Tomasz Król

Tomasz Król Dyspozytor
Przedsiębiorstwa -
ponosi pełną i
wyłączną od...

Temat: Oferta Firmy Ebud Adam Król - ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI i...

Zapraszam do lektury-do współpracy-do oceny.
Oferta Firmy EBUD Adam Król
1.Kontrole okresowe budynków i budowli
Przeglądy okresowe i Książki obiektu wykonywanie obowiązkowych przeglądów okresowych budynków rocznych i pięcioletnich (konstrukcyjno-budowlanych). - obowiązkowa kontrola coroczna obiektu o powierzchni użytkowej do 500 m.kw. - od 200-300 zł. netto - obowiązkowa kontrola coroczna obiektu o powierzchni użytkowej powyżej 500 m.kw. - od 1000 zł.netto - obowiązkowa kontrola pięcioletnia obiektu o powierzchni użytkowej do 500 m.kw. - 600-1000zł. netto - obowiązkowa kontrola pięcioletnia obiektu o powierzchni użytkowej powyżej 500 m.kw. - od 1300zł. netto. - aktualizacja książki w cenie, - zakładanie nowej książki, kontrola istniejących dokumentów prawnych i technicznych - od 100 zł. Zakładanie, aktualizacja, doprowadzenie do poprawnej formy lub bieżące prowadzenie książki obiektu budowlanego doradztwo w zakresie obowiązków wykonania innych przeglądów , kontroli, serwisów. Dokumentacja fotograficzna. Wieloletnie doświadczenie. Możliwość przesłania przykładowego protokołu pocztą elektroniczną.

2.Strony WWW
- najtańsze prosta STRONA INTERNETOWA bez comiesięcznych opłat. Jednorazowo opłata, ewentualne zmiany tylko wg własnych potrzeb. Precyzyjne wykonanie. Szybka obsługa. Strona w oparciu o system joomla. Nie musisz już ponosić comiesięczne kosztów na stronę www. Raz płacisz i działa. W tej cenie otrzymasz : - gotowy portal składający się z kilku zakładek np. o firmie, co wykonujemy, cennik, kontakt, referencje, itp. - drobną galerię zdjęć - do 10 zdjęć - kontakt ze wskazaniem lokalizacji w google maps - formularz kontaktowy - inne Cena nie obejmuje: - dzierżawy domeny i serwera - koszt. ok. 60zł. za rok, załatwimy do za Ciebie, dobierzemy sensowny adres www. - grafiki komputerowej - logo , dobór grafiki, kolorystyki - to indywidualna wycena wg potrzeb
klienta. Ale jeżeli masz swoje logo, zdjęcia, itp. nic więcej nie dopłacasz poza wykonaniem strony. - promocji portalu - istnieją różne narzędzia, by strona znalazła się w pierwszej dziesiątce przeglądarki google, ale to jest żmudna praca, która wymaga dodatkowych opłat. - administracji portalem - staramy się od razu wykonać kompleksowo stronę wg wszystkich potrzeb klienta. Dalsze zmiany niestety wiążą się z dodatkowymi kosztami. Ale to zwykle są drobne i okazyjne prace. - rozbudowanej galerii zdjęć. - wymagającego portalu - portale o wyjątkowym wyglądzie wymagają wielodniowej pracy, dlatego nie mogą kosztować tylko 700zł.

3.Inwentaryzacja budynków i budowli
PROJEKTY INWENTARYZACYJNE Wykonywanie projektów inwentaryzacji budynków i budowli w wersji elektronicznej ( przekazywanie dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej wykonanej w programie AutoCAD 2013), tym : - lokali mieszkalnych ( przed wykupem, na potrzeby sprawdzenie powierzchni użytkowej, w związku z planowaną przebudową, inne ) - budynków jednorodzinnych ( po wykonaniu budowy niezgodnie z projektem, w związku z planowaną rozbudową, modernizacją, termomodernizacją, przebudową ) - budynki wielorodzinne, obiekty użyteczności publicznej- wg potrzeb - budowle oraz inne obiekty w tym przemysłowe - wg potrzeb - przenoszenie istniejącej odręcznej dokumentacji budynków i budowli rysowanej odręcznie do programów graficznych ( AutoCad ) Wykonywanie projektów inwentaryzacyjnych i rozbudowy oraz nowych budynków. Ceny netto: od 300zł. - lokal mieszkalny od 1000zł. - dom jednorodzinny od 1500zł. - pozostałe budynki budowle Usługi informatyczne Szanowni Państwo, Oferuję pełny zakres usług informatycznych zarówno dla osób prywatnych jak i firm. Realizuję : - reinstalacje systemów windows, itd. - od 50zł. ( bez archiwizacji danych). - dobór i instalacje aplikacji w zależności od potrzeb, konfiguracje aplikacji - archiwizacje danych ( 50zł.) - odzysk danych ( uzależnione od ilości danych i ich rodzaju) - naprawy komputerów, notebooków i urządzeń pomocniczych - ocena darmowa, naprawa w zależności od rodzaju uszkodzenia. - szkolenia z obsługi różnych aplikacji, biurowych, graficznych - 40zł./h - konfiguracje routerów wifi i wielu innych urządzeń - 50zł.od jednego urządzenia - doradztwo w zakresie doboru sprzętu - 40zł./h
- sprzedaż ( ceny hurtowe ) - faktury VAT - w przypadku zakupu dobór urządzenia darmowo, towar dostarczam do domu klienta. Podłączenie i pierwsze uruchomienie w ramach ceny towaru. - strony www - od 700zł. Ceny do uzgodnienia , dojazd do klienta. Poza powyższym , dodatkowo dla firm: - audyty oprogramowania wraz z wydaniem stosownych zaświadczeń o legalności - audyt danych - ochrona właściciela przed pracownikami ( kontrola zgodności posiadanych danych na komputerach z prawami autorskimi , itp. ) - dobór, instalacja i konfiguracja aplikacji do nadzoru pracy na stanowiskach roboczych - ocena stanu technicznego komputerów, notebooków, urządzeń pomocniczych - tworzenie zakresów rzeczowych i harmonogramów modernizacji lub wymiany sprzętu - doradztwo w zakresie niezbędnych modernizacji sprzętu lub wymiany, z redukcją wydatków - analiza potrzeb i dobór aplikacji "darmowych" spełniających potrzeby użytkowników - obsługa sieci LAN , modernizacje , rozbudowy, wykonanie od podstaw z projektem - zabezpieczenie danych, tworzenie niezbędnych archiwizacji ( automatyczne archiwizacje danych ) - przejęcie pełnej administracji nad infrastrukturą IT wraz z obsługą serwerów - wiele innych USŁUGA świadczona przez firmę na podstawie zlecenia bądź umowy-zlecenia. Faktury VAT. Wieloletnie doświadczenie w firmie produkcyjnej, handlowej poparte referencjami. Administracja dziesiątkami komputerów, serwerami z systemem windows serwer. Wdrożenia klasy ERP/MRP - project manager.

4.Usługi informatyczne
Szanowni Państwo, Oferuję pełny zakres usług informatycznych zarówno dla osób prywatnych jak i firm. Realizuję : - reinstalacje systemów windows, itd. - od 50zł. ( bez archiwizacji danych). - dobór i instalacje aplikacji w zależności od potrzeb, konfiguracje aplikacji - archiwizacje danych ( 50zł.) - odzysk danych ( uzależnione od ilości danych i ich rodzaju) - naprawy komputerów, notebooków i urządzeń pomocniczych - ocena darmowa, naprawa w zależności od rodzaju uszkodzenia. - szkolenia z obsługi różnych aplikacji, biurowych, graficznych - 40zł./h - konfiguracje routerów wifi i wielu innych urządzeń - 50zł.od jednego urządzenia - doradztwo w zakresie doboru sprzętu - 40zł./h - sprzedaż ( ceny hurtowe ) - faktury VAT - w przypadku zakupu dobór urządzenia darmowo, towar dostarczam do domu klienta. Podłączenie i pierwsze uruchomienie w ramach ceny towaru. - strony www - od 700zł. Ceny do uzgodnienia , dojazd do klienta. Poza powyższym , dodatkowo dla firm: - audyty oprogramowania wraz z wydaniem stosownych zaświadczeń o legalności
- audyt danych - ochrona właściciela przed pracownikami ( kontrola zgodności posiadanych danych na komputerach z prawami autorskimi , itp. ) - dobór, instalacja i konfiguracja aplikacji do nadzoru pracy na stanowiskach roboczych - ocena stanu technicznego komputerów, notebooków, urządzeń pomocniczych - tworzenie zakresów rzeczowych i harmonogramów modernizacji lub wymiany sprzętu - doradztwo w zakresie niezbędnych modernizacji sprzętu lub wymiany, z redukcją wydatków - analiza potrzeb i dobór aplikacji "darmowych" spełniających potrzeby użytkowników - obsługa sieci LAN , modernizacje , rozbudowy, wykonanie od podstaw z projektem - zabezpieczenie danych, tworzenie niezbędnych archiwizacji ( automatyczne archiwizacje danych ) - przejęcie pełnej administracji nad infrastrukturą IT wraz z obsługą serwerów - wiele innych USŁUGA świadczona przez firmę na podstawie zlecenia bądź umowy-zlecenia. Faktury VAT. Świadectwo charakterystyki energetycznej Świadectwo charakterystyki energetycznej budynków, lokali mieszkalnych. Cena od 300 zł. netto w zależności od zakresu i powierzchni budynku lub lokalu mieszkalnego. Realizacja na potrzeby nowo projektowanych budynków , rozbudowy i modernizacji istniejących budynków, przygotowania lokali do sprzedaży. Szybko i solidnie.

5.Projekty budowlane
Projekty architektoniczne, budowlane, instalacyjne. 1 Wykonywanie projektów na potrzeby własne oraz postępowań administracyjnych : pozwolenia na budowę, przebudowę, rozbudowę, itd.. budynków i budowli oraz lokali mieszkalnych ( budowa domu lub przebudowa np., nadproży, likwidacja ścian działowych lub nośnych, itp.. ) w pełnym zakresie tj.: rozwiązania architektoniczne, konstrukcyjne, instalacyjne : wod-kan, inst. elektryczne i oświetlenia, inst. gazowe. Dokumentacja stanowi podstawę do złożenia w wydziałach architektury i nadzoru budowlanego o uzyskanie stosownych pozwoleń. 2 Reprezentowanie właściciela przed organami administracji publicznej i rządowej w celu uzyskania stosownych pozwoleń ( w tym uzyskiwanie stosowanych dokumentów, map zasadniczych i ewidencyjnych, uzgodnienia branżowe, doradztwo w pełnym zakresie) 3 Pełnienie nadzoru nad realizowanymi zadaniami w zależności od decyzji tj. na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru wraz z przygotowaniem dokumentami do końcowego odbioru. Wystawiam faktury VAT. Cena od 1000zł. netto w zależności od rodzaju projektu i jego zakresu, do uzgodnienia. Szybka i rzetelna obsługa.

6.Projekty unijne -
koordynator, project manager Prowadzenie w imieniu Beneficjenta nadzoru nad realizacją projektu unijnego, w zakresie: - pomoc w zakresie przygotowania wniosku unijnego, - szczegółowa analiza wniosku, umowy i zakresu projektu, - analiza finansowa w stosunku do realnych możliwości i potrzeb inwestora, - przygotowywanie zapytań ofertowych, rozsyłka, zbieranie ofert, dokonywanie wyboru najkorzystniejszej oferty, tworzenie niezbędnej dokumentacji - zlecenie usług lub dostaw, nadzór nad zgodnością z wnioskiem i pozostałymi dokumentami, - tworzenie zestawień niezbędnych do rozliczeń częściowych lub końcowych, - analiza zgodności poniesionych wydatków, w tym ZUS, podatki, itp. w stosunku do biznesplanu. - przygotowywanie oznaczeń, dokumentacji w trakcie trwania projektu - zgodnie z wymogami dyrektyw, - przygotowanie dokumentacji do kontroli, zastępstwo w trakcie kontroli. Ogółem pełny nadzór nad realizacją dotacji. Potwierdzone doświadczenie Ochrona środowiska - DORADZTWO Opracowywanie dokumentacji, rozliczanie, koordynowanie: - zgłoszenia wytwarzania odpadów, - pozwolenia na wytwarzanie odpadów - organizacja sposobu przekazywania odpadów - ewidencja odpadów, karty przekazania odpadów i karty ewidencji odpadów, - przygotowywanie sprawozdań w zakresie wytworzonych odpadów, przekazywanych do urzędu marszałkowskiego, - przygotowywanie sprawozdań o zakresie korzystania ze środowiska, - przygotowywanie sprawozdań do systemu elektronicznej rejestracji KOBIZE, - przygotowawanie sprawozdań dot. opłaty produktowej , w tym ilości opakowań wprowadzonych na polski obszar celny - tworzenie programów gospodarki odpadami, - pomoc w zakresie sprzedaży odpadów a nie utylizacji odpadów i ponoszenia opłat. Doświadczenie i profesjonalizm.

7. Kosztorysy, wyceny, przygotowanie ofert
Przygotowuję przedmiary, kosztorysy branż ogólnobudowlanych, instalacyjnych prac remontowych i inwestycyjnych ( program NORMA)
Szybka obsługa, możliwe pomiary na terenie prowadzonych prac. Wg potrzeb sporządzę uproszczoną lub pełną dokumentację graficzną -projektową. Stawka 5 zł. netto od pozycji kosztorysowej. Swoje usługi w szczególności polecam małym firmom, które często błędnie (na swoją szkodę) wyceniają prace budowlane. Warto skorzystać, zysk gwarantowany. Dodatkowo zapewniam obsługę formalno-prawną - Zlecenia, Umowy, gwarantujące zabezpieczenia realizacji prac i przede wszystkim szybkie odzyskanie pieniędzy (w razie problemów z inwestorem). Elektroniczne archiwum e-ARCHIWUM Realizujemy przenoszenie wszelkiego typu dokumentacji papierowej do wersji elektronicznej z jednoczesnym dostępem z każdego komputera wg struktury dostępu określonej przez zarząd. Istniejąca dokumentacja jest skanowana we wszystkich formatach, oznaczana wg istniejących kodów archiwum zakładowego lub wg standardowych oznaczeń archiwizacyjnych wraz z zachowaniem okresu przechowywania. Dokumentacja techniczna może zostać dodatkowo przeniesiona do wersji elektronicznej edytowalnej, umożliwiającej jej dalszą obróbkę, rozbudowę. np. przy użyciu AutoCADa. Dokumentacja zostaje umieszczona na istniejącym serwerze lub proponujemy rozwiązanie zapewniające bezpieczeństwo danych, kopie baz, szybki dostęp. Możliwość wykorzystania istniejącej infrastruktury IT lub wykonujemy nową , częściową lub pełną. Obsługa e-archiwum bardzo prosta, intuicyjna. Przed ewentualnym zleceniem usługi wykonujemy darmowa ocenę - audyt i wycenę prac. Dostęp do danych z dowolnego miejsca poza firmą, ze wszystkich urządzeń mobilnych. Wysoki system zabezpieczeń.

8.Zarządzanie nieruchomościami
Szanowni Państwo, oferuję szeroki zakres usług w tym pełne przejęcie w zarządzanie nieruchomości, poniżej pełny zakres świadczonych usług : Profesjonalne zarządzanie nieruchomościami produkcyjnymi, magazynowymi, komercyjnymi. Współpraca na podstawie umowy-zlecenia. Co proponuję: - analizę stanu nieruchomości: prawna, techniczna, finansowa ( kontrola poprawności wykonanych przeglądów, wskazanie braków, analiza dokumentacji ze stanem faktycznym, możliwości wykorzystania powierzchni nieruchomości na potrzeby reklamowe, zgodność zapisów prawnych ze stanem faktycznym). - przygotowanie planu zarządzania nieruchomością - dokumentacja zawierająca: uwagi do stanu prawnego i propozycje zmian, uwagi techniczne wynikające z przeglądu okresowego budynków - propozycje wraz z kosztorysami inwestorskimi , możliwości wytworzenia dochodu z istniejącej przestrzeni, powierzchni wolnych ścian, itp.Bieżące zarządzanie, kontrola w imieniu właściciela wszelkimi kosztami dotyczącymi nieruchomości, analiza ich opłacalności, negocjacje z dostawcami i ich zmiana, redukcja kosztów, zwiększenie przychodów. Budynki produkcyjne - analiza istniejących instalacji, stanu technicznego. Wyceny niezbędnych wymian, wysokości i zwrotu zainwestowanych środków. Budynki komercyjne - dodatkowo poszukiwanie najemców, przygotowywanie dokumentów - umowy najmu, protokoły zdawczo-odbiorcze, spotkania z najemcami, itd. Rozliczanie i przedstawianie wyników. Pomoc w zakresie uzyskania dotacji unijnych, nadzór nad ich rozliczeniem. Marketing nieruchomości w przypadku najmu ( grafika, strony www, newslettery). Zakres prac wynikających z zarządzania jest szeroki, to tylko skrót podstawowych informacji. Zapraszam do współpracy. Posiadam wieloletnie doświadczenie. Prowadzę jednoosobową działalność. Cena uzależniona od wielu czynników i potrzeb. Gwarantowane zapewnienie bezpieczeństwa nieruchomości i zwiększenie przychodów.

9. Projekty architektoniczne, budowlane, instalacyjne
Wykonywanie projektów na potrzeby własne oraz postępowań administracyjnych : pozwolenia na budowę, przebudowę, rozbudowę, itd.. budynków i budowli oraz lokali mieszkalnych ( budowa domu lub przebudowa np., nadproży, likwidacja ścian działowych lub nośnych, itp.. ) w pełnym zakresie tj.: rozwiązania architektoniczne, konstrukcyjne, instalacyjne : wod-kan, inst. elektryczne i oświetlenia, inst. gazowe. Dokumentacja stanowi podstawę do złożenia w wydziałach architektury i nadzoru budowlanego o uzyskanie stosownych pozwoleń.
Reprezentowanie właściciela przed organami administracji publicznej i rządowej w celu uzyskania stosownych pozwoleń ( w tym uzyskiwanie stosowanych dokumentów, map zasadniczych i ewidencyjnych, uzgodnienia branżowe, doradztwo w pełnym zakresie) 3 Pełnienie nadzoru nad realizowanymi zadaniami w zależności od decyzji tj. na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru wraz z przygotowaniem dokumentami do końcowego odbioru.

10.Inwentaryzacje budynków
Wykonywanie projektów inwentaryzacji budynków i budowli w wersji elektronicznej ( przekazywanie dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej wykonanej w programie AutoCAD ) - lokal mieszkalny - budynek jednorodzinny - budynki wielorodzinne, obiekty użyteczności publicznej - budowle oraz inne obiekty w tym przemysłowe - przenoszenie dokumentacji budynków i budowli rysowanej odręcznie do programów graficznych ( AutoCad ).
Pomoc w zakresie
-doprowadzenia do prawidłowego zakończenia budowy, rozbudowy, itd.. Doradztwo w przypadku prowadzenia robót budowlanych lub budowy, przebudowy niezgodnie z przepisami prawa budowlanego, w tym w szczególności : - ujawnienie nowej budowy wykonanej bez pozwolenia - opracowanie dokumentacji - projektu zmian - skompletowanie niezbędnych dokumentów Powyższe prace mają na celu doprowadzenie wszelkich niezgodności, najbardziej skomplikowanych do zgodności z przepisami prawa. Od nielegalnego posadowienia garaży blaszanego, przez dobudowy, rozbudowy aż do posadowienia budynku niezgodnie z projektem, wprowadzeniem zmian w trakcie budowy.

11. Świadectwa charakterystyki energetycznej
Przygotowywanie świadectw charakterystyki energetycznej budynków oraz lokali mieszkalnych - budynek - lokal mieszkalny Świadectwa na potrzeby projektowe lub podwykonawcze przy składaniu zgłoszenia o zakończeniu budowy.
Pomoc podczas planowania i realizacji inwestycji i remontów
Opracowywanie szczegółowego zakresu i przedmiaru planowanych robót (w tym również budowy domu ) - opracowywanie kosztorysów remontów lub inwestycji ( programy do kosztorysowania ) - opracowywanie harmonogramów remontów i inwestycji - sprawdzanie i opiniowanie kosztorysów wykonanych przez oferentów (firmy wykonawcze ) - pomoc w wyborze wykonawcy i materiałów - nadzór nad prowadzonymi pracami remontowymi i inwestycyjnymi.
Doradztwo w zakresie uzgodnienia własności prawnej nieruchomości
Na potrzeby własne lub celem przygotowania nieruchomości do sprzedaży (budynki mieszkalne, biurowe, komercyjne, przemysłowe ). - analiza stanu prawnego nieruchomości : akty notarialne, księgi wieczyste, ewidencja gruntów i budynków ( np. współwłasność, służebność, itp.) - porady w zakaresie niezgodności prawnych i w zakresie doprowadzenia do ujednolicenia wpisów, wyjaśnienia wszelkich niezgodności - przygotowywanie wniosków, pism kierowanych do osób, firm, instytucji celem dokonania uzgodnień. Przeglądy okresowe i Książki obiektu
Wykonywanie obowiązkowych przeglądów okresowych budynków rocznych i pięcioletnich (konstrukcyjno-budowlanych). - obowiązkowa kontrola coroczna obiektu o powierzchni użytkowej do 500 m.kw. - obowiązkowa kontrola coroczna obiektu o powierzchni użytkowej powyżej 500 m.kw. - obowiązkowa kontrola pięcioletnia obiektu o powierzchni użytkowej do 500 m.kw. - obowiązkowa kontrola pięcioletnia obiektu o powierzchni użytkowej powyżej 500 m.kw. - zakładanie, aktualizacja, doprowadzenie do poprawnej formy lub bieżące prowadzenie książki obiektu budowlanego - doradztwo w zakresie obowiązków wykonania innych przeglądów , kontroli, serwisów.