Patrycja Gnypek

Patrycja Gnypek Marketing ...
codziennie mnie cos
zaskakuje

Temat: Tworzenie notatek dla mediów oraz info dla mediów...

Witam,

Jeśli możecie przekazać jakieś praktyczne rady na temat tego jak pisać notatki, aby były efektywny (tzn zauważone w dobrym tego słowa znaczeniu ;o]) będę bardzo wdzięczna

Postanowiłam zaangażować w działalność pewnego stowarzyszenia. Dzięki pracy w tej organizacji będę miała możliwość zdobycia doświadczenia z zakresu PR

Pomimo tego, że ukończyłam studia na kierunku Marketing i Zarządzanie jeśli chodzi o PR mieliśmy nie zbyt dużo zajęć z tej dziedziny (mówię tu o teorii) natomiast jeśli chodzi o praktykę niestety nie było nam dane poznać sposobów tworzenia i organizowania różnych działań z zakresu PR (ot choćby pisanie notatek itp)

Z góry dziękuję za odpowiedź i wszelkie sugestie

Pozdrawiam Patrycja Gnypek


Piotr Michalak

Piotr Michalak 15 lat doświadczenia
w reklamie i
budowaniu wizerunku

Temat: Tworzenie notatek dla mediów oraz info dla mediów...

polecam konkurencję, ale co tam, odwalili kawał dobrej roboty jeśli chodzi o publikacje amteriałów do mediarelations
http://www.pressence.com.pl
Patrycja Gnypek

Patrycja Gnypek Marketing ...
codziennie mnie cos
zaskakuje

Temat: Tworzenie notatek dla mediów oraz info dla mediów...

Dziekuje za odp
Renata R.

Renata R. marketing, PR, SRS
Sp z o.o.

Temat: Tworzenie notatek dla mediów oraz info dla mediów...

Przy tworzeniu notek zawsze staram się je modyfikować w zależności od typu gazety: lokalna, branżowa, ogólnopolska i tu dobieram poziom ogólności zakresu tematycznego. Im krócej tym lepiej
Poza tym dobrze jest też dołączyć zdjęcie.
Miłosz Karbowski

Miłosz Karbowski Dziennikarz,
redaktor, trener
komunikacji
międzyludzkiej,...

Temat: Tworzenie notatek dla mediów oraz info dla mediów...

Cześć!
Maksimum treści w minimum słów. To co najważniejsze na początku, potem jeśli trzeba rozwinięcie.
Temat informacji jasno wyrażony w tytule maila. I, co bardzo ważne, warto postarać się o e-mail do konkretnego dziennikarza zajmującego się daną działką (można wcześniej zadzwonić do redakcji o takiego zapytać, taka baza danych przyda się też na przyszłość). Na koniec telefon kontaktowy do osoby, która może powiedzieć więcej o evencie czy czymkolwiek czego dotyczy notatka.
Nie mam wielkiego doświadczenia w pisaniu tekstów pr-owskich, ale jako dziennikarz taką chciałbym otrzymać :).
Pozdrawiam
Patrycja Gnypek

Patrycja Gnypek Marketing ...
codziennie mnie cos
zaskakuje

Temat: Tworzenie notatek dla mediów oraz info dla mediów...

Witam

Dzieki za wiedzę praktyczną na pewno się przyda, chociaż ostatnio zajmuje sie troszkę innymi sprawami, ale w niedalekiej przyszłości będę mogła tę wiedzę wykorzystać

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Tworzenie notatek dla mediów oraz info dla mediów...

Google: Informacje prasowe ;)
troszke tego bedzie.

pozdrowienia,
jw
Magda C.

Magda C. Group Account
Director,
Interactive
Solutions

Temat: Tworzenie notatek dla mediów oraz info dla mediów...

Informacja prasowa powinna być jak domek z kart - wyciągniesz słowo i wszystko się sypie. Bez zbędnych przymiotników, ochów, achów i wartościowania - to ma być notka, a nie hymn pochwalny.

Określa się to mianem KISS - Keep It Short & Simple. Łatwo zapamiętać.

Poza tym ważne jest zastosowanie zasady odwróconej piramidy:
W leadzie to, co najbardziej istotne (czyli 5W&H - Who, When, Where, With who, Why, How). Ewentualnie dwa ostatnie można przerzucić do treści właściwej.

O tytule i kontakcie była już mowa. Dodam tylko, że powinno się dołączać background o firmie, produkcie, evencie, organizacji itp. - w zależności czego dotyczy info.

Polecam warsztat PRowca na Alert Media (ech ta konkurencja ;))))
i blog zprocy.blox.pl - tam była o tym mowa.
Patrycja Gnypek

Patrycja Gnypek Marketing ...
codziennie mnie cos
zaskakuje

Temat: Tworzenie notatek dla mediów oraz info dla mediów...

Dzieki Magdo




Wyślij zaproszenie do