konto usunięte

Temat: Telewizja N uwaga na oszustwa

Uważajcie na przedłużanie umowy przez telefon. Zadzwonił do mnie konsultant z N i zaproponował przedłużenie umowy, zapytał czego oczekuję. Przedstawiłem swoje priorytety po czym powiedziałem , że oczekuję tej samej ceny za ten sam zakres programów. Efekt jest taki że cena została taka jak poprzednio a poobcinali mi ponad połowę programów. Napisałem reklamację w której opisałem sprawę i po miesiącu dostałem odpowiedź , że ze strony N jest wszystko w porządku. Nigdy więcej tej oszukańczej i nie szanującej klientów firmy.
Pozdrawiam
Arek
Leszek Niewiński

Leszek Niewiński Właściciel
Multiagencji,
Finanse i
Ubezpieczenia

Temat: Telewizja N uwaga na oszustwa

Ja po kilku tego typu "zakupach", równie udanych, w różnych firmach z czego numerem jeden został Play, powiedziałem sobie : NIGDY WIĘCEJ !!!
Katarzyna J.

Katarzyna J. Redaktor,
copywriter,
wirtualna asystentka

Temat: Telewizja N uwaga na oszustwa

Podstawowa zasada zakupów przez Call center: zapisujecie: imię i nazwisko konsultanta, datę i godzinę kontaktu, nr telefonu na który dzwonił.
Bez tych danych znalezienie "winnego" nie jest praktycznie możliwe a uznanie reklamacji zależy wyłącznie od dobrej woli operatora.
Tomasz Wysocki

Tomasz Wysocki WYCENA NIERUCHOMOŚCI

Temat: Telewizja N uwaga na oszustwa

Arek Jermakowicz:
Efekt jest taki że cena została taka jak poprzednio a poobcinali mi ponad połowę programów.

z ciekawości możesz podać trochę więcej informacji?
jaki pakiet miałeś, za ile, co obcięli itd.

bo sam mam przedłużyć umowę

Temat: Telewizja N uwaga na oszustwa

Katarzyna Kulik:
Podstawowa zasada zakupów przez Call center: zapisujecie: imię i nazwisko konsultanta, datę i godzinę kontaktu, nr telefonu na który dzwonił.
Bez tych danych znalezienie "winnego" nie jest praktycznie możliwe a uznanie reklamacji zależy wyłącznie od dobrej woli operatora.

W przypadku moim i netii nawet to nie dało rezultatu. Jedyna możliwość to nagranie rozmowy. Oczywiście trzeba poinformować konsultanta, że my też nagrywamy. Może nie wyrazić zgody, tak samo, jak i my... Od sierpnia tego roku moje kontakty z netią odbywają się tylko pisemnie :D Z każdym pismem jeżdżę na drugi koniec Warszawy do ich biura obsługi klienta. Po czym doczekałem się odpowiedzi tylko na pierwsze pismo, kolejne zostały bez odpowiedzić.
Katarzyna J.

Katarzyna J. Redaktor,
copywriter,
wirtualna asystentka

Temat: Telewizja N uwaga na oszustwa

Po prostu na większości BOK-ów pracują młodzi ludzie, często studenci. Niektórzy przywiązują wagę do swojej rzetelności, innym zależy jedynie na wyrobieniu planu sprzedażowego. Smutne, ale prawdziwe. Rzetelnym można być nawet sprzedając wspomnianą tu Netię :) (z własnego doświadczenia). A jak się trafi na nierzetelnego - pech...
Jacek Pol

Jacek Pol Najfajniejsze jest
to ŻE JA NIC NIE
MUSZĘ !!!

Temat: Telewizja N uwaga na oszustwa

W sprawie telewizji N mam też parę "ciepłych słów".. podpisałem umowę, jeden z pkt zakładał 3 miesięczny termin wypowiedzenia, a ściślej.. chcąc wypowiedzieć umowę trzeba to zrobić najdalej 1 dzień przed terminem 3 miesięcy do końca umowy.

Pewnego dnia zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem : kiedy się kończy umowa?

i tu Pan/Pani uświadomiła mnie , że nie mogę jej wypowiedzieć skutecznie ponieważ do końca umowy pozostało mniej niż 3 miesiące. Opcja: umowa i tak pobiegnie swoim tempem ale rabat (który uzyskałem na początku.. czyli 50% ) przestaje obowiązywać. Oznacza to płatność zamiast 59 zł jakieś 99 zł za miesiąc. Udałem się do punktu "przedstawiciela" i pytam o możliwość wypowiedzenia a Pani na to : oczywiście mieści się Pan w terminie!! no to u niej wypowiedziałem na piśmie.. wysłałem skan i tyle..

oczywiście mija kolejny okres (miesiąc) i przychodzi "zawżona" faktura.. infolinia twierdzi , że wypowiedzenie jest bezskuteczne i koło się zamyka...

Trochę to zawiłe :) wniosek jeden.. należy konkretnie wcześniej zidentyfikować moment 3 miesięcy przed upływem terminu umowy i wcześniej ją wypowiedzieć!!

oczywiście rodzi się pytanie, czy wypowiadać coś co dobrze funkcjonuje? no cóż.. nie wypowiadając umowy klient staje się klientem "Drugiej kategorii" czyli "złapanym" i można go potraktować z góry... ten kto wypowiada umowę zawsze uzyskuje lepszą ofertę podtrzymującą relację umowną z dostawcą sygnału...

konto usunięte

Temat: Telewizja N uwaga na oszustwa

Rafał Badowski:
Katarzyna Kulik:
Podstawowa zasada zakupów przez Call center: zapisujecie: imię i nazwisko konsultanta, datę i godzinę kontaktu, nr telefonu na który dzwonił.
Bez tych danych znalezienie "winnego" nie jest praktycznie możliwe a uznanie reklamacji zależy wyłącznie od dobrej woli operatora.

W przypadku moim i netii nawet to nie dało rezultatu. Jedyna możliwość to nagranie rozmowy. Oczywiście trzeba poinformować konsultanta, że my też nagrywamy. Może nie wyrazić zgody, tak samo, jak i my... Od sierpnia tego roku moje kontakty z netią odbywają się tylko pisemnie :D Z każdym pismem jeżdżę na drugi koniec Warszawy do ich biura obsługi klienta. Po czym doczekałem się odpowiedzi tylko na pierwsze pismo, kolejne zostały bez odpowiedzić.

Tylko jako uzupełnienie: Pan jako konsument nie musi informować przedsiębiorcy, że go Pan nagrywa (czyli konsultanta np. dowolnej firmy). Przedsiębiorca już musi Pana informować, także o tym, że ma Pan prawo nie wyrazić zgody. Co do zasady nie ma przepisu, który wprost zająłby się regulacją nagrywania rozmów przez osoby fizyczne. Osoba nagrana może co prawda zawsze bronić się, że nagrywając rozmowę naruszył Pan jej dobra osobiste i konstytucyjne prawo do tajemnicy komunikowania się, ale to bardzo słaba linia obrony i raczej nie przejdzie (w zasadzie się nie zdarza, żeby sąd nie dopuścił takiego dowodu, przynajmniej nie słyszałem w ostatnich latach o takim). Tak więc - nagrywać, nagrywać i jeszcze raz nagrywać i nie informować - potem dopiero w pismach się powoływać:-D

Temat: Telewizja N uwaga na oszustwa

Panie Grzegorzu, dziękuję za wyjaśnienie.
Benny K.

Benny K. Iluzjonista "Nie
słowa lecz czyny
mówią prawdę"-własne

Temat: Telewizja N uwaga na oszustwa

Jacek Pol:
nie wypowiadając umowy klient staje się klientem "Drugiej kategorii" czyli "złapanym" i można go potraktować z góry... ten kto wypowiada umowę zawsze uzyskuje lepszą ofertę podtrzymującą relację umowną z dostawcą sygnału...
niestety to jest od lat jeden z najsłabszych punktów businessu w PL:
wielu nie potrafi doceniać stałych klientów

i jeden z największych absurdów businessu w PL:
ci sami robią nie mało by uzyskać nowych klientów...
Rafał N.

Rafał N. leśnictwo,

Temat: Telewizja N uwaga na oszustwa

Ja miałem przygodę z Dialogiem (grupa Netia) na pisemną reklamację otzymałem odpowiedz uwzględniającą moje wszystkie żądania w ciągu tygodnia. Natomiast realizacja (zwrot kasy) trwała 2 miesiace i praktycznie co tydzień upominałem sie mailem.
Z nimi wszystko można załątwić jeśli pilnuje się terminów i samemu wykona pierwszy ruch. I dotyczy to wszystkich podobnych korporacji. Bez znaczenia jest to czy dotyczy to telefoni internetu czy telewizji zakładam że z bankami czy ubezpieczeniami jest podobnie.
A z każdym konsultantem rozmowe zaczynam od "...a to pozwoli pan/pani że ja też włącze rejestrator i teraz prosze się predstawić"
Marek K.

Marek K. Właściciel, PL
Creation

Temat: Telewizja N uwaga na oszustwa

Nie jestem w temacie bo do mnie nikt nie dzwonił z Nki.

Nie wiem czy przy przekazaniu swoich priorytetów nie zrobiłeś błędów nie precyzując informacji że chcesz mieć te same pakiety. Mógł cię zrozumieć że chcesz kosztem pakietów utrzymać cenę abonamentu. Ale też mogło być tak że aktywowali ci inne np. npremium hd. Proponowałbym dowiedzieć się przy okazji jakie pakiety i jaką ofertę dokładnie masz teraz aktywowaną.

Następna dyskusja:

TOYA - telewizja kablowa, i...




Wyślij zaproszenie do