Katarzyna Dzwonnik

Katarzyna Dzwonnik "Nigdy nie jest za
późno by stać się
tym, kim mogliśmy
si...

Temat: Efektywność negocjatorów call center- PRACA MAGISTERSKA-...

Witam,
Jestem studentką psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej na temat pracy w call center.
Konkretnie interesuje mnie związek pomiędzy efektywnością negocjatorów telefonicznych w firmie windykacyjnej typu call center, a cechami osobowości i temperamentu( odporność na stres i style radzenia sobie ze stresem).Sama również jestem pracownikiem takiego call center od 2 lat.Będę wdzięczna za wszelkie informacje, przemyślenia, materiały w zamian za podzielenie się wynikami badań jakie zamierzam przeprowadzić, które mogą być wykorzystane w procesie rekrutacji na takie stanowisko jak również w rozwoju szkoleń dotyczących pracy na stanowisku negocjatorów telefonicznych.Wszelkie informacje prosiłabym kierować na mój adres e-mail: kasiadzwonnik@gmail.com.Z góry dziękuje za wsparcie i Waszą pomoc.Pozdrawiam!