Temat: Umiejętności negocjacyjne w branży IT

W gazecie „Puls Biznesu” ukazał się ciekawy artykuł dotyczący rekrutacji sektora informatycznego. Kilka firm planuje w najbliższym czasie poszerzenie swoich udziałów, co znajduje wyraz m.in. w działaniach rekrutacyjnych skierowanych zarówno do doświadczonych specjalistów, jak i świeżo upieczonych absolwentów. Rozwój planuje między innymi Grupa Allegro , zatrudniająca w Polsce ponad 500 specjalistów IT. Na najbardziej atrakcyjne finansowo oferty mogą liczyć przede wszystkim kandydaci renomowanych uczelni, łączący kompetencje techniczne ze sprzedażowymi.

Jak mówi praktyka? Czy umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe są rzeczywiście istotnym elementem w rozwijającej się branży IT? Zapraszam praktyków do wypowiedzi.

Natomiast dla zainteresowanych zdobywaniem takich umiejętności zachęcam do zapoznania się z nowym kierunkiem studiów w tej dziedzinie – Sprzedaż i komunikacja w branży IT, skierowany do programistów, analityków, konsultantów i menedżerów IT, którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności o tzw. „kompetencje miękkie”, tym samym zwiększyć sprzedaż swoich usług i stać się bardziej atrakcyjnym kandydatem na wymagającym rynku pracy.

Celem studiów jest doskonalenie kompetencji rozumianych jako wiedza, umiejętności
i postawy w zakresie budowania relacji z klientami i sprzedaży usług w branży IT.

Program studiów:
- uczy kreowania wizerunku konsultanta jako eksperta branżowego,
- wyposaża w umiejętności budowania zaufania i sprawnego uruchomienia procesu sprzedaży doradczej,
- jest odpowiedzią na wyzwania biznesu dotyczące dopasowywania indywidualnych rozwiązań do potrzeb klienta w branży B2B.
- uczy prowadzenia negocjacji efektywnych oraz inteligentnych emocjonalnie, jak i przechodzenia przez wszystkie etapy procesu sprzedaży
- pozycjonuje konsultanta jako efektywnego doradcę w branży IT.

Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...Małgorzata Monika Kochańska edytował(a) ten post dnia 23.08.12 o godzinie 11:31