Agata
Z.
Starszy specjalista
w Biurze Zarządzania
Kapitałem Ludzkim
Temat: Proszę o poradę
W jaki sposób zgodny z literą prawa dokonać anulowania warunków wynagrodzenia pracownika, którego wniosek kadrowy zatwierdzony został przez wszystkich "świętych" z premią prowizyjną ale niestety przez pomyłkę w porozumieniu znalazła się adnotacja, że będzie otrzymywał premię motywacyjną (błędne porozumienie obowiązuje od dnia 1.07.2011 a pracownik nie zauważył zapisu na temat premii motywacyjnej, składając swój podpis. Zaznaczam, że zmiana rodzaju premii nie była wolą pracodawcy.)Na dzień dzisiejszy jest potrzeba dokonania zmiany takiego zapisu, formalnie. Pytanie jak to zrobić, oczywiście pracownik się zgadza, również w regulaminie wynagradzania jest zapis, że na tym konkretnie stanowisku obowiązuje pramia prowizyjna a nie motywacyjna. Jest tylko kwestia uporządkowania dokumentów.
Rozumiem, że nie byłoby problemu, gdyby porozumienie dotyczyło miesiąca maja (można byłoby sprawę zrealizować na zasadzie porozumienia stron). Ale co zrobić w obecnej sytuacji, kiedy już minęło dużo czasu. A może wystarczy tylko informacja.......... ale jakiej treści ?
Czy Ktoś może mi podpowiedzieć dobre rozwiązanie.
Agata