresu wypowiedzenia) wykorzystywałem zaległy urlop.
Nie dostałem na piśmie żadnego oświadczenia, że rzeczywiście ze wszystkiego się rozliczyłem. Mija już prawie trzy tygodnie od ustania stosunku pracy i były pracodawca chce żebym naniósł poprawki które wyszły po ustaniu stosunku pracy.
Czy były pracodawca może zmusić mnie do naniesienie poprawek powołując się na zapiski w wypowiedzeniu? Oraz czy może robić mi jakieś problemy przez ten zapisek twierdząc że nie przekazałem dokumentacji? Dodam że do tej pory nie było mowy o tym że z czegoś się nie rozliczyłem a informację odnośnie projektów przekazywałem bezpośrednio pracodawcy (szefowi).
Dodatkowo cały czas czekam na zaległe wynagrodzenie i zastanawiam się nad skierowaniem sprawy do sądu ale nie wiem czy przez to pracodawca nie będzie chciał robić mi pod górkę właśnie ze względu na zapis o przekazaniu dokumentacji.