Adam Jarczyński

Adam Jarczyński Marketingu &
Branding & PR

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

Szanowni Użytkownicy Forum,

jeżeli zechcecie umieścić ogłoszenie związane z tematyką poruszaną na forum, zapraszam do wpisywania się właśnie tutaj w specjalnie wyznaczone miejsce.

Wszelkiego rodzaju propozycje szkoleniowe, zaproszenia, oferty winny być reklamowane jedynie w danym wątku.

Pozdrawiam serdecznie,
Adam Jarczyński
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w warsztatach
PRAWO W DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS I RZECZNIKÓW PRASOWYCH
13 kwietnia 2010 roku, Warszawa

W obecnych czasach szybkość i możliwości rozpowszechniania informacji prasowych spowodowały konieczność wyposażenia spółek w narzędzia, które umożliwiają obronę w sytuacji działania na szkodę ich wizerunku i interesów.

Znajomość kluczowych zasad i narzędzi prawnych w tym zakresie jest zatem podstawowym gwarantem bezpieczeństwa dla prowadzonych działań medialnych oraz skutecznej obrony przed działaniami konkurencji na szkodę spółki i jej autorskich produktów.

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w warsztatach podczas których dowiedzą się Państwo m. in.
- Jaki jest zakres ochrony prawno-autorskiej?
- Jakie są zasady wykorzystywania utworów chronionych prawem autorskim?
- Jakie obowiązują normy rozpowszechniania informacji w działalności PR?
- Jak chronić markę przed działaniem na jej szkodę?
- Jakie są możliwości dochodzenia roszczeń?
- Jakie stosować zasady, aby zabezpieczyć spółkę przed roszczeniami wobec własnej działalności PR?
- Kiedy możemy żądać sprostowania prasowego?
- Co możemy zrobić, gdy publikacje prasowe naruszają wizerunek i interes spółki?

Na warsztaty zapraszamy: Specjalistów ds. PR, Rzeczników Prasowych, Autorów, Specjalistów ds. Komunikacji Korporacyjnej, Dziennikarzy, Specjalistów ds. Marketingu, Brand Managerów, Członków Zarządu oraz wszystkich tych, którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za wizerunek medialny, a tym samym interes firmy.

WIĘCEJ INFORMACJI
http://centrumpr.com.pl/info_pr_rzecznicy.pdf

Kontakt z organizatorem: pr@cpi.com.pl
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

W imieniu swoim i Pawła Stępki zapraszam na szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji".

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się między innymi:
- jakie czynniki stanowią o komunikacji w organizacji
- jakie cechy organizacji należy uwzględnić w strategii komunikacji wewnętrznej
- jak należy dokonać pomiaru niezbędnych dla strategii aspektów
- jak określić cele komunikacji wewnętrznej dla poszczególnych grup docelowych
- jak dobrać i zaprojektować efektywne narzędzia komunikacji wewnętrznej
- jak zbudować optymalną dla organizacji matrycę komunikacji wewnętrznej
- jakie są szanse i zagrożenia wykorzystywania nowych mediów
- jak angażować pracowników do procesów komunikacji wewnętrznej - jak kontrolować działania w ramach komunikacji wewnętrznej

Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową z wykorzystaniem ćwiczeń i case studies.

Szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji"
26 - 27 maja 2010 r.
Warszawa
Willa D65
ul. Jarosława Dąbrowskiego 65

Koszt uczestnictwa:

1700 PLN brutto – zgłoszenie w terminie do 30 kwietnia 2010 r.
2000 PLN brutto - zgłoszenie w terminie od 01 maja do 25 maja 2010 r.

Program szkolenia
Formularz zgłoszeniowy

Strona spotkania GL
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

Karolina Dulnik:
Szkolenie "Budowa strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji"
26 - 27 maja 2010 r.
Warszawa
Willa D65
ul. Jarosława Dąbrowskiego 65

Koszt uczestnictwa:

1700 PLN brutto – zgłoszenie w terminie do 30 kwietnia 2010 r.
2000 PLN brutto - zgłoszenie w terminie od 01 maja do 25 maja 2010 r.

Program szkolenia
Formularz zgłoszeniowy

Strona spotkania GL

Przypominam, że pozostały jeszcze tylko trzy dni cenowej promocji naszego szkolenia. Zapraszamy serdecznie! :)
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
23-24 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Dzień I - 23 września

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 24 września

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internatów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach internetowych (SEM, SEO, PPC)
27-28 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Rozwój umiejętności:

• Optymalizacji serwisów www pod kątem wyszukiwarek internetowych z naciskiem na Google
• Pisanie i redakcji treści przyjaznych wyszukiwarkom
• Tworzenie prostych i zaawansowanych kampanii linków sponsorowanych (AdWords)
• Analizy skuteczności i efektywności SEM
• Oceny ofert agencji zajmujące się SEM (SEO i PPC)

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

• Ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl
• Ćwiczenie – zaprojektowania świątecznej kampanii reklamowej dla sklepu internetowego

Program

Dzień I - temat przewodni SEO

1. Marketing w wyszukiwarkach – kurs na efektywność
• rynek reklamy online w Polsce i za granicą
• SEO i PPC wśród narzędzi marketingu online
• najświeższe dane i trendy z rynku marketingu w wyszukiwarkach

2. Czym są i jak działają wyszukiwarki
• co widzą, a czego nie widza wyszukiwarki
• jakie elementu stron biorą pod uwagę wyszukiwarki
• czym jest Page Rank

3. Optymalizacja stron od A do Z
• adresy stron - URLs
• znaczniki title oraz nagłówki
• meta tags
• mapy witryn
• optymalizacja landing pages
• nazewnictwo obrazków
• szybkość ładowania stron
• Flash
• AJAX/Javascript
• optymalizacja serwowania treści dla robotów (robots.txt, wykluczanie, widoczność treści dla robotów)
• Google Webmasters Tools

4. Content is the king- copywriting na usługach SEO
• analiza słów kluczowych
• optymalizacja istniejących treści
• user generated content
• specyfika języka Internetu

5. Strategie linkowania
• budowanie linków w oparciu o wartościowe treści
• rejestracja w katalogach
• wymiana i kupowanie linków
• zaawansowane strategie linkowania

6. Techniki nieetyczne (Black Hat) w SEO
• omówienie głównych technik nieetycznych
• jak rozpoznać techniki które mogą zaszkodzić
• czy warto myśleć o Black Hat

7. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• Analiza pozycji słów kluczowych
• Pomiar konwersji
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

Dzień II - temat przewodni PPC

1. Google AdWords od podstaw
• zakładanie i konfiguracja konta AdWords
• struktura konta AdWords
• podstawowe terminy i pojęcia

2. Pierwsza kampania w Google – szybki start
• definiowanie słów kluczowych
• teksty reklam
• kierowanie (targetowanie) reklam
• strona docelowa
• dopasowanie słów
• Keyword Tool

3. Typy kampanii reklamowych
• budowanie ruchu
• generowanie leadów (zapytań ofertowych)
• sprzedaż branding

4. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• klasyczne oraz szybkie raporty w AdWords
• pomiar konwersji
• optymalizacja kampanii
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

5. Zaawansowane dla zaawansowanych
• reklamy graficzne
• generator reklam graficznych
• edytor AdWords
• Integracja z Google Analytics
• Retargetowanie
• AdPlaner

6. Jak oceniać agencję SEM i jakość jej oferty
• kluczowi gracze
• standardy branżowe
• pułapki i nieetyczne zachowania
• modele rozliczeń

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Media Relations, czyli jak profesjonalnie współpracować z mediami
14-15 października, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Cele szkolenia:

nabycie umiejętności tworzenia i podtrzymywania relacji z mediami różnymi technikami i narzędziami, dobranymi odpowiednio do sytuacji.

Metody:

aktywne – nagrywanie, ćwiczenia, symulacje, dyskusja, case study, mini wykłady

Program

1. Kroków kilka w ramach budowania relacji z mediami

• Z czego składa się twoje otoczenie medialne, a z czego chcesz żeby się składało?
• Sposoby działania zmierzające do współpracy z mediami
• Etyka w relacjach z mediami

2. Efektywna współpraca z mediami

• Media – narzędzie do budowania wizerunku firmy
• System informacji bieżącej dla prasy – co nam gwarantuje
• Zasady współpracy z radiem i telewizją – przegląd technik
• Jak informować o swoich przedsięwzięciach - przygotowywanie wiadomości adresowanych do konkretnych środowisk – czyli do adresata docelowego poprzez dziennikarza;
• Formy dialogu z mediami (rozmowa telefoniczna, briefing prasowy, konferencja prasowa, oświadczenia) - ich skuteczność i koszt.
• Specyfika kontaktów z poszczególnymi mediami, ich przydatność w określonych sytuacjach.

3. Informacje prasowe w proaktywnych i trudnych sytuacjach

• Metody pracy z prasą – tekst i jego części. Techniki „mniej i więcej niż wyraz”.
• Wiadomości, artykuły i informacje dla prasy
• Jedyna w swoim rodzaju: zawartość „teczki informacyjnej” firmy
• Czarny PR - jak chronić się przed oszustami, czyli brudne techniki pracy „dziennikarskiej” podczas nagrywania TV, radiowego, dla prasy. Elementy prawa prasowego, a realia życia.
• Prawo jest po stronie firmy - czyli jak dochodzić prawdy w sytuacji, gdy kłamstwo już się ukazało - sąd i ugoda
• Kreowanie faktów medialnych – jak się bronić, techniki współpracy z mediami

4. Wywiad prasowy – przygotowanie i przeprowadzenie

• Jak przygotować się do wywiadu?
o rozeznanie co do osoby z którą ma nastąpić spotkanie, niezbędnych materiałów, przypuszczalnych pytań – własny bank informacji. Rola przygotowania merytorycznego i psychicznego do rozmowy.
• Rodzaje wywiadu – na żywo, nagrywany, z zaskoczenia, panel ekspertów
• Jakie są psychologiczne uwarunkowania udzielania wywiadu?

5. Osobiste wystąpienie przed mediami – konferencja prasowa- wypowiedź, odpowiadanie na pytania, oświadczenie, dementi, wywiad przed kamerą, wywiad w radio, debata.

• Konferencja prasowa w dobrym stylu: cel, planowanie, etapy, zaproszenie gości i dziennikarzy, prowadzenie, radzenie sobie z trudnymi pytaniami
• Oświadczenie i dementi – elementy niezbędne w przygotowaniu i przekazaniu informacji
• Struktura krótkiej („gorąca setka”) i dłuższej wypowiedzi – zasady ich budowy i podawania.
• Zachowania przed kamerą – co wolno a czego nie w rozmowie z agresywnym dziennikarzem
• Zasady udzielania wywiadu w radio – panowanie nad głosem, rozkład argumentów, zakończenie wypowiedzi.
• Niebezpieczeństwa przemilczania i zaprzeczania niewygodnym faktom
• Jak powinny wyglądać wystąpienia w sytuacjach problemowych?

6. Podsumowanie szkolenia

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych, jakie przewidzieliśmy na styczeń 2011 r.

Organizacja i planowanie aktywności promocyjnych - promocje, konkursy, sponsoring
24-25 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

Marketing internetowy dla szkół wyższych
24-25 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

Social media marketing, czyli jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych
24-25 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

Grafika i DTP w marketingu, czyli jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne - warsztaty komputerowe
27-28 stycznia, Warszawa
szczegółowy program

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl
Marta S.

Marta S. psycholog, socjolog

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w branżowych programach szkoleniowych, skierowanych do pracowników sektora farmaceutycznego i medycznego.

PROMOCJA:
* "Być albo nie być...", czyli sztuka zarządzania sytuacją kryzysową w firmie z sektora farmaceutycznego i medycznego - 31.01.2011 r.
* Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem - 7.02.2011 r.
Udział w jednym szkoleniu: 1390 zł netto/osoba
Udział w dwóch szkoleniach: 2000 zł netto/osoba
Przy większej ilości chętnych osób cenę ustalamy indywidualnie.

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty. Mam nadzieję, że tematy okażą się dla Państwa interesujące.

Marta Suska-Jach
specjalista ds. szkoleń
Centrum Kreowania Liderów S.A.

"Być albo nie być…", czyli sztuka zarządzania sytuacją kryzysową w firmie z sektora farmaceutycznego i medycznego.

Obrazek

Cel i opis szkolenia:
Reputacja przedsiębiorstwa to wartość, której ochrona wymaga starannego zaplanowania działań i ich realizowania. Wystąpienie czynników, które mogłyby zaszkodzić wiarygodności firmy, instytucji to jedno z najpoważniejszych zagrożeń oraz stabilności tych podmiotów.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak:
* przewidywać sytuacje kryzysowe w swoim przedsiębiorstwie,
* umiejętnie "zarządzać kryzysem",
* skutecznie zapobiegać kryzysom w firmach z sektora, który reprezentują.

Zakres tematyczny:
1. Kryzys można przewidzieć?
• Audyt kryzysowy, w tym analiza rynku informacji, konkurencji, poszukiwanie ewentualnych grup wsparcia etc.
• Rola komunikacji wewnętrznej.
• "Pakiet" antykryzysowy.
2. Sytuacja kryzysowa… i co dalej?
• Organizacja sztabu kryzysowego.
• Zasady budowy koalicji z otoczeniem.
• Polityka informacyjna (komunikacja wewnętrzna, zewnętrzna):
- zasady budowania komunikatów,
- zasady komunikowania problemu.
• Wystąpienia publiczne:
- rola autoprezentacji,
- przygotowanie merytoryczne,
- techniki retoryczne zalecane podczas wystąpień publicznych (zasada metafory, TAK-NIE, przeformułowanie zastrzeżeń, technika pomostu, etc.)
• Dziennikarz - wróg czy przyjaciel?
- zasady współpracy z dziennikarzami,
- zachowania: nagranie przed kamerą, wywiad telewizyjny, radiowy, nagranie przez telefon etc.
3. Zapobieganie kolejnym kryzysom.

Cena: 1 390 zł netto do negocjacji

Termin najbliższego szkolenia:
31 stycznia 2011 - Warszawa

Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu

Social media w komunikacji sektora farmaceutycznego i medycznego z otoczeniem.

Obrazek

Cel i opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu prezentację wiedzy i praktycznych wskazówek z zakresu wykorzystania social media w budowaniu i realizacji efektywnych projektów komunikacyjnych wpływających na jakość dialogu firm z konsumentami, pracownikami. Firmy farmaceutyczne w głównym stopniu kształtują swoją pozycję na rynku poprzez wykorzystanie tradycyjnych działań marketingowych. Ewolucja nowych technologii, dostępność narzędzi wirtualnych umożliwia prowadzenie działań komunikacyjnych przy użyciu nowych kanałów informacyjnych. Szkolenie ma na celu przedstawienie social media, jako możliwości do prowadzenia skutecznego dialogi z odbiorcami.

Zakres tematyczny:
Marketing internetowy - tradycja czy nowoczesność?
Marketing internetowy w kontekście prowadzenia działań komunikacyjnych;
Różnica w wykorzystaniu nośników informacji w przeszłości i obecnie.
• Czym są social media i jak je wykorzystać w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej?
• Różnice pomiędzy mass media a social media.
• Monitorowanie rozmów klientów i wyciąganie wniosków.
• Narzędzia social media, a skuteczność komunikacji.
• Wykorzystanie narzędzi social media do budowania wizerunku firmy.
• Social media - źródło kryzysu w firmie.
• Jak prawo odnosi się do działań prowadzonych w internecie przez instytucje państwowe w obszarze zdrowia publicznego i firmy budujące sektor farmaceutyczny?

Cena: 1 390 zł netto do negocjacji

Termin i miejsce najbliższego szkolenia:
7 lutego 2011 – Warszawa

Formularz zgłoszeniowy
Więcej informacji o szkoleniu

Koordynator Projektu:
Marta Suska-Jach
tel. 509 870 939
email: m.jach@ckl.pl

Organizator:

Obrazek


Partnerzy merytoryczni:

Obrazek


Obrazek


Partnerzy medialni:

Obrazek


Obrazek

konto usunięte

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

,Sylwia K. edytował(a) ten post dnia 13.02.11 o godzinie 00:27

konto usunięte

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

Zapraszam na stronę http://efektplanu.pl- najciekawsze artykuły z sieci, e-prasa, e-booki, audiobooki z dziedzin: biznes, reklama i marketing, negocjacje handlowe, PR, motywacja, zarządzanie, inwestycje.
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

"Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

16-17 czerwca 2011, Warszawa


Obrazek


Co?

W dniach 16-17 czerwca 2011 r. w Warszawie organizujemy Konferencję Marketingową pod hasłem "Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"

Gdzie?

Spotkamy się w Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin,
Aleja Jana Pawła II 22 w Warszawie,
w godzinach 9:30-16:45


Obrazek


Dlaczego?

Czy kiedykolwiek miałeś problemy, żeby wytłumaczyć grafikowi jak ma wyglądać Twoja ulotka?
Czy kontakty z działem IT w Twojej firmie to przysłowiowe „darcie kotów"?
Czy masz wrażenie, że ludzie z agencji reklamowej mówią do Ciebie obcym językiem?

Tak?

My też uważamy, że podstawą pracy w marketingu i public relations jest sprawna komunikacja.

Zauważ, że wszyscy koncentrują się na rozwijaniu umiejętności komunikacji z klientem zapominając o tym, jak ważne jest skuteczne porozumienie się przy tworzeniu przekazu. Nawet genialne pomysły mogą "nie wypalić", jeśli w trakcie pracy nie będziesz potrafił „dogadać się" z ludźmi, z którymi współpracujesz. Dlatego postanowiliśmy zebrać grupę niezależnych ekspertów, którzy bazując na własnym doświadczeniu objaśnią Ci, jak zwiększyć wydajność i poprawić skuteczność Twojej pracy w kontaktach z innymi grupami zawodowymi.

Po co?

* Będziesz wiedział jakie bariery komunikacyjne możesz napotkać w pracy i jak je minimalizować
* Poznasz słownictwo branżowe grup, z którymi najczęściej masz do czynienia
* Nabędziesz praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów komunikacyjnych
* Zobaczysz jak z problemami podobnymi do Twoich radzą sobie eksperci wynajmowani przez renomowane firmy
* Otrzymasz leksykony branżowe, z których będziesz mógł korzystać na co dzień


Obrazek


Dla kogo?

Konferencję kierujemy do wszystkich pracujących na co dzień w obszarze marketingu i public relations, czyli:

* dyrektorów
* kierowników
* specjalistów
* niezależnych konsultantów
* rzeczników prasowych
* pracowników biur promocji
* menagerów projektu/produktu

Jak?

Nasi eksperci przekażą Ci swoją wiedzę poprzez:

* wykłady z elementami warsztatowymi
* case studies
* sesje pytań i odpowiedzi
* materiały dydaktyczne

Kto?

Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z Warszawy, działamy na rynku już od 10 lat. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte z wielu różnych obszarów tematycznych m.in. marketingu i public relations, organizujemy również konferencje, kongresy, targi i projekty EFS.

Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie www.kdkinfo.pl

Dowiedz się więcej

Koszt uczestnictwa:

Cena udziału jednej osoby w Konferencji wynosi:

1777 zł + 23% VAT*

Wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations obowiązuje 20% rabat.

*Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, dodatkowe materiały dydaktyczne, przerwy kawowe, lunch.

Serdecznie zapraszamy.

Obrazek

Zespół KDK Sp. z o.o.
Monika P.

Monika P. PR-owiec, Trener
Biznesu A smile is a
curve that sets
eve...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

Zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach organizowanych przez Związek Rzemiosła Polskiego w ramach projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolenia odbywać się będą w okresie marzec 2011-kwiecień 2012 r.

Najbliższe szkolenia odbędą się:
• 11-13 marca – Zielona Góra
• 25-27 maja – Lublin
• 1-3 czerwca – Bydgoszcz
• 15-17 czerwca – Słupsk
• 29 czerwca - 1 lipca – Międzywodzie (Wyspa Wolin)

Projekt skierowany jest do pracodawców (właścicieli) i pracowników kadry zarządzającej (kierowników) oraz menedżerskiej reprezentujących sektor mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw różnych branż. Szkolenia będą się odbywać na terytorium całej Polski w cyklach 3-dniowych dla grup około 20-osobowych. Szkolenia stacjonarne zostaną uzupełnione szkoleniami e-learningowymi.
Wiedza zdobyta na szkoleniach ułatwi skuteczne komunikowanie się z otoczeniem oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. PR pomaga w zarządzaniu firmą, motywowaniu pracowników i promowaniu swojej marki czy produktów i usług.

Uczestnicy szkoleń zdobędą wiedzę w ramach następujących obszarów:
• wstęp do PR (definicja, cele i funkcje PR, strategia działań public relations,
budżetowanie, etyka PR, itd.),
• komunikacja wewnętrzna (audyt wewnętrzny, tworzenie strategii
komunikacji wewnętrznej, rola właściciela firmy/zarządu w komunikacji wewnętrznej firmy);,
• PR produktowy (analiza sytuacji wyjściowej firmy i konkurencji, strategia promocji
produktów i usług, oraz rola narzędzi PR wykorzystywanych w tym procesie),
• lobbing (definicja, zalety, wady oraz rola i znaczenie działań lobbingowych dla firmy),
• kontakty z mediami (relacje z mediami w kryzysie oraz ich monitoring, metody
efektywnej współpracy z dziennikarzami podstawowe narzędzia media relations,
strategia kontaktów z mediami),
• komunikacja kryzysowa (pojęcie kryzysu, przebieg sytuacji kryzysowej, polityka
informacyjna podczas kryzysu, księga kryzysowa, tworzenie scenariuszy kryzysowych
oraz zagadnienia procedur antykryzysowych).

Szczegółowe informacje na temat Projektu, Regulamin Rekrutacji, dokumenty rekrutacyjne oraz harmonogram szkoleń znajdą Państwo na stronie internetowej http://pr4msp.pl .
Zapraszamy do kontaktu mailowego: biuro@pr4msp.pl

Serdecznie zapraszamy, naprawdę warto!
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-ekspercki...

Obrazek


Trener: Mariusz Rafał Karbowski

sna-biz@sna-biz.pl

Ze względu na niezwykłą, w ostatnim czasie, popularność podejścia sieciowego postanowiliśmy zaproponować Państwu - warsztat ekspercki dotyczący sieci społecznych i ich analizy. Uczestnicy warsztatu w ciągu dwóch dni zdobędą niezbędne umiejętności i wiedzę do samodzielnego analizowania sieci społecznych.


Obrazek



Obrazek



Obrazek


Obrazek
Mariusz Rafał Karbowski edytował(a) ten post dnia 06.06.11 o godzinie 08:49

konto usunięte

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

witam,

bardzo proszę o wypełnienie ankiety, która obejmuje tylko DWA pytania!! :)

będę naprawdę wdzięczna i bardzo zobowiązana za każdą odpowiedź:)

temat ankiety: REKLAMA - CO NAS WKURZA A CO NAS IRYTUJE

link tutaj
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

Uwaga Szczecin! Uwaga Zachodniopomorskie! :)

Zapraszam serdecznie na szkolenie "Jak wypromować siebie i swój biznes", które odbędzie się w Szczecinie 23 sierpnia br. (wtorek).

Szkolenie skierowane jest do:
- osób prowadzących własną działalność gospodarczą
- właścicieli małych i średnich przedsiębiorst
- pracowników obdpowiedzialnych za sprzedaż i promocję
- freelancerów

Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- jakie korzyści daje dbałość o wizerunek
- jak zbudować wizerunek swój lub swojej działalności
- jak współpracować z mediami
- jak przygotować interesujące materiały dla mediów
- jak wykorzystać Internet do budowania wizerunku, promocji i marketingu
- jak angażować pracowników w promocję firmy
- jak dbać o wizerunek w sytuacjach kryzysowych

Wszelkie informacje dostępne są tutaj.

Zapraszam! :)

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia, oferty

Wkrótce w Krakowie odbędą się pierwsze targi dedykowane osobom "mówiącym językami", które chciałyby swoje umiejętności wykorzystać w pracy. Na targach wystawcami będą korporacje i agencje rekrutacyjne szukające ludzi do pracy w Polsce i zagranicą. Będą tam z konkretnymi ofertami pracy :)

Więcej informacji tutaj, a zarejestrować można się tutaj
:)

P.S.
Udział w konferencji jest bezpłatny! :)

Następna dyskusja:

Definicja "oferty najkorzys...




Wyślij zaproszenie do