Adam Bulandra

Adam Bulandra doktor nauk
prawnych, radca
prawny

Temat: banku BPH

za prymitywne zarżnięcie dosyć fajnej i pożytecznej społecznie akcji i zrobienie z niej marketingowej wydmuszki dla swoich "bohaterskich" produktów... żenada taka, że szczęka waląc o beton wywołuje trzęsienie ziemi poza skalą Richtera...

konto usunięte

Temat: banku BPH

Adam B.:
za prymitywne zarżnięcie dosyć fajnej i pożytecznej społecznie akcji i zrobienie z niej marketingowej wydmuszki dla swoich "bohaterskich" produktów... żenada taka, że szczęka waląc o beton wywołuje trzęsienie ziemi poza skalą Richtera...

której akcji?
Leszek Niewiński

Leszek Niewiński Właściciel
Multiagencji,
Finanse i
Ubezpieczenia

Temat: banku BPH

Też chciałbym wiedzieć ?

konto usunięte

Temat: banku BPH

Przypuszczam, że Adam miał na myśli tę akcję:
http://www.zwyklybohater.pl/

konto usunięte

Temat: banku BPH

Jolanta I.:
Przypuszczam, że Adam miał na myśli tę akcję:
http://www.zwyklybohater.pl/

trzecia edycja - coś się zmieniło?
korzystam z produktów tego banku ale o akcji pierwsze słyszę, stąd ciekaw jestem co mi umknęło...

Adam, OCB?Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.10.13 o godzinie 14:57
Adam Bulandra

Adam Bulandra doktor nauk
prawnych, radca
prawny

Temat: banku BPH

akcja "zwykły bohater" jest szeroko rozreklamowana w telewizji... bank bph jest tam obecny na tyle widocznie, że nie potrzebuje jeszcze innych form product placementu, a tu nagle pojawia się w durnej reklamie Pan, który tłumaczy jaką to mają super kartę Fair i porównuje tenże produkt ze zwykłym bohaterstwem ludzi, np. takich którzy poświęcają swój czas i pieniądze na organizację kolonii dla dzieci, ratują ludzkie życie, etc.... ktoś tu mocno przeholował...

konto usunięte

Temat: banku BPH

Adam B.:
akcja "zwykły bohater" jest szeroko rozreklamowana w telewizji... bank bph jest tam obecny na tyle widocznie, że nie potrzebuje jeszcze innych form product placementu, a tu nagle pojawia się w durnej reklamie Pan, który tłumaczy jaką to mają super kartę Fair i porównuje tenże produkt ze zwykłym bohaterstwem ludzi, np. takich którzy poświęcają swój czas i pieniądze na organizację kolonii dla dzieci, ratują ludzkie życie, etc.... ktoś tu mocno przeholował...

Buahaha, jesteśmy takimi samymi bohaterami jak ci co uratowali komuś życie, bo mamy produkt nazwany "Fair" i sponsorujemy konkurs?!

zgadzam się z tobą, słabe...

taka subtelność cepa, jeśli chodzi o strategie marketingową.Ten post został edytowany przez Autora dnia 04.10.13 o godzinie 13:09

Następna dyskusja:

NIE POLECAM BANKU PKO SA




Wyślij zaproszenie do