Temat: Multimedia Polska - oszukiwanie kontrolowane?

Jesteś Klientem Multimedia Polska? Uważaj na rachunki. Ja po pięciu miesiącach zorientowałem się, że do rachunku z Multimedii mam doliczane usługi, których nie zamawiałem (np. ubezpieczenie nie wiadomo czego i od czego, jakiś pakiet antywirusowy, etc.). Jako, że umowa była zawierana przez telefon, reklamacja wymagała odsłuchania archiwum rozmów. Oczywiście potwierdziło się to, że rachunki zostały zawyżone o pozycje, których nie zamawiałem, za co Multimedia uprzejmie przeprasza. Oczywiście żadnego zadośćuczynienia za próbę oszustwa nie otrzymałem.

Jestem ciekaw ile tysięcy ludzi, Klientów Multimedia Polska, nieświadomie płaci kilkanaście złotych miesięcznie więcej za nic? Może w skali globalnej to pewnie niezła kaska dla firmy, którą zapewne ochoczo dzieli się tym "utargiem" z najbardziej "aktywnymi" sprzedawcami usług?

To trochę przypomina "pomyłki" z cenami w hipermarketach czy "pomyłki" kasjerek.